342958
Książka
W koszyku
Autorzy wyjaśniają, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczą, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta. Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72405 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 205-[207].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów, projektantów, architektów, badaczy, marketingowców, przedstawicieli usług profesjonalnych i sektorów kreatywnych, a także studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej