Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(13)
Autor
Niedzieski Piotr
(7)
Madej Bartłomiej
(2)
Adamson Brent
(1)
Bhattacharya Arindam K
(1)
Bingham Christopher B
(1)
Boudreau John W. (1956- )
(1)
Carter Jacqueline
(1)
Cast Carter
(1)
Clatworthy Simon (1959- )
(1)
Copulsky Jonathan R
(1)
Dover Howard
(1)
Fabritius Friederike
(1)
Fishbach Ayelet
(1)
Friedrich von den Eichen Stephan (1963- )
(1)
Grendys Aleksandra
(1)
Hamel Gary
(1)
Hautz Julia
(1)
Hemerling Jim
(1)
Heskett James L. (1933- )
(1)
Hougaard Rasmus (1974- )
(1)
Jesuthasan Ravin (1968- )
(1)
Kane Gerald C
(1)
Kirby Amanda
(1)
Lang Nikolaus S
(1)
Matzler Kurt (1969- )
(1)
McDonald Rory M
(1)
Nanda Rich
(1)
Niedzielski Piotr
(1)
Peters Thomas J. (1942- )
(1)
Phillips Anh Nguyen
(1)
Smith Theo
(1)
Stadler Christian (1961- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(13)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Liderzy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Temat
Przywództwo
(6)
Sukces
(6)
Innowacje organizacyjne
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Menedżerowie
(2)
Odporność (ekonomia)
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia pracy
(2)
Samopoznanie
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Automatyzacja
(1)
COVID-19
(1)
Cele życiowe
(1)
Customer Experience
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Decyzje
(1)
Empatia
(1)
Epidemie
(1)
Globalizacja
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Motywacja
(1)
Mądrość
(1)
Neuroróżnorodność
(1)
Optymalizacja biznesu
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Praca
(1)
Praca umysłowa
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Płynność kadr
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rynek pracy
(1)
Sprzedaż
(1)
Stanowisko pracy
(1)
Systemy człowiek-maszyna
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Troska
(1)
Typologia psychologiczna
(1)
Work-life balance (WLB)
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Poradnik
(9)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Psychologia
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 183-192. Indeks.
Książka prezentuje innowacyjne podejście do organizacji pracy w kontekście przeobrażeń na rynku pracy pod wpływem postępu technologicznego i zmieniających się wartości społecznych. Opowiada się za przejściem od tradycyjnego modelu zatrudnienia, opartego na stabilnych miejscach pracy i pracownikach, do bardziej elastycznego, zwinnego i integracyjnego systemu pracy. Ten nowy system koncentruje się na zdekonstruowanych elementach pracy (zadaniach, projektach, umiejętności itp.) i szerokim spektrum form współpracy (zatrudnienie, freelance, praca dorywcza, wolni strzelcy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 259-288. Indeks.
Arindam Bhattacharya, Nikolaus Lang i Jim Hemerling, autorzy książki, przebadali setki firm i przeprowadzili dziesiątki wywiadów z liderami. Na ich podstawie stworzyli kompleksowe ramy budowania wysokowydajnej, odpornej, adaptacyjnej i społecznie odpowiedzialnej organizacji. W Więcej niż wielkość proponują menedżerom dziewięć strategii odnoszących się do każdego aspektu funkcjonowania firmy oraz zestaw zasad przywódczych, które mogą zapewnić firmom znakomite wyniki. Każdej strategii został poświęcony osobny rozdział, dzięki czemu książka dostarcza wyczerpujących odpowiedzi na pytania nurtujące każdego lidera, przykładów z prawdziwego życia oraz inspiracji z różnych branż i rejonów geograficznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78470 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 155-167. Indeks.
Bingham i McDonald prezentują czytelnikom doświadczenia takich organizacji jak P&G, Instagram, wojsko, Honda, In-N-Out Burger, Slack, Under Armour, Burton, a nawet wojsko Stanów Zjednoczonych. Swoją książkę opierają o badania, a także rozmowy z setkami liderami i menedżerami. W swoich badaniach przyjęli podejście indukcyjne oparte na wielu przypadkach Polega ono na wyciągnięciu nowych wniosków z porównania różnych organizacji (sama metodologia opisana została na końcu książki). W kolejnych rozdziałach autorzy rzucają światło na osiem zasadniczych napięć, które musi opanować każdy innowator.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78469 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Carter Cast przeprowadził badania, które pozwoliły mu nie tylko znaleźć odpowiedzi na najważniejsze pytania, ale także dotrzeć do pięciu często spotykanych powodów, dla których kariery trafiają na ślepą uliczkę, a pracownicy nie realizują wrodzonego potencjału. Wszystkie opisał w książce „Jak zrobić błyskotliwą karierę i... jej nie zaprzepaścić”, wyrażając je poprzez pomysłowe archetypy: Kapitan Fantastic, Solista, Wersja 1.0, Mistrz Jednej Sztuczki i Wirujący Derwisz – charakteryzacje przedstawiające w miniaturze, jak i dlaczego utalentowanych ludzi spotyka wykolejenie zawodowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Doświadczenia klientów : od idei firmy do zachwytu konsumenta / Simon Clatworthy. - Wydanie I polskie. - Warszawa : ICAN Institute, 2022. - XVI, 244 strony : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
Książka dostarczy Ci wiedzy w zakresie definiowania empirycznego DNA Twojej firmy, czyli pomoże określić filary Twojej organizacji: misję, wizję, wartości, strategię oraz to, jak postrzegają ją klienci. Dzięki temu poznasz swoją firmę i ustalisz, co jest jej mocną stroną. Pozwoli Ci to stworzyć wyróżniające się oferty oraz zbudować organizację zorientowaną na customer experience. Poznasz również niezbędne narzędzia, dzięki którym zrozumiesz, że dbanie o doświadczenia klientów to nie tylko dodatek do projektowania produktów oraz usług, ale przede wszystkim kierunek, w którym powinna podążać Twoja organizacja, by opracować atrakcyjne oferty i wrażenia, a także stworzyć bariery dla wejścia konkurencji na Twój rynek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78440 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dr Howard Dover, technolog sprzedaży i profesor akademicki, podejmuje odważną próbę rozwikłania paradoksu innowacji w sprzedaży. Analizuje czynniki hamujące wzrost sprzedaży, przygląda się firmom, którym udało się przełamać impas lub nie, i przytacza najnowsze wyniki badań. Na kolejnych stronach Dover odkrywa karty, wyjaśniając krok po kroku, jak doprowadziliśmy do obecnego stanu sprzedaży, dlaczego paradoks dotyka tak wielu firm i co należy z nim zrobić. Autor pokazuje, jak mądrze wykorzystywać technologie sprzedaży dzięki podejściu, które koncentruje się nie na tym, by skalować działania sprzedawców w myśl zasady „róbmy cokolwiek, byle więcej”, ale na kliencie i jego potrzebach. Krótko mówiąc, na pomaganiu nabywcom w kupowaniu. Książka Dovera to cenny zbiór metod i narzędzi, które pomogą Ci odblokować w pełni potencjał zespołu sprzedaży i wyrwać się z błędnego koła paradoksu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78455 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 259-269. Indeks.
Kompleksowy poradnik po nauce o motywacji i osiąganiu celów. Łączy naukowe spostrzeżenia z praktycznymi poradami, wyposażając czytelników w narzędzia do skutecznego wyznaczania, realizowania i osiągania celów. Pokazuje, jak radzić sobie z pokusami i rozpraszaczami, ustawiać priorytety i korzystać ze wsparcia innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78452 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 179-187. Indeks.
James Heskett przedstawia metody na wprowadzenie osiągalnych, szybkich zmian w kulturze organizacyjnej, na których będziesz mógł oprzeć strategię swojej organizacji i osiągnąć znaczną przewagę konkurencyjną! Analizując wiodące firmy z całego świata, Heskett opisuje, w jaki sposób kultura organizacyjna sprawia, że pracownicy są bardziej lojalni, wydajni i kreatywni. Sposoby kształtowania kultury organizacyjnej, które opisuje autor, są podstawą strategicznego sukcesu i mają wymierny wpływ na wyniki finansowe firmy. Kultura i strategia nie muszą pozostawać w konflikcie. Zamiast tego, efektywna kultura może być trampoliną do strategicznych zmian!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78472 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 319-331. Indeks.
Kompleksowy przewodnik dla pracodawców, menedżerów i pracowników, który definiuje neuroróżnorodność i jej wpływ na środowisko pracy. Autorzy, Amanda Kirby i Theo Smith, przedstawiają praktyczne strategie i wskazówki, które pomogą organizacjom zbudować bardziej inkluzywne, sprawiedliwe i produktywne miejsca pracy, w których każdy pracownik, niezależnie od swoich różnic neurologicznych, będzie mógł rozwijać swój potencjał. Książka, oparta na badaniach, studiach przypadków oraz osobistych doświadczeniach autorów, ukazuje konkretne strategie i podejścia, które można wdrożyć w firmach. Można je przedstawić jako kluczowe elementy strategii "Neuroróżnorodności w miejscu pracy", która prowadzi do osiągania lepszych wyników biznesowych. Z książki dowiesz się, jak przyciągać, angażować i wspierać pracowników o różnorodnych konstrukcjach psychicznych, którzy mogą podejść do problemów z zupełnie innej perspektywy i wprowadzać innowacje, o jakich twoi konkurenci nawet nie śnili. Znajdziesz tutaj praktyczne przykłady, studia przypadków i wywiady z ekspertami, oparte na doświadczeniach gigantów takich jak Microsoft czy IBM, które pokazują, jak przekształcić neuroróżnorodność w zespole w prawdziwą przewagę konkurencyjną. To jest klucz do tworzenia środowiska, w którym każdy pracownik może rozwinąć swój pełny potencjał – i tym samym przyczynić się do sukcesu całej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Rewolucyjna metoda otwartej strategii, opisana w niniejszej książce, pozwala organizacjom tworzyć strategię zrozumiałą i wiarygodną dla pracowników, a tym samym łatwiejszą do zakomunikowania i wdrożenia. Zaangażuj więcej osób w proces planowania i przekonaj się, jak świetne pomysły mają Twoi pracownicy! Otwarta strategia to pierwsza niespecjalistyczna książka biznesowa wspierająca liderów i menedżerów we wdrażaniu otwartego podejścia do strategii w swoich firmach. Autorzy na przykładzie studiów przypadków czołowych firm z różnych branż przedstawiają otwartą strategię nie jako korektę tradycyjnego procesu strategicznego, ale jako nową filozofię biznesową, fundamentalną zmianę sposobu myślenia, która – angażując osoby spoza zespołu kierowniczego – pozwoli lepiej przygotować się do zmian i budowania przełomowych modeli biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 239. Indeks.
Książka wybitnej badaczki Friederike Fabritius odpowiada na pytanie, jak powinno wyglądać nowe oblicze pracy. Autorka proponuje model „pracy przyjaznej dla mózgu”, poparty badaniami naukowymi i wypróbowany w globalnych firmach. Ten model zachęca ludzi do pracy „w zgodzie z tym, co jest potrzebne ich mózgom do optymalnego funkcjonowania”, jak pisze Fabritius, co dla firm przekłada się na mniejsze ryzyko wypalenia i rotacji, a także zwiększenie efektywności i zdolności do zatrzymywania talentów. Dzięki książce poznasz swój profil neurobehawioralny, wpływający na osobowość i to, jak przetwarzasz informacje i radzisz sobie z stresem, co pozwoli Ci zoptymalizować swój sposób pracy i osiągać ponadprzeciętne wyniki. Dowiesz się też, jak dbać o higienę umysłową oraz jak zrozumieć współpracowników, którzy mają odmienne profile neurobehawioralne, dzięki czemu będzie się Wam sprawniej współpracowało. To wiedza, która przyda Ci się także poza pracą, np. w relacjach z bliskimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78457 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 189-193.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak zachować właściwą równowagę oraz stać się mądrym i troskliwym liderem. Autorzy opierają się między innymi na ponad milionie danych pochodzących z prac badawczych, na rozmowach z doświadczonymi menedżerami wyższego szczebla, a także badaniach terenowych przeprowadzonych w ok. 500 firmach. Wynika z nich, że stosowanie zasad współpracy opartych na równowadze między współczuciem a mądrością, sprzyja zwiększeniu zaangażowania i wydajności pracowników. I oczywiście ich lepszemu samopoczuciu. Dzięki lekturze tej pozycji nauczysz się kreować bardziej ludzkie środowisko pracy oraz poprowadzisz z sukcesem swoich współpracowników i organizację przez niepewne czasy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 78468 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 243-251. Indeks.
Czym są organizacje cyfrowo odporne i jak je budować? Ta książka dostarczy Ci narzędzi, ćwiczeń i wskazówek, jak radzić sobie z zakłóceniami i zmianami na rynku. Ponadto przedstawia wyniki pięcioletnich badań nad cyfrowymi zakłóceniami i przykłady prawdziwych firm, które w czasie kryzysów odnotowały wzrost i w innowacyjny sposób podeszły do wyzwań. To książka dla liderów, którzy chcą skutecznie przewodzić w niepewnych czasach oraz przygotować siebie i swoje firmy na różne zagrożenia i gwałtowne zmiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78448 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Największe dzieło w dorobku Toma Petersa, spinające klamrą jego 43-letnie badania nad przywództwem, biznesem i rozwojem koncepcji zarządzania według zasady people-first. Dostarcza liderom przykładów, wskazówek oraz propozycji działań pomocnych do wyznaczenia kierunku, w jakim powinno się rozwijać przywództwo w świecie pełnym niejasności i niepewności, co przyniesie jutro.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78439 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej