Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(39)
wypożyczone
(1)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(37)
Autor
Budzyński Wojciech
(3)
Szlis Izabela
(2)
Bakalarska Justyna
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Blajer-Gołębiewska Anna
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Conley Chip (1960- )
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Deckers Erik
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Falls Jason
(1)
Feldy Marzena
(1)
Filipczuk Magdalena
(1)
Filipczuk Michał
(1)
Gojtowska Maja
(1)
Golinowski Janusz (1959- )
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Jeleńska Anna (podatki)
(1)
Kolarska-Bobińska Lena (1947- )
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kozłowski Marek (psycholog)
(1)
Król Małgorzata Beata
(1)
Lipka Anna
(1)
Machnicka Zyta
(1)
Murdoch Anna
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Peters Thomas J. (1942- )
(1)
Pułka Leszek (1956- )
(1)
Rozbicka Patrycja
(1)
Sadowski Michał (informatyka)
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Simonson Alex
(1)
Skowronek Iwona (zarządzanie)
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Szwajlik-Buczyńska Anna
(1)
Szybilska Izabela
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Waszczak Stanisław
(1)
Waszkiewicz Alicja
(1)
Waszkiewicz-Raviv Alicja
(1)
Winnicka-Wejs Alicja
(1)
Wrona Sylwia
(1)
Ślifirska Aleksandra
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Temat
Wizerunek przedsiębiorstwa
(32)
Public relations
(6)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(4)
Marketing
(3)
Media społecznościowe
(3)
Banki
(2)
Banki - marketing
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Obsługa klienta
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Znaki towarowe
(2)
Banki - marketing - polityka
(1)
Banki - reklama - polityka
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowe usługi detaliczne - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - jakość - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - marketing - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - nauczanie - szkoły wyższe - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - organizacja - Polska
(1)
Bibliotekarstwo - w literaturze - historia
(1)
Bibliotekarze - szkolenie - Polska
(1)
Biblioteki akademickie - marketing - Polska
(1)
Branding (marketing)
(1)
Chorzy - psychologia
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Estetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma (nazwa) - marketing
(1)
Firma (nazwa) - reklama
(1)
Gender marketing
(1)
Giełda
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja wizualna
(1)
Internet - stosowanie - gospodarka
(1)
Kadry
(1)
Kadry - polityka - zagadnienia
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna - bibliotekarstwo - Polska
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Kultura organizacyjna - Polska
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Marketing elektroniczny - metody
(1)
Marketing kulturowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing zaangażowany społecznie
(1)
Opinia publiczna - badanie - Polska - od 1989 r.
(1)
Organizacje - teoria - podręcznik akademicki
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Postawy - Polska - od 1989 r.
(1)
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(1)
Przedsiębiorstwo - zatrudnienie - zagadnienia
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne - Polska - od 1989 r.
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations - bibliotekarstwo
(1)
Public relations - podręcznik
(1)
Public relations - szkolnictwo wyższe
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama - estetyka
(1)
Społeczeństwo informacyjne - a bibliotekarstwo - Polska
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolnictwo wyższe - Polska - od 2001 r.
(1)
Szkolnictwo wyższe - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Służba informacyjna biblioteczna - Polska
(1)
Służba zdrowia - marketing
(1)
Służba zdrowia - zarządzanie
(1)
Turystyka
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa - Polska
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa - podręcznik
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa - podręcznik akademicki
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa - zarządzanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie kryzysowe - podręcznik
(1)
Zarządzanie przez wartości
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Polska - gospodarka - socjologia - od 1989 r.
(1)
Polska - socjologia - od 1989 r.
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58855 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48187 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka : wizerunek, wizualność, komunikacja / redakcja Leszek Pułka & Patrycja Rozbicka. - Kraków : Libron, copyright 2018. - 205, [10] stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 205-206.
Publikacja stanowi zbiorową pracę naukowców związanych z Instytutem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. W tomie poszczególni autorzy omawiają teorie marki i starają się usystematyzować kryteria dobrej marki, przedstawiają koncept Visual Us(age) oraz podejmują próbę wytłumaczenia fenomenu komunikowania architektury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67453 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64374 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 317-333.
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych wymiarów psychologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71238 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64424 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948)
Bibliogr. s. [213]-227.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64575 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 191-194.
Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek : jak go zmierzyć i jak poprawić / Izabela Szlis. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 319 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 235-249.
Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi. Praca stanowi usystematyzowaną koncepcję pomiaru wizerunku, która może być zaadaptowana w różnych sferach działalności gospodarczej. Wskazuje także potencjalne kierunki działań ułatwiających walkę konkurencyjną i budowanie przewagi na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58132 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 169-178.
Publikacja prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyraźana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Autorzy przedstawiają propozycje pozwalające na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizualny PR : siła obrazów w komunikacji organizacji / Alicja Waszkiewicz-Raviv. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, copyright 2021. - 227, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [207]-222.
Książka stanowi spójny i interdyscyplinarny opis uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Jest próbą całościowego określenia komunikacji wizualnej z punktu widzenia public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 239-260.
Monografia poświęcona wpływowi reputacji przedsiębiorstw na zachowania inwestorów giełdowych z uwzględnieniem społecznych i psychologicznych czynników kształtujących tę relację. Autorka w publikacji zaprezentowała wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zmiennych kształtujących reputację przedsiębiorstwa oraz jej wpływu na decyzje inwestorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67475 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja przedstawia wybrane problemy dotyczące przemian zachodzących pod wpływem nowych technologii w procesie obsługi klienta oraz w działaniach sprzedażowych i promocyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69122 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej