Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(264)
Forma i typ
Książki
(260)
Publikacje fachowe
(90)
Publikacje dydaktyczne
(39)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Audiobooki
(4)
Proza
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(261)
wypożyczone
(38)
tylko na miejscu
(9)
nieokreślona
(4)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(4)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(7)
W73 (Żytnia 64)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(9)
BD13 (Staszica 5a)
(8)
BD21 (Solidarności 90)
(8)
BD25 (Żytnia 64)
(4)
BD32 (Twarda 64)
(7)
BD36 (Redutowa 48)
(25)
BD46 (Chłodna 11)
(4)
Odolanka (Ordona 12F)
(8)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(210)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
XIICzM (Solidarności 90)
(4)
Autor
Górczyński Robert
(14)
Rajca Piotr
(14)
Piwko Łukasz
(11)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(7)
Meryk Radosław
(6)
Moch Wojciech
(5)
Sawka Krzysztof
(5)
Sikorski Witold (1950- )
(5)
Watrak Andrzej
(5)
Bąbol Krzysztof
(4)
Martin Robert C
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Włodarz Marek
(4)
Althoff Cory
(3)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(3)
Horstmann Cay S. (1959- )
(3)
Jońca Rafał
(3)
Kaczmarek Daniel
(3)
Kamiński Filip (informatyka stosowana)
(3)
Kulesza Radosław
(3)
Langa Sebastian
(3)
Leśniakiewicz Dawid
(3)
Matuk Konrad
(3)
Pełka Piotr (programista)
(3)
Raczyło Paulina (1987- )
(3)
Rosłan Katarzyna
(3)
Stefański Andrzej (tłumacz)
(3)
Wojciechowski Adrian
(3)
Zatorska Joanna
(3)
Zawiła Anna
(3)
Zawiła Tadeusz
(3)
Booth Dexter J. (matematyk)
(2)
Chaniewska Maria
(2)
Chounlamany-Turalska Natalia
(2)
Deutsch Stacia
(2)
Deutsch Stacia. Girls who code (pol.)
(2)
Duckett Jon
(2)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Flanagan David
(2)
Grabis Janusz
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Jakóbik Ireneusz
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Kowalik Małgorzata (ekonomia)
(2)
Krieser Witold
(2)
Lachowski Lech
(2)
Liukas Linda (1986- )
(2)
Lott Steven F. (1956- )
(2)
Malina Witold
(2)
Mazur Dawid (informatyka)
(2)
Mizerska Anna
(2)
Monk Simon
(2)
Najman Marta
(2)
Percival Harry J. W
(2)
Petzold Charles (1953- )
(2)
Pilch Piotr
(2)
Rogulski Mariusz
(2)
Roman Adam (informatyk)
(2)
Rzepniewska Magdalena
(2)
Sarna Katarzyna
(2)
Schildt Herbert
(2)
Schwaber Ken
(2)
Stroud Kenneth A
(2)
Sweigart Al
(2)
Trojan Anna
(2)
Wileńska Agnieszka
(2)
Wojtkowiak Katarzyna
(2)
Zmitrowicz Karolina
(2)
Abelson Harold
(1)
Adamski Tomasz (elektronika)
(1)
Albahari Joseph
(1)
Albon Chris
(1)
Alexander Michael (1972- )
(1)
Anzel Wojciech
(1)
Apenuvor Agnieszka
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Auburn Matthew
(1)
Bampakos Aristeidis
(1)
Banach Zbigniew
(1)
Banasiński Antoni (1908-1993)
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Banzi Massimo
(1)
Barteczko Krzysztof (informatyka)
(1)
Bartoszuk Maciej
(1)
Bass Len
(1)
Batko Andrzej
(1)
Bayarri Jordi (1972- )
(1)
Bayarri Jordi (1972- ). Colección científicos (pol.)
(1)
Bażańska Teresa (matematyka)
(1)
Beazley David M
(1)
Bednarek Krzysztof (tłumacz)
(1)
Bereza-Jarociński Bogdan
(1)
Blandy Jim
(1)
Blete Marie-Alice
(1)
Bloch Joshua
(1)
Bluemke Ilona
(1)
Bochenek Adam
(1)
Bombik Wojciech
(1)
Borowik Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(140)
2010 - 2019
(84)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(4)
1960 - 1969
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(145)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(263)
Język
polski
(262)
angielski
(1)
Odbiorca
Programiści
(51)
Dzieci
(23)
9-13 lat
(20)
6-8 lat
(13)
Informatycy
(12)
14-17 lat
(8)
Analitycy danych
(4)
Szkoły wyższe
(3)
0-5 lat
(2)
Menedżerowie
(2)
Młodzież
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Szkoły średnie
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Coachowie
(1)
Dziennikarze
(1)
Inżynierowie
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele
(1)
Progamisci
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura hiszpańska
(2)
Temat
Programowanie (informatyka)
(113)
Python (język programowania)
(33)
Języki programowania
(30)
Programowanie (informat.)
(22)
Java (język programowania)
(18)
Programy komputerowe
(18)
JavaScript
(15)
Programowanie zwinne
(13)
Gry komputerowe
(11)
Algorytmy
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Programowanie
(9)
Programowanie neurolingwistyczne
(9)
Programowanie (informat.) - podręcznik akademicki
(8)
Strony WWW
(8)
Języki programowania - podręcznik
(7)
Programowanie obiektowe
(7)
Analiza danych
(6)
Aplikacja internetowa
(6)
HTML
(6)
Projektowanie
(6)
Python (informat.)
(6)
Strony WWW - programowanie
(6)
Architektura oprogramowania
(5)
C (język programowania)
(5)
C# (język programowania)
(5)
C++ (język programowania)
(5)
Komputery
(5)
Matematyka
(5)
Programiści
(5)
Scratch (język programowania)
(5)
Uczenie maszynowe
(5)
Wzorzec projektowy (informatyka)
(5)
Android (system operacyjny)
(4)
Data science
(4)
Informatyka
(4)
Optymalizacja
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Przetwarzanie danych
(4)
R (język programowania)
(4)
Strony WWW - programowanie - podręcznik
(4)
AngularJS
(3)
Aplikacje mobilne
(3)
Arduino (mikrokontroler)
(3)
C# - podręcznik
(3)
Grafika komputerowa
(3)
Internet
(3)
Języki programowania - podręcznik akademicki
(3)
MVC (informat.)
(3)
Mikrokontrolery
(3)
Minecraft
(3)
Myślenie matematyczne
(3)
Praca zespołowa
(3)
Programowanie funkcyjne (informatyka)
(3)
Programowanie liniowe
(3)
Ruby (język programowania)
(3)
Scrum
(3)
Struktury danych - podręcznik akademicki
(3)
Systemy operacyjne mobilne
(3)
jQuery
(3)
.NET
(2)
Algorytmy - podręcznik akademicki
(2)
Aplikacje internetowe
(2)
Baza danych
(2)
Baza danych - budowa i organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Biblioteka (informatyka)
(2)
C (język programowania) - podręcznik
(2)
C#
(2)
Dane
(2)
Data mining
(2)
Excel
(2)
Git (program komputerowy)
(2)
GitHub (serwis internetowy)
(2)
Grafika trójwymiarowa
(2)
Informatyka - podręcznik akademicki
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Interfejs użytkownika
(2)
Internet rzeczy
(2)
Kaskadowe arkusze stylów
(2)
Keras (biblioteka programistyczna)
(2)
Kody
(2)
Komputery - budowa i organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Kontrola wersji (informatyka)
(2)
Linux
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Mikroserwis
(2)
MySQL (program komputerowy)
(2)
Nauczanie programowane
(2)
OpenCL
(2)
OpenGL
(2)
Organizacja pracy
(2)
PHP
(2)
PHP (język programowania)
(2)
PHP - podręcznik
(2)
Programowanie (informat.) - kontrola
(2)
Projektowanie stron WWW
(2)
Przetwarzanie w chmurze
(2)
React.js
(2)
Roblox (gra komputerowa)
(2)
SQL
(2)
Temat: czas
2001-
(4)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(104)
Poradnik
(22)
Ćwiczenia i zadania
(13)
Opracowanie
(11)
Publikacja bogato ilustrowana
(7)
Publikacje dla dzieci
(5)
Broszura
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Książka do wypełniania
(4)
Książki mówione
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Gry komputerowe
(3)
Biografia
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Komiks
(2)
Komiksy
(2)
Podręczniki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Powieść dziecięca amerykańska
(2)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Publicystyka kanadyjska
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(135)
Edukacja i pedagogika
(22)
Zarządzanie i marketing
(12)
Matematyka
(9)
Inżynieria i technika
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(1)
Informatyka, Technologie Informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
264 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Python 3 : projekty dla początkujących i pasjonatów / Adam Jurkiewicz. - Gliwice : Helion Edukacja, copyright 2023. - 232 strony : faksymile, fotografie, ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie będą miały przed Tobą tajemnic, a to jeszcze nie koniec! Przede wszystkim będziesz poznawać Pythona od strony praktycznej, tworząc projekty prawdziwych gier i symulacji oraz aplikacje do wizualizacji danych i anonimizowania metadanych plików graficznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76507 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Młody programista : nauka programowania w Scratchu / Witold Krieser. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 98 stron : ilustracje ; 24 cm.
Programowanie to dziś niezwykle ważna umiejętność. I wszystko wskazuje na to, że jego znaczenie będzie tylko rosło. Warto więc zawczasu pomyśleć o przyszłości swojego dziecka i pomóc mu rozpocząć przygodę z programowaniem. Tym bardziej że istnieje Scratch ― język kodowania, wokół którego skupia się liczna społeczność internetowa ― pozwalający tworzyć własne interaktywne historie, gry i animacje i dzielić się nimi z ludźmi na całym świecie. A że Scratch powstał z myślą o młodych programistach, w wieku 8 – 16 lat, idealnie się sprawdza jako pierwszy język przyszłego informatyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
C to najczęściej wybierany język do programowania systemów wbudowanych. Pozwala precyzyjnie sterować kontrolerami zawierającymi system w chipie (ang. system on a chip, SOC), które wydają się być wszędzie: od telefonów przez samochody do "inteligentnych" żarówek. Poznanie języka to jednak dopiero połowa sukcesu. Musisz też wiedzieć, jakie operacje w systemie wykonuje ten język. Do zbadania, jak działa kompilator i co dzieje się za kulisami, w książce tej wykorzystywana jest płytka rozwojowa Nucleo z niewielkim, tanim mikroukładem ARM. Dowiesz się, jak pracować z systemem, który ma ograniczoną ilość pamięci i funkcji wejścia/wyjścia, ale jego moc wystarcza do przeprowadzania złożonych operacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74701 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Visual Studio 2022 : C# i .NET : programowanie kontrolek / Łukasz Sosna. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 175, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Dla początkujących programistów znających Visual Studio.
Autor, doświadczony programista, doskonale zdaje sobie sprawę, że Visual Studio, C# i .NET zdobywają coraz większą popularność, gdyż idealnie nadają się do pisania programów na wszystkie systemy: komputery działające pod kontrolą Windowsa, Linuksa, macOS-a, a także na inteligentne telewizory, smartfony itd. W najnowszej publikacji skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami. Jeżeli już znasz Visual Studio i jesteś początkującym programistą korzystającym z tego oprogramowania, to propozycja właśnie dla Ciebie. To też poradnik dla tych, którzy zetknęli się z różnymi językami programowania i chcą się nauczyć obsługi środowiska Visual Studio 2022 w języku C#.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73492 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla programistów Javy.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Książka stanowi zbiór praktycznych informacji dotyczących najpopularniejszych wzorców projektowych. Lekturę rozpoczniesz od zapoznania się z możliwościami korzystania z wzorców projektowych na platformie Javy. Dowiesz się także, jakich zasad trzeba przestrzegać, aby zapewnić czytelność i łatwość utrzymania kodu Javy. W kolejnych rozdziałach znajdziesz praktyczne wskazówki i przykłady dotyczące stosowania wzorców kreacyjnych, strukturalnych, operacyjnych, a także wzorców współbieżności. Nauczysz się ich używać do praktycznego rozwiązywania problemów często spotykanych podczas projektowania oprogramowania. Końcowy rozdział został poświęcony antywzorcom, a zawarte w nim informacje pomogą Ci w ich identyfikacji i podjęciu najlepszych środków zaradczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom podstawowy / Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 229, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Dla dzieci od ósmego roku życia.
Fenomen gry Minecraft nie przestaje zadziwiać. Od wielu lat produkcja spod znaku Mojang Studios utrzymuje się na szczycie najlepiej sprzedających się gier wideo w historii. Minecraft to jednak znacznie więcej niż gra - w jego świecie powstają całe miasta, biblioteki, odwzorowywane są dzieła sztuki. Ma także duże walory edukacyjne. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, aby z Minecraftem uczyć się programowania. Poprzez połączenie nauki i zabawy gra pomaga najmłodszym stawiać pierwsze kroki w tworzeniu oprogramowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom średnio zaawansowany / Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 285 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Dla dzieci od dziesiątego roku życia.
Minecraft to nie tylko seria gier wideo, w które chętnie grają dzieci na całym świecie. Stworzony przez Markusa Perssona i rozwijany przez Mojang Studios, stał się także fenomenem popkultury. Kilkunastoletnia kariera gry jest znaczona kolejnymi książkami, filmami, ubraniami, gadżetami i zabawkami, uhonorowano ją nawet tematyczną serią klocków Lego. Dorośli, doceniając rozrywkowe walory gry, dostrzegli także jej aspekty edukacyjne. Minecraft stał się na przykład bazą zajęć z programowania dla dzieci i młodzieży. Ta książka powstała na podstawie warsztatów dla średnio zaawansowanych i jest przeznaczona dla dzieci od dziesiątego roku życia. Uczy programowania, przekazuje także trudniejsze zagadnienia w prosty, przyjazny dla młodego umysłu sposób. Do każdego zadania podane zostało rozwiązanie, bardziej skomplikowane zaś można rozwiązywać wspólnie z autorami podręcznika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75650 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Python dla nastolatków : projekty graficzne z Python Turtle / Krzysztof Łos. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 165 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronie 165.
Czy wiesz, czym się zajmuje programista? To ktoś, kto, używając swojego umysłu i odpowiedniego języka programowania, rozwiązuje rozmaite problemy. Programista to taki współczesny superbohater. Przychodzi, siada do komputera, szybko przebiega palcami po klawiaturze i proszę ― działa. Oczywiście, to pewne uproszczenie, ale... Brzmi ciekawie? Słusznie. Bo praca programisty, kodera, developera jest ciekawa. I fajna. I daje dużo satysfakcji. A najlepsze jest to: podstaw programowania można się szybko nauczyć, po prostu się bawiąc. We własny, ulubiony sposób. Choć Twoim przewodnikiem po świecie programowania w Pythonie będzie żółw, obiecujemy ― praca pójdzie Ci w mig. Na początek nauczysz się konfigurować środowisko pracy, czyli uruchomisz na komputerze wszystko, co przyda się Tobie i żółwiowi. Potem zapoznasz się z językiem Python, z jego zmiennymi, funkcjami i klasami. Następnie zajrzysz do biblioteki turtle i dowiesz się, jak sterować swoim żółwiem. Wreszcie najlepsze: algorytmy. Przekonasz się między innymi, jak za pomocą kodu języka Python i elementów biblioteki turtle wygenerować niesamowite figury geometryczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Dla analityków zamierzających zacząć pracę w Pythonie oraz programistów Pythona chcących zająć się analizą danych i obliczeniami naukowymi.
Ta książka jest trzecim, starannie zaktualizowanym wydaniem wyczerpującego przewodnika po narzędziach analitycznych Pythona. Uwzględnia Pythona 3.0 i bibliotekę pandas 1.4. Została napisana w przystępny sposób, a poszczególne zagadnienia bogato zilustrowano przykładami, studiami rzeczywistych przypadków i fragmentami kodu. W trakcie lektury nauczysz się korzystać z możliwości oferowanych przez pakiety pandas i NumPy, a także środowiska IPython i Jupyter. Nie zabrakło wskazówek dotyczących używania uniwersalnych narzędzi przeznaczonych do ładowania, czyszczenia, przekształcania i łączenia zbiorów danych. Pozycję docenią analitycy zamierzający zacząć pracę w Pythonie, jak również programiści Pythona, którzy chcą się zająć analizą danych i obliczeniami naukowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75232 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scratch jest znany jako projekt edukacyjny, służący młodym ludziom do nauki programowania. W rzeczywistości stał się czymś więcej: jest to cyfrowa piaskownica, w której każdy może wyrazić swoją kreatywność. W trakcie tworzenia projektów w Scratchu można nie tylko nauczyć się sposobu myślenia właściwego najlepszym programistom, ale także ćwiczyć systematyczność, innowacyjność, umiejętność znajdywania rozwiązań i pracy zespołowej. Na stronie Scratcha czeka cała gama ciekawych projektów: animowane historyjki, gry przygodowe, interaktywne samouczki, wycieczki z przewodnikiem, eksperymenty naukowe i wiele innych. Bez wątpienia każdy młody człowiek znajdzie tam inspirację, tylko... co dalej? Jak zacząć? Jak napisać pierwszą instrukcję?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63120 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie musisz dłużej czekać na włączenie Pythona jako języka skryptowego Excela - ta książka wyjaśnia, jak je połączyć i wyciągnąć z tej integracji maksimum korzyści. To wydanie przeznaczone dla zaawansowanych użytkowników Excela, którzy nie posiadają głębokiej wiedzy o Pythonie. Pokazuje, w jaki sposób manipulować danymi zawartymi w plikach Excela bez Excela, a także jak znakomicie zwiększać możliwości tego programu poprzez budowę interaktywnych narzędzi do analizy danych. Niezależnie od tego, czy interesuje Cię praca z samymi arkuszami Excela, czy też chcesz tworzyć aplikacje Excela, znajdziesz tu mnóstwo wyczerpujących, jasnych i praktycznych wskazówek, popartych zrozumiałymi przykładami przydatnego kodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71441 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(NLP Programowanie Neurolingwistyczne)
Bibliogr. Indeks.
Mapy, które mamy w głowach, decydują o tym, jak spostrzegamy samych siebie i nasze kontakty społeczne. One to odzwierciedlają w plastyczny sposób stosunki władzy, autorytety, struktury rodzinne. Możemy jednak wywierać wpływ na owe mapy i zmieniać naszą społeczną rzeczywistość, przekształcając stworzony przez siebie model za pomocą technik NLP. Autor uczy, jak poprawić swoje relacje z innymi, jak odkryć najgłębsze, nieznane dotąd zakamarki własnej osobowości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
NLP dla bystrzaków / Romilla Ready, Kate Burton ; tłumaczenie Cezar Matkowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2008. - 336, [8] stron : ilustracje ; 24 cm.
NLP to genialna, naukowa forma olśnienia. Dzięki niemu nauczysz się rozpoznawać wzory zachowań, modele myślenia oraz ukryte przyczyny własnych decyzji. Nawet jeśli do tej pory wydawało Ci się, że doskonale znasz siebie, nagle zdobędziesz wiedzę, która nada Twojemu życiu, Twojej pracy i zabawie całkiem nowy, głębszy i bardziej ekscytujący wymiar. Z tą książką NLP staje się przyjazne, przystępne i użyteczne. Gdy tylko zagłębisz się w lekturę, znajdziesz praktyczne sposoby wykorzystywania NLP do rozwiązywania własnych problemów lub wprowadzania różnych zmian w swoim życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Techniki programowania-dla dzieci i młodzieży
Indeks.
Adresowany do dzieci podręcznik uczący dwóch języków programowania „Scratch” i „Python”, przy użyciu których mali czytelnicy będą mogli stworzyć własne gry i animacje. Związane z nimi tematy omówione zostały szczegółowo, ale przystępnie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Deep learning : praca z językiem Python i biblioteką Keras / François Chollet ; tłumaczenie Konrad Matuk. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 367 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem po uczeniu głębokim. Znalazły się tu dokładne informacje o istocie uczenia głębokiego, o jego zastosowaniach i ograniczeniach. Wyjaśniono zasady rozwiązywania typowych problemów uczenia maszynowego. Pokazano, jak korzystać z pakietu Keras przy implementacji rozpoznawania obrazu, przetwarzania języka naturalnego, klasyfikacji obrazów, przewidywania danych szeregu czasowego, analizy sentymentu, generowania tekstu i obrazu. Nawet dość skomplikowane zagadnienia, włączając w to koncepcje i dobre praktyki, zostały wyjaśnione w sposób bardzo przystępny i zrozumiały, tak aby umożliwić samodzielne stosowanie technik uczenia głębokiego w kolejnych projektach. W tej książce między innymi: kontekst i ogólne koncepcje sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i uczenia głębokiego ; sieci neuronowe i pakiet Keras ; typowe sposoby pracy nad projektami uczenia głębokiego ; rozbudowane modele uczenia głębokiego oraz modele generatywne ; perspektywy i ograniczenia technologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75602 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do wiedzy o algorytmach wraz z przykładami implementacji napisanymi w Pythonie. Oprócz praktycznego omówienia algorytmów znalazło się tu wyjaśnienie takich pojęć jak klasy złożoności czy analiza asymptotyczna. Dokładnie omówiono także najważniejsze algorytmy, w tym różne sposoby haszowania, sortowania czy przeszukiwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
C++ : zbiór zadań z rozwiązaniami / Tomasz Jaśniewski. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 126, [2] strony : ilustracja ; 24 cm.
Niniejszy zbiór zadań: jest podzielony na części zależne od posiadanych umiejętności, a te zostały uporządkowane tak, by odpowiadać procesowi nauki języka C++; pomaga zwłaszcza w przygotowaniu do matury z informatyki i w nauce programowania na studiach; uwzględnia standard C++20; zawiera propozycje rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74076 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej