Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(101)
Forma i typ
Książki
(100)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(111)
wypożyczone
(5)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(2)
W32 (Solidarności 90)
(6)
W51 (Bielskiego 3)
(11)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(89)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(5)
Rzychoń Tomasz
(4)
Zych Robert
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Belfort Jordan (1962- )
(2)
Biliński Witold
(2)
Brunson Russell
(2)
Cooper Birk P
(2)
Cooper Scott W
(2)
Grutzner Fritz P
(2)
Hofmann Agnieszka
(2)
Kamiński Arkadiusz
(2)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(2)
Kunert Zofia
(2)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(2)
Mackay Harvey
(2)
Matyja Piotr
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Rackham Neil (1942- )
(2)
Seidel Hagen (1964- )
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamson Brent
(1)
Ahmed Mohi
(1)
Albigowski Marek
(1)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biskup Rafał (prawo)
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Burg Bob
(1)
Buzan Tony (1942-2019)
(1)
Błaż Agata
(1)
Celoch Aneta
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Coughter Peter
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dadan Michał
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dereziński Paweł
(1)
Dixon Matthew (1972- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Duda Tomasz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dymmel Joanna
(1)
Dziekanowski Maciej
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Elder Alexander (1950- )
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Froń Karol
(1)
Futrell Charles
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grocholski Grzegorz
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzybek Robert
(1)
Głatki Michał
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Holmes Chet
(1)
Hyken Shep
(1)
Israel Richard (1942- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jordan Jason (1970- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kaplan Steve (1960- )
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kay Frances (1949- )
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kimball Bob
(1)
Kluska Michał
(1)
Kochanowska-Szlęzak Ewa
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kowalska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Kozak Robert (1964- )
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kruszewski Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(101)
Język
polski
(101)
Odbiorca
Handlowcy
(5)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(71)
Konsumenci (ekon.)
(14)
Obsługa klienta
(14)
Techniki sprzedaży - metody
(12)
Handel elektroniczny
(8)
Perswazja
(7)
Techniki sprzedaży - poradnik
(7)
Handel
(6)
Marketing
(6)
Obsługa klienta - metody
(6)
Sprzedaż
(6)
Sukces
(6)
Komunikacja marketingowa
(4)
Marketing - metody
(4)
Promocja handlowa
(4)
Techniki sprzedaży - podręcznik
(4)
Handel - zarządzanie
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Merchandising
(3)
Negocjacje
(3)
Obsługa klienta - poradnik
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(3)
Public relations
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Autoprezentacja
(2)
E-konsumenci
(2)
Handel - metody
(2)
Handel - metody - poradnik
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Handlowcy
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - metody - poradnik
(2)
Marketing - psychologia
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Media społecznościowe
(2)
Negocjacje - handel
(2)
Negocjacje - psychologia
(2)
Nieruchomości
(2)
Obsługa klienta - psychologia
(2)
Perswazja - metody
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - poradnik
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Sprzedaż konsumencka
(2)
Sukces - psychologia
(2)
Techniki sprzedaży - podręcznik akademicki
(2)
Techniki sprzedaży - psychologia
(2)
Usługi
(2)
Wartość ekonomiczna - zarządzanie
(2)
Zarządzanie - metody
(2)
Zarządzanie strategiczne - metody
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie
(2)
Akwizycja - metody - podręcznik
(1)
Baza danych - stosowanie - marketing - podręcznik akademicki
(1)
Belfort, Jordan (1962- )
(1)
Belfort, Jordan(1962- )
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Carnegie, Dale (1888-1955)
(1)
Ceny - polityka
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy - organizacja - poradnik
(1)
Daewoo Motor Polska - konkurencyjność
(1)
Decyzje
(1)
Facebook
(1)
Firma (nazwa) - marketing - podręcznik
(1)
Giełda papierów wartościowych - inwestycje - 21 w.
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel - ekonomika - 21 w.
(1)
Handel - organizacja
(1)
Handel - organizacja - metody
(1)
Handel - organizacja - metody - poradnik
(1)
Handel detaliczny - Polska - od 1989 r.
(1)
Handel detaliczny - podręcznik akademicki
(1)
Handel detaliczny - socjologia - Stany Zjednoczone
(1)
Innowacje - stosowanie - zarządzanie
(1)
Innowacje - zarządzanie
(1)
Instagram
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Internet - stosowanie - handel
(1)
Kadry - polityka
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna - handel - zagadnienia
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 2001 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - Stany Zjednoczone
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie
(1)
Konsumenci (ekon.) - poradnik
(1)
Konsumenci (ekon.) - zagadnienia
(1)
Koszty - rachunkowość - podręcznik
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Śląskie, województwo (od 1999) - handel i usługi
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Poradniki
(8)
Podręcznik
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
101 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 219-[220].
Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72989 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawód: handlowiec : skuteczna sprzedaż bez manipulacji / Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 352 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Autorzy, doświadczeni handlowcy i trzenerzy sprzedaży, zebrali wiedzę i doświadczenia kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i ich szefów, dzięki czemu stworzyli ten poradnik. Udowadniają w nim, że skuteczna sprzedaż bez manipulacji jest możliwa: od pierwszego, tzw. zimnego telefonu, aż do finalizacji transakcji i dalej, po podtrzymywanie przyjaznych relacji z partnerami w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50598 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjęcie dyrektywy 2011/83/UE o prawach konsumenta miało na celu ujednolicenie niektórych norm prawnych państw członkowskich w zakresie ochrony konsumentów i podniesienie przyznanego konsumentowi poziomu ochrony. Jednocześnie jednak polski ustawodawca dokonał istotnej nowelizacji przepisów odnoszących się do umowy sprzedaży. Nowe rozwiązania stanowią w istocie reimplementację do polskiego porządku prawnego rozwiązań przyjętych w dyrektywie UE 99/44 poświęconej sprzedaży konsumenckiej, która w obrocie konsumenckim odgrywa istotną rolę jako główny typ umowy zawieranej pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem. Zaistniałe zmiany wpłynęły odpowiednio na postrzeganie przez przeciętnego konsumenta rzeczywistości w jakiej się znajduje. W miejsce obowiązującej przez ostatnie dwanaście lat dychotomii rozwiązań zawartych odpowiednio w ustawie z 27.7.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i w Kodeksie cywilnym, regulacja prawna umowy sprzedaży ponownie w pełni znalazła się w Kodeksie cywilnym, niezależnie od tego czy mówimy o obrocie profesjonalnym, powszechnym, czy wreszcie konsumenckim. W odróżnieniu od unormowania ustawy o sprzedaży konsumenckiej, Kodeks cywilny reguluje nie tylko sprzedaż rzeczy ruchomych, lecz także nieruchomości, praw, energii elektrycznej, czy wody. Ze względu na złożoność problematyki i skutków jakie nowelizacja z 2014 r. przyniosła, istotne jest ujęcie tematyki sprzedaży nieco szerzej, nie zapominając o umowach wiązanych, takich jak sprzedaż połączona z kredytem konsumenckim czy hipotecznym. W kontekście przyjętych zmian należy także dokonać analizy prawnej umowy sprzedaży pod kątem okoliczności jej zawarcia, a więc zarówno tej zawieranej w sposób tradycyjny, jak również na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. Nowe przepisy prawne mogą powodować trudności interpretacyjne zarówno dla konsumentów, jak i przedsiębiorców. Wydaje sie zatem konieczne wskazanie obszarów, w których problemy występują lub mogą wystąpić oraz spróbować znaleźć odpowiednie rozwiązania. Niewątpliwie cenne w tej materii są rozważania przedstawicieli świata nauki i praktyków, prowadzone podczas obrad II. Międzynarodowej Konsumenckiej Konferencji Naukowej pt. „Sprzedaż w obrocie konsumenckim”, zorganizowanej przez Katolicki Uniwersytet Lubelski i Stowarzyszenie Rzeczników Konsumentów, która miała miejsce 14-15.5.2015 r. w Lublinie. Ze względu na porządek obrad, problematyka została zebrana i ujęta w rozdziałach dotyczących tradycyjnej sprzedaży konsumenckiej, mediów jako przedmiotu sprzedaży, kredytu konsumenckiego jako umowy wiązanej, konsumenta na rynku nieruchomości oraz sprzedaży na odległość i poza lokalem. Oprócz artykułów naukowych, publikacja zawiera sprawozdania z prowadzonych dyskusji panelowych, które łącznie tworzą komplementarną całość. Wymiana myśli zarówno teoretyków prawa, jak i praktyków w zakresie ochrony konsumentów co do sprzedaży w obrocie konsumenckim, której owocem jest niniejsza monografia, daje obraz aktualnego stanu prawnego i problemów z nim związanych. Publikacja zmusza do refleksji nad koniecznością podejmowania działań w zakresie ochrony konsumentów, w tym także tworzenia nowych regulacji prawnych, po wcześniejszym wysłuchaniu głosów różnych środowisk, przede wszystkim praktyków, którzy na co dzień stosują rozwiązania prawne przyjęte w celu zapewnienia wysokiego poziomu ochrony konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Dzięki tej książce przyswoisz ponadczasowy model sprzedaży opracowany przez amerykańskiego pisarza. Zaczniesz stosować zasady, które sprawdzają się nie tylko w działalności biznesowej, ale i w życiu osobistym. Zrozumiesz, dlaczego tak ważne są relacje z klientem i będziesz nimi skutecznie zarządzać. Nabędziesz kompetencji potrzebnych na każdym etapie transakcji, by zyskać zaufanie i szacunek partnerów w biznesie. Rozwiniesz umiejętności wpływania na nabywców, rozumienia ich oczekiwań, a także wykorzystywania sprawdzonych zasad rządzących więziami międzyludzkimi. W tej książce wyniki odkrywczych badań naukowych przeplatają się z doświadczeniami najlepszych praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73454 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54669 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48447 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54749 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62916 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tematem publikacji są profile sprzedawców, z wyróżnieniem Challengera, który zawsze osiąga wyniki znacząco wykraczające ponad przeciętną. Autorzy informują, jak rozpoznawać poszczególne profile sprzedawców, jak nauczyć pracowników modelu sprzedaży Challenger czy skutecznie przejmować kontrolę nad procesem sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63315 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce Czytelnik dowie się jak oczarować klientów jakością obsługi, kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy, postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi, radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 67950 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55033 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej