Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(125)
Forma i typ
Książki
(124)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje fachowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(141)
wypożyczone
(6)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(13)
W51 (Bielskiego 3)
(12)
W73 (Żytnia 64)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(114)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(5)
Ehrlich Andrzej
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Adamczyk-Żylińska Marika
(2)
Armstrong Gary
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Bruzi Hanna
(2)
Domański Tomasz (marketing)
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kall Jacek
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Mikołajczyk Jacek
(2)
Miśkiewicz Magdalena
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Tokarski Andrzej (finanse)
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(2)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Adamik Anna Iwona
(1)
Ambroziak Michał
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Radosław
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Beyer Karolina
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Bova Tiffani
(1)
Brilman Jean
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Cardone Natale
(1)
Caslione John A
(1)
Cheverton Peter
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Conti Dave
(1)
Cusumano Michael A. (1954- )
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czech Magdalena
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Daniluk Piotr
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Dereń Aldona Małgorzata
(1)
Downar Wojciech
(1)
Düssel Mirko
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Evans David Sparks (1954- )
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Fisk Peter
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grigsby Mike
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Healey Matthew
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jawień Robert
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Johann Maria
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Juchniewicz Ryszard
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
Kraj wydania
Polska
(125)
Język
polski
(123)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(52)
Zarządzanie strategiczne
(40)
Przedsiębiorstwo
(21)
Marketing
(13)
Firma (nazwa)
(9)
Firma (nazwa) - marketing
(9)
Planowanie strategiczne
(9)
Znaki towarowe
(9)
Marketing strategiczny - podręcznik akademicki
(8)
Zarządzanie strategiczne - metody
(8)
Komunikacja marketingowa
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Marketing - metody
(6)
Znaki towarowe - zarządzanie
(6)
Zarządzanie
(5)
Innowacje
(4)
Marketing strategiczny - podręcznik
(4)
Rynek
(4)
Biznesplan
(3)
Innowacje - zarządzanie
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(3)
Marketing - podręcznik akademicki
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny - metody
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(3)
Reklama
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(3)
Znak towarowy
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Biznesplan - poradnik
(2)
Branding (marketing)
(2)
Decyzje
(2)
Hotelarstwo
(2)
Kadry - polityka
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka gospodarcza - podręcznik akademicki
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing - planowanie - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - planowanie - poradnik
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Model biznesowy
(2)
Nowy produkt
(2)
Nowy produkt - marketing - podręcznik
(2)
Organizacja
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie strategiczne - poradnik
(2)
Promocja handlowa - podręcznik
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - 20-21 w.
(2)
Public relations
(2)
Rynek - badanie
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Sektor publiczny
(2)
Strategia organizacyjna
(2)
Strategia rozwoju
(2)
Zarządzanie - metody
(2)
Zarządzanie - metody - podręcznik akademicki
(2)
Zarządzanie ryzykiem - metody
(2)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Znaki towarowe - marketing
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie - poradnik
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza rynku
(1)
Aptekarstwo - marketing
(1)
Banki
(1)
Banki - konkurencyjność
(1)
Banki - marketing - zarządzanie
(1)
Benchmarking - zagadnienia - podręcznik
(1)
Benchmarking - zarządzanie
(1)
Biura podróży - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Biznesplan - podręcznik akademicki
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Ceny - konkurencyjność
(1)
Ceny - polityka - podręcznik
(1)
Controlling - zagadnienia - podręcznik
(1)
Decyzje - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Efektywność ekonomiczna - zagadnienia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Farmacja - marketing
(1)
Farmakoekonomika
(1)
Finanse - etyka
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Firma (nazwa) - marketing - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Firma (nazwa) - podręcznik akademicki
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Fundusze strukturalne UE - Polska - poradnik
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
2001-0
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Dania
(1)
Korea Południowa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Monografia
(7)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(6)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki
(2)
Raport z badań
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
125 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66710 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 236-238.
Podręcznik przybliżający temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61927 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53775 (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej – myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze złożonością i niepewnością świata organizacji – trzeba myśleć strategicznie. Logikę tego procesu przedstawia w tej książce krok po kroku jeden z najlepszych polskich myślicieli strategicznych, profesor Krzysztof Obłój, wybitny uczony i ceniony praktyk, doradca wielu firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 167-[175]. Indeksy.
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia przy rozdziałach. - Indeksy.
Przejrzysty i bardzo kompetentny podręcznik do marketingu. Autor przedstawia pojęcie marki, jej znaczenie dla firmy oraz proces budowania i wdrażania znaku towarowego. Całość napisana bardzo przystępnie, co czyni ją zrozumiałą nawet dla osób niewtajemniczonych w tematykę. Przeznaczona dla menedżerów, doradców i trenerów oraz studentów kierunków społecznych i ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Autor zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53937 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 390 s. : il., wykr. ; 24 cm + CD-ROM.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Bibliogr. Do książki dołączona jest płyta CD "Abstrakty biznesowe : finanse, marketing, rachunkowość, zarządzanie".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44642 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 365-[413].
Intersujący reportaż o wielkim biznesie, polityce i obsesji. Zaczynali jako firma rolnicza produkująca cukier, papier i nawozy – dziś są technologicznym gigantem. Samsung przez dziesięciolecia był postrzegany przez konkurencję jako zręczny naśladowca, a teraz ściga się z największymi graczami na rynku nowych technologii. Firma zatrudnia ponad 300 tysięcy osób i posiada jedną czwartą rynku smartfonów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52824 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia na stronach [281]-288. Indeks.
Projekt badawczy będący przedmiotem publikacji bazuje na założeniu, że wraz z rozwojem, a zwłaszcza wzrostem Przedsiębiorstw, ewoluują metody zarządzania strategicznego. Wpływ na to mają zarówno zmieniające się możliwości rozwojowe wynikające z doświadczenia, wiedzy, zasobów, jak też i inne wymagania wobec strategii, coraz bardziej formalne, a także związane z komunikacją i skuteczną realizacją. Owe zmiany nie zawsze mają charakter pozytywny. Mogą zarówno rozwijać zarządzanie strategiczne, jak i prowadzić do jego degeneracji. Celem naukowym projektu było rozpoznanie procesów ewolucji zarządzania strategicznego w toku rozwoju przedsiębiorstw, zidentyfikowanie trendów pozytywnych i negatywnych w tym zakresie i na tej podstawie zaprojektowanie modelu rozwoju metod zarządzania strategicznego odpowiedniego dla kolejnych faz ich dojrzewania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 60868 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor publikacji omawia szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką. Wyczerpująco omawia każdy, nawet pozornie detaliczny problem związany z markami. Wydanie polskie uzupełnione zostało o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie dynamiczne : nowe podejście do zarządzania przedsiębiorstwem / Alberto Lozano Platonoff. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2009. - 120 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 109-115.
Koncepcja zarządzania dynamicznego pozwala menedżerom sformułować właściwy sposób funkcjonowania przedsiębiorstwa, który na bieżąco dostosowuje się do zmian na zewnątrz i wewnątrz organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73163 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej