Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(15)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(13)
Autor
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Adamik Anna Iwona
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Beyer Karolina
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Johann Maria
(1)
Lewandowska Adrianna
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Potwora Dorota
(1)
Potwora Witold
(1)
Rojek Roman
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Tokarski Andrzej (finanse)
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Wieczorek-Szymańska Anna
(1)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Model biznesowy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Biura podróży - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Biznesplan - poradnik
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma (nazwa) - marketing
(1)
Firma (nazwa) - marketing - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Fundusze strukturalne UE - Polska - poradnik
(1)
Gospodarstwo rolne - planowanie - poradnik
(1)
Handel międzynarodowy - organizacja - 20-21 w.
(1)
Innowacje
(1)
Kanały marketingowe - turystyka - podręcznik
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
(1)
Marketing - metody - poradnik
(1)
Marketing - planowanie - poradnik
(1)
Marketing międzynarodowy - metody - 20-21 w.
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing narodowy - Polska - od 2001 r.
(1)
Marketing polityczny - Polska
(1)
Marketing strategiczny - Polska
(1)
Marketing strategiczny - Polska - podręcznik
(1)
Miasta
(1)
Obsługa klienta - podręcznik
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej - Polska - podręcznik
(1)
Orientacja rynkowa
(1)
Planowanie strategiczne - poradnik
(1)
Promocja handlowa - a turystyka - podręcznik
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa - organizacja - metody - 20-21 w.
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - konkurencyjność
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - konkurencyjność - Polska
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - organizacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - organizacja - Polska
(1)
Przedsiębiorstwo - ekonomika - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - 20-21 w.
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - martketing - Polska - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - organizacja
(1)
Przemysł rolno-spożywczy - konkurencyjność
(1)
Public relations
(1)
Public relations - Polska
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sieć międzyorganizacyjna
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Turystyka - ekonomika - Polska - podręcznik
(1)
Turystyka - marketing - Polska - podręcznik
(1)
Turystyka - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Usługi - turystyka - jakość - Polska - podręcznik
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne - metody
(1)
Zarządzanie strategiczne - metody - 20-21 w.
(1)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(1)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Znak towarowy
(1)
Znaki towarowe - zarządzanie - poradnik
(1)
Łańcuch dostaw - zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46737 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63628 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64088 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw / Dorota Potwora, Witold Potwora. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 390 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 358-388.
Publikacja przedstawia rolę doskonalenia technologicznego i umiejętnego dostosowania do warunków rynkowych. Prezentuje udane połączenia orientacji rynkowej i orientacji na innowację w strategiach rozwoju wybranych polskich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69164 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz ; Łódź : "Branta", 2003. - 134 strony : tabele, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 130-134.
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 167-[175]. Indeksy.
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczna logika firm rodzinnych : model BELIEFS / Adrianna Lewandowska ; Instytut Biznesu Rodzinnego. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - 494 strony : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 432-467.
Praca służy identyfikacji różnic w logice zarządzania strategicznego pomiędzy przedsiębiorstwami rodzinnymi i nierodzinnymi oraz zdiagnozwowaniu określonych typów wartości, które wpływają na sukces przedsiębiorstwa rodzinnego (interpretowany wynikami finansowymi i pozafinansowymi). Autorka przedstawia również własne badania empiryczne, obejmujące model doskonałości BELIEFS.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51038 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1226) 1152)
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Celem monografii jest próba teoretyczno-poznawczej i metodycznej analizy i refleksji nad problematyką przedsiębiorstwa, przedsiębiorcy i przedsiębiorczości (wybranych uwarunkowań funkcjonowania przedsiębiorstwa, adekwatnych działań adaptacyjnych i form działania organizacji) wobec wyzwań otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70523 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52115 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej