Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(53)
Forma i typ
Książki
(53)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(52)
wypożyczone
(6)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
W73 (Żytnia 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(51)
Autor
Doroba Anita
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Kim W. Chan
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Oleszek Sylwester
(2)
Sojkin Bogdan
(2)
Ambroziak Michał
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Baryłko-Pikielna Nina
(1)
Bastow Janna
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Cagan Marty
(1)
Chaniewska Maria
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Connors Michael
(1)
Drummond Helga (1956- )
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Duda Jan (1954- )
(1)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(1)
Düssel Mirko
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Galica Mateusz
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Grzesiak Eliza
(1)
Górska Ewa
(1)
Hollins Bill
(1)
Imai Masaaki (1930- )
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jocham Ralph
(1)
Jones Chris
(1)
Kall Jacek
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kolman Romuald (1922- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Kubera Hieronim
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kusztelak Przemysław
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Lewandowski Jerzy (1948- )
(1)
Lis Anna (zarządzanie)
(1)
Liwowski Bolesław
(1)
Lombardo C. Todd
(1)
Lukassen Chris
(1)
Lutostański Michał Jan
(1)
Malinowska Ewa (ekonomia)
(1)
Mantura Władysław (1947- )
(1)
Marek-Kołodziej Katarzyna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McCarthy Bruce
(1)
McGreal Don
(1)
Modzelewski Piotr
(1)
Moryl Beata
(1)
Nazarko Joanicjusz
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Paliś Beata
(1)
Patton Jeff
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Perri Melissa
(1)
Plinta Dariusz
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Rutkowski Ireneusz (1953- )
(1)
Ryan Evan
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Schuurman Robbin
(1)
Schwaber Ken
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Szczepańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Słaby Teresa
(1)
Urban Wiesław
(1)
Urbaniak Maciej (ekonomia)
(1)
Wendel Stephen
(1)
West Dave
(1)
Wirkus Marek
(1)
Wójcik Grażyna Paulina
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Zielińska Zofia (ekonomistka)
(1)
Zymonik Krzysztof
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Łukasiński Wiesław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Menedżerowie produktu
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Programiści
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Jakość produktu
(10)
Nowy produkt
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Zarządzanie produktem
(8)
Innowacje
(7)
Jakość produktu - podręcznik akademicki
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Zarządzanie jakością - podręcznik akademicki
(5)
Komunikacja marketingowa
(3)
Marketing
(3)
Menedżerowie produktu
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Nowy produkt - zarządzanie
(3)
Produkcja
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie jakością - metody
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Controlling - podręcznik
(2)
Cykl życia produktu
(2)
HACCP
(2)
Jakość produktu - koszty - zarządzanie
(2)
Jakość produktu - normalizacja - podręcznik
(2)
Jakość produktu - teoria
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Normy ISO 9000 - podręcznik akademicki
(2)
Programowanie zwinne
(2)
Projektowanie
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie jakością - metody - podręcznik akademicki
(2)
Zarządzanie jakością - normalizacja
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp - zarządzanie
(1)
Bhp - zarządzanie - podręcznik
(1)
COVID-19
(1)
Ceny - polityka - podręcznik
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Certyfikacja zgodności - poradnik
(1)
Coaching
(1)
Decyzje
(1)
Efektywność ekonomiczna - a zarządzanie jakością - podręcznik akademicki
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
HACCP - podręcznik
(1)
Innowacje - zarządzanie
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Internet
(1)
Inżynieria produkcji
(1)
Jakość
(1)
Jakość - badanie - metody
(1)
Jakość - normalizacja
(1)
Jakość - teoria
(1)
Jakość produktu - Polska - od 1989 r.
(1)
Jakość produktu - ekonomika - podręcznik akademicki
(1)
Jakość produktu - kontrola - metody - Japonia
(1)
Jakość produktu - kontrola - podręcznik akademicki
(1)
Jakość produktu - koszty
(1)
Jakość produktu - koszty - zarządzanie - podręcznik akademicki
(1)
Jakość produktu - normalizacja
(1)
Jakość produktu - normalizacja - poradnik
(1)
Jakość życia - teoria
(1)
Kadry - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Kalkulacja kosztów - podręcznik akademicki
(1)
Kanały marketingowe - podręcznik
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - podręcznik
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 2001 r.
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Koszty - rachunkowość - metody
(1)
Laboratoria - bezpieczeństwo i higiena pracy
(1)
Marketing - podręcznik
(1)
Marketing - zarządzanie - podręcznik
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing strategiczny - podręcznik
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing-mix
(1)
Metoda QFD
(1)
Miasta
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 14000 - podręcznik
(1)
Normy ISO 22000 - podręcznik
(1)
Normy ISO 9000 - podręcznik
(1)
Normy ISO 9000 - poradnik
(1)
Nowy produkt - marketing - podręcznik
(1)
Nowy produkt - polityka
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Ochrona środowiska - organizacja - normalizacja - podręcznik
(1)
Ochrona środowiska - zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(NPI Nauka i Praktyka Innowacji)
Bibliografia na stronach 227-234. Indeks.
Aby skutecznie konkurować na globalnym rynku, przedsiębiorstwa powinny oprzeć rozwój na nowych technologiach oraz wprowadzać na rynek innowacyjne produkty. W książce zaprezentowano najnowszą wiedzę w zakresie strategii i modelowania produktów innowacyjnych. Podkreślono wielowymiarowy charakter innowacji oraz omówiono najważniejsze strategie oraz modele rozwoju innowacji. Zaprezentowano również metody projektowania i modelowania produktów innowacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67817 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52881 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50492 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala poleca)
Bibliografia, netografia na stronach 321-333. Indeks.
W książce przedstawiono różne obszary i trendy zarządzania projektami innowacyjnymi, ze szczególnym uwzględnieniem ujęć hybrydowego, zwinnego i modułowego. Zaproponowano rozszerzenie tych podejść o zastosowanie odpowiednich technik, metod oraz narzędzi wspomagających zarzadzanie projektami innowacyjnymi. Skuteczność i efektywność wprowadzonych modyfikacji zobrazowano na dziewięciu przykładach praktycznych. W książce zaprezentowano także aspekty złożonego środowiska Product Lifecycle Management (PLM) z jego specyficzną logiką i językiem aplikacji komputerowych w kontekście i na poziomie praktycznych zastosowań w procesach zarządzania projektami. W celu lepszego zrozumienia tych aplikacji omówiono dwa przykłady praktycznych wdrożeń w systemach 3DEXPERIENCE oraz PTC Windchill.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77562 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie i inżynieria jakości / Adam Hamrol. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2017. - 538 s. : il., rys., wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64881 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 323-332.
Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Czytelnik dowie się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników. Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69537 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Bibliografia, netografia na stronach 379-410.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72172 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44746 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 406-424.
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest m.in. przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70289 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53775 (1 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej