Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(41)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(3)
W51 (Bielskiego 3)
(7)
W73 (Żytnia 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(31)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Kall Jacek
(4)
De Chernatony Leslie (1953- )
(3)
Adamczyk-Żylińska Marika
(2)
Bruzi Hanna
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kumar Nirmalya
(2)
Mikołajczyk Jacek
(2)
Misztal-Kania Aleksandra
(2)
Miśkiewicz Magdalena
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Anholt Simon
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Cooper Birk P
(1)
Cooper Scott W
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grutzner Fritz P
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hancke Marek. Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej (pol.)
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Healey Matthew
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jawień Robert
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krajewski Karol
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lincoln Keith
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Mickiewicz Bartosz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Narus James A
(1)
Neumeier Marty (1947- )
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Pułka Leszek (1956- )
(1)
Rojek Roman
(1)
Rozbicka Patrycja
(1)
Rzemieniak Magdalena Lidia
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Samul Joanna
(1)
Sieradzka Katarzyna
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Steenkamp Jan-Benedict E. M
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Szczepański Jarosław (marketing)
(1)
Szulce Halina
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wheeler Alina
(1)
Wojewoda Izabela
(1)
Wrona Sylwia
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Świątkowska Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(35)
angielski
(1)
Temat
Firma (nazwa)
(13)
Znaki towarowe - zarządzanie
(13)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Znaki towarowe
(10)
Firma (nazwa) - marketing
(9)
Znak towarowy
(8)
Marketing strategiczny
(7)
Komunikacja marketingowa
(4)
Marketing - metody
(4)
Marketing
(3)
Public relations
(3)
Marketing narodowy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie strategiczne - metody
(2)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(2)
Znaki towarowe - marketing
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie - poradnik
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Firma (nazwa) - podręcznik akademicki
(1)
Firma (nazwa) - reklama - podręcznik
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna - psychologia - poradnik
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekon.) - 20-21 w.
(1)
Konsumenci (ekon.) - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - poradnik
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(1)
Marketing - metody - poradnik
(1)
Marketing - zarządzanie - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Marketing strategiczny - poradnik
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promocja handlowa - metody - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - 20-21 w.
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - poradnik
(1)
Reklama - metody - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Wartość ekonomiczna - zarządzanie
(1)
Wspólna Polityka Rolna UE
(1)
Własność przemysłowa - ochrona
(1)
Zarządzanie - metody
(1)
Zarządzanie - podręcznik
(1)
Zarządzanie strategiczne - metody - 20-21 w.
(1)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik akademicki
(1)
Znaki towarowe - marketing - 20-21 w. - podręcznik akademicki
(1)
Znaki towarowe - ochrona
(1)
Znaki towarowe - podręcznik
(1)
Znaki towarowe - podręcznik akademicki
(1)
Znaki towarowe - prawo - Polska
(1)
Znaki towarowe - prawo międzynarodowe
(1)
Znaki towarowe - socjologia
(1)
Znaki towarowe - zarządzanie - 20-21 w.
(1)
Żywność - marketing
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55516 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44067 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47951 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 335-336. Indeks.
Książka omawia zarówno niebezpieczeństwa, jak i nowe możliwości będące skutkiem gwałtownego wzrostu marek detalistów. Rozważania poparte są danymi pochodzącymi z różnych międzynarodowych źródeł oraz wynikami badań ankietowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52974 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka : wizerunek, wizualność, komunikacja / redakcja Leszek Pułka & Patrycja Rozbicka. - Kraków : Libron, copyright 2018. - 205, [10] stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 205-206.
Publikacja stanowi zbiorową pracę naukowców związanych z Instytutem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. W tomie poszczególni autorzy omawiają teorie marki i starają się usystematyzować kryteria dobrej marki, przedstawiają koncept Visual Us(age) oraz podejmują próbę wytłumaczenia fenomenu komunikowania architektury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rodziałach. Indeks.
Podręcznik kluczowych elementów brandingu daje czytelnikowi kompleksowy zakres zarządzania marką, podejście zorientowane na aplikacje oparte na solidnej teorii oraz zestaw unikalnych frameworków do organizacji zasad budowania marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61845 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Książka omawia zagadnienia związane z marketingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53970 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52115 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 167-[175]. Indeksy.
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50848 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej