Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(100)
Forma i typ
Książki
(99)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(111)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(6)
W51 (Bielskiego 3)
(11)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(89)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(5)
Rzychoń Tomasz
(4)
Zych Robert
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Biliński Witold
(2)
Brunson Russell
(2)
Cooper Birk P
(2)
Cooper Scott W
(2)
Grutzner Fritz P
(2)
Hofmann Agnieszka
(2)
Kamiński Arkadiusz
(2)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(2)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(2)
Mackay Harvey
(2)
Matyja Piotr
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Rackham Neil (1942- )
(2)
Seidel Hagen (1964- )
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamson Brent
(1)
Ahmed Mohi
(1)
Albigowski Marek
(1)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Belfort Jordan (1962- )
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biskup Rafał (prawo)
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Burg Bob
(1)
Buzan Tony (1942-2019)
(1)
Błaż Agata
(1)
Celoch Aneta
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Coughter Peter
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dadan Michał
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dereziński Paweł
(1)
Dixon Matthew (1972- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Duda Tomasz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dymmel Joanna
(1)
Dziekanowski Maciej
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Elder Alexander (1950- )
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Froń Karol
(1)
Futrell Charles
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grocholski Grzegorz
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzybek Robert
(1)
Głatki Michał
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Holmes Chet
(1)
Hyken Shep
(1)
Israel Richard (1942- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jordan Jason (1970- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kaplan Steve (1960- )
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kay Frances (1949- )
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kimball Bob
(1)
Kluska Michał
(1)
Kochanowska-Szlęzak Ewa
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kowalska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Kozak Robert (1964- )
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kruszewski Łukasz
(1)
Kubalewska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(100)
Język
polski
(100)
Odbiorca
Handlowcy
(5)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(70)
Konsumenci (ekon.)
(14)
Obsługa klienta
(14)
Techniki sprzedaży - metody
(12)
Handel elektroniczny
(8)
Techniki sprzedaży - poradnik
(7)
Handel
(6)
Obsługa klienta - metody
(6)
Perswazja
(6)
Sprzedaż
(6)
Marketing
(5)
Sukces
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Marketing - metody
(4)
Promocja handlowa
(4)
Techniki sprzedaży - podręcznik
(4)
Handel - zarządzanie
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Merchandising
(3)
Negocjacje
(3)
Obsługa klienta - poradnik
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(3)
Public relations
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Autoprezentacja
(2)
E-konsumenci
(2)
Handel - metody
(2)
Handel - metody - poradnik
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Handlowcy
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - metody - poradnik
(2)
Marketing - psychologia
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Media społecznościowe
(2)
Negocjacje - handel
(2)
Negocjacje - psychologia
(2)
Nieruchomości
(2)
Obsługa klienta - psychologia
(2)
Perswazja - metody
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - poradnik
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Sprzedaż konsumencka
(2)
Sukces - psychologia
(2)
Techniki sprzedaży - podręcznik akademicki
(2)
Techniki sprzedaży - psychologia
(2)
Usługi
(2)
Wartość ekonomiczna - zarządzanie
(2)
Zarządzanie - metody
(2)
Zarządzanie strategiczne - metody
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie
(2)
Akwizycja - metody - podręcznik
(1)
Baza danych - stosowanie - marketing - podręcznik akademicki
(1)
Belfort, Jordan(1962- )
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Carnegie, Dale (1888-1955)
(1)
Ceny - polityka
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy - organizacja - poradnik
(1)
Daewoo Motor Polska - konkurencyjność
(1)
Decyzje
(1)
Facebook
(1)
Firma (nazwa) - marketing - podręcznik
(1)
Giełda papierów wartościowych - inwestycje - 21 w.
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel - ekonomika - 21 w.
(1)
Handel - organizacja
(1)
Handel - organizacja - metody
(1)
Handel - organizacja - metody - poradnik
(1)
Handel detaliczny - Polska - od 1989 r.
(1)
Handel detaliczny - podręcznik akademicki
(1)
Handel detaliczny - socjologia - Stany Zjednoczone
(1)
Innowacje - stosowanie - zarządzanie
(1)
Innowacje - zarządzanie
(1)
Instagram
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Internet - stosowanie - handel
(1)
Kadry - polityka
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna - handel - zagadnienia
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 2001 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - Stany Zjednoczone
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie
(1)
Konsumenci (ekon.) - poradnik
(1)
Konsumenci (ekon.) - zagadnienia
(1)
Koszty - rachunkowość - podręcznik
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Śląskie, województwo (od 1999) - handel i usługi
(1)
Gatunek
Poradnik
(16)
Poradniki
(8)
Podręcznik
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rozwój osobisty
(1)
100 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50285 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 390 s. : il., wykr. ; 24 cm + CD-ROM.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Bibliogr. Do książki dołączona jest płyta CD "Abstrakty biznesowe : finanse, marketing, rachunkowość, zarządzanie".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44642 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44372 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59066 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61871 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Konsumecni - zachowania konsumentów Ubiory. Ozdoby. Moda Sprzedaż - zarządzanie Handel elektroniczny Znaki towarowe - handel - Niemcy
Ciekawie, z dziennikarskim zacięciem napisany reportaż o kulisach powstania i funkcjonowania nowatorskiego sklepu internetowego. Autor przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając klucza do fenomenu „Zalando”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44606 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58970 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce Czytelnik znajdzie przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych. Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy Autora jako handlowca, menadżera, przedsiębiorcy, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67787 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57461 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie, jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74057 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Social media to współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70515 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik, który krok po kroku przygotowuje czytelnika do współpracy z wartościowymi klientami z Polski i zagranicy. Książka ukazuje techniki skutecznej sprzedaży, podpowiada gdzie znaleźć klientów oraz jak pracować za wyższe niż dotychczas stawki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61900/II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej