Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(153)
Forma i typ
Książki
(150)
Publikacje fachowe
(88)
Publikacje dydaktyczne
(37)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje naukowe
(9)
Audiobooki
(3)
Proza
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(149)
wypożyczone
(20)
tylko na miejscu
(6)
nieokreślona
(4)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(8)
BD13 (Staszica 5a)
(6)
BD21 (Solidarności 90)
(3)
BD25 (Żytnia 64)
(2)
BD32 (Twarda 64)
(5)
BD36 (Redutowa 48)
(23)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(5)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(116)
XIICzM (Solidarności 90)
(3)
Autor
Górczyński Robert
(12)
Rajca Piotr
(11)
Piwko Łukasz
(6)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(6)
Sawka Krzysztof
(5)
Bąbol Krzysztof
(4)
Martin Robert C
(4)
Meryk Radosław
(4)
Moch Wojciech
(4)
Watrak Andrzej
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Włodarz Marek
(4)
Kulesza Radosław
(3)
Langa Sebastian
(3)
Leśniakiewicz Dawid
(3)
Matuk Konrad
(3)
Pełka Piotr (programista)
(3)
Raczyło Paulina (1987- )
(3)
Rosłan Katarzyna
(3)
Sikorski Witold (1950- )
(3)
Wojciechowski Adrian
(3)
Zawiła Anna
(3)
Zawiła Tadeusz
(3)
Althoff Cory
(2)
Chaniewska Maria
(2)
Chounlamany-Turalska Natalia
(2)
Deutsch Stacia
(2)
Deutsch Stacia. Girls who code (pol.)
(2)
Duckett Jon
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Flanagan David
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Horstmann Cay S. (1959- )
(2)
Jońca Rafał
(2)
Krieser Witold
(2)
Lachowski Lech
(2)
Liukas Linda (1986- )
(2)
Lott Steven F. (1956- )
(2)
Mizerska Anna
(2)
Petzold Charles (1953- )
(2)
Pilch Piotr
(2)
Rzepniewska Magdalena
(2)
Sarna Katarzyna
(2)
Schildt Herbert
(2)
Stefański Andrzej (tłumacz)
(2)
Sweigart Al
(2)
Wileńska Agnieszka
(2)
Wojtkowiak Katarzyna
(2)
Zatorska Joanna
(2)
Abelson Harold
(1)
Albahari Joseph
(1)
Albon Chris
(1)
Alexander Michael (1972- )
(1)
Auburn Matthew
(1)
Bampakos Aristeidis
(1)
Banzi Massimo
(1)
Bass Len
(1)
Beazley David M
(1)
Blandy Jim
(1)
Blete Marie-Alice
(1)
Bloch Joshua
(1)
Bochenek Adam
(1)
Bombik Wojciech
(1)
Brikman Yevgeniy
(1)
Brown Ethan (1975- )
(1)
Bruce Andrew (1958- )
(1)
Bruce Peter C. (1953- )
(1)
Bryant Daniel
(1)
Buisson Florent (1984- )
(1)
Burd Barry A
(1)
Caelen Olivier
(1)
Chapple Mike (1975- )
(1)
Chollet François
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Clark Jason A
(1)
Clements Paul (1955- )
(1)
Coldwind Gynvael
(1)
Crichlow Eric
(1)
Danch-Wierzchowska Marta
(1)
Daubois Alexandre
(1)
Davis Cornelia
(1)
Dawson Michael (programista)
(1)
Deeleman Pablo
(1)
Deitel Harvey M. (1945- )
(1)
Deitel Paul J
(1)
Dobrowolski Patryk
(1)
Domańska Diana
(1)
Donat Wolfram
(1)
Duka Mariusz
(1)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(1)
Dżdża Joanna
(1)
Evans Benjamin J
(1)
Evans Claire L
(1)
Farley David (1959- )
(1)
Feathers Michael C
(1)
Ferrone Harrison
(1)
Figus Valentina
(1)
Fitzpatrick Jerry
(1)
Folholc Przemysław
(1)
Ford Gabriel
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(131)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(138)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(153)
Język
polski
(152)
angielski
(1)
Odbiorca
Programiści
(51)
Dzieci
(22)
9-13 lat
(19)
6-8 lat
(13)
Informatycy
(12)
14-17 lat
(8)
Analitycy danych
(4)
Szkoły wyższe
(3)
0-5 lat
(2)
Menedżerowie
(2)
Młodzież
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Szkoły średnie
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Dziennikarze
(1)
Inżynierowie
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele
(1)
Progamisci
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(113)
Python (język programowania)
(30)
Języki programowania
(17)
Java (język programowania)
(13)
Programy komputerowe
(12)
JavaScript
(11)
Gry komputerowe
(10)
Algorytmy
(7)
Aplikacja internetowa
(6)
Architektura oprogramowania
(5)
C# (język programowania)
(5)
C++ (język programowania)
(5)
Programiści
(5)
Programowanie zwinne
(5)
Scratch (język programowania)
(5)
Uczenie maszynowe
(5)
Wzorzec projektowy (informatyka)
(5)
Analiza danych
(4)
C (język programowania)
(4)
Informatyka
(4)
Komputery
(4)
Programowanie
(4)
R (język programowania)
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Arduino (mikrokontroler)
(3)
Data science
(3)
Internet
(3)
Matematyka
(3)
Myślenie matematyczne
(3)
Optymalizacja
(3)
Programowanie (informat.) - podręcznik akademicki
(3)
Programowanie funkcyjne (informatyka)
(3)
Projektowanie
(3)
Przetwarzanie danych
(3)
Ruby (język programowania)
(3)
Scrum
(3)
Baza danych
(2)
Baza danych - budowa i organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Biblioteka (informatyka)
(2)
Dane
(2)
Excel
(2)
Git (program komputerowy)
(2)
GitHub (serwis internetowy)
(2)
Informatyka - podręcznik akademicki
(2)
Internet rzeczy
(2)
Keras (biblioteka programistyczna)
(2)
Kody
(2)
Komputery - budowa i organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Kontrola wersji (informatyka)
(2)
Linux
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Mikrokontrolery
(2)
Mikroserwis
(2)
Minecraft
(2)
MySQL (program komputerowy)
(2)
Organizacja pracy
(2)
PHP (język programowania)
(2)
Programowanie obiektowe
(2)
Projektowanie stron WWW
(2)
Przetwarzanie w chmurze
(2)
React.js
(2)
Roblox (gra komputerowa)
(2)
Serwer
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Sieć komputerowa - budowa i organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Statystyka matematyczna
(2)
Systemy operacyjne
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Trening umysłu
(2)
Unity (informatyka)
(2)
Visual Basic
(2)
.NET
(1)
API (interfejs)
(1)
Administracja systemem
(1)
Algorytmy - stosowanie - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Algorytmy kwantowe
(1)
Analityka predykcyjna
(1)
Android (system operacyjny)
(1)
Angular (framework)
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Automatyzacja
(1)
Bitcoin
(1)
Blockchain
(1)
Branża informatyczna
(1)
ChatGPT
(1)
Chatbot
(1)
Cloud native (informatyka)
(1)
DDD
(1)
Data mining
(1)
DevOps
(1)
Docker (oprogramowanie)
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Framework (platforma programistyczna)
(1)
GPT (modele językowe)
(1)
Go (język programowania)
(1)
Google LLC
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grafika komputerowa - podręcznik akademicki
(1)
Grafy
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Gatunek
Podręcznik
(99)
Poradnik
(20)
Ćwiczenia i zadania
(13)
Opracowanie
(11)
Publikacja bogato ilustrowana
(7)
Broszura
(4)
Książka do wypełniania
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Książki mówione
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry komputerowe
(2)
Powieść dziecięca amerykańska
(2)
Biografia
(1)
Komiks
(1)
Komiksy
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść
(1)
Publicystyka kanadyjska
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(135)
Edukacja i pedagogika
(22)
Zarządzanie i marketing
(11)
Matematyka
(7)
Inżynieria i technika
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(1)
Informatyka, Technologie Informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
153 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dla każdego programisty, który chce poprawić swoje umiejętności i pozostać na bieżąco z trendami w programowaniu.
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy i dlaczego używać takich opcjifunkcjonalności, jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robićw swojej codziennej pracy. Poznasz różnetakie aspekty FP:, jak kompozycjęa, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się również wykorzystać zywania FP w celudla zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Teo wszystkieo pozwoli Ci zdobyć cenne umiejętności, które ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koduj jak profesjonalista C# / Jort Rodenburg ; przełożył Marek Włodarz. - Warszawa : APN Promise, copyright 2021. - XVIII, 442, [4] strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia i netografia na stronach 421-425. Indeks.
Znasz już podstawy, zatem przygotuj się na kolejny etap! Kod C# profesjonalnej jakości jest wydajny, czysty i szybki. Niezależnie od tego, czy budujesz aplikacje biznesowe dla użytkowników, czy usługi backendu dla aplikacji Web, oparte na doświadczeniu praktyczne techniki przedstawione w tej książce pozwalają podnieść umiejętności C# na nowy poziom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla doświadczonych programistów.
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 298-301. Indeks.
Wydanie zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75180 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy niektórych rozdziałach.
W tym poradniku, skierowanym do początkujących i doświadczonych programistów języka C, zawarto wiele informacji o podejmowaniu decyzji projektowych, pokazano też krok po kroku, jak wpływają one na tworzenie złożonego oprogramowania. Znajdziesz tu odpowiedzi na trudne pytania o projektowanie struktury programów w C, obsługę błędów czy tworzenie elastycznych interfejsów. Liczne wskazówki i przykłady ułatwią Ci przekładanie wiedzy projektowej na działające implementacje. Druga część książki stanowi omówienie zastosowania licznych wzorców projektowych z języka C do tworzenia większych aplikacji. Dowiesz się, jakie wzorce stosuje się w konkretnych sytuacjach, a także w jaki sposób mogą ułatwić Ci pracę dzięki wskazywaniu dobrych decyzji projektowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75214 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce "Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku" opisano, czym są wzorce projektowe, a także w jaki sposób pomagają one projektować oprogramowanie obiektowe. Podręcznik zawiera studia przypadków, pozwalające poznać metody stosowania wzorców w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70155 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej