Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(116)
Forma i typ
Książki
(116)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Proza
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(122)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(2)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(8)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(107)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Autor
Olędzki Jerzy (1945- )
(5)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(4)
Adamus-Matuszyńska Anna
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Ociepka Beata (1964- )
(3)
Scott David Meerman (1961- )
(3)
Wojcik Krystyna
(3)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(2)
Davis Anthony E. (1949- )
(2)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(2)
Miotk Anna
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Werbanowska Marta
(2)
Adamus Wiktor
(1)
Albigowski Marek
(1)
Ali Moi
(1)
Ambler Tim
(1)
Andrzejewski Piotr (1955- )
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Banaszek Tomasz
(1)
Barlik Jacek
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Black Sam ( -1999)
(1)
Bland Michael
(1)
Bloom Robert H
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Botwina Grzegorz
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Conti Dave
(1)
Cooper Birk P
(1)
Cooper Scott W
(1)
Cornelissen Joep
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czechowska-Derkacz Beata
(1)
Czyżewska Maria
(1)
D'Vari Marisa (1969- )
(1)
Deckers Erik
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Duda Aneta (reklama)
(1)
Dudzińska Anna
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Falls Jason
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Green Andy (1958- )
(1)
Gregory Anne
(1)
Grunig James E
(1)
Grutzner Fritz P
(1)
Guzowski Rafał (politolog)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hartley Kate
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Herrling Tony
(1)
Holiday Ryan
(1)
Hope Ewa
(1)
Hyken Shep
(1)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Kamiński Leszek (komunikacja)
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kastory Paweł
(1)
Kocójowa Maria (1939- )
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Kot Wiesław (1959- )
(1)
Kowalczyk Małgorzata (tłumacz)
(1)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(1)
Kozłowski Marek (psycholog)
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kuczyński Jarosław
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Kuzborski Michał (1984- )
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Leigh Rich
(1)
Lignar Karolina
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lodish Leonard M
(1)
Loska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(116)
Język
polski
(116)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Public relations
(59)
Public relations w internecie
(13)
Marketing elektroniczny
(9)
Media społecznościowe
(7)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Komunikacja marketingowa
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Public relations - metody
(5)
Public relations - poradnik
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing - metody
(4)
Marketing polityczny
(4)
Public relations - podręcznik akademicki
(4)
Reklama - metody
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Komunikacja polityczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Public relations - a polityka
(3)
Public relations - podręcznik
(3)
Reklama
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Czasopisma młodzieżowe polskie
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Kadry - polityka
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(2)
Komunikacja społeczna - poradnik
(2)
Marketing
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing szeptany
(2)
Opinia publiczna
(2)
Promocja handlowa - metody
(2)
Propaganda
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(2)
Public relations - Polska
(2)
Public relations - a reklama
(2)
Public relations - a samorząd terytorialny
(2)
Public relations - bibliotekarstwo
(2)
Public relations - teoria
(2)
Reklama - a public relations
(2)
Reklama internetowa
(2)
Samorząd terytorialny - a public relations
(2)
Sponsoring - poradnik
(2)
Zarządzanie
(2)
Środki masowego przekazu - marketing
(2)
Administracja
(1)
Administracja - a public relations
(1)
Autoprezentacja - poradnik
(1)
Banki
(1)
Banki - marketing - materiały konferencyjne
(1)
Banki internetowe - marketing - Polska
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bernays, Edward L. (1891-1995)
(1)
Bhp - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarstwo - jakość - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - marketing - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - nauczanie - szkoły wyższe - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - organizacja - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - w literaturze - historia
(1)
Bibliotekarstwo - zarządzanie - metody
(1)
Bibliotekarze - szkolenie - Polska
(1)
Biblioteki akademickie - marketing - Polska
(1)
Biurowość - organizacja - podręcznik dla szkół zawodowych
(1)
Blog
(1)
Blogerzy
(1)
Blogi
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
COVID-19
(1)
Ceny - polityka
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopisma polskie - marketing
(1)
Czasopisma studenckie polskie
(1)
Demokracja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Dziennikarze
(1)
Epidemie
(1)
Estetyka
(1)
Etyka - a public relations - materiały konferencyjne
(1)
Event marketing
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka - etyka
(1)
Grunig, James E.
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel - organizacja - metody
(1)
Handel - organizacja - metody - poradnik
(1)
Handel - zarządzanie
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja - a promocja handlowa
(1)
Informacja naukowa - zarządzanie - metody
(1)
Informacja wizualna
(1)
Inicjatywy lokalne - Polska - od 2004 r.
(1)
Temat: dzieło
Wróżka (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
2001-0
(2)
1701-
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(5)
Poradnik
(4)
Poradniki
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Powieść
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Blogi
(1)
Esej
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Sensacja
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Zarządzanie i marketing
(12)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
116 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58145 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego = Research Reports of Librarianship and Information Studies of the Jagiellonian University. / red. nauk. Maria Kocójowa)
Streszcz., wstęp i spis treści również ang. Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44997 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59326 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przewodnik)
Bibliografia na stronach 143-144. Indeks.
Poradnik zawiera praktyczne wskazówki dla każdego, kto chciałby się dowiedzieć, jak współpracować i skutecznie komunikować się z mediami. Czytelnik dowie się, w jaki sposób funkcjonują media.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53208 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Dla studentów kierunków dziennikarskich związanych z marketingiem, a także praktyków biznesu, menedżerów oraz rzeczników prasowych.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 2 / Krystyna Wojcik. - Wydanie 2 zmienione, rozszerzone. - Warszawa : "Placet", 2001. - Strony 381-862 : ilustracje ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
Bibliografia. Indeks.
Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktyków, którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną Public relations, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik Public relations, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami. Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego Public relations, umiejscawia Public relations wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele Public relations oraz cele realizowane w konkretnej działalności (głównie przedsiębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się Public relations, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku Public relations, a także inspiruje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji. Pierwszy tom koncentruje się na metodach działania w dwóch fazach przygotowujących właściwą działalność Public relations w otoczeniu organizacji: fazie analizy sytuacji wyjściowej oraz w fazie planowania działalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40030 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Bibliografia, netografia na stronach 291-296.
Książka o manipulacji w środkach masowego przekazu, o mechanizmie newsów on-line, często będących informacjami niesprawdzonymi, acz budzącymi ogromne emocje. Publikowane dla większej popularności serwisów, generują wzmożony ruch na stronach. Publikacja napisana żywym językiem, dla zainteresowanych wirtualnymi mediami informacyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mity PR-u : czy nie ma złej sławy? / Rich Leigh ; tekst przełożyła Aleksandra Ożarowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - XVII, [1], 316 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja wyjaśnia mity istniejące wewnątrz i na zewnątrz branży PR, które zdaniem Autora biorą się z braku jej zrozumienia. Książka jest przewodnikiem dla studentów, przedsiębiorców oraz PR-owców, rozwiewającym wątpliwości dotyczące public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64432 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49219 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Administracja Publiczna. Biblioteka)
Gatunek
Hasło UKD: Organy administracji różnych stopni - Polska - poradniki Komunikacja społeczna - socjologia - Polska - poradniki Serwisy internetowe - Polska - poradnik
Bibliogr. s. 234-248.
Dzięki przewodnikowi każdy przedstawiciel administracji publicznej uniknie najczęstszych błędów popełnianych podczas komunikowania się z obywatelami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Dowie się też, jak wykorzystywać social media w codziennej pracy, na przykład do promocji wydarzeń odbywających się w mieście i regionie, zwiększania zaangażowania mieszkańców w akcje społeczne czy pozyskiwania opinii na temat funkcjonowania urzędu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; Nr 22)
Gatunek
Hasło UKD: Strony WWW Biblioteki-działalność Komunikacja społeczna-socjologia
Bibliogr. s. 114-[115].
Książka zwiera wskazówki dotyczące tworzenia wirtualnej wizytówki biblioteki, prezentuje filary prowadzenia dobrego bibliobloga.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54474 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Paradoks kłamcy / Michał Kuzborski. - Wydanie I. - Wrocław : Black Turtle, 2019. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Książka zawieszona pomiędzy powieścią obyczajową a thrillerem. Opowiada historię S., trzydziestoletniego „zawodowego kłamcy” – specjalisty od brudnego PR, który tym razem ma okazję walczyć po właściwej stronie. Przynajmniej z pozoru. Akcja powieści rozgrywa się w 2013 roku, w dużym mieście na południu Polski. Mecenas Żabota wciąga S. w sprawę wyciszenia szantażysty. Szybko okazuje się, że szantaż jest elementem większej gry, w którą uwikłane są siły ze styku biznesu, polityki i przestępczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41439 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej