Sorting
Source
Katalog
(15)
Form of Work
Książki
(15)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(17)
unavailable
(2)
Branch
W32 (Solidarności 90)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(14)
Author
Hadnagy Christopher
(2)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Castrounis Alex
(1)
Ciach Szymon
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Drejewicz Szymon
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Iwanowski Włodzimierz
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kempiński Krzysztof
(1)
Knapp Jake
(1)
Kownacka Adriana
(1)
Leonardi Barbara
(1)
Marczak Marek (tłumacz)
(1)
Martell Dan
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Moch Wojciech
(1)
Najman Marta
(1)
Piątkowska Agnieszka (zasoby ludzkie)
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Reynolds Garr
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Urbański Artur
(1)
Wozniak Steve (1950- )
(1)
Zeratsky John
(1)
Year
2020 - 2025
(14)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(13)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Audience Group
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Informatycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Manipulacja (psychologia)
(2)
Perswazja
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Socjotechnika
(2)
Sukces
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
BPMN (system notacji)
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Computer security
(1)
Customer Experience
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Hackers
(1)
Haking
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Human-computer interaction
(1)
Informatycy
(1)
Innowacje
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konsumenci
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mentoring
(1)
Modelowanie procesów biznesowych
(1)
Obsługa klienta
(1)
PowerPoint
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przywództwo
(1)
Reklama
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Social engineering
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Umowa
(1)
Usługi informatyczne
(1)
VUCA
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Subject: time
2001-
(2)
2001-0
(1)
Subject: place
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Genre/Form
Poradnik
(8)
Opracowanie
(4)
Poradniki
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
15 results Filter
Book
In basket
W sieci zabezpieczeń, które stworzyliśmy dla ochrony naszych danych, najsłabszym elementem jest zawsze czynnik ludzki. Hackerzy, zarówno etyczni, jak i nie, korzystają z wachlarza sztuczek opierających na "hackowaniu osobistym" i pozwalających przekonać innych do ujawnienia haseł, przekazania wrażliwych plików, przelania znacznych sum pieniędzy i świadomego podjęcia działań, które zdecydowanie nie są w najlepszym interesie osób, które wykonują te czynności. Książka Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami opisuje te sztuczki, aby umożliwić specjalistom zajmującym się bezpieczeństwem danych wykorzystanie tych umiejętności w celu odkrycia i wyeliminowania słabości zabezpieczeń.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 82727 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Dobre pomysły nie przychodzą same. Co więcej, droga między dobrym pomysłem a sukcesem koncepcji bywa usiana niepewnością i trudnymi chwilami. Mnożą się wątpliwości. Nie wiadomo, jak zacząć i na czym należy się skupić przede wszystkim. Czy lepiej zaangażować pojedynczą osobę, czy zespół? Jak rozpoznać odpowiednie rozwiązanie? Jak zyskać pewność, że właśnie ten pomysł odniesie sukces w prawdziwym życiu? I jak dowiedzieć się o tym wszystkim szybko - bez nieskutecznych burz mózgów i niekończących się dyskusji? Innymi słowy, jak podejmować dobre decyzje biznesowe? Dzięki tej książce dowiesz się, czym są i jak przeprowadzać sprinty, aby znaleźć rozwiązania trudnych problemów. Nauczysz się dobierać idealny zespół i zyskasz wiedzę, jak najlepiej wykorzystywać potencjał poszczególnych jego członków, a także jak w praktyczny sposób organizować przebieg sprintu. Zapoznasz się z różnymi metodologiami sprintu. Jeśli masz przed sobą duże szanse, problem czy pomysł, w tej książce znajdziesz mnóstwo pomocnych wskazówek. Każda z przedstawionych metod została wypróbowana, ulepszona i przetestowana przez społeczność sprinterów. Dzięki tej książce świetnie przygotujesz swój pierwszy sprint i znajdziesz rozwiązanie... w pięć dni! Dowiedz się, jak: dobrać zespół, miejsce i czas ; ustalić cel i formułować właściwe pytania ; tworzyć mapy i korzystać z wiedzy ekspertów ; wybierać najlepsze rozwiązanie ; utworzyć prototyp i przetestować go ; korzystać z list kontrolnych sprintu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 76435 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 333-334.
To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI. Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 68742 (1 egz.)
Book
In basket
Prawo w IT: praktycznie i po ludzku / Szymon Ciach. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2024. - 405 stron : ilustracje ; 21 cm.
Kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów. Szymon Ciach, który specjalizuje się w umowach IT oraz regulacjach ICT w sektorze finansowym, używając żargonu właściwego dla branży IT, zagłębia się w najważniejsze aspekty regulacji prawnych związanych z cyberprzestrzenią, ochroną danych czy prawami autorskimi w świecie cyfrowym. Koncentruje się na wymiarze praktycznym omawianych zagadnień, co pozwala lepiej zrozumieć, jak działa prawo w odniesieniu do stanów faktycznych związanych z IT - nie tylko pokazuje zestaw istotnych przepisów, ale też wskazuje sposób myślenia, jaki można "zaimplementować", by radzić sobie ze stosowaniem prawa w tym obszarze.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 34 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 78711 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Omówienie przełomowych idei, które zmieniają podstawy funkcjonowania firm: Agile jako metodyki zarządzania (wraz z ograniczeniami), prawideł nowego paradygmatu zarządzania, przejścia od zwinności operacyjnej do zwinności strategicznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 68154 (1 egz.)
Book
In basket
Zrozumieć BPMN : modelowanie procesów biznesowych / Szymon Drejewicz. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2023. - 139, [5] stron : ilustracje ; 24 cm.
Dla analityków biznesowych i systemowych, studentów kierunków technicznych i menadżerskich.
Netografia na stronie 135. Indeks.
Standard lub notacja BPMN (od ang. Business Process Model and Notation) jest obecnie najpopularniejszym narzędziem do specyfikowania procesów biznesowych. Na podstawie obserwacji trendów w systemach tej klasy można przypuszczać, że wkrótce całkowicie zdominuje on rynek i ostatecznie wyprze inne standardy. Sukces BPMN wynika z tego, że z jednej strony umożliwia on opisanie i rozrysowanie procesów w sposób zrozumiały dla zwykłych śmiertelników, a z drugiej pozwala na bardzo dokładne zgłębienie ich na poziomie technicznym. Te dwie cechy czynią go potężnym narzędziem rozwiązującym problem, przed jakim staje dziś wiele firm i organizacji: jak zmaksymalizować efektywność wykorzystania potencjału systemów informatycznych, zasobów finansowych i ludzi? Powiązanie tych wszystkich elementów w jedną notację lub standard stanowi punkt wyjścia do zyskania trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku. BPMN pozwala na ciągłe analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzędziem bardzo skutecznym, prawdziwym „świętym Graalem” współczesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak mógłby oczekiwać początkujący użytkownik. Jego oryginalną specyfikację opracowało i udostępnia konsorcjum Object Management Group, a wiele osób twierdzi, że ta instrukcja jest mało zrozumiała. Niniejsza książka adresowana jest do wszystkich, którzy chcą lub muszą szybko poznać i zrozumieć standard BPMN bez konieczności zagłębiania się w gąszcz specyfikacji OMG. Przyda się z pewnością także analitykom biznesowym i systemowym, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę. Powinni zapoznać się z nią również studenci kierunków zarządczych i technicznych, ponieważ ich zawodowa przyszłość będzie nierozerwalnie związana z pracą z notacjami typu BPMN lub ich ewentualnymi następcami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 73105 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej - sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z Tobą. Szybko zauważysz, jaka to cenna umiejętność: jako specjalista do spraw bezpieczeństwa będziesz skuteczniej edukować współpracowników i zwalczać cyberataki. Jako osoba działająca publicznie łatwiej przekonasz ludzi do swoich idei. Dowiesz się, jak naukowe zdobycze socjotechniki mogą być wykorzystywane do różnych celów: dobrych, złych czy po prostu brzydkich. Wiedza zdobyta dzięki tej lekturze oraz odrobina krytycznego myślenia staną się Twoim najlepszym zabezpieczeniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 70692 (1 egz.)
Book
In basket
Jak zarabiać przez Internet z AI / Włodzimierz Iwanowski. - Gliwice : Onepress : Helion, copyright 2025. - 283, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wchodzimy w erę dynamicznych zmian związanych ze sztuczną inteligencją. Spodziewaliśmy się tego i już to widzimy ― AI rewolucjonizuje nasze życie, zmienia codzienne funkcjonowanie, ale również (a może przede wszystkim) zaczyna wpływać na sposób zarobkowania. Ten, kto szybciej nauczy się efektywnie korzystać z jej narzędzi, tego czeka sukces finansowy. Dotyczy to także osób z branży kreatywnej, pracujących na zlecenie. Ta książka wprowadzi Cię do świata najpopularniejszych platform freelancerskich, za których pośrednictwem możesz oferować swoje usługi, takich jak Fiverr, Upwork czy Useme. Autor podpowie Ci, jak dzięki narzędziom sztucznej inteligencji wykonać swoją pracę szybciej i efektywniej, niezależnie od tego, czy przygotowujesz audiobook, nagrywasz podcast, komponujesz muzykę, budujesz grę, piszesz dowolny tekst, czy... tworzysz wirtualnego influencera. W poradniku znajdziesz również praktyczne porady, jak zarządzać ryzykiem, jak reagować na negatywne opinie i jak unikać najczęstszych błędów finansowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 80417 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronie 175.
Do zbudowania marki osobistej nie wystarczy znajomość technikaliów. Potrzebna jest wiedza dotycząca samej marki osobistej: czym jest, jakie są jej składowe. Warto także mieć świadomość korzyści wiążących się z jej posiadaniem. Potem można się skupić na metodach jej kreowania. Wreszcie dobrze będzie poznać historie osób powszechnie znanych w świecie rodzimego IT, by móc zaczerpnąć naukę z ich doświadczeń. Wszystko to znajdziesz w książce, która - w co mocno wierzy jej autor, ekspert w branży IT, bloger, youtuber i podcaster - pomoże Ci w stworzeniu silnej marki osobistej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 77131 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 275-282.
Książka jest efektem wielu poszukiwań w literaturze przedmiotu, przeglądów badań, rozmów z ekspertami i przedstawicielami świata biznesu oraz doświadczeń własnych autorki. Stanowi zbiór wskazówek, ale nie gotowych recept sprawdzających się zawsze i we wszystkich warunkach, gdyż w świecie VUCA nic nie jest "na pewno" i na zawsze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 70228 (1 egz.)
Book
In basket
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : ilustracje ; 19x25 cm.
Bibliografia na stronach 254-255.
Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 76126 (1 egz.)
Book
In basket
Ten bestsellerowy poradnik jest pełen praktycznych rozwiązań, które pozwolą Ci natychmiast zacząć odzyskiwać swój czas, a jednocześnie wdrażać procedury operacyjne i praktyki zatrudniania zapewniające szybki i solidny wzrost. Nauczysz się także - w życiu prywatnym i zawodowym - mądrze inwestować odzyskany czas, aby budować świetnie prosperującą firmę i wieść możliwie najlepsze życie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 79602 (1 egz.)
Book
In basket
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć. Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ... kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 73766 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 495-[509]
Mentoring i coaching rozumiany jest przez autora nie tylko jako metoda, ale przede wszystkim jako współczesny styl nauki sprzedawania innym idei, pomysłów, jak również usług i produktów — w bardziej ludzki, upodmiotowiający sposób. Autor pokazuje, jak wykorzystać tę zmienioną perspektywę i nowoczesne metody nauczania do kształcenia profesjonalnych sprzedawców, menedżerów oraz trenerów sprzedaży. W przystępnej formie przybliża także problemy, które mogą wystąpić podczas prowadzenia edukacji menedżerskiej, trenerskiej oraz szkolenia szeregowych pracowników sprzedaży.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 69216 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again