Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(118)
Forma i typ
Książki
(118)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Proza
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(124)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(2)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(8)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(108)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Autor
Olędzki Jerzy (1945- )
(5)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(4)
Adamus-Matuszyńska Anna
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Ociepka Beata (1964- )
(3)
Scott David Meerman (1961- )
(3)
Wojcik Krystyna
(3)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(2)
Davis Anthony E. (1949- )
(2)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(2)
Miotk Anna
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Werbanowska Marta
(2)
Adamus Wiktor
(1)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Ambler Tim
(1)
Andrzejewski Piotr (1955- )
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Banaszek Tomasz
(1)
Barlik Jacek
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Black Sam ( -1999)
(1)
Bland Michael
(1)
Bloom Robert H
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Botwina Grzegorz
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Conti Dave
(1)
Cooper Birk P
(1)
Cooper Scott W
(1)
Cornelissen Joep
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czechowska-Derkacz Beata
(1)
Czyżewska Maria
(1)
D'Vari Marisa (1969- )
(1)
Deckers Erik
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Duda Aneta (reklama)
(1)
Dudek Wiesław (1931- )
(1)
Dudzińska Anna
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Falls Jason
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Green Andy (1958- )
(1)
Gregory Anne
(1)
Grunig James E
(1)
Grutzner Fritz P
(1)
Guzowski Rafał (politolog)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hartley Kate
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Herrling Tony
(1)
Holiday Ryan
(1)
Hope Ewa
(1)
Hyken Shep
(1)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Kamiński Leszek (komunikacja)
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kastory Paweł
(1)
Kocójowa Maria (1939- )
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Kowalczyk Małgorzata (tłumacz)
(1)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(1)
Kozłowski Marek (psycholog)
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kuczyński Jarosław
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Kuzborski Michał (1984- )
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Leigh Rich
(1)
Lignar Karolina
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(57)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(118)
Język
polski
(118)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Public relations
(60)
Public relations w internecie
(13)
Marketing elektroniczny
(9)
Media społecznościowe
(7)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Komunikacja marketingowa
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Public relations - metody
(5)
Public relations - poradnik
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing - metody
(4)
Marketing polityczny
(4)
Public relations - podręcznik akademicki
(4)
Reklama
(4)
Reklama - metody
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Komunikacja polityczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Public relations - a polityka
(3)
Public relations - podręcznik
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Czasopisma młodzieżowe polskie
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Kadry - polityka
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(2)
Komunikacja społeczna - poradnik
(2)
Marketing
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing szeptany
(2)
Opinia publiczna
(2)
Promocja handlowa - metody
(2)
Propaganda
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(2)
Public relations - Polska
(2)
Public relations - a reklama
(2)
Public relations - a samorząd terytorialny
(2)
Public relations - bibliotekarstwo
(2)
Public relations - teoria
(2)
Reklama - a public relations
(2)
Reklama internetowa
(2)
Samorząd terytorialny - a public relations
(2)
Sponsoring - poradnik
(2)
Zarządzanie
(2)
Środki masowego przekazu - marketing
(2)
Administracja
(1)
Administracja - a public relations
(1)
Autoprezentacja - poradnik
(1)
Banki
(1)
Banki - marketing - materiały konferencyjne
(1)
Banki internetowe - marketing - Polska
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bernays, Edward L. (1891-1995)
(1)
Bhp - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarstwo - jakość - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - marketing - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - nauczanie - szkoły wyższe - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - organizacja - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - w literaturze - historia
(1)
Bibliotekarstwo - zarządzanie - metody
(1)
Bibliotekarze - szkolenie - Polska
(1)
Biblioteki akademickie - marketing - Polska
(1)
Biurowość - organizacja - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Blog
(1)
Blogerzy
(1)
Blogi
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
COVID-19
(1)
Ceny - polityka
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopisma polskie - marketing
(1)
Czasopisma studenckie polskie
(1)
Demokracja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Dziennikarze
(1)
Epidemie
(1)
Estetyka
(1)
Etyka - a public relations - materiały konferencyjne
(1)
Event marketing
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka - etyka
(1)
Grunig, James E.
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel - organizacja - metody
(1)
Handel - organizacja - metody - poradnik
(1)
Handel - zarządzanie
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja - a promocja handlowa
(1)
Informacja naukowa - zarządzanie - metody
(1)
Informacja wizualna
(1)
Temat: dzieło
Wróżka (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
2001-0
(2)
1701-
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(5)
Poradnik
(4)
Poradniki
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Powieść
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Blogi
(1)
Esej
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Sensacja
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Zarządzanie i marketing
(12)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
118 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61784 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 167-[175]. Indeksy.
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizualny PR : siła obrazów w komunikacji organizacji / Alicja Waszkiewicz-Raviv. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, copyright 2021. - 227, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [207]-222.
Książka stanowi spójny i interdyscyplinarny opis uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Jest próbą całościowego określenia komunikacji wizualnej z punktu widzenia public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 153-159.
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży. Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69936 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w polskim sporcie : praca zbiorowa / pod redakcją naukową Grzegorza Botwiny. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2020. - 220 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Dla praktyków zarządzania organizacjami sportowymi, przedstawicieli związków sportowych, klubów sportowych i stowarzyszeń promujących sport, a także badaczy, doktorantów i studentów.
Bibliografie, netografie przy pracach.
W prezentowanej monografii „Zarządzanie w polskim sporcie” sport ukazany jest z różnych perspektyw: marketingowej, sponsoringowej, zarządzania organizacją sportową i poszczególnymi jej elementami, innowacji w sporcie, społecznej odpowiedzialności biznesu czy public relations. W poszczególnych rozdziałach przedstawiono zagadnienia od bardziej ogólnych do bardziej szczegółowych. Należy jednak zauważyć, że nie jest to całościowy przegląd aspektów zarządzania w sporcie, lecz raczej prezentacja wybranych obszarów czy studiów przypadków, umożliwiających spojrzenie na zarządzanie w polskim sporcie z perspektywy specjalistów z różnych dziedzin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 77563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53970 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; t. 205)
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
W publikacji znaleźć można przydatne elementy z zakresu teorii komunikowania, w tym komunikowania międzynarodowego, szeroką perspektywę medioznawczą, politologiczną i filozoficzną – w odniesieniu do podstawowego zagadnienia etyki public relations. (…) Idea, jaka łączy poszczególne teksty, to poszukiwanie zasad poprawnego komunikowania, a także – co stanowi o wyjątkowości monografii – podkreślanie prewencyjnego charakteru PR i troski o jakość porozumiewania się pomiędzy podmiotami i interesariuszami. (Z recenzji dr hab. Klaudii Cymanow-Sosin)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73927 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55055 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54294 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62909 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 370-392.
Autorka analizuje w jakim kierunku podąża proces zmian w prowadzeniu kampanii rywalizacyjnych i jak technologie informacyjno-komunikacyjne wzbogacają, a zarazem przeobrażają ten proces. Temat ten jest wysoce aktualny, znajduje się w toku ewolucji, posiada dynamiczny charakter i ze względu na swoją „świeżość” ciągle jest niewystarczająco osadzony i opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład Autorki pracy za pionierski i wnoszący nowe, naukowo istotne ustalenia dla podjętego przez nią tematu. Książka dostarcza wielu istotnych informacji o charakterze poznawczym, a także postulatów i wniosków o charakterze praktycznym, które mogą stanowić przydatne rekomendacje dotyczące tego, jak wpływać na opinię publiczną w toku prowadzonych kampanii wyborczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68563 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej