Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(27)
Forma i typ
Książki
(23)
Poradniki i przewodniki
(14)
Audiobooki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
wypożyczone
(6)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(7)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
W73 (Żytnia 64)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(5)
W91 (Chłodna 11)
(1)
BD36 (Redutowa 48)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(15)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(3)
Autor
Allen David (1945- )
(5)
Tracy Brian (1944- )
(5)
Kapela Marcin
(4)
Samson-Banasik Aleksandra
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Waśko Zbigniew
(3)
Davis Josh (1974- )
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Malcherek Monika
(2)
Adkins Lyssa
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Barczak Michał
(1)
Chow Anne
(1)
DeGrandis Dominica
(1)
Doroba Anita
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fuller Pamela (1984- )
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Gordon Jon
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gulewicz Maria Magdalena
(1)
Jeżewski Władysław
(1)
Knapp Jake
(1)
Kownacka Adriana
(1)
Leinberger Anna
(1)
Lubowiecka Irmina
(1)
McGonigal Kelly (1977- )
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Murphy Mark
(1)
Najman Marta
(1)
Newport Cal
(1)
Oksenič Olena
(1)
Oržic'kij Oleksandr
(1)
Rock David
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Sabûk Irina
(1)
Steczek Patryk
(1)
Szapar Iwo
(1)
Tudruj-Wrożyna Karolina
(1)
Zamorodi Manuš
(1)
Zeratsky John
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(23)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(23)
ukraiński
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Coachowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie
(1)
Temat
Produktywność pracy
(24)
Organizacja pracy
(6)
Zarządzanie czasem
(5)
Czas pracy
(4)
Praca
(4)
Sukces
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Coaching
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Planowanie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Czas
(1)
Efektywność
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Efektywność ekonomiczna - poradnik
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Kanban
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nieświadomość
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Postawy
(1)
Praca - organizacja - metody - poradnik
(1)
Praca - psychologia - poradnik
(1)
Praca zdalna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność (ekon.)
(1)
Produktywność (ekon.) - poradnik
(1)
Produktywność (ekonomia)
(1)
Produktywność pracy - poradnik
(1)
Produktywność pracy DBN
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia pracy
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Stres
(1)
Stres - zwalczanie - poradnik
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Uczenie się
(1)
Uprzedzenia
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zwłoka (psychologia)
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Poradnik
(19)
Poradniki
(7)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Książki mówione
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(10)
Rozwój osobisty
(6)
Psychologia
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Dobre pomysły nie przychodzą same. Co więcej, droga między dobrym pomysłem a sukcesem koncepcji bywa usiana niepewnością i trudnymi chwilami. Mnożą się wątpliwości. Nie wiadomo, jak zacząć i na czym należy się skupić przede wszystkim. Czy lepiej zaangażować pojedynczą osobę, czy zespół? Jak rozpoznać odpowiednie rozwiązanie? Jak zyskać pewność, że właśnie ten pomysł odniesie sukces w prawdziwym życiu? I jak dowiedzieć się o tym wszystkim szybko - bez nieskutecznych burz mózgów i niekończących się dyskusji? Innymi słowy, jak podejmować dobre decyzje biznesowe? Dzięki tej książce dowiesz się, czym są i jak przeprowadzać sprinty, aby znaleźć rozwiązania trudnych problemów. Nauczysz się dobierać idealny zespół i zyskasz wiedzę, jak najlepiej wykorzystywać potencjał poszczególnych jego członków, a także jak w praktyczny sposób organizować przebieg sprintu. Zapoznasz się z różnymi metodologiami sprintu. Jeśli masz przed sobą duże szanse, problem czy pomysł, w tej książce znajdziesz mnóstwo pomocnych wskazówek. Każda z przedstawionych metod została wypróbowana, ulepszona i przetestowana przez społeczność sprinterów. Dzięki tej książce świetnie przygotujesz swój pierwszy sprint i znajdziesz rozwiązanie... w pięć dni! Dowiedz się, jak: dobrać zespół, miejsce i czas ; ustalić cel i formułować właściwe pytania ; tworzyć mapy i korzystać z wiedzy ekspertów ; wybierać najlepsze rozwiązanie ; utworzyć prototyp i przetestować go ; korzystać z list kontrolnych sprintu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w języku ukraińskim. Сучасні проблеми потребують сучасних рішень. Саме тому, ця книжка покликана допомогти читачам досягти балансу у користуванні гаджетами та навчити їх насолоджуватися справжнім життям.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Praca głęboka to umiejętność koncentracji na trudnym poznawczo zadaniu bez rozpraszania uwagi. Umiejętność ta pozwala na szybsze przyswajanie specjalistycznej wiedzy i osiąganie korzystniejszych wyników w krótszym czasie. Dzięki pracy głębokiej staniesz się lepszy w tym, co robisz, przez co poczujesz prawdziwe spełnienie, które daje fachowo wykonane zadanie. Słowem, Praca głęboka to rodzaj superumiejętności w coraz bardziej konkurencyjnej gospodarce XXI wieku. Tymczasem większość ludzi zatraciła zdolność koncentracji i trwoni czas na gorączkowym e-mailowaniu i udzielaniu się w mediach społecznościowych – nie wiedząc nawet, że istnieje lepsza alternatywa. W Pracy głębokiej ceniony autor i znany profesor informatyki Cal Newport mierzy się z rzeczywistością współczesnej epoki łączności. Zamiast dowodzić, że rozpraszanie uwagi jest złe, podnosi zalety jego przeciwieństwa – koncentracji. Książka jest podzielona na dwie części. W pierwszej autor argumentuje, że w prawie każdej branży Praca głęboka przynosi ogromne korzyści. W drugiej przedstawia program systematycznych ćwiczeń, który opiera się na czterech zasadach i ma pomóc przestawić twój umysł i nawyki, abyś mógł opanować tę umiejętność. W Pracy głębokiej, łączącej krytykę współczesnej kultury z praktycznym doradztwem, czytelnik znajdzie zapadające w pamięć opowieści – od kamiennej wieży w lesie, w której Carl Gustav Jung szukał skupienia, do podróży lotniczej do Tokio i z powrotem, dzięki której pionier mediów społecznościowych mógł skoncentrować się na pisaniu książki. Autor udziela też wielu rozsądnych rad, na przykład takich, że większość profesjonalistów powinna zrezygnować z mediów społecznościowych i że trzeba nauczyć się nudzić. Praca głęboka to niezbędny podręcznik dla każdego, kto pragnie odnieść sukces w świecie, w którym ciągle coś rozprasza naszą uwagę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73077 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Zjedz tę żabę / Brian Tracy ; przekład Marian J. Waszkiewicz. - Wydanie III rozszerzone i uzupełnione. - Warszawa : MT Biznes ; Poznań : Wamex, 2018.
E-BOOK. Autor uświadamia, w jaki sposób można sukcesywnie podnosić wydajność w pracy, osiągać założone rezultaty, a jednocześnie być zadowolonym z tego, co się robi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziś produktywność jest kluczową sprawą. W teorii bycie produktywnym powinno być łatwe, w praktyce współczesne zdobycze technologiczne skutecznie to utrudniają. W natłoku newsów, e-maili i emocjonujących nagłówków trudno skupić się na tym, co najważniejsze w życiu zawodowym i prywatnym. Dochodzi do swoistego paradoksu: mamy za dużo rzeczy do zrobienia i za mało czasu na nie. Rozpraszamy się zaś sprawami, które są najzwyczajniej nieistotne. Okazuje się, że umiejętność wyboru najważniejszego zadania i jego sprawnej realizacji w największym stopniu określa, czy osiągniemy sukces, czy nie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75666 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znaleźć czas : Twój sprawdzony system produktywności / Michał Barczak. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 180, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Power)
Autor przekonuje, że dzięki wypracowaniu dobrego systemu produktywności, odzyskamy kontrolę nad własnym życiem, będziemy mieli więcej czasu dla rodziny, na odpoczynek, pasje, realizację życiowych priorytetów, a przede wszystkim będziemy szczęśliwsi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68620 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Autor ujawnia pięć niepozornych strategii, dzięki którym możemy stworzyć warunki sprzyjające niezwykłej produktywności, a także odzyskać zdrowie psychiczne i przywrócić życiu równowagę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, którą trzymasz w rękach, to adaptacja międzynarodowego bestsellera Briana Tracy'ego na temat zarządzania czasem, pt. "Zjedz tę żabę!". Jej głównym celem jest pomóc zestresowanym i przytłoczonym nadmiarem zajęć uczniom i studentom osiągnąć życiowy sukces. Bo młodzi ludzie podobnie jak dorośli mają problem z zarządzaniem swoim czasem. Liczne zadania w szkole czy na uczelni, korepetycje, praktyki i staże, obowiązki wobec rodziny, zajęcia pozalekcyjne, np. sportowe czy związane z hobby, powodują, że dzisiejsi uczniowie i studenci nieustannie walczą z czasem, by uporać się z lawiną obowiązków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Książka zawiera praktyczne porady i ćwiczenia, które pomogą w lepszej organizacji pracy i pozwolą podnieść jej efektywność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opowieść o tym, dlaczego praca zdalna zmienia nas na lepsze, oraz praktyczny przewodnik, który krok po kroku pokazuje, jak ulepszyć metody zdalnej współpracy i wreszcie wyjść z biura, by zacząć lepiej żyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus Osobowość Odnowa)
Czy wiesz, czym jest stres i jak go wykorzystywać? Jak bardzo jest ważny i jak może być pożyteczny, jeśli podejdziesz do niego z głową? Ta książka Ci o tym opowie. Autorka opiera się na obszernych badaniach naukowych nad naturą stresu, które dały podwaliny nowych koncepcji mechanizmów jego działania. Dzięki lekturze stopniowo zaakceptujesz stres i nauczysz się go wykorzystywać do osiągania kolejnych celów. Poznasz naturę stresu, a dzięki ćwiczeniom, które przekują poznane koncepcje w praktykę, będziesz wiedział, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Autorzy zebrali w książce wskazówki i narzędzia pozwalające nie tylko przeprogramować uprzedzenia, ale przede wszystkim rozwijać relacje i tworzyć wysoce wydajne zespoły. Dzięki rozpoznaniu uprzedzeń oraz położeniu nacisku na empatię i ciekawość świadomy lider może nie tylko wzmocnić zaufanie u członków zespołu, lecz także uwolnić potencjał każdej napotkanej osoby. Wykorzystując umiejętności, których uczy ta książka, może poprawić własne wyniki, wyniki swoich zespołów oraz całej organizacji. W książce znajduje się kompletny czteroczęściowy program oraz ponad trzydzieści unikalnych narzędzi, takich jak arkusz przygotowawczy czy lista sposobów na przeformułowanie nieświadomych myśli, które pozwalają wydobyć tkwiące w nas uprzedzenia na powierzchnię i pracować nad nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72261 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nie narzekaj! : pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy / Jon Gordon ; przekład Aleksandra Samson-Banasik. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta CD (2 godz. 44 min 22 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia na stronach [193]-194.
Autor książki opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Publikacja może okazać się przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68562 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Nowe wydanie bestsellera. Co prawda techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, znacznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów. Sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną przestrzeń relaksu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76572 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik organizacji czasu pracy przygotowany przez ekspertkę przepływu kanban w firmach z branży IT. Czas jest jednym z najcenniejszych zasobów, jakie posiadamy. Wciąż odczuwamy jego niedostatek. Ten brak jest szczególnie dotkliwy w świecie, który wychwala produktywność i promuje wielozadaniowość. Prędzej czy później trzeba odpowiedzieć sobie na pytania o to, jak najlepiej wykorzystać czas i jaki przepływ pracy sprawi, że uzyskamy najlepsze efekty, oraz co zrobić, aby wykonać wszystkie ważne zadania i wciąż mieć czas dla siebie, rodziny i swojego hobby. Trzeba też uświadomić sobie, że wizerunek osoby wiecznie przepracowanej i jednocześnie superefektywnej jest tylko iluzją i nie da się tego stanu utrzymać na dłuższą metę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68463 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Getting things done : the art of stress-free productivity / David Allen. - London : Piatkus, 2019. - XXX, [2], 317, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Indeks.
Książka w języku angielskim. Since it was first published more than fifteen years ago, David Allen’s Getting Things Done has become one of the most influential business books of its era, and the ultimate book on personal organization. “GTD” is now shorthand for an entire way of approaching professional and personal tasks, and has spawned an entire culture of websites, organizational tools, seminars, and offshoots. Allen has rewritten the book from start to finish, tweaking his classic text with important perspectives on the new workplace, and adding material that will make the book fresh and relevant for years to come. This new edition of Getting Things Done will be welcomed not only by its hundreds of thousands of existing fans but also by a whole new generation eager to adopt its proven principles.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Personel & Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 202-219.
Praktyczny przewodnik, która pomaga zwiększyć efektywność współpracowników i produktywność firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja prezentująca metody zwinne w zarządzaniu zespołem, w tym między innymi: style przywódcze a predyspozycje Agile Coacha, sterowanie konfliktem i konstruktywna niezgoda, kształtowanie zdolności zespołu do współdziałania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68640 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej