Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(125)
Forma i typ
Książki
(124)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje fachowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(138)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(13)
W51 (Bielskiego 3)
(12)
W73 (Żytnia 64)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(114)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(5)
Ehrlich Andrzej
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Adamczyk-Żylińska Marika
(2)
Armstrong Gary
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Bruzi Hanna
(2)
Domański Tomasz (marketing)
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kall Jacek
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Mikołajczyk Jacek
(2)
Miśkiewicz Magdalena
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Tokarski Andrzej (finanse)
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(2)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Adamik Anna Iwona
(1)
Ambroziak Michał
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Radosław
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Beyer Karolina
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Bova Tiffani
(1)
Brilman Jean
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Cardone Natale
(1)
Caslione John A
(1)
Cheverton Peter
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Conti Dave
(1)
Cusumano Michael A. (1954- )
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czech Magdalena
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Daniluk Piotr
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Dereń Aldona Małgorzata
(1)
Downar Wojciech
(1)
Düssel Mirko
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Evans David Sparks (1954- )
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Fisk Peter
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grigsby Mike
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Healey Matthew
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jawień Robert
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Johann Maria
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Juchniewicz Ryszard
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
Kraj wydania
Polska
(125)
Język
polski
(123)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(52)
Zarządzanie strategiczne
(40)
Przedsiębiorstwo
(21)
Marketing
(13)
Firma (nazwa)
(9)
Firma (nazwa) - marketing
(9)
Planowanie strategiczne
(9)
Znaki towarowe
(9)
Marketing strategiczny - podręcznik akademicki
(8)
Zarządzanie strategiczne - metody
(8)
Komunikacja marketingowa
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Marketing - metody
(6)
Znaki towarowe - zarządzanie
(6)
Zarządzanie
(5)
Innowacje
(4)
Marketing strategiczny - podręcznik
(4)
Rynek
(4)
Biznesplan
(3)
Innowacje - zarządzanie
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(3)
Marketing - podręcznik akademicki
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny - metody
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(3)
Reklama
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(3)
Znak towarowy
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Biznesplan - poradnik
(2)
Branding (marketing)
(2)
Decyzje
(2)
Hotelarstwo
(2)
Kadry - polityka
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka gospodarcza - podręcznik akademicki
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing - planowanie - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - planowanie - poradnik
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Model biznesowy
(2)
Nowy produkt
(2)
Nowy produkt - marketing - podręcznik
(2)
Organizacja
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie strategiczne - poradnik
(2)
Promocja handlowa - podręcznik
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - 20-21 w.
(2)
Public relations
(2)
Rynek - badanie
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Sektor publiczny
(2)
Strategia organizacyjna
(2)
Strategia rozwoju
(2)
Zarządzanie - metody
(2)
Zarządzanie - metody - podręcznik akademicki
(2)
Zarządzanie ryzykiem - metody
(2)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Znaki towarowe - marketing
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie - poradnik
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza rynku
(1)
Aptekarstwo - marketing
(1)
Banki
(1)
Banki - konkurencyjność
(1)
Banki - marketing - zarządzanie
(1)
Benchmarking - zagadnienia - podręcznik
(1)
Benchmarking - zarządzanie
(1)
Biura podróży - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Biznesplan - podręcznik akademicki
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Ceny - konkurencyjność
(1)
Ceny - polityka - podręcznik
(1)
Controlling - zagadnienia - podręcznik
(1)
Decyzje - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Efektywność ekonomiczna - zagadnienia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Farmacja - marketing
(1)
Farmakoekonomika
(1)
Finanse - etyka
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Firma (nazwa) - marketing - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Firma (nazwa) - podręcznik akademicki
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Fundusze strukturalne UE - Polska - poradnik
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
2001-0
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Dania
(1)
Korea Południowa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Monografia
(7)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(6)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki
(2)
Raport z badań
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
125 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz ; Łódź : "Branta", 2003. - 134 strony : tabele, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 130-134.
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS ; T. 12)
Streszcz. i spis treści w jęz. ang. Bibliogr. przy niektórych pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47384 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54350 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46737 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35862 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43758 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mody : strategia, branding i promocja / Harriet Posner ; tłumaczenie Anna Cichowicz. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2019. - 240 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Bibliografia na stronach 225-226. Indeks.
Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67100 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42586 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46574 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54472 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53740 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41480 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43820 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Praktyczna publikacja zawierająca metody projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku. Strategie zawarte w książce poparto dziesiątkami przykładów z życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Największe błędy utrudniające organizacjom odnoszenie sukcesów wynikają z braku zrozumienia celu i chronologicznego porządku, w jakim powinny odbywać się poszczególne etapy pozycjonowania strategicznego. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą − od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak − od zera − wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41075 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71866 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Na ponad 300 stronach poznajemy największych managerów i dyrektorów finansowych drugiej połowy XX wieku, z których każdy próbował złamać i zrozumieć istotę najsłynniejszego klocka wszechczasów. Jesteśmy świadkami dramatycznych decyzji i wypadków, które zaprowadziły ten duński skarb narodowy na skraj sprzedaży i upadku. Wreszcie poznajemy Jørgena Viga Knudstorpa, który postanowił na nowo rozbudzić ducha Lego i zataczając ogromne koło przywrócić w pewnym sensie wartości, które wyznawał Kjeld Kirk Kristiansen, a które są do dziś tak drogie wszystkim wielbicielom tej cudownej zabawki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej