Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(34)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(3)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
W73 (Żytnia 64)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(27)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Armstrong Gary
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Ambroziak Michał
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baran Radosław
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Daniluk Piotr
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Düssel Mirko
(1)
Grigsby Mike
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Johann Maria
(1)
Juchniewicz Ryszard
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kowalczyk Jacek (finanse)
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Lenssen Gilbert
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Moryl Beata
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Silk Alvin J
(1)
Smith N. Craig (1958- )
(1)
Stefański Adam
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Szulce Halina
(1)
Thomas Michael J. (1933- )
(1)
Trout Jack
(1)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Marketing strategiczny - podręcznik akademicki
(8)
Marketing strategiczny
(7)
Marketing
(5)
Marketing strategiczny - podręcznik
(4)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(3)
Marketing - podręcznik akademicki
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Kanały marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka gospodarcza - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - planowanie - podręcznik akademicki
(2)
Nowy produkt - marketing - podręcznik
(2)
Promocja handlowa - podręcznik
(2)
Rynek
(2)
Zarządzanie - metody - podręcznik akademicki
(2)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik
(2)
Analiza rynku
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Benchmarking - zagadnienia - podręcznik
(1)
Biura podróży - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Biznesplan
(1)
Biznesplan - podręcznik akademicki
(1)
Ceny
(1)
Ceny - polityka - podręcznik
(1)
Controlling - zagadnienia - podręcznik
(1)
Decyzje - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa) - podręcznik akademicki
(1)
Globalizacja - zagadnienia - podręcznik
(1)
Handel zagraniczny - marketing - podręcznik akademicki
(1)
Hotelarstwo - marketing - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Kanały marketingowe - podręcznik
(1)
Kanały marketingowe - turystyka - podręcznik
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - podręcznik
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.) - podręcznik akademicki
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing - metody - podręcznik
(1)
Marketing - podręcznik
(1)
Marketing - zarządzanie - podręcznik
(1)
Marketing - zarządzanie - podręcznik akademicki
(1)
Marketing elektroniczny - podręcznik
(1)
Marketing międzynarodowy - podręcznik akademicki
(1)
Marketing strategiczny - Polska - podręcznik
(1)
Marketing strategiczny - metody - podręcznik akademicki
(1)
Marketing strategiczny - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Modele matematyczne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Obsługa klienta - podręcznik
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej - Polska - podręcznik
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Planowanie strategiczne - podręcznik akademicki
(1)
Planowanie strategiczne - zagadnienia - podręcznik akademicki
(1)
Popyt
(1)
Promocja handlowa - a turystyka - podręcznik
(1)
Promocja handlowa - zagadnienia - podręcznik
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - zagadnienia - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - martketing - Polska - podręcznik
(1)
Reklama
(1)
Reklama - metody - podręcznik akademicki
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Sieć handlowa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Statystyka
(1)
Strategia - metody - podręcznik akademicki
(1)
Techniki sprzedaży - podręcznik akademicki
(1)
Telekomunikacja - stosowanie - marketing - podręcznik
(1)
Towar
(1)
Turystyka - ekonomika - Polska - podręcznik
(1)
Turystyka - marketing - Polska - podręcznik
(1)
Turystyka - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Usługi - turystyka - jakość - Polska - podręcznik
(1)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik akademicki
(1)
Znaki towarowe - podręcznik akademicki
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Podręczniki
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37147 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41426 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40402 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Książka przeznaczona dla osób specjalizujących się w zarządzaniu i marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43820 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35862 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43758 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46574 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41075 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41480 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54350 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41738 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr.
Zasadniczym celem opracowania jest przedstawienie problematyki i strategii stosowanych przez duże międzynarodowe sieci handlowe. Przedmiotem rozważań są m.in. : metody rozwiązywania problemów strategicznych (w tym podstawowe formuły dystrybucji wykorzystywane przez duże sieci handlowe na świecie, strategie niskich cen, rozwój tych sieci na naszym rynku), ilustrowane licznymi przykładami sposoby strategii stosowanych przez duże sieci handlowe na rynkach zagranicznych, działania innowacyjne w zakresie rozwoju strategii marketingowych i zagadnienie ich globalizacji, dostosowanie strategii do rynków lokalnych, a ponadto dokumentowane wieloma przykładami strategie wprowadzania przez duże sieci handlowe polityki marki handlowej i zarządzania nią. W pracy wykorzystano najnowszą literaturę obcą dotyczącą tej problematyki. Stanowi ona również wynik wielu lat badań autora nad zagadnieniem strategii marketingowych międzynarodowych sieci handlowych, prowadzonych w kraju i za granicą. Opracowanie może być wykorzystywane jako podręcznik lub lektura uzupełniająca do zajęć z zakresu marketingu oraz strategii dystrybucji w publicznych i niepublicznych uczelniach ekonomicznych, a także może służyć przedsiębiorcom działającym w sferze handlu oraz menedżerom polskich i zagranicznych sieci handlowych. Jej przydatność dla polskich przedsiębiorców polega na ukazaniu szczególnego rodzaju działań międzynarodowych sieci handlowych jako konkurenta na rynku. Znajomość problematyki będącej przedmiotem rozważań autora ma zasadnicze znaczenie dla wszystkich przedsiębiorców konkurujących z dużymi sieciami handlowymi, a także dla ich dostawców (małe i średnie firmy produkcyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Rozbudowany podręcznik, zawiera liczne przykłady działań marketingowych. Niektóre z nich zostały wyróżnione w formie studiów przypadków, inne wplecione w rozważania teoretyczne. Przykłady pochodzą z różnych stron świata, ale przeważają przykłady z rynku amerykńskiego. Tekst podręcznika został wzbogacony komentarzami autorów i definicjami podstawowych pojęć zamieszczonymi na marginesach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo i zarządzanie : analiza strategiczna / Piotr Daniluk. - Warszawa : Difin, 2015. - 245 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 230-239.
W książce przedstawiono proces przeprowadzania analizy strategicznej, który w odróżnieniu od dotychczasowych propozycji z tej dziedziny wykorzystuje nie tylko dorobek zarządzania strategicznego, ale również stosunków międzynarodowych, prognozowania gospodarczego, nauk o bezpieczeństwie, nauk o obronności oraz nauk o przyszłości, co pozwala na zastosowanie przez całą rzeszę organizacji niekoniecznie nastawionych na zysk, ale realizujących szerszy zakres celów społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63131 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55537 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 390 s. : il., wykr. ; 24 cm + CD-ROM.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Bibliogr. Do książki dołączona jest płyta CD "Abstrakty biznesowe : finanse, marketing, rachunkowość, zarządzanie".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44642 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej