Włodarz Marek
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(1)
BD36 (Redutowa 48)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(8)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Drewnowski Jacek (1974- )
(693)
Kowalska Dorota
(664)
Włodarz Marek
(-)
Zarawska Patrycja (1970- )
(558)
Mosiewicz-Szrejter Maria
(503)
Kochanowski Jan
(469)
Braiter Paulina (1968- )
(391)
King Stephen (1947- )
(363)
Birek Wojciech (1961- )
(352)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(352)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(343)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(325)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(296)
Goscinny René (1926-1977)
(294)
Popławska Anna (literatura)
(293)
Fabianowska Małgorzata
(290)
Zimnicka Iwona (1963- )
(280)
Roberts Nora (1950- )
(276)
Dybała Paweł (1981- )
(273)
Sidorkiewicz Tomasz
(271)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Mortka Marcin (1976- )
(257)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(255)
Steel Danielle (1948- )
(252)
Starosta Marek (tłumacz)
(248)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Shakespeare William (1564-1616)
(240)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(236)
Szulc Andrzej
(236)
Beaumont Émilie (1948- )
(234)
Leśmian Bolesław
(234)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Krasicki Ignacy
(229)
Pratchett Terry (1948-2015)
(225)
Siemianowski Roch (1950- )
(223)
Ochab Janusz (1971- )
(222)
Syty Jakub (1982- )
(222)
Gawryluk Barbara (1957- )
(220)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(218)
Mazan Maciejka
(215)
Ludwikowska Jolanta
(211)
Jakuszewski Michał
(206)
Coben Harlan (1962- )
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Prus Bolesław (1847-1912)
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mróz Remigiusz (1987- )
(198)
Oklejak Marianna (1981- )
(198)
Stanecka Zofia (1972- )
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(191)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(191)
Kane Bob (1915-1998)
(189)
Domańska Joanna
(186)
Finger Bill (1914-1974)
(186)
Strzałkowska Małgorzata
(186)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(185)
Rzehak Wojciech (1967- )
(184)
Dwornik Karolina
(182)
Van Hamme Jean (1939- )
(179)
Lipski Robert P. (1967- )
(176)
Sparks Nicholas (1965- )
(176)
Siegel Jerry (1914-1996)
(175)
Ławnicki Lucjan
(175)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(174)
Widmark Martin (1961- )
(174)
Grisham John (1955- )
(173)
Shuster Joseph Joe (1914-1992)
(173)
Astley Neville
(170)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(170)
Nesbø Jo (1960- )
(168)
Baker Mark (1959- )
(167)
Gerritsen Tess (1953- )
(167)
Hopkins Andy
(167)
Nesme Alexis
(167)
Potter Joc
(167)
Cieślik Donata
(166)
Dobrzańska Anna
(166)
Child Lee (1954- )
(165)
Kraśko Jan (1954- )
(162)
Jax Joanna (1969- )
(161)
Jachowicz Stanisław
(159)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(159)
Skalska Katarzyna
(159)
Supeł Barbara
(159)
Głowińska Anita
(158)
Skowrońska Emilia
(158)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(157)
Lem Stanisław (1921-2006)
(157)
Siewior-Kuś Alina
(157)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(155)
Rosiński Grzegorz (1941- )
(155)
Broniek Dominik
(152)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(3)
Algebra liniowa
(1)
Analityka predykcyjna
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Arduino (mikrokontroler)
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
Big data
(1)
Business Intelligence
(1)
C# (język programowania)
(1)
Edytory tekstu
(1)
Gry komputerowe
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Języki programowania
(1)
Komputery kieszonkowe
(1)
Linux
(1)
Microsoft Office
(1)
Organizacja pracy
(1)
Outlook
(1)
Pokémon (postać fikcyjna)
(1)
Pokémon Go
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Power BI
(1)
Prognozowanie
(1)
Programowanie
(1)
Python (język programowania)
(1)
Raspberry Pi
(1)
Sieci neuronowe
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Teoria informacji
(1)
Uczenie maszynowe
(1)
Uczenie się maszyn
(1)
Word
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Gry i zabawy
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Hobby i czas wolny
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do Arduino / Massimo Banzi, Michael Shiloh ; przekład: Maria Chaniewska, Marek Włodarz. - Wydanie 2. - Warszawa : APN Promise, 2022. - XII, 260, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Indeks.
Arduino to otwarta platforma prototypowania elektronicznego, która zawojowała świat projektantów i hobbystów. To solidne i dogłębne wprowadzenie, uaktualnione o najnowsze wydanie IDE i nowe płytki oparte na procesorach ARM, pomoże od razu przejść do tworzenia projektów. Znajdziesz tu wszystko, co potrzeba, od uzyskania wymaganych komponentów, aż po finalne szlify swojego projektu! Do wykorzystania wstępnych przykładów z tego przewodnika potrzebne jest jedynie samo Arduino Uno lub Nano, kabel USB oraz dioda LED. Łatwe w użyciu, bezpłatne środowisko projektowe Arduino działa w systemach Mac, Windows i Linux.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Szybka metoda nauki programu Word 2021 i Microsoft 365. Nauka może być łatwa. Osiągnij więcej w krótkim czasie przy użyciu Microsoft Word. Możesz po prostu wyszukać zadanie, które musisz wykonać, albo pracować od deski do deski, pobierając pliki ćwiczeń i systematycznie budując swoje umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77040 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Uaktualnione o omówienie Raspberry Pi 4, Raspberry Pi Pico i Raspberry Pi Zero W2, trzecie wydanie tej książki prowadzi Czytelnika krok po kroku poprzez wiele rzeczy, które może zaoferować przez Raspberry Pi: zdalne przetwarzanie, wykrywanie twarzy za pomocą opcjonalnej kamery, małe i wielkie projekty multimedialne. Przy użyciu Raspberry Pi możemy zrobić to wszystko i jeszcze więcej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71805 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koduj jak profesjonalista C# / Jort Rodenburg ; przełożył Marek Włodarz. - Warszawa : APN Promise, copyright 2021. - XVIII, 442, [4] strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia i netografia na stronach 421-425. Indeks.
Znasz już podstawy, zatem przygotuj się na kolejny etap! Kod C# profesjonalnej jakości jest wydajny, czysty i szybki. Niezależnie od tego, czy budujesz aplikacje biznesowe dla użytkowników, czy usługi backendu dla aplikacji Web, oparte na doświadczeniu praktyczne techniki przedstawione w tej książce pozwalają podnieść umiejętności C# na nowy poziom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 227-228.
Praktyczny poradnik autorstwa dwóch prawdziwych ekspertów przedstawia sprawdzony system zarządzania czasem pokazując, jak można gospodarować tym najcenniejszym zasobem, dzięki dostosowanym modyfikacjom programu Outlook. Wyostrz swoją uwagę, zwalcz przeszkody – i z pełnym przekonaniem kieruj swoim czasem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70180 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Witajcie! Zapraszamy do świata Pokémonów. Od 25 lat seria ta dostarcza rozrywki rzeszom aspirujących trenerów. Rozpoczęta jako zaledwie pomysł Satoshi Tajiriego, który czerpał inspiracje z dziecięcych doświadczeń z chwytaniem owadów, przerodziła się w duet gier na Game Boya, które podbiły serca Japończyków. A następnie kieszonkowe potwory postanowiły szturmem podbić resztę świata. Ewoluując w stronę gier wideo, zabawek, kart kolekcjonerskich, mangi, czy anime, Pokémon błyskawicznie przekształcił się w olbrzyma multimediów. Super skuteczna strategia utrzymywania popularności dzięki regularnemu dołączaniu nowych potworów, gier i regionów do zbadania zapewniła mu pozycję najbardziej udanej franczyzy medialnej na świecie. Dziś niemal niemożliwe byłoby znalezienie kogoś, kto nie rozpoznaje Pikachu, Asha Ketchuma czy ikonicznego logo Poké Ball. W tym specjalnym wydaniu zabierzemy cię w podróż po świecie Pokémonów, od pierwszej generacji aż do ósmej. W naszej wyprawie dowiemy się, co nowego wniosła do serii każda era, zbadamy każde kolejne rozszerzenie Pokédex i zagłębimy się w opowieści związane z grami, seriami telewizyjnymi i nie tylko. Niezależnie od tego, czy jesteś Profesorem Pokémonów, czy aspirującym trenerem stawiającym pierwsze kroki na Indigo Plateau, jesteśmy przekonani, że spodoba ci się ta przejażdżka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria oprogramowania / Ian Sommerville ; przekład Marek Włodarz. - Wydanie X (I w WN PWN). - Warszawa : PWN, copyright 2020. - XVII, [1], 845 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Publikacja przeznaczona dla studentów informatyki, a także dla osób uczestniczących w dużych przedsięwzięciach programistycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68966 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć głębokie uczenie / Andrew W. Trask ; przekład Marek Włodarz. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - XVII, [1], 330 stron : ilustracje ; 24 cm.
Indeks.
Książka adresowana do osób dysponujących wiedzą matematyczną na poziomie szkoły średniej i średnimi umiejętnościami programistycznymi. Zawiera wprowadzenie do głębokiego uczenia, omówienie podstawowych koncepcji uczenia się maszyn, prognozowania neuronowego i dalsze szczegółowe informacje praktyczne, począwszy od budowania pierwszej głębokiej sieci neuronowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Kiedy Shigeru Miyamoto wymyślił postać Jumpmana dla swojej nowej plaformówki Donkey Kong, zapewne nie zdawał sobie sprawy, że właśnie stworzył najbardziej rozpoznawalną postać gry wszystkich czasów. Jednak tak właśnie się stało i kiedy niedługo później postać zmieniła imię na Mario - przy okazji zmienił się też zawód (rozpoczęła życie jako cieśla), narodziła się absolutna gwiazda wśród maskotek. Inaczej niż jego największy konkurent Sonic, Mario rzadko grał w bylejakich platformówkach i choć nie był odporny na dziwnego indyka (Mario Is Missmg, to o tobie), jego podstawowe przygody zawsze były uznawane za jedne z najlepszych w ogóle. Każdy pamięta pierwszy raz, gdy okazało się, że właśnie ratowana księżniczka znajdowała się w zupełnie innym zamku albo swoje pierwsze starcie z Łucznikiem. Pamiętamy piorunujący efekt trójwymiarowego Mario w Super Mano 64 albo chwilę, gdy przedzieraliśmy się przez tęczową drogę Super Mario Kart. Nawet jeśli ktoś nie jest tak wielkim fanem Mario, jak my, nie może zaprzeczyć, że miał on kolosalny wpływ na całą branżę gier".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Wykorzystaj analizy biznesowe i sztuczną inteligencję, aby napędzać rozwój przedsiębiorstwa, podnosić wydajność i ulepszać podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki tej praktycznej książce z rzeczywistymi przykładami wykorzystującymi Power BI można poznać najbardziej odpowiednie przypadki użycia AI w rozwiązaniach BI, w tym ulepszone prognozowanie, zautomatyzowaną klasyfikację i zalecenia wspomagane przez AI. Ponadto nauczysz się, jak wydobywać spostrzeżenia z niestrukturalnych źródeł danych, takich jak dokumenty tekstowe lub pliki obrazów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76713 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej