Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(21)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Hübner-Wojciechowska Joanna
(2)
Jabłoński Artur (1987- )
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Ali Moi
(1)
Barry Pete S
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Gruszkowski Tomasz
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Głąb Paweł
(1)
Holmes Chet
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Kall Jacek
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Michalski Jakub (prawo)
(1)
Miotk Anna
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Smaga Marta
(1)
Sobota Daniel
(1)
Sullivan Luke
(1)
Szczęsny Monika
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wrycza Joanna
(1)
Zeegen Lawrence
(1)
Zinserling Urszula
(1)
Zwoliński Szymon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Reklama internetowa
(9)
Reklama
(5)
Copywriting internetowy
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Reklama - poradnik
(3)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Marketing - metody - poradnik
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Public relations - poradnik
(2)
Reklama - estetyka - poradnik
(2)
Sztuka pisania
(2)
Czas pracy - organizacja - poradnik
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google AdWords
(1)
Google AdWords - poradnik
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grafika użytkowa - technika - poradnik
(1)
Handel - metody - poradnik
(1)
Ilustracje - metody - poradnik
(1)
Informacja wizualna - poradnik
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
(1)
Marka własna
(1)
Marketing
(1)
Marketing - poradnik
(1)
Marketing - prawo - Polska - stan na 2009 r. - poradnik
(1)
Perswazja
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo autorskie - a marketing - Polska - stan na 2009 r. - poradnik
(1)
Prawo autorskie - a reklama - Polska - stan na 2009 r. - poradnik
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - marketing - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - organizacja - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - reklama - metody - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations - a dziennikarze - poradnik
(1)
Public relations w internecie
(1)
Public relations w internecie - poradnik
(1)
Reklama - metody - poradnik
(1)
Reklama - planowanie - poradnik
(1)
Reklama - prawo - Polska - stan na 2009 r. - poradnik
(1)
Reklama internetowa - metody - poradnik
(1)
Reklama prasowa - poradnik
(1)
Reklama radiowa - poradnik
(1)
Reklama telewizyjna - poradnik
(1)
Rysunek
(1)
Sponsoring - poradnik
(1)
Sztuka - socjologia - 20 w.
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Techniki sprzedaży - metody - poradnik
(1)
Wywiad dziennikarski - organizacja - poradnik
(1)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(1)
Znaki graficzne - symbolika - poradnik
(1)
Znaki towarowe - zarządzanie - poradnik
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Poradniki
(2)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo... Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77103 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
48OMNIS_NLOP 991052998534105066 P
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 71634 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71410 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Autor w bardzo przystępny sposób wyjaśnia wszystkie zawiłości prawne związane z zakładaniem sklepu internetowego. W książce odnajdziemy także wzory umów i regulaminów, które pomogą od początku działać zgodnie z literą prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69191 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej