Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(53)
Forma i typ
Książki
(53)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
W73 (Żytnia 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(51)
Autor
Doroba Anita
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Kim W. Chan
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Oleszek Sylwester
(2)
Sojkin Bogdan
(2)
Ambroziak Michał
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Baryłko-Pikielna Nina
(1)
Bastow Janna
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Cagan Marty
(1)
Chaniewska Maria
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Connors Michael
(1)
Drummond Helga (1956- )
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Duda Jan (1954- )
(1)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(1)
Düssel Mirko
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Galica Mateusz
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Grzesiak Eliza
(1)
Górska Ewa
(1)
Hollins Bill
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jocham Ralph
(1)
Jones Chris
(1)
Kall Jacek
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kolman Romuald (1922- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Kubera Hieronim
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kusztelak Przemysław
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Lewandowski Jerzy (1948- )
(1)
Lis Anna (zarządzanie)
(1)
Liwowski Bolesław
(1)
Lombardo C. Todd
(1)
Lukassen Chris
(1)
Lutostański Michał Jan
(1)
Malinowska Ewa (ekonomia)
(1)
Mantura Władysław (1947- )
(1)
Marek-Kołodziej Katarzyna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McCarthy Bruce
(1)
McGreal Don
(1)
Modzelewski Piotr
(1)
Moryl Beata
(1)
Nazarko Joanicjusz
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Paliś Beata
(1)
Patton Jeff
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Perri Melissa
(1)
Plinta Dariusz
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Ryan Evan
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Schuurman Robbin
(1)
Schwaber Ken
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Szczepańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Słaby Teresa
(1)
Urban Wiesław
(1)
Urbaniak Maciej (ekonomia)
(1)
Wendel Stephen
(1)
West Dave
(1)
Wirkus Marek
(1)
Wójcik Grażyna Paulina
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Zielińska Zofia (ekonomistka)
(1)
Zymonik Krzysztof
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Łukasiński Wiesław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Menedżerowie produktu
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Programiści
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Jakość produktu
(10)
Nowy produkt
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Zarządzanie produktem
(8)
Innowacje
(7)
Jakość produktu - podręcznik akademicki
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Zarządzanie jakością - podręcznik akademicki
(5)
Komunikacja marketingowa
(3)
Marketing
(3)
Menedżerowie produktu
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Nowy produkt - zarządzanie
(3)
Produkcja
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie jakością - metody
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Controlling - podręcznik
(2)
Cykl życia produktu
(2)
HACCP
(2)
Jakość produktu - koszty - zarządzanie
(2)
Jakość produktu - normalizacja - podręcznik
(2)
Jakość produktu - teoria
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Normy ISO 9000 - podręcznik akademicki
(2)
Programowanie zwinne
(2)
Projektowanie
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie jakością - metody - podręcznik akademicki
(2)
Zarządzanie jakością - normalizacja
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp - zarządzanie
(1)
Bhp - zarządzanie - podręcznik
(1)
COVID-19
(1)
Ceny - polityka - podręcznik
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Certyfikacja zgodności - poradnik
(1)
Coaching
(1)
Decyzje
(1)
Efektywność ekonomiczna - a zarządzanie jakością - podręcznik akademicki
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
HACCP - podręcznik
(1)
Innowacje - zarządzanie
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Internet
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Jakość
(1)
Jakość - badanie - metody
(1)
Jakość - normalizacja
(1)
Jakość - teoria
(1)
Jakość produktu - Polska - od 1989 r.
(1)
Jakość produktu - ekonomika - podręcznik akademicki
(1)
Jakość produktu - kontrola - metody - Japonia
(1)
Jakość produktu - kontrola - podręcznik akademicki
(1)
Jakość produktu - koszty
(1)
Jakość produktu - koszty - zarządzanie - podręcznik akademicki
(1)
Jakość produktu - normalizacja
(1)
Jakość produktu - normalizacja - poradnik
(1)
Jakość życia - teoria
(1)
Kadry - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Kalkulacja kosztów - podręcznik akademicki
(1)
Kanały marketingowe - podręcznik
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - podręcznik
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 2001 r.
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Koszty - rachunkowość - metody
(1)
Laboratoria - bezpieczeństwo i higiena pracy
(1)
Marketing - podręcznik
(1)
Marketing - zarządzanie - podręcznik
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing strategiczny - podręcznik
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing-mix
(1)
Metoda QFD
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 14000 - podręcznik
(1)
Normy ISO 22000 - podręcznik
(1)
Normy ISO 9000 - podręcznik
(1)
Normy ISO 9000 - poradnik
(1)
Nowy produkt - marketing - podręcznik
(1)
Nowy produkt - polityka
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Ochrona środowiska - organizacja - normalizacja - podręcznik
(1)
Ochrona środowiska - zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Adresatami niniejszej książki są właściciele produktu, menedżerowie produktu, liderzy produktu, trenerzy lub konsultanci Agile, trenerzy Scrum lub Scrum masterów.
Indeks.
Organizacje inwestują wielkie zasoby w budowanie nowych produktów i usług. Jednak zbyt wiele z nich jest nieprzemyślanych, nie zachwyca (a nawet nie satysfakcjonuje) klientów i przegrywa na rynku. Rozwiązaniem jest bardziej skuteczne i zwinne posiadanie produktu i zarządzanie nim. Książka ta jest przewodnikiem po sposobach zachowania, postawach i praktykach opracowywania produktów najwyższej klasy, odzwierciedlającym praktyczne doświadczenia światowej sławy ekspertów. Chris Lukassen i Robbin Schuurman przedstawiają skuteczne narzędzia, idee i umiejętności potrzebne dla dostarczania najlepszy produktów i usług, a także unikania pułapek utrudniających dostrzeżenie, czego naprawdę chcą i potrzebują klienci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76755 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik prezentujący zasady formułowania celów produktu, wyznaczania priorytetów, zapewniania sobie przychylności interesariuszy, osiągania lojalności zespołu i efektywności jego pracy, wykrywania okazji biznesowych czy tworzenia kompletnej mapy drogowej produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68662 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49825 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 Ryszard Knosala Poleca)
Dla studentów kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji, mechaniki i budowy maszyn, doktorantów, a także praktyków z przedsiębiorstw pracujących w działach przygotowania produkcji (konstrukcyjnych i technologicznych).
Bibliografia na stronach 282-297. Indeks.
W książce w sposób kompleksowy, a zarazem syntetyczny przedstawiono zagadnienia oraz narzędzia wspomagające zarządzanie całym cyklem życia produktu: od koncepcji, poprzez projektowanie konstrukcji i technologii, produkcję, eksploatację, aż do wycofania produktu z eksploatacji, recykling i w końcu utylizację. Współczesne systemy zarządzania cyklem życia produktu (Product Lifecycle Management, PLM) są przykładem zastosowań wielu technologii Przemysłu 4.0, w tym AI, VR/AR, modelowania, symulacji i innych, które w radykalny sposób zmieniają sposób pracy inżynierów, sprzyjają poprawie jakości prac projektowych i skracaniu czasu wprowadzania nowych wyrobów na rynek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75601 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60496 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42418 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37117 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58840 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41655 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61927 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37361 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe 4P marketingu : ludzie, procesy, programy, dokonania / Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 340 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizacji przypisywanych im funkcji ewoluo-wały w czasie. Niezmiennie jednak produkt, cena, dystrybucja i promocja stanowiły dla przedsiębiorstw fundament wdrażania orientacji marketin-gowej. Potrzeba aktualizacji dotychczasowego ujęcia koncepcji marketingu mix jest naturalną konsekwencją ewolucji, jaka dokonała się w ostatnich dekadach na świecie. Dynamiczne i jednocześnie bardzo znaczące zmiany zachodzące w otoczeniu technologicznym, a także ich wpływ na środo-wisko, konsumentów i społeczeństwo ogółem nie mogły zostać zignorowane przez świat biznesu. Znalazły one wyraz w zmianie paradygmatu współczesnego marketingu, koncentracji na holistycznej naturze działań opartych na szerokim ujęciu kompleksowej kompozycji instrumentów marketingowych, obejmującej ludzi, procesy, programy i dokonania. Koncepcja stworzona przez niezaprzeczalne autorytety, Ph. Kotlera i K.L. Kellera, nie jest zapewne ostateczną propozycją systematyzacji narzędzi marketingu mix. Niezależnie jednak od jej trwałości w praktyce i na kartach publikacji naukowych warto poświęcić jej swoją uwagę i zgłębić możliwości, jakie oferuje tak szerokie podejście do marketingu mix. Rozważania podjęte w niniejszej książce stanowią wstęp i, autorzy mają nadzieję, inspirację, do dalszych, pogłębionych dociekań na temat nowej koncepcji marketingu mix. Są efektem doświadczeń wielu lat pracy ze studentami, obserwacji współczesnej rzeczywistości społecznej i gospodar-czej zarówno z perspektywy naukowców, dydaktyków, jak i współtworzących ją praktyków marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73877 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63709 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia błękitnego oceanu / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; przekład Anita Doroba. - Wydanie rozszerzone. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 353 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 341-348.
Książka uczy patrzeć kompleksowo na rynek ze wszystkimi jego elementami, a przykłady konkretnych firm i konkretnych działań utwierdzają czytelnika w tym, że myślenie wykraczające poza ramy obowiązujące w danej branży daje mierzalne wyniki finansowe dla wszystkich. Lektura polecana wszystkim, którzy funkcjonując w biznesie mają pragnienie i odwagę odkryć rynek od nowa z jeszcze większym sukcesem finansowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja na temat strategii produktowych, zagrożeń i sposobów rozwiązywania problemów wynikających z pułapki budowania produktu. Autorka proponuje wytyczne dotyczące zadań i ścieżki kariery menedżera produktu oraz ogólnie zarządzania produktem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68478 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47621 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53325 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej