Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(27)
Forma i typ
Książki
(23)
Poradniki i przewodniki
(14)
Audiobooki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
wypożyczone
(6)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(7)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
W73 (Żytnia 64)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(5)
W91 (Chłodna 11)
(1)
BD36 (Redutowa 48)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(15)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(3)
Autor
Allen David (1945- )
(5)
Tracy Brian (1944- )
(5)
Kapela Marcin
(4)
Samson-Banasik Aleksandra
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Waśko Zbigniew
(3)
Davis Josh (1974- )
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Malcherek Monika
(2)
Adkins Lyssa
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Barczak Michał
(1)
Chow Anne
(1)
DeGrandis Dominica
(1)
Doroba Anita
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fuller Pamela (1984- )
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Gordon Jon
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gulewicz Maria Magdalena
(1)
Jeżewski Władysław
(1)
Knapp Jake
(1)
Kownacka Adriana
(1)
Leinberger Anna
(1)
Lubowiecka Irmina
(1)
McGonigal Kelly (1977- )
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Murphy Mark
(1)
Najman Marta
(1)
Newport Cal
(1)
Oksenič Olena
(1)
Oržic'kij Oleksandr
(1)
Rock David
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Sabûk Irina
(1)
Steczek Patryk
(1)
Szapar Iwo
(1)
Tudruj-Wrożyna Karolina
(1)
Zamorodi Manuš
(1)
Zeratsky John
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(23)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(23)
ukraiński
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Coachowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie
(1)
Temat
Produktywność pracy
(24)
Organizacja pracy
(6)
Zarządzanie czasem
(5)
Czas pracy
(4)
Praca
(4)
Sukces
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Coaching
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Planowanie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Czas
(1)
Efektywność
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Efektywność ekonomiczna - poradnik
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Kanban
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieświadomość
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Postawy
(1)
Praca - organizacja - metody - poradnik
(1)
Praca - psychologia - poradnik
(1)
Praca zdalna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność (ekon.)
(1)
Produktywność (ekon.) - poradnik
(1)
Produktywność (ekonomia)
(1)
Produktywność pracy - poradnik
(1)
Produktywność pracy DBN
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia pracy
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Stres
(1)
Stres - zwalczanie - poradnik
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Uczenie się
(1)
Uprzedzenia
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zwłoka (psychologia)
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Poradnik
(19)
Poradniki
(7)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Książki mówione
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(10)
Rozwój osobisty
(6)
Psychologia
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Nowe wydanie bestsellera. Co prawda techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, znacznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów. Sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną przestrzeń relaksu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76572 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik organizacji czasu pracy przygotowany przez ekspertkę przepływu kanban w firmach z branży IT. Czas jest jednym z najcenniejszych zasobów, jakie posiadamy. Wciąż odczuwamy jego niedostatek. Ten brak jest szczególnie dotkliwy w świecie, który wychwala produktywność i promuje wielozadaniowość. Prędzej czy później trzeba odpowiedzieć sobie na pytania o to, jak najlepiej wykorzystać czas i jaki przepływ pracy sprawi, że uzyskamy najlepsze efekty, oraz co zrobić, aby wykonać wszystkie ważne zadania i wciąż mieć czas dla siebie, rodziny i swojego hobby. Trzeba też uświadomić sobie, że wizerunek osoby wiecznie przepracowanej i jednocześnie superefektywnej jest tylko iluzją i nie da się tego stanu utrzymać na dłuższą metę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68463 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Getting things done : the art of stress-free productivity / David Allen. - London : Piatkus, 2019. - XXX, [2], 317, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Indeks.
Książka w języku angielskim. Since it was first published more than fifteen years ago, David Allen’s Getting Things Done has become one of the most influential business books of its era, and the ultimate book on personal organization. “GTD” is now shorthand for an entire way of approaching professional and personal tasks, and has spawned an entire culture of websites, organizational tools, seminars, and offshoots. Allen has rewritten the book from start to finish, tweaking his classic text with important perspectives on the new workplace, and adding material that will make the book fresh and relevant for years to come. This new edition of Getting Things Done will be welcomed not only by its hundreds of thousands of existing fans but also by a whole new generation eager to adopt its proven principles.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Personel & Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 202-219.
Praktyczny przewodnik, która pomaga zwiększyć efektywność współpracowników i produktywność firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja prezentująca metody zwinne w zarządzaniu zespołem, w tym między innymi: style przywódcze a predyspozycje Agile Coacha, sterowanie konfliktem i konstruktywna niezgoda, kształtowanie zdolności zespołu do współdziałania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68640 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej