Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(10)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(26)
Autor
Brunson Russell
(3)
Oruba Norbert
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Zastrożna Martyna
(2)
Berbeka Jadwiga
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Gościniak Ola
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Holiday Ryan
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalska Magdalena Jolanta
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Levy Jaime
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Lloyd Ellery
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Oszajca Anna
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rudnicki Michał (ekonomia)
(1)
Sala Paweł
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sroka Kinga
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Zano Agata
(1)
Łaszkiewicz Anna (zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(24)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Kobieta
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Kobieta
(3584)
Przyjaźń
(2478)
Rodzina
(2384)
Tajemnica
(1999)
Miłość
(1693)
Marketing cyfrowy
(-)
Relacje międzyludzkie
(1507)
Zabójstwo
(1458)
Nastolatki
(1372)
Magia
(1248)
Życie codzienne
(1098)
Dziewczęta
(1069)
Uczucia
(1053)
Zwierzęta
(1044)
Policjanci
(1034)
Rodzeństwo
(1016)
II wojna światowa (1939-1945)
(983)
Dzieci
(931)
Sekrety rodzinne
(868)
Żydzi
(825)
Relacja romantyczna
(791)
Małżeństwo
(770)
Trudne sytuacje życiowe
(749)
Uczniowie
(743)
Osoby zaginione
(731)
Śledztwo i dochodzenie
(711)
Przestępczość zorganizowana
(707)
Język angielski
(706)
Wybory życiowe
(686)
Władcy
(668)
Superbohaterowie
(634)
Ludzie a zwierzęta
(630)
Chłopcy
(618)
Podróże
(607)
Prywatni detektywi
(603)
Samorealizacja
(574)
Matki i córki
(555)
Zemsta
(550)
Polityka
(535)
Poszukiwania zaginionych
(535)
Uprowadzenie
(535)
Dziennikarze
(520)
Kultura
(511)
Przedsiębiorstwo
(510)
Boże Narodzenie
(499)
Arystokracja
(480)
Psy
(475)
Wojna
(473)
Wychowanie w rodzinie
(466)
Zakochanie
(462)
Koty
(458)
Walka dobra ze złem
(453)
Pisarze polscy
(444)
Zarządzanie
(442)
Dojrzewanie
(435)
Pisarze
(428)
Seryjni zabójcy
(425)
Wakacje
(421)
Polacy za granicą
(420)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(392)
Ojcowie i córki
(389)
Dziadkowie i wnuki
(388)
Mężczyzna
(381)
PRL
(378)
Polityka międzynarodowa
(378)
Literatura polska
(375)
Wojownicy
(374)
Krainy i światy fikcyjne
(366)
Sukces
(366)
Śmierć
(366)
Czarownice i czarownicy
(364)
Politycy
(364)
Społeczeństwo
(363)
Gry planszowe
(354)
Studenci
(350)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(346)
Stworzenia fantastyczne
(345)
Potwory
(342)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(333)
Ludzie bogaci
(330)
Obyczaje i zwyczaje
(324)
Samotność
(322)
Władza
(321)
Wsie
(320)
Spisek
(319)
Lekarze
(317)
Osobowość
(316)
Trauma
(315)
Szczęście
(313)
Demony
(310)
Komunikacja społeczna
(298)
Filozofia
(294)
Postawy
(293)
Zabójstwo seryjne
(293)
Duchy
(292)
Miasta
(285)
Ucieczki
(284)
Wojsko
(280)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(19)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(24)
Media i komunikacja społeczna
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliografia, netografia na stronach 125-140. Indeks.
Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie. (Dr hab. Adam Pawlicz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej bestsellerowej książce zrozumiesz, że sekretem udanej sprzedaży jest Twoja ekspercka wiedza i Twoje przesłanie. Dowiesz się także, w jaki sposób je wykorzystać, aby ludzie do Ciebie przyszli i pozostali mimo upływu czasu. Nauczysz się nie tylko, jak wpływać na klientów ze swoich lejków sprzedażowych, ale także jak stać się liderem. To całkowicie naturalne, każdy porządny biznes bowiem powstawał właśnie dlatego, że ktoś postanowił rozwiązać problem, przed którym inni uciekali. Ten poradnik sprawi, że odnajdziesz swój głos i zrozumiesz, jak wiedzę i przesłanie przekuć w ruch ludzi, którzy staną się Twoimi wiernymi klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie, jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74057 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73142 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Netogrrafia na stronie 162, bibliografia na stronie 163.
Zamysłem autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak zarabiać online na swojej wiedzy? Ta książka pomoże Ci zaistnieć w sieci. „Chcę WWWięcej” to książka, która sprawi, że dowiesz się, jak pokonać obawy przed rozpoczęciem biznesu online, poznasz pomysły 59 kobiet na prowadzenie firmy w internecie, odkryjesz, w jaki sposób możesz zarabiać na swojej wiedzy. Opowieści dziewczyn, które dorastały na takich samych podwórkach jak Twoje i przechodzły przez te same płoty krytyki oraz niepewności. Dziś są ekspertkami i odsłaniają przez Tobą karty wiedzy i motywacji, byś mogła wygrać swoje marzenia. Jeżeli udało się to autorkom, może udać się i Tobie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76652 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 191-194.
Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Bibliografia, netografia na stronach 291-296.
Książka o manipulacji w środkach masowego przekazu, o mechanizmie newsów on-line, często będących informacjami niesprawdzonymi, acz budzącymi ogromne emocje. Publikowane dla większej popularności serwisów, generują wzmożony ruch na stronach. Publikacja napisana żywym językiem, dla zainteresowanych wirtualnymi mediami informacyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
48OMNIS_NLOP 991052998534105066 P
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 71634 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej