Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(72)
Forma i typ
Książki
(72)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(80)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(5)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(70)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(3)
Jeziński Marek
(3)
Muszyński Jerzy (1930- )
(3)
Sobkowiak Leszek (1955- )
(3)
Gałązka Wiesław
(2)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(2)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(2)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(2)
Wiszniowski Robert
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Annusewicz Olgierd
(1)
Białek-Szwed Olga
(1)
Bogacz-Wojtanowska Ewa
(1)
Borowska Elżbieta (politolog)
(1)
Bäcker Roman (1955- )
(1)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Cichosz Marzena
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Daniel Krystian
(1)
Dobrowolski Piotr (1938-2005)
(1)
Dolińska Dorota
(1)
Dziambor Artur (1982- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Ferenc Witold
(1)
Fras Janina
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Garlicki Jan Ryszard (1958- )
(1)
Gawroński Jerzy (psychologia polityki)
(1)
Gierula Marian
(1)
Giryn Maria Izabela
(1)
Golinowski Janusz (1959- )
(1)
Grabarczuk Andrzej
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Jacuński Michał
(1)
Jakubowski Paweł (prawo)
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Karwat Mirosław (1953- )
(1)
Kinastowska Joanna
(1)
Kożuch Artur (1972- )
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Laska Artur (1978- )
(1)
Lusińska Anna
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Mazur Marek
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Minich Dobrochna (1984- )
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Morawski Antoni (nauki polityczne)
(1)
Mrówka Rafał
(1)
Nalepka Adam (1950- )
(1)
Nieć Mateusz (1957- )
(1)
Obremski Krzysztof (1953- )
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Olczyk Tomasz (1977- )
(1)
Olszewski Piotr (1953- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Oświecimski Konrad (1978- )
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Pietraś Ziemowit Jacek (1943-2004)
(1)
Pietrzak Henryk (psychologia)
(1)
Pietrzyk-Zieniewicz Ewa
(1)
Piontek Dorota
(1)
Podobas Izabela
(1)
Ponczek Eugeniusz (1942- )
(1)
Przastek Daniel (1975- )
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rafałowski Wojciech (1986- )
(1)
Schulz Winfried (1938- )
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Sepkowski Andrzej
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Staszczak Dariusz Eligiusz (1968- )
(1)
Stolarczyk Mieczysław
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Wilkos Sylwia
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Zajdowski Karol
(1)
Zaręba Agnieszka (politologia)
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Żurawski Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(72)
Język
polski
(71)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Politycy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing polityczny
(35)
Komunikacja polityczna
(14)
Marketing polityczny - Polska - od 1989 r.
(8)
Komunikacja polityczna - Polska - od 1989 r.
(5)
Środki masowego przekazu - a polityka
(5)
Kampania wyborcza
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Polityka - a środki masowego przekazu
(4)
Środki masowego przekazu - socjologia - Polska - od 1989 r.
(4)
Kampania wyborcza - Polska - od 1989 r.
(3)
Kampania wyborcza prezydencka
(3)
Marketing polityczny - Polska
(3)
Marketing polityczny - zagadnienia
(3)
Politycy
(3)
Polityka
(3)
Polityka - socjologia - 20-21 w.
(3)
Public relations
(3)
Public relations - a polityka
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Wybory prezydenckie - Polska - od 1989 r.
(3)
Kampania wyborcza prezydencka - Polska - od 1989 r.
(2)
Kampania wyborcza prezydencka - Stany Zjednoczone - 2008 r.
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing polityczny - 21 w.
(2)
Marketing polityczny - metody
(2)
Marketing polityczny - podręcznik akademicki
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Partie polityczne
(2)
Polityka - etyka
(2)
Polityka - język - Polska - od 1989 r.
(2)
Polityka - socjologia
(2)
Środki masowego przekazu - polityka - Polska - od 1989 r.
(2)
Administracja - marketing - Polska - od 2001
(1)
Blogi
(1)
Celebryci
(1)
Coaching
(1)
Decyzje - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Demagogia
(1)
Demokracja - teoria
(1)
Demokracja uczestnicząca - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Dezinformacja
(1)
Dziennikarstwo - socjologia - Polska - od 2001 r. - publicystyka
(1)
Dziennikarze - a polityka
(1)
Dziennikarze - a polityka - Polska - od 1989 r.
(1)
Dziennikarze - etyka - Polska - od 2001 r. - publicystyka
(1)
Dziennikarze - praca - Polska - od 2001 r. - publicystyka
(1)
Elita władzy
(1)
Etyka społeczna
(1)
Funkcjonariusze publiczni - socjologia - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Geopolityka
(1)
Globalizacja
(1)
Globalizacja - a gospodarka
(1)
Globalizacja - a polityka
(1)
Grupy nacisku
(1)
Głosowanie
(1)
Instytucje nonprofit - marketing - Polska - od 2001 r.
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Internet - a polityka - Polska - od 1989 r.
(1)
Internet - a polityka - podręcznik
(1)
Internet - a promocja handlowa - zagadnienia
(1)
Internet - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Internet - stosowanie - polityka
(1)
Język
(1)
Kaczyński, Lech (1949-2010)
(1)
Kadry
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kampania wyborcza - Czechy - 2010 r.
(1)
Kampania wyborcza - Polska - 2005 r.
(1)
Kampania wyborcza - Stany Zjednoczone - od 1945 r.
(1)
Kampania wyborcza - a środki masowego przekazu - Niemcy - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza - a środki masowego przekazu - Polska - 2011 r.
(1)
Kampania wyborcza - język
(1)
Kampania wyborcza - metody
(1)
Kampania wyborcza - metody - Polska - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza - organizacja
(1)
Kampania wyborcza - podręcznik
(1)
Kampania wyborcza - podręcznik akademicki
(1)
Kampania wyborcza - socjologia - 20-21 w.
(1)
Kampania wyborcza - socjologia - Polska - 2000-2006 r.
(1)
Kampania wyborcza - socjologia - Polska - 2005-2010 r.
(1)
Kampania wyborcza - socjologia - Polska - od 2004 r.
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego - Polska
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - 2011 r.
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza prezydencka - Polska - 2010 r.
(1)
Komorowski, Bronisław (1952- )
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja polityczna - 21 w.
(1)
Komunikacja polityczna - Niemcy - od 1989 r.
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - 2000-2006 r.
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - od 2004 r.
(1)
Komunikacja polityczna - Stany Zjednoczone
(1)
Komunikacja polityczna - Stany Zjednoczone - od 1945 r.
(1)
Komunikacja polityczna - a środki masowego przekazu - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
1945-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Stany Zjednoczone
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Polska - polityka - socjologia - 2000-2006 r.
(1)
Polska - polityka - socjologia - 2005 r.
(1)
Polska - polityka - socjologia - od 1989 r.
(1)
Polska - polityka - socjologia - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Polska - stereotyp
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Vademecum
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
72 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3130)
Bibliografie przy pracach.
Autorzy publikacji charakteryzują najnowsze metody analizy rynku politycznego, zasady tworzenia strategii wyborczych, nowoczesne metody analizy rynku politycznego, zasady tworzenia strategii wyborczych, nowoczesne techniki promocji i reklamy politycznej, lobbingu i public relations. Książka adresowana jest do studentów politologii i socjologii, ale może być też przydatna dla praktyków-konsultantów politycznych i osób zajmujących się profesjonalnie marketingiem i reklamą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53644 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla polityków, przedstawicieli mass mediów, stowarzyszeń, związków zawodowych.
Bibliogr. s. 223-233. Indeks.
Zgromadzony w książce materiał z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, politologii i socjologii, ilustrowany najnowszymi przykładami z życia publicznego, uświadamia złożoność zjawisk wpływających na społeczny odbiór ugrupowania politycznego i osoby polityka. Publikacja przeznaczona dla polityków, przedstawicieli mass mediów, stowarzyszeń, związków zawodowych oraz innych podmiotów aktywnie włączających się w procesy publiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
W leksykonie znalazły się hasła szczególnie ważne dla marketingu politycznego, wymagały one wyjaśnienia szeregu różnych kwestii związanych z funkcjonowaniem politycznego rynku. Niektóre hasła nie należą bezpośrednio do obszaru marketingu politycznego. Stanowią jednak ważne oparcie dla teorii marketingu politycznego, dalszych badań w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38662 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45107 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing produktu politycznego : analiza porównawcza / Karol Zajdowski. - Warszawa : Dom Wydawniczy Elipsa, 2017. - 353 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 336-350.
Publikacja przestawia analizę porównawczą marketingu politycznego i ekonomicznego. Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Książka skierowana dla osób chcących uporzadkować i usystematyzować wiedzę z zakresu marketingu politycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65829 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59326 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55909 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Gatunek
Hasło UKD: Portale internetowe-poradnik Komunikacja społeczna-poradnik Marketing-poradnik Public relations-poradnik
Publikacja napisana w lekkim, felietonowym stylu. Autor podpowiada jak wykorzystać portal do komunikacji, aby odnieść sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46737 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59892 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Polityczna)
Bibliografia na stronach 617-653. Indeksy.
Praca obejmuje obszar zagadnień tradycyjnie wiązanych z marketingiem politycznym. Autorzy zajmują się: modelami marketingu politycznego, zagadnieniami segmentacji rynku wyborczego, pozycjonowaniem kandydatów i ugrupowań politycznych, rolą mediów w kontekście kampanii politycznej i reklamy politycznej, problematyką debat wyborczych i wieloma innymi zajmującymi tematami z tego obszaru wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46055 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55450 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40187 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35749/II (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47400 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46798 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58145 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Dla studentów nauk społecznych, praktyków życia publicznego i politycznego, dziennikarzy i osób które interesują się zagadnieniami komunikacji.
Bibliografia na stronach 235-243.
Książka przeznaczona jest do konkretnego odbiorcy, studenci nauk politycznych i zainteresowani. Całość podzielona jest na dwa działy. I komunikowanie publiczne - definicje. Aspekt praktyczny. II komunikowanie polityczne - definicje. Rola mediów we współczesnym życiu politycznym. Nowoczesna forma wykładu, liczne tabelki. Przyjazny polski podręcznik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40415 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej