Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(153)
Forma i typ
Książki
(150)
Publikacje fachowe
(88)
Publikacje dydaktyczne
(37)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje naukowe
(9)
Audiobooki
(3)
Proza
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(149)
wypożyczone
(20)
tylko na miejscu
(6)
nieokreślona
(4)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(8)
BD13 (Staszica 5a)
(6)
BD21 (Solidarności 90)
(3)
BD25 (Żytnia 64)
(2)
BD32 (Twarda 64)
(5)
BD36 (Redutowa 48)
(23)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(5)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(116)
XIICzM (Solidarności 90)
(3)
Autor
Górczyński Robert
(12)
Rajca Piotr
(11)
Piwko Łukasz
(6)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(6)
Sawka Krzysztof
(5)
Bąbol Krzysztof
(4)
Martin Robert C
(4)
Meryk Radosław
(4)
Moch Wojciech
(4)
Watrak Andrzej
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Włodarz Marek
(4)
Kulesza Radosław
(3)
Langa Sebastian
(3)
Leśniakiewicz Dawid
(3)
Matuk Konrad
(3)
Pełka Piotr (programista)
(3)
Raczyło Paulina (1987- )
(3)
Rosłan Katarzyna
(3)
Sikorski Witold (1950- )
(3)
Wojciechowski Adrian
(3)
Zawiła Anna
(3)
Zawiła Tadeusz
(3)
Althoff Cory
(2)
Chaniewska Maria
(2)
Chounlamany-Turalska Natalia
(2)
Deutsch Stacia
(2)
Deutsch Stacia. Girls who code (pol.)
(2)
Duckett Jon
(2)
Fabicka Patrycja
(2)
Flanagan David
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Horstmann Cay S. (1959- )
(2)
Jońca Rafał
(2)
Krieser Witold
(2)
Lachowski Lech
(2)
Liukas Linda (1986- )
(2)
Lott Steven F. (1956- )
(2)
Mizerska Anna
(2)
Petzold Charles (1953- )
(2)
Pilch Piotr
(2)
Rzepniewska Magdalena
(2)
Sarna Katarzyna
(2)
Schildt Herbert
(2)
Stefański Andrzej (tłumacz)
(2)
Sweigart Al
(2)
Wileńska Agnieszka
(2)
Wojtkowiak Katarzyna
(2)
Zatorska Joanna
(2)
Abelson Harold
(1)
Albahari Joseph
(1)
Albon Chris
(1)
Alexander Michael (1972- )
(1)
Auburn Matthew
(1)
Bampakos Aristeidis
(1)
Banzi Massimo
(1)
Bass Len
(1)
Beazley David M
(1)
Blandy Jim
(1)
Blete Marie-Alice
(1)
Bloch Joshua
(1)
Bochenek Adam
(1)
Bombik Wojciech
(1)
Brikman Yevgeniy
(1)
Brown Ethan (1975- )
(1)
Bruce Andrew (1958- )
(1)
Bruce Peter C. (1953- )
(1)
Bryant Daniel
(1)
Buisson Florent (1984- )
(1)
Burd Barry A
(1)
Caelen Olivier
(1)
Chapple Mike (1975- )
(1)
Chollet François
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Clark Jason A
(1)
Clements Paul (1955- )
(1)
Coldwind Gynvael
(1)
Crichlow Eric
(1)
Danch-Wierzchowska Marta
(1)
Daubois Alexandre
(1)
Davis Cornelia
(1)
Dawson Michael (programista)
(1)
Deeleman Pablo
(1)
Deitel Harvey M. (1945- )
(1)
Deitel Paul J
(1)
Dobrowolski Patryk
(1)
Domańska Diana
(1)
Donat Wolfram
(1)
Duka Mariusz
(1)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(1)
Dżdża Joanna
(1)
Evans Benjamin J
(1)
Evans Claire L
(1)
Farley David (1959- )
(1)
Feathers Michael C
(1)
Ferrone Harrison
(1)
Figus Valentina
(1)
Fitzpatrick Jerry
(1)
Folholc Przemysław
(1)
Ford Gabriel
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(131)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(138)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(153)
Język
polski
(152)
angielski
(1)
Odbiorca
Programiści
(51)
Dzieci
(22)
9-13 lat
(19)
6-8 lat
(13)
Informatycy
(12)
14-17 lat
(8)
Analitycy danych
(4)
Szkoły wyższe
(3)
0-5 lat
(2)
Menedżerowie
(2)
Młodzież
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Szkoły średnie
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Dziennikarze
(1)
Inżynierowie
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele
(1)
Progamisci
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(113)
Python (język programowania)
(30)
Języki programowania
(17)
Java (język programowania)
(13)
Programy komputerowe
(12)
JavaScript
(11)
Gry komputerowe
(10)
Algorytmy
(7)
Aplikacja internetowa
(6)
Architektura oprogramowania
(5)
C# (język programowania)
(5)
C++ (język programowania)
(5)
Programiści
(5)
Programowanie zwinne
(5)
Scratch (język programowania)
(5)
Uczenie maszynowe
(5)
Wzorzec projektowy (informatyka)
(5)
Analiza danych
(4)
C (język programowania)
(4)
Informatyka
(4)
Komputery
(4)
Programowanie
(4)
R (język programowania)
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Arduino (mikrokontroler)
(3)
Data science
(3)
Internet
(3)
Matematyka
(3)
Myślenie matematyczne
(3)
Optymalizacja
(3)
Programowanie (informat.) - podręcznik akademicki
(3)
Programowanie funkcyjne (informatyka)
(3)
Projektowanie
(3)
Przetwarzanie danych
(3)
Ruby (język programowania)
(3)
Scrum
(3)
Baza danych
(2)
Baza danych - budowa i organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Biblioteka (informatyka)
(2)
Dane
(2)
Excel
(2)
Git (program komputerowy)
(2)
GitHub (serwis internetowy)
(2)
Informatyka - podręcznik akademicki
(2)
Internet rzeczy
(2)
Keras (biblioteka programistyczna)
(2)
Kody
(2)
Komputery - budowa i organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Kontrola wersji (informatyka)
(2)
Linux
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Mikrokontrolery
(2)
Mikroserwis
(2)
Minecraft
(2)
MySQL (program komputerowy)
(2)
Organizacja pracy
(2)
PHP (język programowania)
(2)
Programowanie obiektowe
(2)
Projektowanie stron WWW
(2)
Przetwarzanie w chmurze
(2)
React.js
(2)
Roblox (gra komputerowa)
(2)
Serwer
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Sieć komputerowa - budowa i organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Statystyka matematyczna
(2)
Systemy operacyjne
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Trening umysłu
(2)
Unity (informatyka)
(2)
Visual Basic
(2)
.NET
(1)
API (interfejs)
(1)
Administracja systemem
(1)
Algorytmy - stosowanie - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Algorytmy kwantowe
(1)
Analityka predykcyjna
(1)
Android (system operacyjny)
(1)
Angular (framework)
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Automatyzacja
(1)
Bitcoin
(1)
Blockchain
(1)
Branża informatyczna
(1)
ChatGPT
(1)
Chatbot
(1)
Cloud native (informatyka)
(1)
DDD
(1)
Data mining
(1)
DevOps
(1)
Docker (oprogramowanie)
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Framework (platforma programistyczna)
(1)
GPT (modele językowe)
(1)
Go (język programowania)
(1)
Google LLC
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grafika komputerowa - podręcznik akademicki
(1)
Grafy
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Gatunek
Podręcznik
(99)
Poradnik
(20)
Ćwiczenia i zadania
(13)
Opracowanie
(11)
Publikacja bogato ilustrowana
(7)
Broszura
(4)
Książka do wypełniania
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Książki mówione
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry komputerowe
(2)
Powieść dziecięca amerykańska
(2)
Biografia
(1)
Komiks
(1)
Komiksy
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść
(1)
Publicystyka kanadyjska
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(135)
Edukacja i pedagogika
(22)
Zarządzanie i marketing
(11)
Matematyka
(7)
Inżynieria i technika
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(1)
Informatyka, Technologie Informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
153 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(W Prostocie Tkwi Siła)
Dla inżynierów oprogramowania i kierowników do spraw technicznych.
Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyjęcia podejścia DevOps. Dowiedz się, jak tworzyć bardziej iteracyjny i zorientowany na klienta styl rozwoju i dostarczania, by w efekcie poprawić współpracę, wyeliminować wąskie gardła i zwiększyć produktywność zespołu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74497 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow / Aurélien Géron ; przekład: Krzysztof Sawka. - Gliwice : Helion, © 2023. - 774, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
To trzecie wydanie bestsellerowego przewodnika po uczeniu maszynowym. Książka jest adresowana do osób, które chcą wejść w świat uczenia maszynowego ― przy czym wystarczą do tego minimalne umiejętności programistyczne. Zawarto tu minimum teorii, a proces nauki ułatwiają liczne przykłady i ćwiczenia. Dzięki temu przyswoisz niezbędne pojęcia i nauczysz się korzystać z gotowych platform produkcyjnych Pythona: Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. W tym wydaniu pokazano różnorodne techniki, od prostej regresji liniowej aż po głębokie sieci neuronowe. Szybko nauczysz się tworzyć działające systemy inteligentne!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla inżynierów oprogramowania.
Ta książka, napisana z myślą o inżynierach oprogramowania, jest trzecim, gruntownie zaktualizowanym wydaniem praktycznego przewodnika, który szybko przeprowadzi Cię od podstaw aż do zaawansowanych technik pracy z Gitem. Po zapoznaniu się z filozofią systemu i jego najważniejszymi funkcjami płynnie przejdziesz do takich zagadnień jak modyfikowanie drzew, korzystanie z dziennika odwołań i schowka. Znajdziesz tu również kilka przydatnych scenariuszy projektowych i sporo ciekawych wskazówek i porad. W efekcie nauczysz się korzystać z elastyczności Gita i w praktyczny sposób zarządzać procesem tworzenia kodu z zastosowaniem wielu różnych metod.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 75693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik podzielono na trzy części tematyczne dotyczące kontroli wersji, zarządzania projektami i pracy zespołowej. To ułatwi Ci wdrożenie się do rzeczywistej pracy i rozwiązywanie problemów. Poznasz zasady planowania i realizacji projektów z GitHubem, a także wypróbujesz sposoby rozstrzygania konfliktów scalania, co sprawi, że poczujesz się pewniej w pracy zespołowej w profesjonalnym środowisku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 71895 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka jest zwięzłym, skupionym na praktyce przewodnikiem po Pythonie w wersji 3.6 i nowszych. Dzięki niej skoncentrujesz się na rdzeniu języka i podstawowych zagadnieniach, które musisz doskonale opanować, jeśli chcesz pisać w nim dobry kod. Dowiesz się zatem, jak działa Python i jakich zasad należy przestrzegać podczas tworzenia programów, które później będą łatwe do przetestowania, debugowania i utrzymania. Dobrze zrozumiesz kluczowe kwestie, takie jak abstrakcja danych, kontrola przepływu programu, struktura programu, funkcje, obiekty i moduły. Poszczególne treści zostały zilustrowane przejrzystymi fragmentami kodu, pozwalającymi nie tylko łatwiej przyswoić opisane zagadnienia, ale i poczuć niezwykły urok Pythona.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73361 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Przekonaj się, jak skonfigurować swoje środowisko pracy i rozpocząć przygodę z Pythonem. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, co to są typy proste, zmienne, instrukcje warunkowe, pętle oraz listy. Ponadto nauczysz się tworzyć listy i funkcje oraz obsługiwać wyjątki i korzystać z plików. Gdy już zbudujesz fundamenty wiedzy na temat języka Python, przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień. Programowanie obiektowe, tworzenie grafiki oraz graficznego interfejsu użytkownika, tworzenie animacji i efektów dźwiękowych to tylko niektóre z poruszanych tematów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76508 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To ósme, zaktualizowane wydanie znakomitego podręcznika przeznaczonego dla adeptów języka C i ich nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 1644-0552 ; nr 190)
Bibliografia, netografia na stronie 201.
"Niniejsza książka jest łagodnym wprowadzeniem w świat programowania. Okazuje się, że nie musimy być geniuszami komputerowymi, aby nauczyć się programować. (...) Od Czytelnika nie wymagamy znajomości żadnych zaawansowanych narzędzi. Jedynymi wymaganiami są znajomość elementów szkolnej matematyki i chęć nauczenia się programowania. Pomimo że nauka programowania w książce odbywa się w języku Processing, to nabyta wiedza pozwoli na łatwe przejście do nauki programowania w innych językach, takich jak C, C++, C# czy Java". (ze "Wstępu")
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75218 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java : podstawy / Cay S. Horstmann ; tłumaczenie Łukasz Piwko. - Gliwice : Helion, copyright ©2020. - 767 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka jest zaktualizowanym i uzupełnionym podręcznikiem dla profesjonalnych programistów Javy.
Indeks.
Świat usłyszał o Javie pod koniec 1995 roku. Wkrótce stała się niezwykle popularną i cenioną technologią. Dziś jest dojrzałym, rozbudowanym, elastycznym, a przy tym niezwykle starannie zaprojektowanym językiem programowania, który może służyć do pisania dużych systemów, małych programów, aplikacji mobilnych i aplikacji WWW. Charakteryzuje się też wysublimowanymi zabezpieczeniami, które w niego wbudowano. Każdy, kto chce pisać dobry i wydajny kod, powinien dobrze poznać zarówno podstawowe, jak i zaawansowane cechy Javy. Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy - to pierwszy tom, w którym omówiono podstawy języka oraz najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika. W tym wydaniu opisano pakiet JDK Java Standard Edition (SE) w wersji 9, 10 i 11. Teorii towarzyszą liczne przykłady kodu, obrazujące zasady działania niemal każdej przedstawionej tu funkcji czy biblioteki. Przykładowe programy są proste, aby ułatwić naukę najważniejszych zagadnień. W tej książce między innymi: solidne wprowadzenie do Javy i przygotowanie środowiska pracy ; zasady programowania obiektowego: klasy, hermetyzacja, dziedziczenie ; mechanizm refleksji i obiekty proxy ; interfejsy, klasy wewnętrzne i wyrażenia lambda ; programowanie generyczne i system kolekcji ; GUI i praca z pakietem Swing ; programowanie współbieżne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74876 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Język Python został ostatnio sklasyfikowany w indeksie TIOBE jako najpopularniejszy obecnie język programowania, co zawdzięcza szerokim możliwościom stosowania go w projektowaniu, prototypowaniu, testach, wdrażaniu i konserwacji oprogramowania. To zaktualizowane i rozszerzone czwarte wydanie pokazuje, jak najlepiej używać Pythona, niezależnie od tego, czy jesteś profesjonalnym programistą, czy też chcesz użyć tego języka do rozwiązywania problemów w konkretnej dziedzinie. Nowe wydanie, starannie przygotowane przez uznawanych ekspertów dziedzinowych, skupia się na wersji 3.10, zapewniając pełną aktualność tej kluczowej pozycji dla pięciu wersji języka, włącznie z omówieniem niedawno wydanej wersji 3.11.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do C++ / Michał Matlak. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 168 stron ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 167-168.
Należący do języków ogólnego przeznaczenia C++ od lat pozostaje niezwykle popularny wśród programistów. I wciąż zdobywa nowych entuzjastów. Jeśli chcesz się przekonać, jak się pracuje z tym wszechstronnym i potężnym językiem, przygodę z nim koniecznie rozpocznij od tego podręcznika! Przeprowadzi Cię on krok po kroku przez najważniejsze zagadnienia i definicje związane z C++. Z pewnością docenisz to, że każde pojęcie, które należy opanować, zostało zilustrowane gotowym, działającym programem. Autorowi książki bowiem chodzi o to, by teorię przyswajać na podstawie praktyki - niejako przy okazji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72123 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Python : instrukcje dla programisty / Eric Matthes ; przekład: Robert Górczyński. - Wydanie II zaktualizowane i poprawione. - Gliwice : Helion, copyright © 2020. - 614 stron : ilustracje ; 23 cm.
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcisz nawyk starannego testowania kodu przed wdrożeniem. Poszczególne zagadnienia będziesz natychmiast utrwalać dzięki licznym ćwiczeniom. Kolejnym etapem nauki będą praktyczne projekty: gra zręcznościowa, wizualizacja danych oraz aplikacja internetowa. Umiejętności, które zdobędziesz w ramach tego błyskawicznego kursu Pythona, pozwolą Ci tworzyć własne, rzeczywiste i wykorzystywane w praktyce aplikacje! W tej książce znajdziesz dokładne instrukcje, jak: przygotować środowisko pracy i napisać swój pierwszy program wykorzystywać biblioteki i narzędzia Pythona, w tym pygame, matplotlib, plotly i Django generować interaktywne wizualizacje danych tworzyć proste aplikacje internetowe i wdrażać je na serwerach WWW testować i debugować kod oraz z powodzeniem rozwiązywać pojawiające się problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73797 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest praktycznym zbiorem gotowych do użycia receptur, podanych tak, aby maksymalnie ułatwić proces przygotowania danych do analizy. Omówiono tu takie kwestie dotyczące danych jak importowanie, ocena ich jakości, uzupełnianie braków, porządkowanie i agregacja, a także przekształcanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70345 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zagadki Logiczne)
Gra "Rycerska misja" zabiera Cię w całkiem nowy świat - do wnętrza komputera! Ale staniesz tam w twarzą w twarz nie tylko z rycerzami i smokami... Użyj swojej wiedzy z dziedziny programowania i algorytmów, by zakończyć tę mrożącą krew w żyłach przygodę i sam zdecyduj, jak się potoczy. Zakończ misję i zostań mistrzem komputera!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka odsłania tajniki języka VBA i pokazuje jak wykorzystywać je do automatyzacji codziennych zadań i zwiększenia wydajności prazy z tym programem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 69066 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiek: 7-12 lat.
Doskonała pozycja wpierającą rozwój dziecka, rozwijająca logiczne myślenie i wspomagająca naukę przez zabawę. Wiele ciekawych ćwiczeń pozwalających na tworzenie rozwiązań, doświadczanie własnej sprawności w rozwiązywaniu problemów. Ta książka jest wspierającym doświadczeniem przekładającym się na wszystkie aspekty życia. Dziecko obserwuje, analizuje, wnioskuje, uczy się spostrzegawczości, cierpliwości, myślenia przyczynowo-skutkowego. Zawarte ćwiczenia pobudzają do myślenia zarówno kreatywnego jak i krytycznego. W książce łamigłówki logiczne, zadania matematyczne, szyfry i obrazki do rozkodowywania oraz wiele innych rozwijających zabaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiek: 8-13 lat.
Doskonała pozycja wpierającą rozwój dziecka, rozwijająca logiczne myślenie i wspomagająca naukę przez zabawę. Wiele ciekawych ćwiczeń pozwalających na tworzenie rozwiązań, doświadczanie własnej sprawności w rozwiązywaniu problemów. Ta książka jest wspierającym doświadczeniem przekładającym się na wszystkie aspekty życia. Dziecko obserwuje, analizuje, wnioskuje, uczy się spostrzegawczości, cierpliwości, myślenia przyczynowo-skutkowego. Zawarte ćwiczenia pobudzają do myślenia zarówno kreatywnego jak i krytycznego. W książce łamigłówki logiczne, zadania matematyczne, szyfry i obrazki do rozkodowywania oraz wiele innych rozwijających zabaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 51 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie bez tajemnic / teksty, opracowanie merytoryczne Tamara Malska. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2023. - 47, [1] strona : ilustracje ; 29 cm.
"Kodowanie bez tajemnic" to książka dla dzieci z klas I-III, które lubią pogłówkować i które ciekawi otaczający świat. Zawiera kilkadziesiąt zakodowanych wiadomości, a każda z nich kryje tajemnicę innego fascynującego miejsca. To prawdziwa logiczna podróż przez Europę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie krok po kroku dla maluchów : z pieskiem / opracowanie zadań Katarzyna Sarna ; ilustracje Patrycja Fabicka. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2023. - 24 strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
Wiek: 4+.
W przyszłości zostanę… PROGRAMISTĄ! Każdy programista musi dostrzegać różne zależności, aby umiejętnie pisać kod, a tego właśnie uczyć się może już jako dziecko dzięki serii „Kodowanie krok po kroku”. Seria w prosty sposób wprowadza w świat kodowania i programowania. Wykonując zadania, dziecko ćwiczy cierpliwość, spostrzegawczość, logiczne myślenie. Będzie to świetna metoda na zapoznanie się ze sposobem działania maszyn i algorytmów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie krok po kroku dla starszaków : z robotem / opracowanie zadań Katarzyna Sarna ; ilustracje Patrycja Fabicka. - Wydanie II. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2023. - 24 strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 29 cm.
Wiek: 6+.
W przyszłości zostanę… PROGRAMISTĄ! Każdy programista musi dostrzegać różne zależności, aby umiejętnie pisać kod, a tego właśnie uczyć się może już jako dziecko dzięki serii „Kodowanie krok po kroku”. Seria w prosty sposób wprowadza w świat kodowania i programowania. Wykonując zadania, dziecko ćwiczy cierpliwość, spostrzegawczość, logiczne myślenie. Będzie to świetna metoda na zapoznanie się ze sposobem działania maszyn i algorytmów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej