Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(128)
Forma i typ
Książki
(126)
Poradniki i przewodniki
(22)
Publikacje fachowe
(8)
Proza
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(140)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(3)
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(9)
W51 (Bielskiego 3)
(13)
W73 (Żytnia 64)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(2)
W91 (Chłodna 11)
(3)
Odolanka (Ordona 12F)
(6)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(109)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(5)
Rzychoń Tomasz
(4)
Brunson Russell
(3)
Rackham Neil (1942- )
(3)
Zych Robert
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Belfort Jordan (1962- )
(2)
Biliński Witold
(2)
Cooper Birk P
(2)
Cooper Scott W
(2)
Grutzner Fritz P
(2)
Grzesiak Mateusz
(2)
Hofmann Agnieszka
(2)
Kamiński Arkadiusz
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(2)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(2)
Kunert Zofia
(2)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(2)
Mackay Harvey
(2)
Matyja Piotr
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Seidel Hagen (1964- )
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamson Brent
(1)
Ahmed Mohi
(1)
Albigowski Marek
(1)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biskup Rafał (prawo)
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Budzisz Marek (ekonomia)
(1)
Burg Bob
(1)
Buzan Tony (1942-2019)
(1)
Błaż Agata
(1)
Celoch Aneta
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Ciarkowski Szymon
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Ciszewski Jerzy (prawo)
(1)
Coughter Peter
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dadan Michał
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dereziński Paweł
(1)
Dixon Matthew (1972- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Duda Tomasz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dymmel Joanna
(1)
Dziekanowski Maciej
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Elder Alexander (1950- )
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Frankowski Karol Piotr (1971- )
(1)
Froń Karol
(1)
Futrell Charles
(1)
Gasper Dorota
(1)
Geißler Heike (1977- )
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Gnela Bogusława
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grocholski Grzegorz
(1)
Grzybek Robert
(1)
Głatki Michał
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Holmes Chet
(1)
Howson Peter (1957- )
(1)
Hyken Shep
(1)
Israel Richard (1942- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jordan Jason (1970- )
(1)
Jurewicz Tomasz
(1)
Kacprzak Katarzyna (radca prawny)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(58)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(127)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(126)
angielski
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(5)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(5)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(71)
Sprzedaż
(20)
Obsługa klienta
(16)
Konsumenci (ekon.)
(14)
Marketing
(12)
Techniki sprzedaży - metody
(12)
Perswazja
(9)
Handel elektroniczny
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Sukces
(7)
Techniki sprzedaży - poradnik
(7)
Handel
(6)
Obsługa klienta - metody
(6)
Zarządzanie relacjami z klientami
(6)
Marketing - metody
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Negocjacje
(4)
Promocja handlowa
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Sprzedaż konsumencka
(4)
Techniki sprzedaży - podręcznik
(4)
Handel - zarządzanie
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Merchandising
(3)
Nieruchomości
(3)
Obsługa klienta - poradnik
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(3)
Public relations
(3)
Zarządzanie
(3)
Autoprezentacja
(2)
Badania marketingowe
(2)
E-konsumenci
(2)
Handel - metody
(2)
Handel - metody - poradnik
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Handlowcy
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konsumenci
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - metody - poradnik
(2)
Marketing - psychologia
(2)
Marketing partnerski
(2)
Media społecznościowe
(2)
Negocjacje - handel
(2)
Negocjacje - metody
(2)
Negocjacje - psychologia
(2)
Obsługa klienta - psychologia
(2)
Perswazja - metody
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - poradnik
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Sukces - psychologia
(2)
Techniki sprzedaży - podręcznik akademicki
(2)
Techniki sprzedaży - psychologia
(2)
Usługi
(2)
Wartość ekonomiczna - zarządzanie
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie - metody
(2)
Zarządzanie strategiczne - metody
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie
(2)
Akwizycja - metody - podręcznik
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza danych
(1)
Arbitraż gospodarczy - prawo - Polska - 2001-2008 r.
(1)
Baza danych - stosowanie - marketing - podręcznik akademicki
(1)
Belfort, Jordan (1962- )
(1)
Belfort, Jordan(1962- )
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Carnegie, Dale (1888-1955)
(1)
Ceny
(1)
Ceny - polityka
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy - organizacja - poradnik
(1)
Daewoo Motor Polska - konkurencyjność
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Eksperci
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Facebook
(1)
Factoring - prawo - Polska - 2001-2008 r.
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa) - marketing - podręcznik
(1)
Forfaiting - prawo - Polska - 2001-2008 r.
(1)
Fuzja przedsiębiorstw - teoria
(1)
Geissler, Heike (1977- )
(1)
Giełda papierów wartościowych - inwestycje - 21 w.
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel - ekonomika - 21 w.
(1)
Handel - organizacja
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(3)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Alaska (Stany Zjednoczone ; półwysep)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Lipsk (Niemcy)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Śląskie, województwo (od 1999) - handel i usługi
(1)
Gatunek
Poradnik
(27)
Poradniki
(8)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Powieść
(3)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Kryminał
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(21)
Praca, kariera, pieniądze
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
128 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73987 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Biznes-zarządzanie Handel Sprzedaż-organizacja-technika Marketing
Bibliogr. s. [445]-455.
Adresowana do poczatkujących przedsiębiorców publikacja dostarcza kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować własną koncepcję biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58626 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Jordan i Vazzana wychodzą z założenia, że barierą dla rozwoju firmy nie są ograniczone możliwości produkcyjne, ale źle zarządzana sprzedaż. Odpowiadają na pytania, jak zwiększyć zdolność organizacji do sprzedaży i podnieść efektywność sił sprzedażowych. Przedstawiają schemat jak w praktyce konkretne działania handlowców przełożyć na zamierzone rezultaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39976 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Create Yourself)
(Onepress Exclusive)
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70680 (1 egz.)
Książka
W koszyku
S&OP / Roman Wendt. - [Kiełpin] : BookEdit, copyright 2024. - 121 stron : ilustracje ; 21 cm.
Praktyczny i zwięzły przewodnik po wdrożeniu i doskonaleniu procesów planowania i prognozowania w firmach właścicielskich średniej wielkości. Autor, Roman Wendt, opierając się na swoich bogatych doświadczeniach, przedstawia sprawdzone rozwiązania, które można wdrożyć w każdej firmie produkcyjnej, niezależnie od jej wielkości i branży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 77619 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
(Zarządzanie)
Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad. Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych najważniejszych pojęć ze świata biznesu w możliwie jak najmniej czasochłonny sposób. Jego książka Indywidualny program MBA to kompleksowy i przejrzysty przegląd wszystkich ważnych tematów biznesowych – takich jak przedsiębiorczość, rozwój produktu, marketing, sprzedaż, negocjacje, księgowość, finanse, produktywność, komunikacja, przywództwo, projektowanie systemów, analiza i zarządzanie operacyjne – a wszystko to zawarte w jednym tomie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73961 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM)
Indeks.
Podręcznik zawiera usystematyzowaną wiedzę obejmującą cały proces sprzedaży relacyjnej, począwszy od poszukiwania potencjalnych klientów, a skończywszy na kontaktowaniu się z nabywcami już po dokonaniu przez nich zakupów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44625 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik z zakresu sztuki skutecznej sprzedaży. Zawarte w nim zalecenia, podpowiedzi i wskazówki mają ułatwić: odkrycie prawdziwych potrzeb klienta, zrozumienie racji przez niego przemawiających. Jasno, przejrzyście napisana publikacja z pewnością przydatna będzie dla tych, którzy uczą się sztuki sprzedaży lub już zawodowo zajmują się sprzedażą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55523 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56661 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54188 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50231 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej