Sorting
Source
Katalog
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Author
Cottam Angela
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Mudie Peter
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Country
United Kingdom
(2)
Language
English
(2)
Subject
Firma (nazwa)
(1)
Jakość usług
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znak towarowy
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliografia przy rodziałach. Indeks.
Podręcznik kluczowych elementów brandingu daje czytelnikowi kompleksowy zakres zarządzania marką, podejście zorientowane na aplikacje oparte na solidnej teorii oraz zestaw unikalnych frameworków do organizacji zasad budowania marki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 658 (1 egz.)
Book
In basket
The Management and marketing of services / Peter Mudie and Angela Cottam. - Second edition. - Oxford : Butterworth Heinemann, © 1999. - X, 306 stron : ilustracje ; 27 cm.
Poziom B2.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Książka w języku angielskim. Podręcznik zarządzania i marketingu usług.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again