Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(51)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje naukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(58)
wypożyczone
(2)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(3)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(1)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(46)
Autor
Potocki Arkadiusz
(3)
Żbikowska Agnieszka (public relations)
(3)
Brunson Russell
(2)
Winkler Renata
(2)
Babis Henryk
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bek-Gaik Bogusława
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Cardone Natale
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Dilts Robert (1955- )
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dyba Adam
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Frier Sarah
(1)
Gad Jacek
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Glinka Beata
(1)
Gniazdowski Paweł (1960- )
(1)
Graziosi Dean
(1)
Green Alison
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Hartley Kate
(1)
Hartley Mary (1948- )
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Iwińska-Knop Krystyna
(1)
Jagiełka Agnieszka
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jelonek Adam W. (1968- )
(1)
Johann Maria
(1)
Kandefer Katarzyna
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kosińska Milena
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kreft Jan
(1)
Kuron Piotr
(1)
Levy Steven
(1)
Limański Andrzej
(1)
Linn Susan (1948- )
(1)
Magier-Łakomy Ewa
(1)
McNamee Roger (1956- )
(1)
Mianowski Maciej
(1)
Moderska Beata
(1)
Moderski Jerzy
(1)
Mruk Henryk
(1)
Murray Kevin (1928- )
(1)
Nadskakuła Olga (zarządzanie)
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Puławski Krzysztof
(1)
Pułka Leszek (1956- )
(1)
Randolph Marc (1958- )
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rozbicka Patrycja
(1)
Rydzkowski Włodzimierz
(1)
Rymkiewicz Bartosz
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Skrzypek Elżbieta (ekonomia)
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Streibel Barbara J
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Walińska Ewa
(1)
Waszkiewicz-Raviv Alicja
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Wierzchoń Renata
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wojewódzka-Król Krystyna (1948- )
(1)
Wróbel Piotr (zarządzanie)
(1)
Wywiał-Prząda Katarzyna
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Łucki Zbigniew (1938- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żak Piotr
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Żądło Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(19)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(4)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(18)
Komunikacja społeczna
(9)
Komunikacja marketingowa
(8)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Komunikacja wewnętrzna
(6)
Kultura organizacyjna
(5)
Public relations
(5)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(5)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
Marketing
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Zarządzanie
(3)
Branding (marketing)
(2)
E-konsumenci
(2)
Facebook
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Globalizacja
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja społeczna - a przedsiębiorstwo
(2)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(2)
Kultura organizacyjna - podręcznik
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - podręcznik akademicki
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe - marketing
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe - zarządzanie - podręcznik
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Start-up
(2)
Sukces
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zarządzanie strategiczne - metody
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zaufaniem
(2)
Zaufanie
(2)
Algorytmy
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Apple (komputery)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki - marketing - polityka
(1)
Banki - reklama - polityka
(1)
Bibliotekarstwo - jakość - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - marketing - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - nauczanie - szkoły wyższe - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - organizacja - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - w literaturze - historia
(1)
Bibliotekarze - szkolenie - Polska
(1)
Biblioteki akademickie - marketing - Polska
(1)
Big data
(1)
Biznesplan - podręcznik
(1)
Ceny - polityka - zagadnienia
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Dezinformacja
(1)
Dzieci
(1)
Estetyka
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Filmy i seriale
(1)
Finanse
(1)
Flexicurity
(1)
Google
(1)
Google LLC
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Influencerzy
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instagram
(1)
Intranet
(1)
Inwigilacja
(1)
Kadry - polityka - podręcznik
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja interpersonalna - metody
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja międzykulturowa - podręcznik
(1)
Komunikacja niewerbalna - wydawnictwa popularne
(1)
Komunikacja społeczna - bibliotekarstwo - Polska
(1)
Komunikacja społeczna - metody
(1)
Komunikacja społeczna - podręcznik
(1)
Komunikacja wewnętrzna - badanie - Polska - od 1989 r.
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Komunikowanie marketingowe - metody
(1)
Komunikowanie marketingowe - podręcznik akademicki
(1)
Komunikowanie marketingowe - teoria
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt - zagadnienia
(1)
Konkurencja - podręcznik
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura organizacyjna - Polska
(1)
Kultura organizacyjna - badanie - Polska - od 1989 r.
(1)
Kultura organizacyjna - podręcznik akademicki
(1)
Lejek sprzedażowy
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Polska
(2)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Dania
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Polska - a Unia Europejska - transport
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
Publicystyka
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Zarządzanie i marketing
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51519 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63716 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46733 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
W dzisiejszym środowisku pracy, które w coraz większym stopniu wymaga współdziałania i dobrych relacji między pracownikami, umiejętność zorganizowania i poprowadzenia zebrania staje się dla menadżera niezbędna. Dzięki radom zawartym w książce czytelnik może sprawić, że zebranie zmieni się w spotkanie pełnych entuzjazmu i zaangażowanych w pracę partnerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44573 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka : wizerunek, wizualność, komunikacja / redakcja Leszek Pułka & Patrycja Rozbicka. - Kraków : Libron, copyright 2018. - 205, [10] stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 205-206.
Publikacja stanowi zbiorową pracę naukowców związanych z Instytutem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. W tomie poszczególni autorzy omawiają teorie marki i starają się usystematyzować kryteria dobrej marki, przedstawiają koncept Visual Us(age) oraz podejmują próbę wytłumaczenia fenomenu komunikowania architektury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60371 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Facebook : a miało być tak pięknie / Steven Levy ; przełożyła Katarzyna Sosnowska. - Wydanie I. - Białystok : Mova, 2022. - 558, [2] strony ; 24 cm.
Indeks.
Zakulisowa historia jednej z najpotężniejszych i najbardziej kontrowersyjnych amerykańskich firm – Facebooka. Jako student drugiego roku Mark Zuckerberg stworzył prostą stronę internetową, która miała służyć jako kampusowa sieć społecznościowa. Dziś Facebook jest największą platformą społecznościową na świecie skupiającą prawie trzy miliardy użytkowników, a jej wartość rośnie z dnia na dzień. Facebook to nie tylko niewinna sieć do publikowania postów. To potężne narzędzie, które niewłaściwie używane może przynieść fatalne skutki. Wycieki danych, manipulacja użytkownikami, rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji. Oparta na setkach wywiadów książka stanowi zapis niesamowitego sukcesu oraz licznych porażek imperium Zuckerberga. To opowieść o firmie oraz o ludziach, którzy ją tworzą. To wnikliwy i fascynujący obraz globalnej korporacji, która realnie wpływa na każdy aspekt naszego życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50920 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 191-194.
Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Myśli Zachodniej)
Najgłośniejsza i najbardziej wpływowa praca Bernaysa, w której prostym językiem opisane są mechanizmy formowania świadomości mas. Demokratyczne społeczeństwo to, zdaniem Bernaysa, pierwotnie nieuformowana i mało rozgarnięta masa, pozbawiona trwałego spoiwa, której powinna przewodzić garstka inteligentnych nadzorców. Nadzorcy ci, korzystając z naukowych badań nad psychologią jednostki i psychologią tłumu, a także z rozmaitych metod indoktrynacji i manipulowania ludzkimi pragnieniami, powinni ustalać system wartości i główne cele społeczne, popychając ludzi w tę czy inną stronę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69962 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Pomimo rosnącej liczby badań naukowych wyliczających krzywdy wynikające z nadmiernego zanurzenia w nieregulowanym, potężnie uwodzicielskim i ukierunkowanym na zyski świecie przemysłu „kid-tech", czyli technologii dla dzieci, technologie cyfrowe były już głęboko zakorzenione w życiu dzieci jeszcze przed pandemią COVID-19. W książce „Kto wychowuje nasze dzieci?" Linn - jedna z czołowych światowych ekspertek ds. wpływu Big Tech oraz przemysłu technologicznego na dzieci - zgłębia przyczyny oraz konsekwencje tej monumentalnej zmiany w kierunku zdigitalizowanego, skomercjonalizowanego dzieciństwa, skupiając się na wartościach, relacjach oraz nauce. Dzieci stają się lukratywną pożywką dla szeregu firm technologicznych, społecznościowych czy produkujących zabawki, począwszy od producentów eksploatacyjnych gier, przez platformy mediów społecznościowych, po technologię „edukacyjną" i markowe programy szkolne o wątpliwej skuteczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76213 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej