Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(600)
Forma i typ
Książki
(579)
Publikacje naukowe
(169)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(76)
Proza
(58)
Poradniki i przewodniki
(53)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje popularnonaukowe
(23)
Publikacje dydaktyczne
(19)
Audiobooki
(11)
E-booki
(9)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Książki
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(881)
wypożyczone
(138)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(9)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(36)
W11 (Ciołka 20)
(40)
W14 (Młynarska 35a)
(31)
W32 (Solidarności 90)
(120)
W51 (Bielskiego 3)
(102)
W73 (Żytnia 64)
(54)
W80 (Redutowa 48)
(42)
W91 (Chłodna 11)
(32)
W106 (Twarda 64)
(24)
BD13 (Staszica 5a)
(10)
BD21 (Solidarności 90)
(2)
BD25 (Żytnia 64)
(9)
BD32 (Twarda 64)
(6)
BD36 (Redutowa 48)
(10)
BD46 (Chłodna 11)
(3)
Odolanka (Ordona 12F)
(51)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(443)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(8)
XIICzM (Solidarności 90)
(2)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(13)
Autor
Hofman Iwona
(7)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(7)
Gackowski Tomasz
(5)
Pataj Magdalena
(5)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(5)
Antolak-Szymanski Katarzyna
(4)
Kreft Jan
(4)
Mazowiecka Lidia
(4)
Rogala Małgorzata (pisarka)
(4)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(4)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(3)
Brylska Karolina
(3)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(3)
Cichawa Paweł
(3)
Gutowski Maksymilian
(3)
Has-Tokarz Anita
(3)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(3)
Kawasaki Guy (1954- )
(3)
Kosior Filip (1992- )
(3)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(3)
Moss Marcel
(3)
Ogonowska Agnieszka
(3)
Oruba Norbert
(3)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(3)
Patera Mateusz
(3)
Pawlak-Hejno Elżbieta
(3)
Pochłódka-Wątorek Anna
(3)
Rojek Katarzyna
(3)
Rosenberg Marshall B. (1934-2015)
(3)
Skwarek Mirosław
(3)
Sokołowski Marek (1962- )
(3)
Szczygieł Mariusz (1966- )
(3)
Watson Sue (1966- )
(3)
Yrsa Sigurđardóttir (1963- )
(3)
Żukowski Marcin
(3)
Antczak Mariola
(2)
Arkuszewska Aneta
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamila
(2)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(2)
Berry Lucinda
(2)
Bobrowicz Maciej
(2)
Brunson Russell
(2)
Błaż Agata
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Cybulko Anna
(2)
Czapska Janina
(2)
Czarnek-Wnuk Paulina
(2)
Drenda Olga (1984- )
(2)
Duda Anna Karolina
(2)
Dworaczyk Katarzyna
(2)
Dziedzic Olga
(2)
Fajst Michał
(2)
Fisher Max
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gmurzyńska Ewa
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Grzechynka Agnieszka
(2)
Gójska Agata
(2)
Gębicka-Frąc Maria
(2)
Głażewska Ewa
(2)
Hendrykowski Marek (1948- )
(2)
Holiday Ryan
(2)
Hudzik Jan Paweł (1960- )
(2)
Jakubowska Urszula Teresa
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Jarosz Beata (1985- )
(2)
Kalisz-Prakopik Anna
(2)
Kamińska Anna (tłumacz)
(2)
Karwatowska Małgorzata
(2)
Kinastowska Joanna
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(2)
Kłobukowski Michał (1951- )
(2)
Lakomy Mirosław
(2)
Lewicka-Zelent Agnieszka
(2)
Logan T. M
(2)
Makowski Michał
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Markocka-Pepol Marta
(2)
Moore Christopher W. (1947- )
(2)
Morek Rafał
(2)
Mucha Joanna
(2)
Nacewska Zofia
(2)
Napieralski Adrian
(2)
Newport Cal
(2)
Nowikowska Monika
(2)
Oświecimski Konrad (1978- )
(2)
Pawlik Elżbieta
(2)
Phillips Tom
(2)
Piechota Magdalena
(2)
Pieckowski Sylwester
(2)
Płatek Monika (1953- )
(2)
Riggs Ben (1978- )
(2)
Sanakiewicz Marcin (1980- )
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Strózik Wojciech
(2)
Szamałek Jakub (1986- )
(2)
Szamałek Jakub (1986- ). Ukryta sieć (pol.)
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(332)
2010 - 2019
(182)
2000 - 2009
(81)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(403)
1901-2000
(15)
1989-2000
(9)
1918-1939
(3)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(587)
Wielka Brytania
(7)
Stany Zjednoczone
(4)
Ukraina
(1)
Słowacja
(1)
Język
polski
(587)
angielski
(14)
słowacki
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(14)
9-13 lat
(9)
Młodzież
(9)
14-17 lat
(7)
Dzieci
(7)
Mediatorzy
(6)
6-8 lat
(5)
Prawnicy
(4)
Rodzice
(4)
Dziennikarze
(3)
Pedagodzy
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Studenci
(3)
Sędziowie
(3)
Adwokaci
(2)
Politycy
(2)
Radcy prawni
(2)
0-5 lat
(1)
18+
(1)
Aplikanci
(1)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Filmowcy
(1)
Internauci
(1)
Kobiety
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Prokuratorzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Socjolodzy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(51)
Literatura amerykańska
(16)
Literatura angielska
(16)
Literatura kanadyjska
(4)
Literatura islandzka
(3)
Literatura duńska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Literatura argentyńska
(1)
Literatura fińska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Literatura włoska
(1)
Literatura żydowska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(186)
Środki masowego przekazu
(95)
Komunikacja społeczna
(59)
Internet
(52)
Mediacja (prawo)
(35)
Dziennikarze
(26)
Dezinformacja
(23)
Dziennikarstwo
(23)
Kobieta
(22)
Relacje międzyludzkie
(21)
Społeczeństwo informacyjne
(20)
Manipulacja (psychologia)
(19)
Public relations
(17)
Marketing cyfrowy
(16)
Komunikacja polityczna
(15)
Propaganda
(15)
Telewizja
(15)
Facebook
(14)
Prasa (wydawnictwa)
(14)
Analiza treści i zawartości mediów
(13)
Komunikacja interpersonalna
(13)
Marketing elektroniczny
(13)
Prezentacje i wystąpienia
(13)
Mowa nienawiści
(12)
Nastolatki
(12)
Portal społecznościowy
(12)
Edukacja medialna
(11)
Marketing społecznościowy
(11)
Mediacja (socjol.)
(11)
Reklama
(11)
Rzeczywistość wirtualna
(11)
Dzieci
(10)
Fake news
(10)
Komunikacja marketingowa
(10)
Młodzież
(10)
Uzależnienia medialne
(10)
Autoprezentacja
(9)
Komunikacja niewerbalna
(9)
Konflikt
(9)
Negocjacje
(9)
Politycy
(9)
Wolność słowa
(9)
Analiza dyskursu
(8)
Influencerzy
(8)
Marketing
(8)
Polityka
(8)
Tajemnica
(8)
Wychowanie
(8)
Cyberkultura
(7)
Instagram
(7)
Język polski
(7)
Komunikacja
(7)
Mediacja (socjologia)
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Przemoc
(7)
Przemoc w szkole
(7)
Reklama internetowa
(7)
Seryjni zabójcy
(7)
Społeczeństwo
(7)
Walka informacyjna
(7)
Wizerunek medialny
(7)
Zabójstwo
(7)
COVID-19
(6)
Cyberprzemoc
(6)
Etyka dziennikarska
(6)
Informacja
(6)
Komunikacja wizualna
(6)
Korespondenci wojenni
(6)
Kultura
(6)
Medioznawstwo
(6)
Młodzi dorośli
(6)
PRL
(6)
Polityka wewnętrzna
(6)
Praca
(6)
Psychologia
(6)
Rodzina
(6)
Społeczności internetowe
(6)
Sztuka nowych mediów
(6)
Tematy i motywy
(6)
Uczucia
(6)
Cenzura
(5)
Czasopismo polskie
(5)
Dyskurs
(5)
Dziennikarstwo śledcze
(5)
Film polski
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Język
(5)
Komunikacja werbalna
(5)
Kultura audiowizualna
(5)
Marketing polityczny
(5)
Media publiczne
(5)
Psychologia społeczna
(5)
Rozgłośnia radiowa
(5)
Sprawiedliwość naprawcza
(5)
Stereotyp
(5)
Technologia
(5)
Terroryzm
(5)
Wakacje
(5)
Żydzi
(5)
Algorytmy
(4)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(2)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(2)
Cienie i Blaski (czasopismo)
(1)
Dialog (czasopismo ; Polska ; 1956- )
(1)
Huta
(1)
Inter mirifica
(1)
Przekrój (czasopismo)
(1)
Przyjaciółka (czasopismo)
(1)
Rzeczpospolita (czasopismo ; 1982- )
(1)
Scena (czasopismo ; Polska ; 1970- )
(1)
Teatr (czasopismo ; Polska ; 1945- )
(1)
Twój Styl (czasopismo)
(1)
Vogue (czasopismo)
(1)
Wikipedia
(1)
Świat według Kiepskich (serial filmowy)
(1)
Życie Warszawy (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(148)
1901-2000
(92)
1989-2000
(59)
1945-1989
(38)
2001-0
(31)
1801-1900
(10)
1939-1945
(10)
1901-
(7)
1918-1939
(5)
1914-1918
(3)
1201-1300
(2)
1301-1400
(2)
1401-1500
(2)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1989-
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1801-
(1)
1901-1914
(1)
1914-
(1)
1939-
(1)
1945-
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(105)
Stany Zjednoczone (USA)
(16)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(12)
Świat
(5)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(4)
Europa
(4)
Niemcy
(4)
Rosja
(4)
Włochy
(3)
Białoruś
(2)
Hiszpania
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(2)
RFN
(2)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Alabama (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Arabia Saudyjska
(1)
Armenia
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Bangkok (Tajlandia)
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Czeczenia (Rosja ; republika autonomiczna)
(1)
Czeczenia (Rosja)
(1)
Egipt
(1)
Etiopia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Filipiny
(1)
Francja
(1)
Kambodża
(1)
Kopenhaga (Dania)
(1)
Korea Północna
(1)
Kraje socjalistyczne
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie) - media - historia - 18 w.
(1)
Litwa
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lwów (Ukraina) - media - historia - 18 w.
(1)
Monachium (Niemcy)
(1)
Norwegia
(1)
Ogaden (Etiopia ; region)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Praga (Czechy)
(1)
Syria
(1)
Szwajcaria
(1)
Toronto (Kanada)
(1)
Turcja
(1)
Ukraina - kultura - 1991-2008 r.
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa - handel i usługi - 1864-1914 r.
(1)
Warszawa - media - historia - 18 w.
(1)
Warszawa - media - historia - 1864-1914 r.
(1)
Wietnam
(1)
Wolne Miasto Kraków (1815-1846)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Opracowanie
(83)
Poradnik
(62)
Monografia
(58)
Praca zbiorowa
(47)
Powieść
(40)
Podręcznik
(33)
Reportaż
(18)
Thriller
(17)
Kryminał
(16)
Biografia
(14)
Esej
(14)
Pamiętniki i wspomnienia
(12)
Audiobooki
(10)
Dokumenty dźwiękowe
(10)
Dokumenty elektroniczne
(9)
Powieść obyczajowa
(8)
Publicystyka
(8)
Materiały konferencyjne
(7)
Raport z badań
(7)
Poradniki
(6)
Wywiad dziennikarski
(6)
Materiały pomocnicze
(5)
Romans
(5)
Antologia
(4)
Powieść psychologiczna
(4)
Autobiografia
(3)
Komedia
(3)
Księga pamiątkowa
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Vademecum
(3)
Encyklopedia
(2)
Literatura LGBT
(2)
Podręczniki
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wywiad rzeka
(2)
Album
(1)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dzienniki
(1)
Edycja krytyczna
(1)
Edycje i wydania dzieł
(1)
Fantasy
(1)
Grafika polska
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Komedia kryminalna
(1)
Komiksy
(1)
Korespondencja
(1)
Nekrolog
(1)
Pamiętniki austriackie
(1)
Pamiętniki czeskie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Portret literacki
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Prace popularne [Typ publikacji]
(1)
Publikacje
(1)
Reportaż angielski
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Satyra
(1)
Science fiction
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(330)
Socjologia i społeczeństwo
(70)
Historia
(68)
Zarządzanie i marketing
(46)
Informatyka i technologie informacyjne
(34)
Kultura i sztuka
(34)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(30)
Psychologia
(30)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(26)
Edukacja i pedagogika
(17)
Etnologia i antropologia kulturowa
(13)
Literaturoznawstwo
(13)
Językoznawstwo
(12)
Filozofia i etyka
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(8)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Religia i duchowość
(5)
Hobby i czas wolny
(4)
Medycyna i zdrowie
(4)
Rozwój osobisty
(4)
Inżynieria i technika
(3)
Styl życia, moda i uroda
(3)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
600 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach. Indeks.
W zamyśle Teksty Internetu… były próbą przerzucenia mostu (nawet jeśli jest to na razie tylko mostek linowy) pomiędzy oddalającymi się od prawie wieku samotnymi wyspami refleksji humanistycznej oraz zakorzenionej w dorobku nauk ścisłych technologii. Młodzi autorzy starali się tu – z dobrym, mamy nadzieję, skutkiem – łączyć dyskursy, a po części również metody tego, co w nowej humanistyce świeże, żywotne i aktualne, z tym, co zgodnie z modelami nauk ścisłych i inżynierii aspiruje do trwałości i uniwersalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72499 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Fałszywe informacje są jednym z najpoważniejszych problemów naszych czasów. Każdy jest podatny na ich wpływ. Często są nastawione na wywoływanie polaryzacji społecznej, pojawiają się pod postacią teorii spiskowych, wpływają na nasze wybory polityczne, kształtują opinie na ważne, globalne zjawiska. Niczym wirusy zakażają umysły i namnażają się w zastraszającym tempie. Niby o tym wiemy, lecz i tak ulegamy ich zgubnemu wpływowi. Dlaczego tak się dzieje? I czy możemy temu zaradzić? W Fake news dr Sander van der Linden tłumaczy, jak oddzielać prawdę od fikcji i opierać się destrukcyjnym czynnikom wpływu społecznego, a co najważniejsze – radzi, jak za pomocą opracowanych przez jego zespół „szczepionek” uodpornić siebie i innych na atakującą nas zewsząd dezinformację.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. 316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 77395 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opinia publiczna online / Ewa Nowak-Teter. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2023. - 352 strony : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 295-343.
Komunikatywny styl używanego w tej pracy języka sprawia, że lekturę czyta się z dużą przyjemnością, szybko wnikając w wartki naukowy przekaz o najbardziej aktualnych meandrach formowania opinii publicznej we współczesnym świecie […]. Szczególną uwagę Autorka zwraca na teorię mediatyzacji, która uchodzi za jedną z najbardziej przekonujących przy wyjaśnianiu funkcjonowania współczesnych społeczeństw. […] książka ta może być nie tylko podręcznikiem akademickim, ale też wiarygodnym poradnikiem dla osób zajmujących się badaniem opinii publicznej […]. Autorka podkreśla wielki potencjał internetu i mediów społecznościowych w procesie kształtowania opinii publicznej […]. Wskazuje jednocześnie realnie istniejące zagrożenia w postaci fragmentaryzacji i nierównej dystrybucji uwagi […]. Studium prezentuje bardzo wysoki poziom naukowy i w sposób kompleksowy odnosi się do światowego dorobku teoretycznego i praktycznego w zakresie formowania i kształtowania się opinii publicznej. […] będzie mieścić się wśród najlepszych z tego obszaru w naszym w kraju. Stanowi istotny element oryginalnego dorobku Autorki, gdyż nie tylko porządkuje naszą dotychczasową wiedzę w tym zakresie, lecz także wprowadza nowe i bardzo ważne elementy funkcjonowania opinii publicznej związane z rozwojem nowych technik komunikacji międzyludzkiej. Z recenzji prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 219-223.
Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 69553 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie zostawaj influencerem / Janek Strojny. - Wydanie I. - Kraków : Znak Litera Nova, 2024. - 308, [11] stron ; 21 cm.
Mam na imię Janek. Byłem influencerem. Takim zabawnych gościem w różnokolorowych czapeczkach beanie. Nagrywałem filmiki na TikToka. W najlepszym miesiącu miały osiemdziesiąt milionów wyświetleń. Słowem: wiem, jak zarobić w internecie kupę szmalu. Powiem wam, jak to zrobić. Ale przede wszystkim pokażę, dlaczego nie warto. Gdybym nie zwariował, byłbym dzisiaj warszawskim landlordem z niezłą bryką. Ale zamiast tego trafiłem do szpitala psychiatrycznego. Nie wytrzymałem tego patoświata social mediów. Chciałem się wylogować. Dosłownie. W realu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 077 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 077 (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. 077 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Bibliografie przy pracach.
Zbiór prac, różnorodnych tematycznie i metodologicznie, ukazujących media i społeczeństwo w czasach pandemii koronawirusa. Publikacja wzbogaca wiedzę o funkcjonowaniu środków przekazu, komunikacji społecznej i sferze publicznej w sytuacjach powszechnego zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69477 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 191-194.
Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wideotwórca : jak tworzyć filmy w social mediach / Anna Oszajca. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 245, [2] strony ; 21 cm.
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głosem, ekspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta książka z pewnością je rozwieje. Anna Oszajca napisała ten poradnik, by pomóc Ci doskonalić umiejętności i poszerzyć możliwości rozwoju w zakresie wideomarketingu. Podzieli się z Tobą wiedzą i praktycznymi wskazówkami, podsunie inspiracje, dzięki którym nagrywane przez Ciebie materiały wideo będą jeszcze ciekawsze i ― oczywiście ― autentyczne, a tym samym mocniej przemówią do odbiorcy. Pomoże Ci się pozbyć lęku przed kamerą i wskaże sztuczki, które sprawią, że łatwiej się z nią zaprzyjaźnisz. Podpowie, jakie rodzaje filmów warto kręcić, i omówi sposoby na robienie tego szybko i dobrze. Przybliży Ci także zagadnienia związane z domowym studiem nagrań ― dowiesz się między innymi, w jaki sposób je urządzić i w jaki sprzęt wyposażyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77166 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 355-368. Indeksy.
Urodzeni po 1995 roku. Dorastali z telefonem komórkowym, mieli konto na Instagramie, zanim poszli do liceum, nie pamiętają czasów sprzed internetu. Różnią się od każdego poprzedniego pokolenia. Mowa tu o jednej czwartej Amerykanów. To iGen (skrót od „iGeneracji”) - pokolenie internetu. Autorka maluje portret nowego pokolenia, które dojrzewa wolniej i wyrasta na bardziej znerwicowane - ale również bardziej tolerancyjne i bezpieczne - od poprzednich pokoleń. Jego przedstawiciele trzymają się z dala od pokus dla dorosłych, takich jak alkohol czy seks, ale też unikają odpowiedzialności wiążącej się z dorosłością - nie śpieszy im się z nauką jazdy, wyprowadzką z domu ani z osiągnięciem finansowej samodzielności. Są otwarci i postępowi, a przy tym rozważni jak żadne wcześniejsze pokolenie młodych ludzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ile politycy są w stanie poświęcić za gabinet, asystenta i służbowy samochód? Czy są gotowi zrezygnować z własnych korzyści, by zadbać o sprawy wyborców? Kiedy kłamią i czy kiedykolwiek mówią prawdę? No i dlaczego dziennikarze rozmawiają w Sejmie z plecami? A ponadto: gdzie można wypić kawę za 1,27 zł, a gdzie przespać się w centrum Warszawy za 116 zł za dobę? Czy poseł, który przegrywa wybory, może liczyć na finansową nagrodę pocieszenia? Kto jeździ służbową limuzyną i jednocześnie bez wstydu wykorzystuje kilometrówkę? Ile zarabiają parlamentarzyści i parlamentarzystki i za co nie muszą płacić? Z którego muzeum pochodzą obrazy wiszące w gabinetach najważniejszych polityków w Sejmie? W tej książce znajdziecie wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Sejmie, ale dotychczas nie mieliście o to kogo zapytać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75922 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki dla studentów zarządzania, marketingu, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych z zakresu PR.
Bibliografia na stronach 348-355 oraz przy rozdziałach. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria #Nauka)
Indeks.
Mark Zuckerberg jest człekokształtną jaszczurką, amerykański rząd zlecił atak na World Trade Center, a lądowanie na Księżycu to kłamstwo. Oto tylko kilka przykładów niezliczonych teorii spiskowych. Czym są i dlaczego ludzie w nie wierzą? I czy mogą być niebezpieczne? Michael Butter, rozprawiając się z mitami narosłymi w dyskusjach medialnych, przedstawia cechy, rodzaje i rozwój teorii spiskowych. Posługując się przykładami od zabójstwa Juliusza Cezara po flirt Donalda Trumpa z konspiracjonizmem, pokazuje, jak powstają i co oznaczają dla ich wyznawców. Udowadnia, że są osoby bardziej podatne na proponowaną retorykę, przekonane, że jako nieliczne znają prawdę i odkryły perfidny plan. Nowe narracje spiskowe pojawiają się każdego dnia. Jedni w nie wierzą, drudzy obawiają się fatalnych skutków konspiracjonizmu. Książka Buttera pozwala nam na zrozumienie istoty, fenomenu i konsekwencji tego wszechobecnego zjawiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 72995 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 282-284.
W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ich przydatność i skuteczność. Poza teorią zawarto też wiele praktycznych przykładów i studiów przypadków, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozważania nad przyszłością public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49993 (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Candy house : a novel / Jennifer Egan. - First edition. - New York : Scribner, 2022. - [8], 334, [3] strony ; 23 cm.
Książka w języku angielskim. From one of the most celebrated writers of our time, a literary figure with cult status, a “sibling novel” to her Pulitzer Prize – and NBCC Award–winning "A Visit from the Goon Squad" — an electrifying, deeply moving novel about the quest for authenticity and meaning in a world where memories and identities are no longer private. "The Candy House" opens with the staggeringly brilliant Bix Bouton, whose company, Mandala, is so successful that he is “one of those tech demi-gods with whom we’re all on a first name basis.” Bix is 40, with four kids, restless, desperate for a new idea, when he stumbles into a conversation group, mostly Columbia professors, one of whom is experimenting with downloading or “externalizing” memory. It’s 2010. Within a decade, Bix’s new technology, “Own Your Unconscious”—that allows you access to every memory you’ve ever had, and to share every memory in exchange for access to the memories of others — has seduced multitudes. But not everyone...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliografia na stronach 341-356.
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47163 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach. Indeks.
Obszerny przegląd wybranych teorii komunikacji, na podstawie których prezentowane są kolejno: komunikacja międzyludzka, komunikacja w grupie i komunikacja publiczna, komunikacja masowa, kulturowy kontekst komunikacji oraz próba integracji koncepcji wyjaśniających zjawisko porozumiewania się. Każdy rozdział zakończony jest autorską krytyką przedstawionej teorii oraz odesłaniem czytelnika do innych prac zajmujących się omawianymi obszarami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram : wyzwania, zasady, porady / Karol Juchniewicz ; ilustracje Maciej Maćkowiak. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2020. - 127, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Poradnik dla wszystkich, którzy zastanawiają się, jak wygląda praca na Instagramie, jakich środków używają influencerzy, żeby zdobyć szeroką publikę i jak stworzyć świetną relację lub post, który przysparza rzeszę fanów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 210-212. Indeks.
Praca omawia najważniejsze kwestie istotne w procesie komunikowania się, w tym naturę kodów niejęzykowych, strukturę umiejętności dotyczących przekonywania innych, błędy w komunikowaniu się oraz możliwości manipulowania partnerami interakcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46200 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka oferuje profesjonalne podejście do zagadnienia. Omawia kompleksowo problematykę public relations - od definicji, znaczenia i rozwoju, poprzez opisy przypadków. Dla zainteresowanych tematem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45395 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Encyklopedia mediolingwistyki / pod redakcją Iwony Loewe. - Kraków : Universitas, copyright 2023. - 513, [2] strony ; 24 cm.
(Przewodniki Naukowe)
Bibliografia, netografia na stronach 499-513.
Przez prawie 70 lat polscy językoznawcy prowadzili efektywne badania nad komunikacją za pośrednictwem mediów masowych. Mija dekada od ukazania się na rynku wydawniczym monografii Bogusława Skowronka Mediolingwistyka. Wprowadzenie (Kraków 2013),która dała tym badaniom nominację. Należy się zatem Czytelnikom przewodnik naukowy po mediolingwistyce jako nazwanej już subdyscyplinie w postaci encyklopedii. Zawiera ona wiedzę o najczęściej podejmowanych przedmiotach badań ujętą w dziewięć zasadniczych części: METODOLOGIE I METODY, MEDIA MASOWE, MEDIALNY AKT KOMUNIKACJI, TEKST MEDIALNY, GATUNEK MEDIALNY, DYSKURS MEDIALNY, ZNAK, NADAWCA, ODBIORCA. Rodzajem uznania jest część encyklopedii przeznaczona na zwartą charakterystykę badań mediolingwistycznych prowadzonych w krajach niemieckojęzycznych, w Czechach i Rosji, na Słowacji, Ukrainie oraz Białorusi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76726 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej