Języki programowania
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(4)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(1)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(1)
BD21 (Solidarności 90)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(2)
BD36 (Redutowa 48)
(3)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(22)
XIICzM (Solidarności 90)
(1)
Autor
Piwko Łukasz
(4)
Górczyński Robert
(3)
Kulesza Radosław
(2)
Langa Sebastian
(2)
Leśniakiewicz Dawid
(2)
Petzold Charles (1953- )
(2)
Pełka Piotr (programista)
(2)
Sawka Krzysztof
(2)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Bartoszuk Maciej
(1)
Bowers Michael
(1)
Brikman Yevgeniy
(1)
Brown Ethan (1975- )
(1)
Cena Anna
(1)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(1)
Evans Claire L
(1)
Folholc Przemysław
(1)
Gągolewski Marek
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Kamiński Filip
(1)
Lockhart Josh
(1)
Miller Dean
(1)
Monk Simon
(1)
Niemira Karolina
(1)
Percival Harry J. W
(1)
Perry Greg M
(1)
Porzycki Jakub
(1)
Preschern Christopher
(1)
Rabsztyn-Anioł Magdalena
(1)
Rodenburg Jort
(1)
Sawerwain Marek (1976- )
(1)
Sikorski Witold (1950- )
(1)
Simpson Kyle
(1)
Slatkin Brett
(1)
Sobiesiak Karol
(1)
Sochacki Tomasz
(1)
Stefański Andrzej (tłumacz)
(1)
Stroustrup Bjarne (1950- )
(1)
Strychalski Rafał
(1)
Sumner Victor
(1)
Sydow Piotr
(1)
Synodinos Dionysios
(1)
Szeliga Marcin
(1)
Theedom Alex
(1)
Walker Michael
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Włodarz Marek
(1)
Yener Murat
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Łukasik Urszula
(1)
Żyła Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Dzieci
(3)
Programiści
(3)
14-17 lat
(2)
6-8 lat
(1)
Dziennikarze
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3550)
Przyjaźń
(2447)
Rodzina
(2361)
Tajemnica
(1965)
Miłość
(1677)
Języki programowania
(-)
Relacje międzyludzkie
(1488)
Zabójstwo
(1441)
Nastolatki
(1360)
Magia
(1232)
Życie codzienne
(1083)
Dziewczęta
(1055)
Uczucia
(1038)
Zwierzęta
(1035)
Policjanci
(1017)
Rodzeństwo
(1012)
II wojna światowa (1939-1945)
(969)
Dzieci
(919)
Sekrety rodzinne
(863)
Żydzi
(819)
Relacja romantyczna
(779)
Małżeństwo
(766)
Trudne sytuacje życiowe
(739)
Uczniowie
(737)
Osoby zaginione
(726)
Śledztwo i dochodzenie
(707)
Język angielski
(706)
Przestępczość zorganizowana
(702)
Wybory życiowe
(674)
Władcy
(655)
Superbohaterowie
(629)
Ludzie a zwierzęta
(625)
Chłopcy
(612)
Podróże
(594)
Prywatni detektywi
(594)
Samorealizacja
(572)
Matki i córki
(549)
Zemsta
(544)
Uprowadzenie
(533)
Poszukiwania zaginionych
(528)
Polityka
(525)
Dziennikarze
(516)
Przedsiębiorstwo
(507)
Kultura
(505)
Boże Narodzenie
(498)
Psy
(471)
Arystokracja
(469)
Wojna
(469)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(454)
Zakochanie
(454)
Walka dobra ze złem
(446)
Pisarze polscy
(439)
Zarządzanie
(438)
Dojrzewanie
(430)
Seryjni zabójcy
(425)
Pisarze
(420)
Polacy za granicą
(415)
Wakacje
(413)
Dziecko
(400)
Ojcowie i córki
(389)
Psychoterapia
(386)
Dziadkowie i wnuki
(381)
Mężczyzna
(376)
Gry planszowe
(374)
PRL
(373)
Polityka międzynarodowa
(373)
Literatura polska
(372)
Sukces
(365)
Wojownicy
(364)
Śmierć
(364)
Czarownice i czarownicy
(363)
Krainy i światy fikcyjne
(362)
Politycy
(362)
Społeczeństwo
(359)
Studenci
(349)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(343)
Potwory
(337)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(331)
Ludzie bogaci
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(319)
Lekarze
(316)
Osobowość
(315)
Trauma
(313)
Władza
(313)
Spisek
(312)
Wsie
(312)
Szczęście
(307)
Demony
(305)
Komunikacja społeczna
(294)
Filozofia
(293)
Postawy
(292)
Zabójstwo seryjne
(290)
Duchy
(288)
Miasta
(279)
Ucieczki
(279)
Wojsko
(279)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
Gry komputerowe
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Biografia
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(16)
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(1)
Informatyka, Technologie Informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63120 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla początkujących w 24 godziny / Greg Perry, Dean Miller ; przekład Tomasz Walczak. - Wydanie IV. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 448 stron : ilustracje ; 24 cm.
Dzięki tej książce w 24 godziny lekcyjne przyswoisz solidne podstawy programowania. Poznasz jak działają programy i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69078 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kod : ukryty język komputerów / Charles Petzold ; przekład Krzysztof Sawka. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 384, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia opatrzona komentarzami na stronie: https://www.charlespetzold.com/code/CodeBibliography.html.
Napisana w przystępny sposób opowieść o tajemnym życiu toczącym się wewnątrz komputerów i innych inteligentnych urządzeń. Mówi też o historii poszczególnych wynalazków. Dzięki niej zrozumiesz, co w ciągu ostatnich dwustu lat doprowadziło ludzi, chcących po prostu sprawniej się porozumiewać, do wynalezienia różnych urządzeń. Przeczytasz również o rzeczywistych mechanizmach działania komputerów osobistych, multimediów cyfrowych i internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kod : ukryty język komputerów / Charles Petzold ; przekład Krzysztof Sawka. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - IX, [1], 425, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Napisana w przystępny sposób opowieść o tajemnym życiu toczącym się wewnątrz komputerów i innych inteligentnych urządzeń. Mówi też o historii poszczególnych wynalazków. Dzięki niej zrozumiesz, co w ciągu ostatnich dwustu lat doprowadziło ludzi, chcących po prostu sprawniej się porozumiewać, do wynalezienia różnych urządzeń. Przeczytasz również o rzeczywistych mechanizmach działania komputerów osobistych, multimediów cyfrowych i internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Scratch bez tajemnic : programowanie gier od podstaw / Jakub Porzycki, Urszula Łukasik. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 128 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Indeks.
Jeśli sięgasz po tę książkę, na pewno uwielbiasz gry komputerowe i zastanawiasz się, jak samodzielnie stworzyć własną. Albo masz już gotowy pomysł i szukasz sposobów na jego realizację. Ta książka będzie dla Ciebie idealnym przewodnikiem na start. Od czego zacząć i jak nauczyć się programowania, które pozwoli Ci stworzyć swój własny mikroświat w komputerze? Scratch bez tajemnic zawiera kilkanaście projektów prostych gier napisanych w języku Scratch, stworzonym specjalnie do nauki programowania. Zabawne i intrygujące zadania, które Cię tu czekają, będą nie tylko świetną rozrywką, lecz także wstępem do samodzielnego pisania gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy niektórych rozdziałach.
W tym poradniku, skierowanym do początkujących i doświadczonych programistów języka C, zawarto wiele informacji o podejmowaniu decyzji projektowych, pokazano też krok po kroku, jak wpływają one na tworzenie złożonego oprogramowania. Znajdziesz tu odpowiedzi na trudne pytania o projektowanie struktury programów w C, obsługę błędów czy tworzenie elastycznych interfejsów. Liczne wskazówki i przykłady ułatwią Ci przekładanie wiedzy projektowej na działające implementacje. Druga część książki stanowi omówienie zastosowania licznych wzorców projektowych z języka C do tworzenia większych aplikacji. Dowiesz się, jakie wzorce stosuje się w konkretnych sytuacjach, a także w jaki sposób mogą ułatwić Ci pracę dzięki wskazywaniu dobrych decyzji projektowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75214 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koduj jak profesjonalista C# / Jort Rodenburg ; przełożył Marek Włodarz. - Warszawa : APN Promise, copyright 2021. - XVIII, 442, [4] strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia i netografia na stronach 421-425. Indeks.
Znasz już podstawy, zatem przygotuj się na kolejny etap! Kod C# profesjonalnej jakości jest wydajny, czysty i szybki. Niezależnie od tego, czy budujesz aplikacje biznesowe dla użytkowników, czy usługi backendu dla aplikacji Web, oparte na doświadczeniu praktyczne techniki przedstawione w tej książce pozwalają podnieść umiejętności C# na nowy poziom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
OpenCL : akceleracja GPU w praktyce / Marek Sawerwain. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 342, [1] s. : il., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [341]-342. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61223 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce zostały omówione istotne aspekty programowania funkcyjnego - od czystości funkcji, niemutowalności wartości, kompozycji po przystępne wzorce JavaScriptu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68968 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63281 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62441 (1 egz.)
Książka
W koszyku
JavaScript : interaktywne aplikacje webowe / Tomasz Sochacki. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 196 stron : ilustracje 23 cm.
W książce przedstawiona jest obsługa przeglądarek WWW w JavaScripcie oraz tworzenie aplikacji deskopowych i mobilnych w tym języku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69069 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla doświadczonych programistów.
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 298-301. Indeks.
Wydanie zaktualizowane do standardu C++20. Dzięki niemu zaznajomisz się z najważniejszymi elementami języka i biblioteki standardowej, koniecznymi do efektywnej pracy w takich stylach programowania jak programowanie zorientowane obiektowo czy generyczne. W tym wydaniu opisano wiele nowych elementów dodanych w C++20, w tym moduły, koncepcje, współprocedury i zakresy. Omówiono też wybrane komponenty biblioteki, które pojawią się dopiero w standardzie C++23.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75180 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62635 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczne uczenie maszynowe / Marcin Szeliga. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - XIV, 466 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 463-466.
Prezentowana książka łączy w sobie teorie z praktyką. Opisuje rozwiązania kilkunastu typowych problemów, takich jak prognozowanie zysków, optymalizacja kampanii marketingowej, czy ocena ryzyka kredytowego. Każdy prezentowany przykład jest próbą wyjaśnienia określonych zagadnień, zaczynając od narzędzi, przez podstawy uczenia maszynowego, sposoby oceny jakości danych, a kończąc na wskazówkach dotyczących wdrożenia gotowych modeli do produkcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67975 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest praktycznym zbiorem gotowych do użycia receptur, podanych tak, aby maksymalnie ułatwić proces przygotowania danych do analizy. Omówiono tu takie kwestie dotyczące danych jak importowanie, ocena ich jakości, uzupełnianie braków, porządkowanie i agregacja, a także przekształcanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70345 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom podstawowy / Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 229, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Dla dzieci od ósmego roku życia.
Fenomen gry Minecraft nie przestaje zadziwiać. Od wielu lat produkcja spod znaku Mojang Studios utrzymuje się na szczycie najlepiej sprzedających się gier wideo w historii. Minecraft to jednak znacznie więcej niż gra - w jego świecie powstają całe miasta, biblioteki, odwzorowywane są dzieła sztuki. Ma także duże walory edukacyjne. Nic bowiem nie stoi na przeszkodzie, aby z Minecraftem uczyć się programowania. Poprzez połączenie nauki i zabawy gra pomaga najmłodszym stawiać pierwsze kroki w tworzeniu oprogramowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom średnio zaawansowany / Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 285 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Dla dzieci od dziesiątego roku życia.
Minecraft to nie tylko seria gier wideo, w które chętnie grają dzieci na całym świecie. Stworzony przez Markusa Perssona i rozwijany przez Mojang Studios, stał się także fenomenem popkultury. Kilkunastoletnia kariera gry jest znaczona kolejnymi książkami, filmami, ubraniami, gadżetami i zabawkami, uhonorowano ją nawet tematyczną serią klocków Lego. Dorośli, doceniając rozrywkowe walory gry, dostrzegli także jej aspekty edukacyjne. Minecraft stał się na przykład bazą zajęć z programowania dla dzieci i młodzieży. Ta książka powstała na podstawie warsztatów dla średnio zaawansowanych i jest przeznaczona dla dzieci od dziesiątego roku życia. Uczy programowania, przekazuje także trudniejsze zagadnienia w prosty, przyjazny dla młodego umysłu sposób. Do każdego zadania podane zostało rozwiązanie, bardziej skomplikowane zaś można rozwiązywać wspólnie z autorami podręcznika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62894 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo danych i data storytelling / Łukasz Żyła. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 208 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 206-208.
Dziennikarstwo danych przeżywa dziś prawdziwy rozkwit. Dzieje się tak dlatego, że nasze życie w dużej mierze przeniosło się do internetu, a internet to... dane. Megabajty, gigabajty, terabajty danych. Misją współczesnego dziennikarza jest przedstawiać je społeczeństwu rzetelnie, a równocześnie pięknie, czyli w sposób zrozumiały, łatwy do przyswojenia. Nim się jednak owe dane pięknie zestawi, trzeba je znaleźć. Gdzie szukać? Jak je zdobyć? W jaki sposób opowiedzieć dane? Na takie pytania autor odpowiada w tej książce. Nie przeczytasz w niej o "ładnych wykresach", bo wbrew pozorom to nie one są esencją dziennikarstwa danych i data storytellingu. Dowiesz się natomiast, gdzie biją źródła potrzebnych Ci informacji, jak je przetwarzać i analizować. Znajdziesz tu także wskazówki, w jaki sposób tworzyć dobre wizualizacje za pomocą prostych aplikacji dostępnych za darmo w internecie i jak kreować angażujące odbiorców data stories. Na koniec wejdziesz na wyższy poziom - nauczysz się prezentować dane z wykorzystaniem kodu programistycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72546 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej