Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(44)
Forma i typ
Książki
(42)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(64)
wypożyczone
(6)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(2)
W11 (Ciołka 20)
(1)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(10)
W51 (Bielskiego 3)
(6)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(5)
W91 (Chłodna 11)
(2)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(34)
III Czytelnia Naukowa Cymelia (Solidarności 90)
(1)
Autor
Hauser Uli (1962- )
(4)
Hüther Gerald (1951- )
(4)
Lipiński Andrzej (tłumacz)
(4)
Limont Wiesława (1949- )
(3)
Cieślikowska Joanna
(2)
Dreszer Joanna
(2)
Karwowski Maciej (psychologia)
(2)
Mysiorska Małgorzata
(2)
Tammet Daniel (1979- )
(2)
Antosiewicz Izabela
(1)
Bedyńska Sylwia
(1)
Biernacki Marcin
(1)
Boorstin Daniel Joseph (1914-2004)
(1)
Borkowski Łukasz (1991- )
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Chang Jill
(1)
Chawziuk Tadeusz
(1)
Ciarkowska Wanda
(1)
Colman Andrew M
(1)
Davis Tony (1938- )
(1)
Doroba Anita
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Eide Brock (1962- )
(1)
Eide Fernette (1961- )
(1)
Epstein David J. (1980- )
(1)
Filipowski Robert
(1)
Fisher Helen E
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Grandin Temple (1947- )
(1)
Gruszka-Gosiewska Aleksandra
(1)
Gudro Maria (1946- )
(1)
Góralski Andrzej (1936- )
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Kowalcze-Pawlik Anna (1980- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozińska Dorota (1964- )
(1)
Kubacka-Jasiecka Dorota (1943- )
(1)
Kuśpit Małgorzata
(1)
Lencioni Patrick (1965- )
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Luboński Paweł (1958- )
(1)
Mackintosh Nicholas J. (1935- )
(1)
Madej Bartłomiej
(1)
Mendecka Grażyna
(1)
Nosal Czesław Sławomir (1942- )
(1)
Nęcka Edward (1953- )
(1)
Oniszczenko Włodzimierz
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Pawlik Rafał
(1)
Popek Stanisław (1936- )
(1)
Pufal-Struzik Irena
(1)
Referda Mateusz
(1)
Rudnik Justyna
(1)
Rusk Robert Robertson (1879-1972)
(1)
Siaud-Facchin Jeanne (1957- )
(1)
Stopa Marcin
(1)
Strączek-Couval Anna
(1)
Suchecki Jacek (1950- )
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(1)
Szewc-Osiecka Monika
(1)
Szymura Błażej (1969-2009)
(1)
Sękowski Andrzej Edward (1957- )
(1)
Vanderbilt Tom (1968- )
(1)
Webb James T. (1939-2018)
(1)
Witkowski Stanisław Aleksander (1947- )
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Wood David
(1)
Wright Craig (1965- )
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Ziembiński Zygmunt
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(2)
1920 - 1929
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Odbiorca
Rodzice
(2)
Katecheci
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Temat
Zdolności
(27)
Zdolności - psychologia
(9)
Inteligencja (psychologia)
(6)
Geniusz (wybitne zdolności)
(5)
Osobowość
(5)
Psychologia dziecka
(5)
Samorealizacja
(5)
Dziecko zdolne
(3)
Psychologia rozwojowa
(3)
Sukces
(3)
Twórczość
(3)
Twórczość - psychologia
(3)
Uczenie się
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Dziecko zdolne - nauczanie
(2)
Dziecko zdolne - rozwój psychofizyczny
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Neurobiologia
(2)
Osobowość - rozwój - podręcznik akademicki
(2)
Osoby z autyzmem
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Synestezja
(2)
Tammet, Daniel (1979- )
(2)
Testy psychologiczne
(2)
Twórczość - podręcznik akademicki
(2)
Zdolności - podręcznik akademicki
(2)
Zespół Aspergera
(2)
Zespół sawanta
(2)
Artyści
(1)
Duchowość
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko - nauczanie
(1)
Dziecko - rozwój psychofizyczny
(1)
Dziecko - rozwój psychofizyczny - zagadnienia
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko zdolne - nauczanie - metody
(1)
Dziecko zdolne - psychologia
(1)
Dziecko zdolne - socjologia - Polska
(1)
Etyka
(1)
Gender
(1)
Gimnazjum i Liceum Akademickie (Toruń)
(1)
Gry i zabawy - psychologia - zagadnienia
(1)
Idealizm
(1)
Innowacje - stosowanie - gospodarka - Polska - od 2001 r.
(1)
Intelekt
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inteligencja (psychol.) - a uczenie się
(1)
Inteligencja (psychol.) - badanie
(1)
Introwersja
(1)
Introwertycy
(1)
Kadry
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kadry - polityka - Polska - od 2001 r.
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa - zarządzanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Kariera - planowanie - psychologia
(1)
Kobieta
(1)
Kobieta - psychologia - zagadnienia
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzys psychiczny
(1)
Kształcenie - metody
(1)
Kultura organizacyjna - Polska - od 2001 r.
(1)
Matczak, Anna - księga pamiątkowa
(1)
Matematyka - nauczanie - psychologia
(1)
Małżeństwo - psychologia
(1)
Menedżerowie - Polska - od 2001 r.
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja - a twórczość
(1)
Mowa - psychologia rozwojowa
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie - psychologia rozwojowa
(1)
Myślenie twórcze - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Myślenie twórcze - nauczanie - metody
(1)
Młodzież - psychologia - zagadnienia
(1)
Nadzieja
(1)
Nadzieja - psychologia
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie - badanie - metody
(1)
Nauczanie - efektywność - szkoły wyższe - Polska - od 2001 r.
(1)
Nauka - psychologia
(1)
Nawyki
(1)
Nerwice - podręcznik akademicki
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Organizacja ucząca się - Polska - od 2001 r.
(1)
Osobowość - psychologia
(1)
Osobowość - rozwój
(1)
Pamięć - a uczenie się - psychologia
(1)
Patriotyzm - a tolerancja - psychologia - zagadnienia
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pisarstwo
(1)
Podział pracy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(2)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie) - szkolnictwo i oświata - badanie - 1998-2009 r.
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Opracowanie
(6)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(19)
Rozwój osobisty
(6)
Edukacja i pedagogika
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Religia i duchowość
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
44 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 401-[439].
Druga książka amerykańskiego antropologa przetłumaczona na język polski. Analiza zachowań mężczyzn i kobiet w różnych sytuacjach społecznych. Czyta się świetnie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43992 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Wszystkie dzieci są zdolne : jak marnujemy wrodzone talenty / Gerald Hüther, Uli Hauser ; przekład Andrzej Lipiński. - [Warszawa] : Dobra Literatura ; [Piaseczno] : Storybox.pl, [2021]. - 1 płyta CD (4 godz. 52 min) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Audiobook)
(Kontrasty i Kontrowersje)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Autorzy przekonują, że współczesne szkoły tłamszą naturalny talent drzemiący w każdym dziecku, wtłaczając je w schematy i ramy. Przestarzała koncepcja "różnicowania talentów" ma zgubny wpływ nie tylko na dzieci, ale szkodzi całemu społeczeństwu. Wyniki badań nad mózgiem pokazują bardzo wyraźnie, że każde dziecko jest na swój sposób zdolne. Warto zatem tę wiedzę przełożyć na edukacyjną rzeczywistość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronie [178].
Autorka po raz kolejny przygotowała publikację, która wprowadza w świat wartości, uczuć, budowania relacji, szacunku i etyki w wychowaniu młodego człowieka. Ten cenny materiał w postaci konspektów lekcji dla klas IV–VIII skierowany jest do nauczycieli, wychowawców i pedagogów i ma pomóc w pracy z uczniem w zakresie kształtowania kompetencji społecznych, rozpoznawania i nazywania emocji, radzenia sobie w trudnych dla ucznia sytuacjach. Jako polonistka, autorka proponuje do wykorzystania przykłady bohaterów literackich, metodę dramy i umiejętnie łączy je z rzeczywistymi sytuacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39152 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 327-[342].
W swojej książce, Tom Vanderbilt udowadnia, że nie istnieje jedyny i odpowiedni wiek na rozwój osobisty i ze nigdy nie jest za późno, by nauczyć się czegoś nowego. Dzięki rozmowom z dziesiątkami ekspertów na temat korzyści płynących z bycia dorosłym Nowicjuszem, odpowiada na pytanie, dlaczego każdy z nas powinien zacząć stawiać te pierwsze i niezręczne kroki w stronę samodoskonalenia się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73826 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 474-477. Indeks.
Inteligencja emocjonalna to jedna ze sztandarowych publikacji naukowych. Żywo dyskutowana na całym świecie, przynosi odpowiedź na nurtujące pytania. Jak to się dzieje, że zdolni uczniowie stają się zaledwie przeciętnymi pracownikami, albo że osoby o wysokim ilorazie inteligencji nierzadko z trudem radzą sobie w życiu? Jeśli nawet pytanie to wydaje się banalne, to odpowiedź, którą dokumentują najnowsze badania naukowe, obala dotychczasowe poglądy na rolę intelektu w odnoszeniu życiowego sukcesu życiowego. Zależy on bowiem w głównym stopniu od samoświadomości, czyli od kontrolowania własnych emocji, zapału i wytrwałości w dążeniu do celu, a także od zdolności do empatii i umiejętności zachowań społecznych. Czyli – jak to określa autor – współczynnika inteligencji emocjonalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 160-184.
Podejmowany w pracy problem znaczenia wybranych czynników osobowościowych, zdolności oraz porażki szkolnej mieści się na styku zainteresowań psychologii osobowości, zdolności, psychoprofilaktyki oraz psychologii edukacji. Autor omawia zagadnienia odnoszące się do problematyki zdolności i osobowości, dokumentuje co i jak działa między umysłem ucznia a porażką ponoszoną w szkole, wykraczającą poza niepowodzenia w nauce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68411 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 283-[295].
W dzisiejszym świecie, obdarzeni bystrym umysłem idealiści często doświadczają rozczarowania, co skłania ich do poszukiwania sensu życia. Łaknienie odpowiedzi nierzadko prowadzi do depresji egzystencjalnej. Autor pomaga im zrozumieć, z czym się zmagają, i proponuje różne sposoby radzenia sobie z duchowym kryzysem oraz opisuje działania pozwalające pielęgnować idealizm, nadzieję, zadowolenie, a nawet szczęście.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40995 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
We współczesnych koncepcjach uwzględnia się wiele czynników wewnętrznych i zewnętrznych ważnych dla pojawienia się i rozwoju uzdolnień. Wskazuje się w nich na znaczenie odpowiednich cech osobowości, podkreśla się także istotny wpływ na rozwój jednostki: środowiska rodzinnego, szkolnego, rówieśniczego oraz kontekstu społecznego i historyczno-kulturowego. Podawanym przez wielu autorów czynnikiem o istotnym znaczeniu dla rozwoju zdolności jest przypadek. Jest on ważny zarówno dla procesu krystalizowania się uzdolnień kierunkowych, jak również ich rozwoju, ale także ma znaczenie i wpływa na osiąganie sukcesu w życiu. Do czynnika przypadku zaliczane są zarówno zdarzenia i fakty nieobojętne dla rozwoju zdolności, jak również osoby znaczące: nauczyciele, tutorzy i mistrzowie lub osoby przypadkowo spotkane na drodze życia. Jednakże do ważniejszych właściwości osób zdolnych należą te cechy osobowości, które pozwalają na intensywną i długotrwałą pracę związaną z osiąganiem wybranego celu. Ważna jest także umiejętność wybierania odpowiednich strategii postępowania w rozwiązywaniu problemów, które będą korzystne dla nich samych i innych osób. Publikacja zatytułowana Osobowościowe i środowiskowe uwarunkowania rozwoju ucznia zdolnego składa się z dwóch tomów pod tym samym tytułem. Tom pierwszy zawiera artykuły związane z problematyką zdolności i twórczości analizowaną z psychologicznego oraz interdyscyplinarnego punktu widzenia. Drugi tom natomiast obejmuje opracowania teoretyków i praktyków zajmujących się edukacją uczniów zdolnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55579/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Talenty : odkryj, rozwiń, zbierz owoce / Izabela Antosiewicz. - Wydanie I. - Nowy Sącz : RTCK, © 2023. - 268, [9] stron : ilustracja ; 21 cm.
Każdy z nas, przychodząc na ten świat, otrzymał od Stwórcy niezwykły prezent. Jest nim unikalny i jedyny w swoim rodzaju zestaw talentów. Co więcej, z ewangelicznej przypowieści o talentach jasno wynika, że talenty nie tylko są nam dane, ale zadane, aby je rozwijać i pomnażać. Wielu z nas nie korzysta jednak z tego daru, nie doceniając swoich talentów, lub wręcz zaprzecza ich istnieniu. Mamy skłonność koncentrować się na słabościach (swoich i cudzych) i inwestować energię w poprawianie tego, w czym jesteśmy kiepscy. Tymczasem to droga donikąd. Wyobraź sobie, że od teraz całą energię poświęcasz na rozwijanie tego, co jest Twoim naturalnym talentem, w czym po prostu jesteś dobry. Poznajesz swoje mocne strony, skupiasz się na nich i rozwijasz je, służąc swoimi darami innym ludziom. Jak wtedy wyglądałaby Twoja rzeczywistość? Zamiast skupiać się na słabościach, postaw na swoje mocne strony! Odkryj je, rozwiń i zbierz ich owoce, które przerosną Twoje wyobrażenia!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76624 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 319-377. Indeks.
Dla osób myślących wizualnie kluczowa jest możliwość nauki metodą prób i błędów. Dlatego często kiepsko sobie radzą w szkole, gdzie kładzie się nacisk na naukę teorii. Jak rozpoznać i wspierać naszych przyszłych inżynierów, projektantów, artystów? W swojej książce Temple Grandin uczy rodziców, w jaki sposób mogą odkryć i rozwijać mocne strony swoich dzieci. Danie dziecku szansy na sukces jest czymś niezmiernie ważnym, a punktem wyjścia powinno być zrozumienie tego, jak ono myśli, a więc także, jak się uczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor stworzył model, który zmieni sposób naszego myślenia o pracy i zespołach. Umożliwia on taki dobór pracowników i podział zadań między nimi, aby jako zespół wzajemnie się uzupełniali, osiągali wyznaczone cele, a jednocześnie odczuwali autentyczną satysfakcję z pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74379 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 207-211. Indeks.
Chang nauczyła się akceptować własną introwersję, zamieniając ją z wady w powód, dla którego była w stanie osiągać ambitne cele i przodować w zadaniach, w których jej ekstrawertyczni koledzy zostawali daleko w tyle. Jak się okazuje, introwertycy mają szczególne zdolności przywódcze i również mogą błyszczeć na imprezach towarzyskich oraz podczas biznesowych prezentacji. Należysz do tej grupy? Dzięki wskazówkom i narzędziom zawartym w tej książce nauczysz się pokonywać bariery językowe i kulturowe, nawiązywać dobre relacje, robić postępy na ścieżce kariery i poruszać się w ekstrawertycznym środowisku bez uszczerbku dla własnego komfortu czy osobowości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75299 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wspomnienia z dzieciństwa i młodości autora chorującego na zespół Aspergera, będącego odmianą autyzmu. Cierpiący na tę chorobę widzą kolory, kształty i faktury liczb. Potrafią też wykonywać w pamięci obliczenia, które sprawdzić można tylko za proca komputera. Książka stanowi klucz do umysłu cierpiącego na autyzm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 616 (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. Wspomnienia z dzieciństwa i młodości autora chorującego na zespół Aspergera, będącego odmianą autyzmu. Cierpiący na tę chorobę widzą kolory, kształty i faktury liczb. Potrafią też wykonywać w pamięci obliczenia, które sprawdzić można tylko za proca komputera. Książka stanowi klucz do umysłu cierpiącego na autyzm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej