Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(61)
Forma i typ
Książki
(61)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(65)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(4)
W51 (Bielskiego 3)
(6)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(56)
III Czytelnia Naukowa Cymelia (Solidarności 90)
(1)
Autor
Bywalec Czesław
(5)
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(4)
Górnik-Durose Małgorzata
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Mróz Bogdan
(2)
Rudnicki Leszek (ekonomista)
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Adamik Anna Iwona
(1)
Aldridge Alan E. (1947- )
(1)
Badiner Allan Hunt
(1)
Balcerowicz Leszek (1947- )
(1)
Barański Janusz (1960- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939-2017)
(1)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(1)
Biedroń Małgorzata (1965- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bohler Sébastien (1970- )
(1)
Bondos Ilona (1985- )
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Button Tara
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Czerkawski Włodzimierz (1866-1913)
(1)
Drzał-Sierocka Aleksandra
(1)
Fiske John (1939- )
(1)
Gide Charles (1847-1932)
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Goryszewski Łukasz
(1)
Goszczyński Wojciech (1983- )
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grotowicz Viktor (1958-2022)
(1)
Halbersztat Anna
(1)
Iwasiński Łukasz
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kliber Agata
(1)
Kliber Paweł
(1)
Kowalska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Kołodko Grzegorz W. (1949- )
(1)
Król Marek
(1)
Kulpaka Paweł
(1)
Kurzynowski Adam
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Listwan Jerzy Paweł
(1)
Malawski Andrzej
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Musiał Łukasz (1976- )
(1)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(1)
Niemira Konrad
(1)
Noga Marian (1946- )
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pach Janina (1956- )
(1)
Popławska-Radziszewska Joanna
(1)
Rembisz Włodzimierz
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Romer David
(1)
Samecki Wiesław (1927-2007)
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Sapała Marta (1974- )
(1)
Sawicka Katarzyna (tłumacz)
(1)
Schlossberg Tatiana (1990- )
(1)
Schultz Theodore William (1902-1998)
(1)
Sielska Agata
(1)
Sikorska Joanna (1948- )
(1)
Skorek Monika
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sołtysiak Paulina
(1)
Stawowy Ludwik
(1)
Storey John
(1)
Strzelecki Jan (1919-1988)
(1)
Szeworski Adam (1918-2014)
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Szyja Paulina (1983- )
(1)
Słowikowska Inga
(1)
Welzer Harald (1958- )
(1)
Wielicka-Regulska Anna
(1)
Wiśniewska Natalia
(1)
Wróbel Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(1)
Zakrzewska Zofia (historia)
(1)
Śleboda Marta
(1)
Żakowski Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(2)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(61)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Konsumpcja (ekonomia)
(59)
Konsumenci (ekon.)
(12)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Degradacja środowiska
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(2)
Konsumpcja zrównoważona
(2)
Marketing
(2)
Mikroekonomia
(2)
Polityka publiczna
(2)
Produkcja
(2)
Rynek
(2)
Adaptacja społeczna - teoria
(1)
Administracja publiczna
(1)
Antropologia filozoficzna - 21 w.
(1)
Artykuły konsumpcyjne - polityka - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Artykuły konsumpcyjne - socjologia
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bank centralny - podręcznik akademicki
(1)
Bezrobocie - Polska - 20 w. - podręcznik akademicki
(1)
Bezrobocie - socjologia - Polska - 2000-2006 r.
(1)
Bezrobocie - teoria - podręcznik akademicki
(1)
Buddyzm - a ekologia
(1)
Buddyzm - filozofia
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Budżety rodzinne - Polska - 21 w.
(1)
Budżety rodzinne - badanie - Polska - 2000-2006 r.
(1)
Budżety rodzinne - badanie - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Budżety rodzinne - od 1989 r.
(1)
COVID-19
(1)
Centra handlowe
(1)
Cukier
(1)
Cykl koniunkturalny - podręcznik akademicki
(1)
Cykl koniunkturalny - teoria - podręcznik akademicki
(1)
Czas wolny od pracy - socjologia
(1)
Czas wolny od pracy - socjologia - Polska - 20-21 w.
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Czytelnictwo - zagadnienia - 20 w.
(1)
Demokracja
(1)
Dochody indywidualne - od 1989 r.
(1)
Dochód - teoria
(1)
Dochód narodowy - podręcznik akademicki
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia - filozofia
(1)
Ekonomia - podręcznik akademicki
(1)
Ekonomia - teoria
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekonomika
(1)
Ekorozwój
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Elita społeczna
(1)
Emerytura - Polska - 20 w. - podręcznik akademicki
(1)
Energetyka
(1)
Epidemie
(1)
Etyka biznesu
(1)
Film - teoria - 20 w.
(1)
Filozofia - 21 w.
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Globalizacja
(1)
Globalizacja - krytyka
(1)
Globalizacja - socjologia
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka żywnościowa - kraje Unii Europejskiej
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gospodarstwo domowe - a spożycie
(1)
Gospodarstwo domowe - badanie - Polska - 2000-2006 r.
(1)
Gospodarstwo domowe - badanie - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Gospodarstwo domowe - ekonomika
(1)
Gospodarstwo domowe - podręcznik akademicki
(1)
Gospodarstwo rolne - ekonomika
(1)
Handel - zagadnienia - 20 w.
(1)
Handel zagraniczny - podręcznik akademicki
(1)
Inflacja - teoria - podręcznik akademicki
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje - podręcznik akademicki
(1)
Inwestycje - teoria - podręcznik akademicki
(1)
Jakość życia
(1)
Jakość życia - Stany Zjednoczone - 20 w. - szkice
(1)
Jakość życia - a usługi - socjologia
(1)
Jakość życia - podręcznik akademicki
(1)
Jakość życia - socjologia
(1)
Jakość życia - socjologia - podręcznik akademicki
(1)
Karnawalizacja - socjologia - 20-21 w.
(1)
Keynesizm - podręcznik akademicki
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.) - 20 w.
(1)
Konsumenci (ekon.) - 20 w. - zagadnienia
(1)
Konsumenci (ekon.) - 20-21 w
(1)
Konsumenci (ekon.) - Europa Środkowo-Wschodnia - od 2000 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - Litwa - od 2000 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - 20-21 w.
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(3)
2001-0
(3)
1989-2000
(2)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Czechy
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Niemcy
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone - kultura - 20 w. - szkice
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Raport z badań
(4)
Monografia
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż polski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Psychologia
(1)
61 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mniej : intymny portret zakupowy Polaków / Marta Sapała. - Wydanie II. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Relacja, copyright 2018. - 415, [1] strona ; 21 cm.
Nie pamiętam już, kiedy i dlaczego przyszło mi do głowy, że kluczem do codzienności może być portfel. Jego zawartość (bądź jej brak) i to, co się z nią robi. Piszę o tym, co się dzieje, gdy spróbuje się - na jakiś czas - radykalnie ograniczyć codzienną konsumpcję. Oskubać ją do tego, co naprawdę niezbędne. Tymczasowy zakupowy post, na podjęcie którego zdecyduje się kilkanaście gospodarstw domowych z całej Polski, stanie się też częścią mojej codzienności. Na dwanaście eksperymentalnych miesięcy. Na cały roczny cykl. Czy redukcja we wszystkich tych dziedzinach daje swobodę, a może wręcz przeciwnie - uwiera? Czy „mniej” w jednej dziedzinie oznacza „więcej” w innej? I dlaczego bilans między nimi nie chce się zgodzić?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59808 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Honor bez egzageracji : magnackie zakupy i świat rzeczy paryskich w XVIII wieku / Konrad Niemira. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Neriton, 2022. - 353 strony : faksymilia, fotografie, ilustracje, mapy, portret, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 312-339. Indeks.
Dla klientów znad Wisły paryski rynek wyrobów luksusowych stanowił nie tylko hurtownie rzeczy „piękniejszych”, ale przede wszystkim hurtownie rzeczy „tańszych” niż ich dostępne w Rzeczpospolitej odpowiedniki. Często był także składem rzeczy nad Wisła niemal nieosiągalnych. Przy planowaniu zakupów i importów magnateria musiała się jednak liczyć z faktem, ze ich organizacja wiąże się z koniecznością przynajmniej częściowego wyjścia poza pasywistyczny model gospodarczy, koniecznością podjęcia ryzyka czy narażenia na szwank własnego spokoju. Mimo tych trudności bilans potencjalnych zysków i strat równoważył się. Stawka transakcji było bowiem nie tylko zdobycie rzeczy „tańszych”, ale także pozyskanie zakodowanych w nich znamion wysokiej pozycji społecznej. Rzeczy paryskie pozwalały bowiem pozyskać wysoki kapitał symboliczny bez proporcjonalnego osłabienia kapitału ekonomicznego, a przez to w sposób niemal niezauważony oszukiwać innych uczestników pola. W ramach magnackiej obyczajowości paryskie zakupy i importy stanowiły wiec inwestycje ze wszech miar racjonalna. Dotyczyły wizerunku, który nie tylko był w pewnym stopniu „bezcenny”, ale także sam mógł przynosić zysk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72297 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mikroekonomiczne podstawy makroekonomii : konceptualizacja gospodarki narodowej / Marian Noga. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 193 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 189-192.
Autor w poszczególnych rozdziałach pracy analizuje aspekty powstania i rozwoju makroekonomii, konsumpcję w ujęciu mikro- i makroekonomicznym oraz przedstawia swój punkt widzenia nia transformację popytu konsumpcyjnego w popyt inwestycyjny, a także prezentuje różne koncepcje gospodarki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach193-207.
W książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego. Adresatami publikacji są wszyscy Czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67593 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 55363 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-[187]. Indeks.
Monografia analizuje kampanię propagującą konsumpcję cukru z lat 1925–1932. Podejmuje wiele wątków badawczych, m.in. z dziedziny historii gospodarczej, a także historii jedzenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).08 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69151 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50987 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52318 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Paradygmaty rozwoju konsumpcji żywności w Polsce / Joanna Szwacka-Mokrzycka. - Warszawa : PWN, copyright 2018. - 197 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 161-172.
Publikacja przedstawiająca problematykę rozwoju konsumpcji żywności w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67465 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62278 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62912 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 Ryszard Knosala Poleca)
Bibliografia na stronach 267-290.
Celem książki jest podjęcie próby identyfikacji, charakterystyki i usystematyzowania elementów koncepcji Smart World, a także przedstawienie kluczowych dla współczesnych organizacji uwarunkowań skutecznego funkcjonowania w jej środowisku, które determinują architekturę nowoczesnych modeli biznesu. Opracowanie ma także służyć określeniu kierunków inteligentnego rozwoju środowisk biznesowych i okołobiznesowych dla potrzeb skuteczniejszego upowszechnienia wymagań współczesności i praktycznej realizacji towarzyszących temu procesowi zmian, w tym cyfryzacji, automatyzacji, usieciowania czy otwierania się współczesnego świata na szeroko pojętą współpracę oraz problemy środowiskowe i społeczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74236 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55192 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla psychologów, socjologów, ekonomistów, osób zajmujących się marketingiem i reklamą.
Bibliografie przy referatach.
Żyjemy w kulturze konsumpcji. Konsumpcja towarzyszy prawie wszystkim aspektom naszego codziennego funkcjonowania. Fakt ten ma istotne konsekwencje psychologiczne, jeśli chodzi o tożsamość jednostkową, poczucie własnej wartości, poczucie szczęścia i dobrostanu psychicznego. Jednak konsumpcja to zjawisko, którego nie można zrozumieć na gruncie jednej dyscypliny naukowej. Dlatego niniejsza książka zawiera refleksje teoretyczne i prezentuje wyniki badań zarówno psychologów, jak i ekonomistów i socjologów, systematyzujące wiedzę na temat różnych aspektów tego zjawiska w kontekście jakości życia człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55858 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51768 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej