Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(602)
Forma i typ
Książki
(581)
Publikacje naukowe
(170)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(77)
Proza
(58)
Poradniki i przewodniki
(53)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje popularnonaukowe
(23)
Publikacje dydaktyczne
(20)
Audiobooki
(11)
E-booki
(9)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Książki
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(906)
wypożyczone
(121)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(6)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(36)
W11 (Ciołka 20)
(40)
W14 (Młynarska 35a)
(31)
W32 (Solidarności 90)
(121)
W51 (Bielskiego 3)
(103)
W73 (Żytnia 64)
(54)
W80 (Redutowa 48)
(42)
W91 (Chłodna 11)
(32)
W106 (Twarda 64)
(24)
BD13 (Staszica 5a)
(10)
BD21 (Solidarności 90)
(2)
BD25 (Żytnia 64)
(9)
BD32 (Twarda 64)
(6)
BD36 (Redutowa 48)
(10)
BD46 (Chłodna 11)
(4)
Odolanka (Ordona 12F)
(51)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(445)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(8)
XIICzM (Solidarności 90)
(2)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(13)
Autor
Hofman Iwona
(7)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(7)
Gackowski Tomasz
(5)
Pataj Magdalena
(5)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(5)
Antolak-Szymanski Katarzyna
(4)
Kreft Jan
(4)
Mazowiecka Lidia
(4)
Rogala Małgorzata (pisarka)
(4)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(4)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(3)
Brylska Karolina
(3)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(3)
Cichawa Paweł
(3)
Gutowski Maksymilian
(3)
Has-Tokarz Anita
(3)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(3)
Kawasaki Guy (1954- )
(3)
Kosior Filip (1992- )
(3)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(3)
Moss Marcel
(3)
Ogonowska Agnieszka
(3)
Oruba Norbert
(3)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(3)
Patera Mateusz
(3)
Pawlak-Hejno Elżbieta
(3)
Pochłódka-Wątorek Anna
(3)
Rojek Katarzyna
(3)
Rosenberg Marshall B. (1934-2015)
(3)
Skwarek Mirosław
(3)
Sokołowski Marek (1962- )
(3)
Szczygieł Mariusz (1966- )
(3)
Watson Sue (1966- )
(3)
Yrsa Sigurđardóttir (1963- )
(3)
Żukowski Marcin
(3)
Antczak Mariola
(2)
Arkuszewska Aneta
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamila
(2)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(2)
Berry Lucinda
(2)
Bobrowicz Maciej
(2)
Brunson Russell
(2)
Błaż Agata
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Cybulko Anna
(2)
Czapska Janina
(2)
Czarnek-Wnuk Paulina
(2)
Drenda Olga (1984- )
(2)
Duda Anna Karolina
(2)
Dworaczyk Katarzyna
(2)
Dziedzic Olga
(2)
Fajst Michał
(2)
Fisher Max
(2)
Gasper Dorota
(2)
Gmurzyńska Ewa
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Grzechynka Agnieszka
(2)
Gójska Agata
(2)
Gębicka-Frąc Maria
(2)
Głażewska Ewa
(2)
Hendrykowski Marek (1948- )
(2)
Holiday Ryan
(2)
Hudzik Jan Paweł (1960- )
(2)
Jakubowska Urszula Teresa
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Jarosz Beata (1985- )
(2)
Kalisz-Prakopik Anna
(2)
Kamińska Anna (tłumacz)
(2)
Karwatowska Małgorzata
(2)
Kinastowska Joanna
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(2)
Kłobukowski Michał (1951- )
(2)
Lakomy Mirosław
(2)
Lewicka-Zelent Agnieszka
(2)
Logan T. M
(2)
Makowski Michał
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Markocka-Pepol Marta
(2)
Moore Christopher W. (1947- )
(2)
Morek Rafał
(2)
Mucha Joanna
(2)
Nacewska Zofia
(2)
Napieralski Adrian
(2)
Newport Cal
(2)
Nowikowska Monika
(2)
Oświecimski Konrad (1978- )
(2)
Palczewski Marek
(2)
Pawlik Elżbieta
(2)
Phillips Tom
(2)
Piechota Magdalena
(2)
Pieckowski Sylwester
(2)
Płatek Monika (1953- )
(2)
Riggs Ben (1978- )
(2)
Sanakiewicz Marcin (1980- )
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Strózik Wojciech
(2)
Szamałek Jakub (1986- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(334)
2010 - 2019
(182)
2000 - 2009
(81)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(405)
1901-2000
(15)
1989-2000
(9)
1918-1939
(3)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(589)
Wielka Brytania
(7)
Stany Zjednoczone
(4)
Ukraina
(1)
Słowacja
(1)
Język
polski
(589)
angielski
(14)
słowacki
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(15)
9-13 lat
(9)
Młodzież
(9)
14-17 lat
(7)
Dzieci
(7)
Mediatorzy
(6)
6-8 lat
(5)
Prawnicy
(4)
Rodzice
(4)
Dziennikarze
(3)
Pedagodzy
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Studenci
(3)
Sędziowie
(3)
Adwokaci
(2)
Politycy
(2)
Radcy prawni
(2)
0-5 lat
(1)
18+
(1)
Aplikanci
(1)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Filmowcy
(1)
Internauci
(1)
Kobiety
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Prokuratorzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Socjolodzy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(51)
Literatura amerykańska
(16)
Literatura angielska
(16)
Literatura kanadyjska
(4)
Literatura islandzka
(3)
Literatura duńska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Literatura argentyńska
(1)
Literatura fińska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Literatura włoska
(1)
Literatura żydowska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(186)
Środki masowego przekazu
(95)
Komunikacja społeczna
(59)
Internet
(52)
Mediacja (prawo)
(35)
Dziennikarze
(26)
Dezinformacja
(23)
Dziennikarstwo
(23)
Kobieta
(22)
Relacje międzyludzkie
(21)
Manipulacja (psychologia)
(20)
Społeczeństwo informacyjne
(20)
Public relations
(17)
Marketing cyfrowy
(16)
Propaganda
(16)
Komunikacja polityczna
(15)
Telewizja
(15)
Facebook
(14)
Komunikacja interpersonalna
(14)
Prasa (wydawnictwa)
(14)
Analiza treści i zawartości mediów
(13)
Marketing elektroniczny
(13)
Prezentacje i wystąpienia
(13)
Mowa nienawiści
(12)
Nastolatki
(12)
Portal społecznościowy
(12)
Edukacja medialna
(11)
Marketing społecznościowy
(11)
Mediacja (socjol.)
(11)
Reklama
(11)
Rzeczywistość wirtualna
(11)
Dzieci
(10)
Fake news
(10)
Komunikacja marketingowa
(10)
Młodzież
(10)
Uzależnienia medialne
(10)
Autoprezentacja
(9)
Komunikacja niewerbalna
(9)
Konflikt
(9)
Negocjacje
(9)
Politycy
(9)
Wolność słowa
(9)
Analiza dyskursu
(8)
Influencerzy
(8)
Marketing
(8)
Polityka
(8)
Tajemnica
(8)
Wychowanie
(8)
Cyberkultura
(7)
Instagram
(7)
Język polski
(7)
Komunikacja
(7)
Mediacja (socjologia)
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Przemoc
(7)
Przemoc w szkole
(7)
Reklama internetowa
(7)
Seryjni zabójcy
(7)
Społeczeństwo
(7)
Walka informacyjna
(7)
Wizerunek medialny
(7)
Zabójstwo
(7)
COVID-19
(6)
Cyberprzemoc
(6)
Etyka dziennikarska
(6)
Informacja
(6)
Komunikacja wizualna
(6)
Korespondenci wojenni
(6)
Kultura
(6)
Medioznawstwo
(6)
Młodzi dorośli
(6)
PRL
(6)
Polityka wewnętrzna
(6)
Praca
(6)
Psychologia
(6)
Rodzina
(6)
Społeczności internetowe
(6)
Sztuka nowych mediów
(6)
Tematy i motywy
(6)
Uczucia
(6)
Cenzura
(5)
Czasopismo polskie
(5)
Dyskurs
(5)
Dziennikarstwo śledcze
(5)
Film polski
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Język
(5)
Komunikacja werbalna
(5)
Kultura audiowizualna
(5)
Marketing polityczny
(5)
Media publiczne
(5)
Psychologia społeczna
(5)
Rozgłośnia radiowa
(5)
Sprawiedliwość naprawcza
(5)
Stereotyp
(5)
Technologia
(5)
Terroryzm
(5)
Wakacje
(5)
Żydzi
(5)
Algorytmy
(4)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(2)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(2)
Cienie i Blaski (czasopismo)
(1)
Dialog (czasopismo ; Polska ; 1956- )
(1)
Huta
(1)
Inter mirifica
(1)
Przekrój (czasopismo)
(1)
Przyjaciółka (czasopismo)
(1)
Rzeczpospolita (czasopismo ; 1982- )
(1)
Scena (czasopismo ; Polska ; 1970- )
(1)
Teatr (czasopismo ; Polska ; 1945- )
(1)
Twój Styl (czasopismo)
(1)
Vogue (czasopismo)
(1)
Wikipedia
(1)
Świat według Kiepskich (serial filmowy)
(1)
Życie Warszawy (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(149)
1901-2000
(92)
1989-2000
(59)
1945-1989
(38)
2001-0
(31)
1801-1900
(10)
1939-1945
(10)
1901-
(7)
1918-1939
(5)
1914-1918
(3)
1201-1300
(2)
1301-1400
(2)
1401-1500
(2)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1989-
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1801-
(1)
1901-1914
(1)
1914-
(1)
1939-
(1)
1945-
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(105)
Stany Zjednoczone (USA)
(16)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(12)
Świat
(5)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(4)
Europa
(4)
Niemcy
(4)
Rosja
(4)
Włochy
(3)
Białoruś
(2)
Hiszpania
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(2)
RFN
(2)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Alabama (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Arabia Saudyjska
(1)
Armenia
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Bangkok (Tajlandia)
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Czeczenia (Rosja ; republika autonomiczna)
(1)
Czeczenia (Rosja)
(1)
Egipt
(1)
Etiopia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Filipiny
(1)
Francja
(1)
Kambodża
(1)
Kopenhaga (Dania)
(1)
Korea Północna
(1)
Kraje socjalistyczne
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie) - media - historia - 18 w.
(1)
Litwa
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lwów (Ukraina) - media - historia - 18 w.
(1)
Monachium (Niemcy)
(1)
Norwegia
(1)
Ogaden (Etiopia ; region)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Praga (Czechy)
(1)
Syria
(1)
Szwajcaria
(1)
Toronto (Kanada)
(1)
Turcja
(1)
Ukraina - kultura - 1991-2008 r.
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa - handel i usługi - 1864-1914 r.
(1)
Warszawa - media - historia - 18 w.
(1)
Warszawa - media - historia - 1864-1914 r.
(1)
Wietnam
(1)
Wolne Miasto Kraków (1815-1846)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Opracowanie
(83)
Poradnik
(62)
Monografia
(58)
Praca zbiorowa
(47)
Powieść
(40)
Podręcznik
(34)
Reportaż
(18)
Thriller
(17)
Kryminał
(16)
Biografia
(14)
Esej
(14)
Pamiętniki i wspomnienia
(12)
Audiobooki
(10)
Dokumenty dźwiękowe
(10)
Dokumenty elektroniczne
(9)
Powieść obyczajowa
(8)
Publicystyka
(8)
Materiały konferencyjne
(7)
Raport z badań
(7)
Poradniki
(6)
Wywiad dziennikarski
(6)
Antologia
(5)
Materiały pomocnicze
(5)
Romans
(5)
Powieść psychologiczna
(4)
Autobiografia
(3)
Komedia
(3)
Księga pamiątkowa
(3)
Opowiadania i nowele
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Vademecum
(3)
Encyklopedia
(2)
Literatura LGBT
(2)
Podręczniki
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wywiad rzeka
(2)
Album
(1)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dzienniki
(1)
Edycja krytyczna
(1)
Edycje i wydania dzieł
(1)
Fantasy
(1)
Felieton
(1)
Grafika polska
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Komedia kryminalna
(1)
Komiksy
(1)
Korespondencja
(1)
Nekrolog
(1)
Pamiętniki austriackie
(1)
Pamiętniki czeskie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Portret literacki
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Prace popularne [Typ publikacji]
(1)
Publikacje
(1)
Reportaż angielski
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Satyra
(1)
Science fiction
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(331)
Socjologia i społeczeństwo
(71)
Historia
(68)
Zarządzanie i marketing
(47)
Informatyka i technologie informacyjne
(34)
Kultura i sztuka
(34)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(31)
Psychologia
(30)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(26)
Edukacja i pedagogika
(17)
Etnologia i antropologia kulturowa
(13)
Literaturoznawstwo
(13)
Językoznawstwo
(12)
Filozofia i etyka
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(8)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Religia i duchowość
(5)
Hobby i czas wolny
(4)
Medycyna i zdrowie
(4)
Rozwój osobisty
(4)
Inżynieria i technika
(3)
Styl życia, moda i uroda
(3)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
602 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie przy pracach.
Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. „ Nowe Supermedium” to przekrojowa lekcja historii i predykcja przyszłości telewizji napisana z każdej perspektywy – praktyka, eksperta oraz naukowca. Czytelnik odkrywa, jak telewizja ewoluuje w erze nowych technologii, oferując użytkownikom nowe ekscytujące doświadczenia. Telewizja nie umiera – przekształca się, a ta książka jest kluczem do nowej narracji. Publikacja porządkuje wiele wymiarów funkcjonowania świata TV: produkcji, reklamy, technologii. Praktyk rynku pozyska dzięki niej akademicką perspektywę, a teoretykom przybliży realia biznesu telewizyjnego. Publikacja jest dziełem pozwalającym spojrzeć na rynek telewizyjny w szerokim zakresie. W książce tej znajdują się artykuły naukowców, wykładowców, ekspertów i praktyków, dzięki czemu tematyka zagadnienia została ujęta bardzo szeroko.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 075 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 119-124. Indeks.
Autor stara się pokazać, jak portal stał się nie tylko medium służącym nawiązywaniu interakcji pomiędzy użytkownikami, ale także w jaki sposób jego funkcje znalazły zastosowanie w sferze polityki. W publikacji znajdziemy wiele cennych, porządkujących informacji, precyzyjnie ukazujących i dobrze dokumentujących szczególną pozycję Facebooka w internecie wśród jego użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 225-237. Indeks.
Czy można oglądać programy telewizyjne, nie mając telewizji i nie korzystając z platform streamingowych? Jak zmienia się interaktywność telewizji pod wpływem mediów społecznościowych? Jak odbiorcy definiują telewizję w dobie nowych mediów? Książka Aleksandry Powierskiej przynosi odpowiedzi na powyższe pytania, prezentując świeże podejście do badań nad przemianami współczesnej telewizji. W efekcie przeprowadzonych analiz powstaje koncepcja sieciowości telewizji, która w duchu teorii ANT wskazuje na coraz większą liczbę aktorów ludzkich i nie-ludzkich kształtujących praktyki odbiorcze oraz doświadczenia widzów-użytkowników. W publikacji nie brakuje również wątków dotyczących języka mediów społecznościowych, komunikacyjnej roli obrazów oraz znaczenia algorytmów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73227 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI W. ; t. 17)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Bibliografie przy pracach. Indeks.
Zebrane w tomie teksty łączy silne powiązanie refleksji teoretycznej nad mediami masowymi z praktyką badawczą, różni zaś odwoływanie się do odmiennych perspektyw i dyscyplin naukowych. Autorzy skupiają uwagę na zagadnienia silnie zakorzenionych w nauce, np. pamięci kulturowej, konstruowaniu narracji czy psychologii perswazji, ale też podejmują zagadnienia zupełnie nowe, takie jak lokowanie produktu czy dziennikarstwo hybrydowe. Publikowane teksty dowodzą, że współczesne medioznawstwo musi rozwijać się w poprzek ustalonych podziałów i dyscyplin naukowych, korzystając z całego dorobku humanistyki i nauk społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58509 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia dziennikarstwa / pod redakcją Andrzeja Skworza i Andrzeja Niziołka. - Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2010. - 774, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Indeksy.
Zbiór tekstów ponad 60 znanych polskich dziennikarzy - prasy, radia, telewizji i Internetu, z których każdy jest profesjonalistą w dziedzinie uprawianego przez siebie dziennikarskiego gatunku. Autorzy przekazują czytelnikom swoje zawodowe doświadczenia, fachowe porady nt. dziennikarskiego warsztatu oraz refleksje związane z wykonywanym przez siebie zawodem. Znakomite, przez profesjonalistów napisane teksty, mogą posłużyć jako podręcznik dla studentów dziennikarstwa i początkujących pracowników mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 [Rewers] (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55663 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [173]-200.
Książka poświęcona zagadnieniu roli technologii cyfrowych i mediów społecznościowych w teorii i praktyce zarządzania i przywództwa ograniczeniami. Dla studentów zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65920 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73988 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fake news : geneza, istota, przeciwdziałanie / Klaudia Rosińska. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 303 strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 276-297.
Choć rozprzestrzenianie się fałszywych wiadomości, zwanych fake newsami, jest obecnie powszechnym i bardzo niebezpiecznym problemem, wciąż nie udało się opracować skutecznych metod przeciwdziałania mu. Częściowo może wynikać to z faktu, że dotąd skupiano się głównie na analizie skutków i mechanizmów rozpowszechniania zjawiska fake newsów, a nie jego genezy. Publikacja Klaudii Rosińskiej poszerza dotychczasową perspektywę badawczą o ten stosunkowo nowy obszar, koncentrując się na ukazaniu fake newsów jako elementu szerszych procesów związanych z przekazywaniem i odbiorem informacji. Książka zawiera omówienia fake newsów znanych z polskiej przestrzeni cyfrowej, odnośniki do użytecznych narzędzi weryfikacji treści w Internecie oraz liczne materiały dydaktyczne i infografiki. Stanowi kompendium wiedzy dla studentów i pracowników naukowo-dydaktycznych na kierunkach społecznych i humanistycznych, a także dziennikarzy, nauczycieli oraz instytucji zajmujących się edukowaniem społeczeństwa obywatelskiego. Będzie też odkrywczą lekturą dla wszystkich zainteresowanych wpływem mediów na jednostki i całe społeczeństwa, w tym wojną informacyjną i cyberbezpieczeństwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron : ilustracje ; 21 cm.
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja zawiera teksty przybliżające zagadnienie przemocy w mediach (szczególnie polskich) z wielu perspektyw, z wykorzystaniem metodologii wielu dyscyplin naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69496/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74518 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56314 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Konteksty Wizualności)
Dla studentów dziennikarstwa, kulturoznawstwa, politologii, socjologii, licealistów, dziennikarzy, producentów, redaktorów.
Bibliografie przy pracach. Indeks.
Podręcznik przeznaczony dla studentów dziennikarstwa, kulturoznawstwa, politologii, socjologii, a także licealistów rozważających podjęcie takich studiów. Można go też polecić osobom zawodowo związanym z mediami, oraz wszystkim aktywnym i twórczym odbiorcom przekazów medialnych, którzy zdają sobie sprawę, że zawsze sprzedają nam one nie tylko informacje, ale także określoną ideologię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54711 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka książki, terapeutka uzależnień, opisuje psychologiczne aspekty funkcjonowania na portalach społecznościowych. Dowodzi, że poczucie pełnej kontroli naszej aktywności w internecie jest iluzją, porównuje znajomości wirtualne i realne, opisuje symptomy uzależnienia, ale też przypadki, gdy wirtualne kontakty pozwalały nawiązać więzi społeczne introwertykom. Książka adresowana do wszystkich użytkowników internetu, warta polecenia szczególnie rodzicom i nauczycielom, pragnącym poznać zagrożenia sieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, © 2020. - 291 stron ; 21 cm.
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69217 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001. - 236, [1] strona, [15] stron tablic : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia. Indeks.
Autorka mówi o tym, które reklamy oddziałują na odbiorcę. Dla badaczy kultury i komunikacji, studentów kierunków humanistycznych, specjalistów od reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41319 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przynależność kulturowa
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Książka w języku ukraińskim. Ця книжка — про комунікацію, але цілком із незвичного ракурсу. Порівнюючи спілкування дорослих і дітей (на прикладі своєї доні), авторка робить несподівані відкриття. Зокрема про те, що ми, дорослі, втрачаємо наше дитяче вміння комунікувати по-справжньому: на рівні слів, мовчання, співопису, обіймів, цілунків, запахів тощо. А ще втрачаємо свіжий погляд на себе, на світ і на речі у ньому.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej