Psychologia biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(29)
Forma i typ
Książki
(28)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(10)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(2)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(22)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
Arwaniti Anna
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bowman Alisa
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Chang Jill
(1)
Conley Chip (1960- )
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Crocco Kate
(1)
Dudek Zenon Waldemar
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Filipczuk Magdalena
(1)
Filipczuk Michał
(1)
Gabiś Tomasz (1955- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Golczyk Piotr
(1)
Józefowicz Barbara (1980- )
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Kellerman Gabriella Rosen
(1)
Kolbusz Wiesław
(1)
Konieczka Alka
(1)
Leszczyński Krzysztof (1975- )
(1)
Lindner Reinhard (1967- )
(1)
Mackay Charles (1814-1889)
(1)
Madej Wojciech
(1)
McGowan Bill
(1)
Merrill Rebecca R
(1)
Moderski Jerzy
(1)
Murray Kevin (1928- )
(1)
Paprocki Rafał
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Piotrowska Joanna (tłumacz)
(1)
Prokurat Sergiusz
(1)
Pydych Magdalena
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Rapaille Clotaire (1941- )
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rożnowski Bohdan (1961- )
(1)
Sarnacka-Smith Anna
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Seligman Martin E. P. (1942- )
(1)
Siegel Eric
(1)
Sutherland Rory
(1)
Szadkowski Paweł
(1)
Tett Gillian
(1)
Van Camp Jason B. A
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Zwoliński Szymon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(28)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Freelancer
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3521)
Przyjaźń
(2425)
Rodzina
(2344)
Tajemnica
(1954)
Miłość
(1667)
Psychologia biznesu
(-)
Relacje międzyludzkie
(1472)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1355)
Magia
(1209)
Życie codzienne
(1076)
Dziewczęta
(1045)
Uczucia
(1032)
Zwierzęta
(1026)
Policjanci
(1006)
Rodzeństwo
(1005)
II wojna światowa (1939-1945)
(965)
Dzieci
(910)
Sekrety rodzinne
(851)
Żydzi
(814)
Relacja romantyczna
(767)
Małżeństwo
(764)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(721)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(699)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(667)
Władcy
(643)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(607)
Podróże
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Samorealizacja
(569)
Matki i córki
(545)
Zemsta
(540)
Uprowadzenie
(526)
Polityka
(522)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Dziennikarze
(510)
Przedsiębiorstwo
(505)
Kultura
(504)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(466)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(448)
Zakochanie
(448)
Walka dobra ze złem
(439)
Pisarze polscy
(437)
Zarządzanie
(437)
Dojrzewanie
(426)
Seryjni zabójcy
(417)
Pisarze
(415)
Polacy za granicą
(412)
Wakacje
(407)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(385)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(373)
Literatura polska
(370)
PRL
(369)
Śmierć
(362)
Politycy
(361)
Sukces
(361)
Wojownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Społeczeństwo
(356)
Studenci
(347)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(343)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(329)
Ludzie bogaci
(321)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(308)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(305)
Demony
(299)
Komunikacja społeczna
(294)
Filozofia
(293)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(287)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Japonia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Opracowanie
(4)
Poradniki
(3)
Antologia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Psychologia
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu / MT Biznes)
Autor, Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Złamał on system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie - kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień. Odkryte przez Autora kody pozwalają zrozumieć fenomen amerykańskiego prezydenta oraz przyczyniają się do sukcesu rynkowego produktów pochodzących od firm ze szczytu światowego biznesu. Na szczęście my również możemy poznać unikalną metodę łamania kodów kulturowych, zyskując nowy rodzaj wolności w otchłani otaczających nas zjawisk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu : psychologia w biznesie / redakcja naukowa Bohdan Rożnowski, Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020. - XXI, [1], 590 stron : ilustracje ; 29 cm.
Bibliografia na stronach 503-564. Indeks.
Zbiór tekstów na temat historii psychologii biznesu, jej etyki, metodologii, wzorów karier zawodowych i indywidualnego rozwoju pracownika (łącznie z etapem bezrobocia i powrotu na rynek pracy), psychologii przedsiębiorczości, psychologii pracy, kwestii związanych z organizacją (m.in. modele przywództwa, sprawiedliwość w organizacji, społeczna odpowiedzialność biznesu) i człowiekiem w organizacji oraz psychologii konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.657/658 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka rozpoczyna się od 10 inspirujących wywiadów z charyzmatycznymi liderami. Osoba, która jest przywódcą musi stale szkolić się, doceniać pracę zespołu oraz szanować osoby w nim pracujące. W książce odnajdziemy konkretne przykłady i podpowiedzi jak zbudować silny i skuteczny zespół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Rozwiń pięć psychologicznych supermocy, które już niedługo staną się kluczowe w życiu zawodowym, oraz dowiedz się, jak wykształcić umysł jutra - przystosowany do wyzwań stawianych przez zmienne środowisko pracy. Automatyzacja, globalizacja i restrukturyzacja to nowa trójca obecnej rzeczywistości zawodowej. Żyjemy w świecie, w którym możemy stracić pracę, bo jakaś apka albo sztuczna inteligencja okaże się lepszym pracownikiem. Dlatego warto wiedzieć, jakie umiejętności i kompetencje pozwolą nam osiągać sukcesy zawodowe - zarówno dziś, jak i w niepewnej przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ciekawa książka adresowana nie tylko do menedżerów najwyższego szczebla, ale także do entuzjastów technologii, studentów i osób zainteresowanych zarządzaniem. Analiza predykcyjna - jak dowodzi autor - pozwala ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, optymalizować media społecznościowe, a nawet wygrywać wybory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji. Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 337-341. Indeks.
W czasach, gdy świat biznesu zdominowany jest przez technologię i analizę danych, Gillian Tett wzywa do zmiany sposobu myślenia – na antropologiczny (skupiony na człowieku). Po co? Aby lepiej odczytywać zachowania klientów, rynków i organizacji, a także stawić czoła wyzwaniom, z jakimi mierzy się społeczeństwo. "Siła empatii uczy", jak odczytywać myśli i emocje innych ludzi, a przez to nie tylko zrozumieć inne kultury, lecz także spojrzeć na własne otoczenie z nowej perspektywy. Pokazuje, jak ta prosta, a zarazem rewolucyjna strategia przysłużyła się firmom takim jak Intel, Nestlé, General Motors, Procter & Gamble, Mars, Danica czy wielu innym, oraz jak można ją wykorzystać na co dzień zarówno w życiu, jak i w biznesie. Nie wiesz, jak się zachować na spotkaniu z przedstawicielami zagranicznej firmy? Chcesz zrozumieć fenomen ekonomiczny Doliny Krzemowej? A może oglądasz obrady sejmu i zastanawiasz się, czy za chaotycznymi wystąpieniami niektórych polityków kryje się starannie przemyślana strategia? Jeśli chcesz się nauczyć, jak ważna jest empatia w biznesie i w codziennym życiu, ta książka jest właśnie dla Ciebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77326 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 353-358.
Poradnik oparty na doświadczeniach byłych żołnierzy Sił Specjalnych Armii USA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71280 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmian w światowej polityce i gospodarce, stały się dla przedsiębiorców i menedżerów prawdziwym poligonem doświadczalnym. W trudnych momentach biznes chętnie sięga po wiedzę i taktyki, jakimi dysponują wojskowi. Doświadczeni dowódcy są więc zatrudniani jako konsultanci i szkoleniowcy w firmach, które stają w obliczu przełomu. Z takimi sytuacjami bowiem wojskowi potrafią sobie radzić, wszak na tym polega ich praca ― nie tylko na polu bitwy, ale też przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, wypadków, awarii. Ten poradnik stanowi efekt kilkuletniej współpracy szkoleniowej i doradczej dwojga autorów: związanej z biznesem Ewy Wilmanowicz i czynnego żołnierza sił zbrojnych, pułkownika Krzysztofa Leszczyńskiego. Zgromadzona przez nich wiedza dotycząca taktyk wojskowych i możliwości zastosowania ich w biznesie przyda się zarówno freelancerom, jak i właścicielom mniejszych i większych firm, a także międzynarodowych korporacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75731 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej