Wizerunek przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(1)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(32)
Autor
Budzyński Wojciech
(2)
Szlis Izabela
(2)
Bakalarska Justyna
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Blajer-Gołębiewska Anna
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Conley Chip (1960- )
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Deckers Erik
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Falls Jason
(1)
Feldy Marzena
(1)
Filipczuk Magdalena
(1)
Filipczuk Michał
(1)
Gojtowska Maja
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Jeleńska Anna (podatki)
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kozłowski Marek (psycholog)
(1)
Król Małgorzata Beata
(1)
Lipka Anna
(1)
Machnicka Zyta
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Peters Thomas J. (1942- )
(1)
Pułka Leszek (1956- )
(1)
Rozbicka Patrycja
(1)
Sadowski Michał (informatyka)
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Simonson Alex
(1)
Skowronek Iwona (zarządzanie)
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Szwajlik-Buczyńska Anna
(1)
Szybilska Izabela
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Waszczak Stanisław
(1)
Waszkiewicz Alicja
(1)
Waszkiewicz-Raviv Alicja
(1)
Winnicka-Wejs Alicja
(1)
Wrona Sylwia
(1)
Ślifirska Aleksandra
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Temat
Kobieta
(3522)
Przyjaźń
(2425)
Rodzina
(2344)
Tajemnica
(1954)
Miłość
(1667)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(-)
Relacje międzyludzkie
(1471)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1355)
Magia
(1208)
Życie codzienne
(1076)
Dziewczęta
(1045)
Uczucia
(1032)
Zwierzęta
(1026)
Policjanci
(1006)
Rodzeństwo
(1005)
II wojna światowa (1939-1945)
(965)
Dzieci
(910)
Sekrety rodzinne
(851)
Żydzi
(814)
Relacja romantyczna
(767)
Małżeństwo
(764)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(721)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(699)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(667)
Władcy
(643)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(607)
Podróże
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Samorealizacja
(569)
Matki i córki
(545)
Zemsta
(540)
Uprowadzenie
(525)
Polityka
(522)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Dziennikarze
(510)
Kultura
(504)
Przedsiębiorstwo
(504)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(466)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(448)
Zakochanie
(448)
Walka dobra ze złem
(439)
Pisarze polscy
(437)
Zarządzanie
(437)
Dojrzewanie
(426)
Seryjni zabójcy
(417)
Pisarze
(414)
Polacy za granicą
(412)
Wakacje
(407)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(385)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(373)
Literatura polska
(370)
PRL
(369)
Śmierć
(362)
Politycy
(361)
Sukces
(361)
Wojownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Społeczeństwo
(356)
Studenci
(347)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(343)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(329)
Ludzie bogaci
(321)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(308)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(305)
Demony
(299)
Komunikacja społeczna
(294)
Filozofia
(293)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(287)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marka : wizerunek, wizualność, komunikacja / redakcja Leszek Pułka & Patrycja Rozbicka. - Kraków : Libron, copyright 2018. - 205, [10] stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 205-206.
Publikacja stanowi zbiorową pracę naukowców związanych z Instytutem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. W tomie poszczególni autorzy omawiają teorie marki i starają się usystematyzować kryteria dobrej marki, przedstawiają koncept Visual Us(age) oraz podejmują próbę wytłumaczenia fenomenu komunikowania architektury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67453 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58855 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 317-333.
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych wymiarów psychologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71238 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Instytut Zarządzania Wartością SGH)
Bibliografia na stronach 271-286.
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58233 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek : jak go zmierzyć i jak poprawić / Izabela Szlis. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 319 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 235-249.
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi. Praca stanowi usystematyzowaną koncepcję pomiaru wizerunku, która może być zaadaptowana w różnych sferach działalności gospodarczej. Wskazuje także potencjalne kierunki działań ułatwiających walkę konkurencyjną i budowanie przewagi na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68366 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym : metody, procedury, reagowanie / Dariusz Tworzydło. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 201, [3] strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 185-201.
Pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym, która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie marki, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero, Drutex, Szlachetna Paczka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68129 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58132 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizualny PR : siła obrazów w komunikacji organizacji / Alicja Waszkiewicz-Raviv. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, copyright 2021. - 227, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [207]-222.
Książka stanowi spójny i interdyscyplinarny opis uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Jest próbą całościowego określenia komunikacji wizualnej z punktu widzenia public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69493 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44851 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej