Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(83)
Forma i typ
Książki
(77)
Poradniki i przewodniki
(13)
Audiobooki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(2)
Proza
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(105)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(3)
W11 (Ciołka 20)
(1)
W14 (Młynarska 35a)
(6)
W32 (Solidarności 90)
(18)
W51 (Bielskiego 3)
(18)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(5)
W91 (Chłodna 11)
(3)
W106 (Twarda 64)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(6)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(57)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(9)
Goldstein Noah J
(4)
Fortuna Paweł (1970- )
(3)
Martin Steve J
(3)
Mleczko Andrzej (1949- )
(3)
Pikiel Sylwia
(3)
Romanek Arkadiusz
(3)
Austen Jane (1775-1817)
(2)
Batko Andrzej
(2)
Drozdowski Krzysztof Jan
(2)
Dutton Kevin
(2)
Greene Robert
(2)
Hogan Kevin
(2)
Madejski Radosław
(2)
Sieczkowski Tomasz
(2)
Skała Marek
(2)
Śliwa Leszek (tłumacz)
(2)
Albiński Rafał
(1)
Apps Judy
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Barder Gemma
(1)
Barder Gemma. Jane Austen children's stories (pol.)
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Bedyńska Sylwia
(1)
Belfort Jordan (1962- )
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Bocheńska-Włostowska Katarzyna
(1)
Boghossian Peter (1966- )
(1)
Borg James
(1)
Braver Sanford L
(1)
Brent Mike
(1)
Brienza Helen Clare
(1)
Brock Timothy C. (1935- )
(1)
Brunson Russell
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Carnicero Susan
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Clayton Mike (komunikacja i zarządzanie)
(1)
Coughter Peter
(1)
Cybulko Anna
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dziuban Anna
(1)
Dąbrowicz Elżbieta
(1)
Floyd Michael (1942- )
(1)
Gardner Howard
(1)
Gawłowski Jacek (1957- )
(1)
Green Melanie C
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Horn Sam
(1)
Houston Philip
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Jurewicz Tomasz
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kampka Agnieszka
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kenrick Douglas T
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Klej Ewa
(1)
Knap Jacek
(1)
Kocur Magdalena (aktorka)
(1)
Konewka Michał
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowaleczko-Szumowska Monika
(1)
Krochmal Anna
(1)
Kunert Zofia
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa (1957- )
(1)
Lakhani Dave (1965- )
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Lindsay James M. (1959- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Maciejewski Janusz (1930-2011)
(1)
Maciuszek Józef
(1)
Majone Giandomenico
(1)
Mazur Mariusz (1972- )
(1)
Messinger Joseph
(1)
Mikołajewska Agnieszka
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Morgan Nick (1953- )
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Moskal Maria
(1)
Moussa Mario
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Nowak Paweł (1968- )
(1)
Nowakowska Paulina Kinga
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(25)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(79)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(79)
angielski
(2)
Odbiorca
Handlowcy
(3)
Menedżerowie
(3)
Przedstawiciele handlowi
(2)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Temat
Perswazja
(65)
Socjotechnika
(16)
Komunikacja interpersonalna
(12)
Komunikacja społeczna
(11)
Perswazja - metody
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Techniki sprzedaży
(8)
Manipulacja (psychol.)
(7)
Stosunki interpersonalne
(7)
Manipulacja (psychologia)
(6)
Negocjacje
(6)
Sukces
(6)
Wpływ społeczny
(5)
Psychologia społeczna
(4)
Sprzedaż
(4)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Marketing
(3)
Negocjacje - psychologia
(3)
Perswazja - język
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Retoryka
(3)
Arystokracja
(2)
Autoprezentacja
(2)
Dyskusja
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Język - psychologia
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja społeczna - metody
(2)
Konsumenci
(2)
Kontrola
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Manipulacja (psychol.) - język
(2)
Manipulacja (psychol.) - metody
(2)
Małżeństwo
(2)
Miłość
(2)
Motywacja
(2)
Myślenie
(2)
Negocjacje - metody
(2)
Perswazja - Polska - 1944-1956 r.
(2)
Powincja
(2)
Propaganda - język - Polska - 1944-1956 r.
(2)
Psycholingwistyka
(2)
Reklama
(2)
Rozmowa
(2)
Słuchanie
(2)
Władza
(2)
Argumentacja
(1)
Asertywność - podręcznik
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autorytet
(1)
Banki
(1)
Bankierzy
(1)
Belfort, Jordan (1962- )
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Brandstaetter, Roman (1906-1987) - język
(1)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(1)
Czas - psychologia
(1)
Czas - socjologia
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Eksperci
(1)
Emisja głosu - podręcznik
(1)
Exposé - stylistyka - Polska - od 1989 r.
(1)
FBI
(1)
Finanse
(1)
Gesty
(1)
Gutowski, Walerian ( -1693) - język
(1)
Handel
(1)
Hipnoza
(1)
Horowitz, Ryszard(1939- )
(1)
Humor
(1)
Ideologia - historia - Polska - 1944-1956 r.
(1)
Image
(1)
Informacje niejawne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Język - a komunikacja społeczna
(1)
Język - filozofia
(1)
Język - socjologia
(1)
Język polski
(1)
Język polski - socjologia
(1)
Język polski - socjologia - 1944-1956 r.
(1)
Język polski - socjologia - od 1989 r.
(1)
Język polski - stylistyka - 1944-1956 r.
(1)
Język polski - stylistyka - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kazania - język - Polska
(1)
Kisielewski, Stefan (1911-1991) - język
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna - metody
(1)
Komunikacja interpersonalna - psychologia - podręcznik
(1)
Komunikacja niewerbalna - metody
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - od 1989 r.
(1)
Komunikacja społeczna - Polska - 1944-1956 r.
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Anglia (Wielka Brytania)
(2)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(20)
Opracowanie
(5)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Poradniki
(3)
Audiobooki
(2)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Książki mówione
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Felieton polski
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Reportaż polski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(13)
Rozwój osobisty
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
83 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 227, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 221-[228].
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa. Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71765 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-169. Indeksy.
Książka ma przede wszystkim pomóc czytelnikowi przyjrzeć się temu, jak radzi sobie w roli osoby wywierającej wpływ. Autorzy wypracowali model, który może zrozumieć cały proces, i to właśnie ów model jest motywem przewodnim ich działania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 364, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 359-365.
Autor, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że sxkuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w "białe szachy" - sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizacje w przestrzeni handlu takich wartości, jak uczciwość i prawda, działanie pozbwawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65970 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Laurum)
Forma i typ
Hasło UKD: Psychologia społeczna - CD Komunikacja społeczna - CD Psychologia indywidualna - CD
Książka mówiona w formacie MP3. Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52242 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka mistrza perswazji. Dzięki praktycznym wskazówkom nauczysz się jeszcze skuteczniej wywierać wpływ na innych i dowiesz się w jaki sposób niewielkie zmiany mogą prowadzić do wielkich efektów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętność skutecznego dotarcia do prawdy jest wyjątkowym talentem, który posiada niewiele osób. Co możesz zrobić, nie mając specjalnego przeszkolenia, gdy wiesz, że ktoś ukrywa ważne informacje, a ty koniecznie chcesz je poznać? Proponujemy kilka skutecznych metod perswazji - autorzy, byli agenci CIA, pokażą ci, jak wydobyć z ludzi prawdę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sympatyczna perswazja : poznaj moc doskonałych relacji / Konrad Pankiewicz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2009. - 182 strony : ilustracje ; 22 cm.
(Onepress Power)
Indeks.
Sympatia to niesamowite i potężne zjawisko. Potrafi subtelnie osłodzić najtrudniejszy wybór, przyspieszyć akceptację Twojego projektu, zyskać Ci rzesze zwolenników. To właśnie ona odpowiedzialna jest za gros decyzji rekrutacyjnych, referencji i interesujących planów na wieczór. Sympatia to zatem Twoja tajna broń! Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Trzymasz w ręku książkę, która podpowie Ci, jak efektywnie korzystać z technik budowania sympatii, dobrego nastroju, radości i innych pozytywnych uczuć u ludzi w Twoim otoczeniu. Przekonasz się, że ich stosowanie da także i Tobie wiele radości i satysfakcji. Wraz z tym podręcznikiem otrzymasz narzędzia, dzięki którym będziesz w stanie wywoływać uśmiech na twarzach swoich rozmówców. Sprawisz, że poczują się potrzebni, lepsi i bardziej zmotywowani. Czy nie jest to kusząca perspektywa? Pamiętaj, że to, co dajesz światu, wróci do Ciebie z podwójną siłą. Kreuj własną aurę sympatii i buduj pozytywny wizerunek. Realizuj swoje cele prywatne i biznesowe w oparciu o wynik win-win. Praw autentyczne komplementy, wykonuj drobne, miłe gesty. Sprawiaj innym radość i wprowadzaj ich w pozytywny nastrój.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71159 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Haker umysłów / Andrzej Batko. - Gliwice : Helion, cop. 2013. - 1 płyta CD (2 godz. 44 min 33 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Onepress Power)
Forma i typ
Hasło UKD: Autosugestia - CD Inteligencja - psychologia - CD Psycholingwistyka - CD Zachowania społeczne - CD
Książka mówiona w formacie MP3. Zostań hakerem umysłów i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Bibliografia na stronach 356-390. Indeks.
Publikacja poświęcona skrajności w myśleniu człowieka. Autor porusza zagadnienia związane z problemami społecznymi współczesnego świata, zwłaszcza nasilającą się nietolerancją kulturową (w tym dyskryminacją ze względu na kolor skóry, orientację seksualną, płeć czy przekonania) oraz ekstremizmem politycznym. Opisane przystępnym językiem przykłady zachowań zostały uzupełnione uzasadnieniami ewolucyjnymi i psychologicznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69423 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kontynuacja książki "Pypcie na języku". Trenerzy, doradcy, coachowie i instruktorzy, strzeżcie się! Michał Rusinek, przenikliwy i niestrudzony tropiciel pypciów językowych, tym razem bierze pod lupę język poradników. Czyni to z właściwą sobie maestrią, literackim kunsztem i intelektualną swadą, bawiąc się poradniczymi kuriozami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-92 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Socjotechnika : podstawy manipulacji w praktyce / Tomasz Trejerowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Eneteia, copyright 2009. - 292, [1] strona ; 21 cm.
(Seria: Poradniki)
Bibliografia na stronach 291-293.
Książka omawia zasady socjotechniki, czyli sztuki manipulowania ludźmi. Manipulacja opiera się na ludzkich uczuciach, wrażeniach, utartych nawykach, niepełnej wiedzy i nieświadomości. Manipulator potrafi skutecznie wykorzystać zasady wywierania wpływu na innych. Do najważniejszych należa: wzajemność, sympatia, podobieństwo, niedostępność, autorytet, opinia społeczna oraz inne "sztuczki", jak kłamstwo czy oszustwo. Autor podkreśla, że reguły i narzędzia socjotechniki mogą mieć pozytywne zastosowanie np. w wychowaniu, jak i negatywne np. jako zafałszowanie i presja ze strony świata reklamy, mediów, handlu czy instytucji finansowych, dbających głównie o swoje interesy, a nie rzeczywiste dobro odbiorcy informacji czy zwykłego klienta. Podane przykłady z obserwacji współczesnych form manipulacji ukazują jej powszechność, ale też wskazują możliwości obrony przed nią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56155 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W dzisiejszym klimacie politycznym prowadzenie rozsądnych konwersacji z kimś, kto ma całkowicie odmienną opinię, wydaje się niemal niemożliwe. Kłótnie w sieci, szkole, biurze, urzędzie - a nawet przy rodzinnym stole - coraz częściej prowadzą do wzajemnego obrażania i zawstydzania, co niweczy szanse na porozumienie. W efekcie wszyscy mają zszargane nerwy. A nikt nie zostaje przekonany. Boghossian i Linsday w klarowny i praktyczny sposób, przedstawiają skuteczne techniki komunikacji, które można zastosować niezależnie od tego, czy rozmowa dotyczy ocieplenia klimatu, religii, imigrantów, gender, podatków, prawa do posiadania broni, czy też jakiegokolwiek innego tematu. Uczą subtelnej sztuki perswazji. Pokazują, jak radzić sobie z upartym rozmówcą czy radykałem. Podpowiadają, jak argumentować i przekonywać oraz jakich błędów unikać. To książka dla wszystkich, którzy są zwolennikami dialogu, ale nie chcą przegrywać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71509 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56161 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 219-[220].
Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72989 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej