Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(101)
Forma i typ
Książki
(100)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(110)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(2)
W32 (Solidarności 90)
(6)
W51 (Bielskiego 3)
(11)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(89)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(5)
Rzychoń Tomasz
(4)
Zych Robert
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Belfort Jordan (1962- )
(2)
Biliński Witold
(2)
Brunson Russell
(2)
Cooper Birk P
(2)
Cooper Scott W
(2)
Grutzner Fritz P
(2)
Hofmann Agnieszka
(2)
Kamiński Arkadiusz
(2)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(2)
Kunert Zofia
(2)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(2)
Mackay Harvey
(2)
Matyja Piotr
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Rackham Neil (1942- )
(2)
Seidel Hagen (1964- )
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamson Brent
(1)
Ahmed Mohi
(1)
Albigowski Marek
(1)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biskup Rafał (prawo)
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Burg Bob
(1)
Buzan Tony (1942-2019)
(1)
Błaż Agata
(1)
Celoch Aneta
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Coughter Peter
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dadan Michał
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dereziński Paweł
(1)
Dixon Matthew (1972- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Duda Tomasz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dymmel Joanna
(1)
Dziekanowski Maciej
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Elder Alexander (1950- )
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Froń Karol
(1)
Futrell Charles
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grocholski Grzegorz
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzybek Robert
(1)
Głatki Michał
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Holmes Chet
(1)
Hyken Shep
(1)
Israel Richard (1942- )
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jordan Jason (1970- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kaplan Steve (1960- )
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kay Frances (1949- )
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kimball Bob
(1)
Kluska Michał
(1)
Kochanowska-Szlęzak Ewa
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kowalska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Kozak Robert (1964- )
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kruszewski Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(101)
Język
polski
(101)
Odbiorca
Handlowcy
(5)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(71)
Konsumenci (ekon.)
(14)
Obsługa klienta
(14)
Techniki sprzedaży - metody
(12)
Handel elektroniczny
(8)
Perswazja
(7)
Techniki sprzedaży - poradnik
(7)
Handel
(6)
Marketing
(6)
Obsługa klienta - metody
(6)
Sprzedaż
(6)
Sukces
(6)
Komunikacja marketingowa
(4)
Marketing - metody
(4)
Promocja handlowa
(4)
Techniki sprzedaży - podręcznik
(4)
Handel - zarządzanie
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Merchandising
(3)
Negocjacje
(3)
Obsługa klienta - poradnik
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(3)
Public relations
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Autoprezentacja
(2)
E-konsumenci
(2)
Handel - metody
(2)
Handel - metody - poradnik
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Handlowcy
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - metody - poradnik
(2)
Marketing - psychologia
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Media społecznościowe
(2)
Negocjacje - handel
(2)
Negocjacje - psychologia
(2)
Nieruchomości
(2)
Obsługa klienta - psychologia
(2)
Perswazja - metody
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - poradnik
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Sprzedaż konsumencka
(2)
Sukces - psychologia
(2)
Techniki sprzedaży - podręcznik akademicki
(2)
Techniki sprzedaży - psychologia
(2)
Usługi
(2)
Wartość ekonomiczna - zarządzanie
(2)
Zarządzanie - metody
(2)
Zarządzanie strategiczne - metody
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie
(2)
Akwizycja - metody - podręcznik
(1)
Baza danych - stosowanie - marketing - podręcznik akademicki
(1)
Belfort, Jordan (1962- )
(1)
Belfort, Jordan(1962- )
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Carnegie, Dale (1888-1955)
(1)
Ceny - polityka
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy - organizacja - poradnik
(1)
Daewoo Motor Polska - konkurencyjność
(1)
Decyzje
(1)
Facebook
(1)
Firma (nazwa) - marketing - podręcznik
(1)
Giełda papierów wartościowych - inwestycje - 21 w.
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel - ekonomika - 21 w.
(1)
Handel - organizacja
(1)
Handel - organizacja - metody
(1)
Handel - organizacja - metody - poradnik
(1)
Handel detaliczny - Polska - od 1989 r.
(1)
Handel detaliczny - podręcznik akademicki
(1)
Handel detaliczny - socjologia - Stany Zjednoczone
(1)
Innowacje - stosowanie - zarządzanie
(1)
Innowacje - zarządzanie
(1)
Instagram
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Internet - stosowanie - handel
(1)
Kadry - polityka
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna - handel - zagadnienia
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 2001 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - Stany Zjednoczone
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie
(1)
Konsumenci (ekon.) - poradnik
(1)
Konsumenci (ekon.) - zagadnienia
(1)
Koszty - rachunkowość - podręcznik
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Śląskie, województwo (od 1999) - handel i usługi
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Poradniki
(8)
Podręcznik
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
101 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54749 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62916 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tematem publikacji są profile sprzedawców, z wyróżnieniem Challengera, który zawsze osiąga wyniki znacząco wykraczające ponad przeciętną. Autorzy informują, jak rozpoznawać poszczególne profile sprzedawców, jak nauczyć pracowników modelu sprzedaży Challenger czy skutecznie przejmować kontrolę nad procesem sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63315 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce Czytelnik dowie się jak oczarować klientów jakością obsługi, kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy, postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi, radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 67950 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48970 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46234 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W filmie "Wilk z Wall Street" Jordan Belfort, w którego na ekranie wcielił się Leonardo di Caprio, stosuje System Linii Prostej Dotyczący Sprzedaży i Perswazji , by zmienić grupę nieudaczników, zarabiających poniżej przeciętnej, w skutecznych sprzedawców, którzy potrafią sprzedać wszystko każdemu. Tym razem Jordan zaprasza czytelników za kulisy, pokazując krok po kroku, jak odkrył nadzwyczajne techniki zdobywania wielkiego majątku z korzyścią dla siebie, swoich klientów i zespołów sprzedaży. Wszystkie te techniki, strategie i wskazówki zostały przetestowane i udowodniono, że sprawdzają się w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54472 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, żee w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanas´cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52412 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
(Biznes w Praktyce)
Bibliogr. s. 276-[277].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61848 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej