Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(115)
Forma i typ
Książki
(102)
Poradniki i przewodniki
(13)
E-booki
(12)
Proza
(9)
Publikacje fachowe
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(139)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(7)
W14 (Młynarska 35a)
(5)
W32 (Solidarności 90)
(11)
W51 (Bielskiego 3)
(7)
W73 (Żytnia 64)
(8)
W80 (Redutowa 48)
(7)
Odolanka (Ordona 12F)
(8)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(95)
Autor
Doligalski Tymoteusz
(2)
Dyrek Katarzyna Agnieszka
(2)
Hofmann Agnieszka
(2)
Lubasz Dominik
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Ragan Theresa
(2)
Rutkowski Krzysztof (ekonomista)
(2)
Seidel Hagen (1964- )
(2)
Shukri Laila
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Żulczyk Jakub (1983- )
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Ammous Saifedean (1980- )
(1)
Anderson Ross (1956- )
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barta Janusz (1947- )
(1)
Bazylko Arkadiusz
(1)
Bekas Robert
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bielecki Witold Tomasz
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brunson Russell
(1)
Bryar Colin
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Carlson Piotr
(1)
Carr Bill (1967- )
(1)
Całczyńska Ewelina
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chaffey Dave (1963- )
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chmura Radosław
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobrzyński Sebastian (prawo)
(1)
Drab-Kurowska Anna
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dymmel Joanna
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Florczak Magdalena Maria
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gordziałkowski Stanisław
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gotfryd Karolina
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Gościniak Ola
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grabowski Mateusz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gralak Anna
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzesiak Paweł
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Gumularz Mirosław
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Gębicka-Frąc Maria
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hamelusz Kamil
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Jankowski Marek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jaworska Iwona
(1)
Jaworska Iwona. (fizjoterapeuta). Edynburg (pol.)
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kaczmarek-Templin Berenika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kania Ewa
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Karwatka Tomasz
(1)
Kasprzak Tadeusz (1922-2006)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(37)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(31)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(115)
Język
polski
(115)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Kobieta
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura norweska
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(67)
Marketing elektroniczny
(16)
Gospodarka elektroniczna
(11)
Internet
(8)
Techniki sprzedaży
(8)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Usługi elektroniczne
(7)
Marketing cyfrowy
(5)
Przedsiębiorstwo internetowe
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Aukcja internetowa
(4)
Banki internetowe
(4)
Handel ludźmi
(4)
Reklama internetowa
(4)
Bitcoin
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Handel kobietami
(3)
Handel narkotykami
(3)
Konsumenci
(3)
Marketing partnerski
(3)
Media społecznościowe
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Przestępczość zorganizowana
(3)
Przestępstwo przeciw wolności seksualnej i obyczajności
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Znaki towarowe
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Amazon.com
(2)
COVID-19
(2)
Dane osobowe
(2)
E-konsumenci
(2)
Handel elektroniczny - bezpieczeństwo
(2)
Handel elektroniczny - oprogramowanie
(2)
Handel elektroniczny - organizacja
(2)
Handel elektroniczny - organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Handel elektroniczny - poradnik
(2)
Handel elektroniczny - prawo
(2)
Handel elektroniczny - prawo - Polska
(2)
Handel elektroniczny - zagadnienia
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Internet - socjologia
(2)
Inwestycje alternatywne
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Macierzyństwo
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny - poradnik
(2)
Moda
(2)
Oszustwo
(2)
Perswazja
(2)
Pieniądz elektroniczny
(2)
Polacy za granicą
(2)
Praca seksualna
(2)
Prostytucja
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo - komputeryzacja
(2)
Przestępstwo komputerowe
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Sieć komputerowa - ochrona
(2)
Strony WWW - stosowanie - handel
(2)
Stręczycielstwo
(2)
Sukces
(2)
Uprowadzenie
(2)
Zabójstwo
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zemsta
(2)
Administracja - komputeryzacja
(1)
Adopcja
(1)
Aktorzy
(1)
Algorytmy - stosowanie - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Arabowie
(1)
Banki - bezpieczeństwo
(1)
Banki internetowe - Europa Środkowo-Wschodnia - od 2004 r.
(1)
Banki internetowe - prawo - Polska
(1)
Banknoty - fałszerstwo - zapobieganie
(1)
Baza danych - budowa i organizacja - podręcznik akademicki
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biznesplan
(1)
Blockchain
(1)
Blogi
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Ceny
(1)
Customer Experience
(1)
Czek
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane osobowe - ochrona - prawo - Polska - stan na 2002 r.
(1)
Dropshipping
(1)
Dzieci
(1)
Dług
(1)
Egzekucja sądowa
(1)
Ekonometria
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Elektroniczna wymiana danych - prawo - Polska
(1)
Emigracja
(1)
Temat: czas
2001-0
(8)
2001-
(7)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Dubaj (Zjednoczone Emiraty Arabskie)
(3)
Hiszpania
(2)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Amsterdam (Holandia)
(1)
Białoruś
(1)
Edynburg (Wielka Brytania)
(1)
Europa
(1)
Los Altos (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Meksyk
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Oslo (Norwegia)
(1)
Portugalia
(1)
Ukraina
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(18)
Dokumenty elektroniczne
(12)
Opracowanie
(5)
Powieść
(5)
Powieść obyczajowa
(4)
Reportaż
(4)
Monografia
(3)
Podręcznik
(2)
Thriller
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Kryminał
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż salwadorski
(1)
Romans
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Zarządzanie i marketing
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(9)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Historia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
115 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 222-[223].
Poradnik, który odblokuje Twoje myślenie o pieniądzach, pokaże Ci, jak skutecznie zrobić porządek w mieszkaniu i dostrzec wartość rzeczy, które posiadasz, nauczy Cię, jak prawidłowo konstruować ogłoszenia, pakować przesyłki oraz zamieniać stare graty w przydatne i użyteczne przedmioty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58759 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autorka w swojej publikacji zbiera wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66000 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, żee w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanas´cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko „odbiorcą” kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet „apokalipsę handlu detalicznego”, ale inne – jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią. Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74985 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58695 (1 egz.)
Książka
W koszyku
B2B E-commerce : podręcznik menedżera / redakcja merytoryczna Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - 173, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 173-[174].
B2B e-commerce to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Klienci biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7. Co znajdziesz w książce? Konkretne wskazówki, praktyczne narzędzia, przykłady z rynku oraz mnóstwo inspiracji. Dowiesz się, jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce, jakich kompetencji potrzebujesz i jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych. Ta książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75999 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kup teraz! : jak założyć swój e-sklep i odnieść sukces / Maciej Stodolny. - Warszawa : Słowne, copyright © 2021. - 223, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Żyjemy w czasach digitalizacji i wiele aspektów naszego życia przenosi się właśnie do Internetu. Na naszych oczach ma miejsce jedna z większych rewolucji zakupowych w XXI wieku. I ile konsumenci szybko przystosowują się do nowych trendów, inaczej jest już z samym biznesem, który do tej pory w dużej części opierał się na sprzedaży stacjonarnej. Przejście z offline na online jest jednak możliwe, a w dzisiejszych czasach wręcz konieczne. Ta książka opisuje pierwsze kroki w biznesie sprzedaży internetowej, najczęstsze błędy i najlepsze rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64422 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51115 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61826 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50285 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 187-197.
Monografia poświęcona problematyce konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście kreowania wartości. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42788 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Amazon powstał w garażu w 1994 roku, a dziś jest najbogatszą firmą na świecie. Jak to osiągnął? Jakie wnioski z tego niezwykłego sukcesu mogą wyciągnąć inni i co mogą wdrożyć w swoich biznesach? Od Z do A to jednocześnie praktyczny poradnik i opowieść o firmie. Autorzy po raz pierwszy zdradzają opinii publicznej, jak ten gigant działa od środka. Opowiadają o tym, jak 14 zasad przywództwa Amazona przekłada się na przebieg procesu decyzyjnego na każdym poziomie organizacji. Prezentują wnikliwą analizę i w przystępny sposób wyjaśniają, w jaki sposób można zastosować te zasady w innych firmach – niezależnie od ich rozmiarów. Tłumaczą też, jaki wpływ na kulturę organizacji mają cztery fundamentalne założenia Amazona, a mianowicie: obsesja na punkcie klienta, perspektywiczne myślenie, nastawienie na tworzenie wynalazków oraz doskonałość operacyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poza Horyzont)
W nowej erze rynki oddają miejsce sieciom, a posiadanie jest zastępowane przez dostęp. Firmy i konsumenci zaczynają rezygnować z głównego instrumentu nowożytnej gospodarki - wymiany rynkowej dóbr między sprzedawcami a nabywcami. Nie oznacza to zniknięcia własności w nadchodzącym wieku dostępu: wręcz przeciwnie, będzie ona nadal istnieć, lecz coraz rzadziej na rynku wymiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43256 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44437 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47497 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59211 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej