Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(289)
Forma i typ
Książki
(279)
Poradniki i przewodniki
(149)
Publikacje fachowe
(90)
Publikacje naukowe
(11)
Audiobooki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(315)
wypożyczone
(55)
nieokreślona
(2)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(3)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(43)
W51 (Bielskiego 3)
(39)
W73 (Żytnia 64)
(5)
W80 (Redutowa 48)
(13)
W91 (Chłodna 11)
(3)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(23)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(230)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(9)
Zbiory służbowe
(1)
Autor
Sałbut Bartosz
(7)
Doroba Anita
(5)
Sielicki Leszek
(5)
Tracy Brian (1944- )
(5)
Zawiła Anna
(5)
Zawiła Tadeusz
(5)
Gasper Dorota
(4)
Gut Jerzy (1955- )
(4)
Haman Wojciech (1954- )
(4)
Jóźwiak Bożena
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Malcherek Monika
(4)
Niemczyk Andrzej
(4)
Rzychoń Tomasz
(4)
Appelo Jurgen (1969- )
(3)
Brunson Russell
(3)
Collins James C. (1958- )
(3)
Gutowski Maksymilian
(3)
Lencioni Patrick (1965- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Radosz Joanna Krystyna (1992- )
(3)
Skwarek Mirosław
(3)
Witkowska Magda
(3)
Zastrożna Martyna
(3)
Łucki Zbigniew (1938- )
(3)
Żukowski Marcin
(3)
Żórawski Tadeusz
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Babin Leif
(2)
Bakalarska Justyna
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Hartley Gregory
(2)
Jabłoński Artur (1987- )
(2)
Kaczmarek Olga
(2)
Karinch Maryann
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(2)
Lany Magdalena
(2)
Machnicka Zyta
(2)
Mistewicz Eryk (1967- )
(2)
Niemczyk Anna
(2)
Oruba Norbert
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Segall Ken
(2)
Strózik Wojciech
(2)
Szóstek Aga
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Tokarski Andrzej (finanse)
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Werbanowska Marta
(2)
Willink Jocko (1971- )
(2)
Wręga Michał
(2)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(2)
Zych Agnieszka (trener personalny)
(2)
Łaciok Karol
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adkins Lyssa
(1)
Ali Moi
(1)
Allen Judy (1952- )
(1)
Allen Robert G
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barski Marcin
(1)
Bastow Janna
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Belfort Jordan (1962- )
(1)
Bereś Ada
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Błaż Agata
(1)
Cagan Marty
(1)
Cardone Natale
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chalimoniuk-Nowak Marta (1976- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(176)
2010 - 2019
(74)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(213)
1901-2000
(7)
1989-2000
(7)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(282)
Wielka Brytania
(4)
Stany Zjednoczone
(3)
Język
polski
(280)
angielski
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(55)
Przedsiębiorcy
(25)
Specjaliści ds. marketingu
(10)
Handlowcy
(8)
Informatycy
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. rekrutacji
(3)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(3)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Projektanci stron WWW
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Blogerzy
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Ekonomiści
(1)
Freelancer
(1)
Internauci
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kobieta
(1)
Kuratorzy oświaty
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Prezesi
(1)
Programiści
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(48)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(34)
Przywództwo
(30)
Przedsiębiorstwo
(28)
Sukces
(27)
Menedżerowie
(26)
Marketing cyfrowy
(20)
Marketing
(19)
Kultura organizacyjna
(16)
Komunikacja marketingowa
(15)
Marketing elektroniczny
(15)
Kompetencje przywódcze
(14)
Techniki sprzedaży
(14)
Handel elektroniczny
(13)
Przedsiębiorczość
(13)
Media społecznościowe
(12)
Relacje międzyludzkie
(12)
Motywacja pracy
(11)
Marketing społecznościowy
(10)
Praca zespołowa
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(10)
Innowacje
(9)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Sprzedaż
(9)
Strategia marketingowa
(9)
Zarządzanie projektami
(9)
Biznesplan
(7)
Content marketing
(7)
Kompetencje menedżerskie
(7)
Marketing strategiczny
(7)
Organizacja
(7)
Organizacja pracy
(7)
Zaangażowanie pracowników
(7)
Coaching
(6)
Kadry
(6)
Kreatywność
(6)
Negocjacje biznesowe
(6)
Perswazja
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Rekrutacja pracowników
(6)
Zarządzanie relacjami z klientami
(6)
Copywriting internetowy
(5)
Kariera
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Marka osobista
(5)
Marketing - metody - poradnik
(5)
Produktywność pracy
(5)
Public relations w internecie
(5)
Reklama internetowa
(5)
Zarządzanie czasem
(5)
Zwinne zarządzanie
(5)
Branding (marketing)
(4)
Kompetencje zawodowe
(4)
Konsumenci
(4)
Marketing - poradnik
(4)
Negocjacje
(4)
Obsługa klienta
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorczość (postawa) - poradnik
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Psychologia zarządzania
(4)
Reklama
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Branża informatyczna
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Copywriting
(3)
Decyzje
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Google Analytics
(3)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Marketing - planowanie - poradnik
(3)
Marketing elektroniczny - poradnik
(3)
Motywacja
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Plan marketingowy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Public relations - poradnik
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Spotkania i imprezy biznesowe
(3)
Strony WWW
(3)
Styl kierowania
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Techniki sprzedaży - poradnik
(3)
Zarządzanie - metody - poradnik
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie sobą
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(3)
Analiza danych
(2)
Apple Inc
(2)
Biznesplan - poradnik
(2)
Blog
(2)
Business Intelligence
(2)
COVID-19
(2)
Temat: czas
2001-
(32)
1901-2000
(5)
2001-0
(5)
1945-1989
(4)
1989-2000
(4)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Rosja
(2)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Chiny
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(234)
Poradniki
(18)
Opracowanie
(9)
Audiobooki
(8)
Dokumenty dźwiękowe
(8)
Case study (studium przypadku)
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Biografia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik językowy
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(234)
Psychologia
(27)
Media i komunikacja społeczna
(20)
Praca, kariera, pieniądze
(20)
Informatyka i technologie informacyjne
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Rozwój osobisty
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Historia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kulinaria
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
289 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45782 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62586 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym. Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50214 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64802 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 257-261. Indeks.
Podręcznik kreowania szumu medialnego. Jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71369 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing po polsku : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2015. - 143, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii, tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Publikacja omawia polskie firmy i realia oraz zawiera polskie przykłady.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 [Rewers] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61983 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rich dad / Robert T. Kiyosaki)
Autor spędził większość swojego życia na kształceniu ludzi w tym, by zdobywali niezależność finansową, i wie, że ta książka, jak i pozostałe publikacje z serii „Bogaty ojciec”, pokazują jak zbudować - i utrzymać - bogactwo na dalsze lata życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliografia na stronach147-148.
Nowa seria poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Publikacja adresowana jest do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47096 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Domeny internetowe : [krótko i na temat] / Maciej Dutko. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN : "Mikom", 2008. - 149, [3] s. : il., rys., portr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 139-140. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52583 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58602 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62399 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49392 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39441 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć. Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ... kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73766 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 159-[160].
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych, jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi: w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową ; jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób ; czym jest customer experience, user experience i brand visual identity ; jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje ; jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74743 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej