Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(118)
Forma i typ
Książki
(118)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Proza
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(124)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(2)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(8)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(108)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Autor
Olędzki Jerzy (1945- )
(5)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(4)
Adamus-Matuszyńska Anna
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Ociepka Beata (1964- )
(3)
Scott David Meerman (1961- )
(3)
Wojcik Krystyna
(3)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(2)
Davis Anthony E. (1949- )
(2)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(2)
Miotk Anna
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Werbanowska Marta
(2)
Adamus Wiktor
(1)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Ambler Tim
(1)
Andrzejewski Piotr (1955- )
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Banaszek Tomasz
(1)
Barlik Jacek
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Black Sam ( -1999)
(1)
Bland Michael
(1)
Bloom Robert H
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Botwina Grzegorz
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Conti Dave
(1)
Cooper Birk P
(1)
Cooper Scott W
(1)
Cornelissen Joep
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czechowska-Derkacz Beata
(1)
Czyżewska Maria
(1)
D'Vari Marisa (1969- )
(1)
Deckers Erik
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Duda Aneta (reklama)
(1)
Dudek Wiesław (1931- )
(1)
Dudzińska Anna
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Falls Jason
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Green Andy (1958- )
(1)
Gregory Anne
(1)
Grunig James E
(1)
Grutzner Fritz P
(1)
Guzowski Rafał (politolog)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hartley Kate
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Herrling Tony
(1)
Holiday Ryan
(1)
Hope Ewa
(1)
Hyken Shep
(1)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Kamiński Leszek (komunikacja)
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kastory Paweł
(1)
Kocójowa Maria (1939- )
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Kowalczyk Małgorzata (tłumacz)
(1)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(1)
Kozłowski Marek (psycholog)
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kuczyński Jarosław
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Kuzborski Michał (1984- )
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Leigh Rich
(1)
Lignar Karolina
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(57)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(118)
Język
polski
(118)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Public relations
(60)
Public relations w internecie
(13)
Marketing elektroniczny
(9)
Media społecznościowe
(7)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Komunikacja marketingowa
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Public relations - metody
(5)
Public relations - poradnik
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing - metody
(4)
Marketing polityczny
(4)
Public relations - podręcznik akademicki
(4)
Reklama
(4)
Reklama - metody
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Komunikacja polityczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Public relations - a polityka
(3)
Public relations - podręcznik
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Czasopisma młodzieżowe polskie
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Kadry - polityka
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(2)
Komunikacja społeczna - poradnik
(2)
Marketing
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing szeptany
(2)
Opinia publiczna
(2)
Promocja handlowa - metody
(2)
Propaganda
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(2)
Public relations - Polska
(2)
Public relations - a reklama
(2)
Public relations - a samorząd terytorialny
(2)
Public relations - bibliotekarstwo
(2)
Public relations - teoria
(2)
Reklama - a public relations
(2)
Reklama internetowa
(2)
Samorząd terytorialny - a public relations
(2)
Sponsoring - poradnik
(2)
Zarządzanie
(2)
Środki masowego przekazu - marketing
(2)
Administracja
(1)
Administracja - a public relations
(1)
Autoprezentacja - poradnik
(1)
Banki
(1)
Banki - marketing - materiały konferencyjne
(1)
Banki internetowe - marketing - Polska
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bernays, Edward L. (1891-1995)
(1)
Bhp - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarstwo - jakość - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - marketing - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - nauczanie - szkoły wyższe - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - organizacja - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - w literaturze - historia
(1)
Bibliotekarstwo - zarządzanie - metody
(1)
Bibliotekarze - szkolenie - Polska
(1)
Biblioteki akademickie - marketing - Polska
(1)
Biurowość - organizacja - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Blog
(1)
Blogerzy
(1)
Blogi
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
COVID-19
(1)
Ceny - polityka
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopisma polskie - marketing
(1)
Czasopisma studenckie polskie
(1)
Demokracja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Dziennikarze
(1)
Epidemie
(1)
Estetyka
(1)
Etyka - a public relations - materiały konferencyjne
(1)
Event marketing
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka - etyka
(1)
Grunig, James E.
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel - organizacja - metody
(1)
Handel - organizacja - metody - poradnik
(1)
Handel - zarządzanie
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja - a promocja handlowa
(1)
Informacja naukowa - zarządzanie - metody
(1)
Informacja wizualna
(1)
Temat: dzieło
Wróżka (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
2001-0
(2)
1701-
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(5)
Poradnik
(4)
Poradniki
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Powieść
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Blogi
(1)
Esej
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Sensacja
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Zarządzanie i marketing
(12)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
118 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41883 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.659 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 333. Indeks.
"Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR" zawiera pięćset jeden pytań na temat public relations, które zadawano autorowi przy różnych okazjach. Odpowiedzi są krótkie, wyczerpujące i ułatwiają szybkie zrozumienie tematu. Wyjaśniają, czym dokładnie jest PR, opisują charakter jego działań, jak również aspekty strategii i planowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62104 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Politologiczny)
Bibliografia na stronach 265-283. Indeks.
Monografia poświęcona dorobkowi Edwarda Bernaysa omawia historię przejścia od propagandy do public relations w kontekście wciąż aktualnego problemu skutecznego, ale etycznego działania w obszarze PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68145 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki dla studentów zarządzania, marketingu, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych z zakresu PR.
Bibliografia na stronach 348-355 oraz przy rozdziałach. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37738 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 282-284.
W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ich przydatność i skuteczność. Poza teorią zawarto też wiele praktycznych przykładów i studiów przypadków, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozważania nad przyszłością public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49993 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka oferuje profesjonalne podejście do zagadnienia. Omawia kompleksowo problematykę public relations - od definicji, znaczenia i rozwoju, poprzez opisy przypadków. Dla zainteresowanych tematem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45395 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations w bankach wirtualnych / Michał Macierzyński. - Warszawa : "CeDeWu", 2008. - 258 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
(Platinium)
Bibliogr. s. 250-258.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52509 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Barbara Rozwadowska. - Warszawa : "Studio Emka", copyright 2002. - 393, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia.
Autorka porusza szeroki zakres zagadnień podając wszystko w bardzo przystępnej formie. Dla zainteresowanych tematem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41759 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie. Książka nie tylko dla marketerów i specjalistów PR, którzy muszą orientować się w nowych technikach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach. Indeks.
Kolejna poważna literatura przedmiotu. Autor omawia znaczenie komunikacji on-line w public relations. Książka dla studentów public relations i wszystkich zainteresowanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.659 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inne stany świadomości / Natalia Szymańczyk. - Wydanie I. - Warszawa : Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza, 2023. - 381, [3] strony ; 21 cm.
Trzydziestoletnia Amelia Tudor swoje życie dzieli między pracę w agencji PR i związane z nią rozrywki a studia doktoranckie pod okiem ekscentrycznego Profesora, bo jak twierdzi, każdy powinien mieć w życiu kogoś starszego, mądrzejszego, lepiej wykształconego albo przynajmniej z większym bagażem doświadczeń. Obie te sfery są antidotum na samotność, bo choć wokół Amelii nie brak barwnych postaci, a codzienność często przybiera zawrotne tempo, wieczory w pustym mieszkaniu okazują się trudne do zniesienia. Na jednej z imprez Amelia poznaje Teofila, bezczelnego i zarozumiałego biznesmena, konesera kobiet i używek. I choć dziewczyna wie, że to mężczyzna, na którym najprawdopodobniej się zawiedzie, świetnie bawi się w jego towarzystwie i nie umie zrezygnować z tej znajomości. Czy szalona przygoda i skomplikowana relacja pozwolą Amelii odnaleźć własną drogę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56743 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40918 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Książka omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: o eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations, o eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations, o prognostyczne - czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70349 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej