Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(27)
Forma i typ
Książki
(26)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(2)
W32 (Solidarności 90)
(5)
BD36 (Redutowa 48)
(1)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(22)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Drewnowski Jacek (1974- )
(693)
Kowalska Dorota
(664)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(-)
Zarawska Patrycja (1970- )
(558)
Mosiewicz-Szrejter Maria
(503)
Kochanowski Jan
(469)
Braiter Paulina (1968- )
(391)
King Stephen (1947- )
(363)
Birek Wojciech (1961- )
(352)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(352)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(343)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(325)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(296)
Goscinny René (1926-1977)
(294)
Popławska Anna (literatura)
(293)
Fabianowska Małgorzata
(290)
Zimnicka Iwona (1963- )
(280)
Roberts Nora (1950- )
(276)
Dybała Paweł (1981- )
(273)
Sidorkiewicz Tomasz
(271)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Mortka Marcin (1976- )
(257)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(255)
Steel Danielle (1948- )
(252)
Starosta Marek (tłumacz)
(248)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Shakespeare William (1564-1616)
(240)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(236)
Szulc Andrzej
(236)
Beaumont Émilie (1948- )
(235)
Leśmian Bolesław
(234)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Krasicki Ignacy
(229)
Pratchett Terry (1948-2015)
(225)
Siemianowski Roch (1950- )
(223)
Syty Jakub (1982- )
(223)
Ochab Janusz (1971- )
(222)
Gawryluk Barbara (1957- )
(220)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(218)
Mazan Maciejka
(215)
Ludwikowska Jolanta
(211)
Jakuszewski Michał
(207)
Coben Harlan (1962- )
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Prus Bolesław (1847-1912)
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Mróz Remigiusz (1987- )
(198)
Oklejak Marianna (1981- )
(198)
Stanecka Zofia (1972- )
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(191)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(191)
Kane Bob (1915-1998)
(189)
Doyle Arthur Conan (1859-1930)
(187)
Domańska Joanna
(186)
Finger Bill (1914-1974)
(186)
Strzałkowska Małgorzata
(186)
Rzehak Wojciech (1967- )
(184)
Dwornik Karolina
(182)
Van Hamme Jean (1939- )
(179)
Lipski Robert P. (1967- )
(176)
Sparks Nicholas (1965- )
(176)
Siegel Jerry (1914-1996)
(175)
Ławnicki Lucjan
(175)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(174)
Widmark Martin (1961- )
(174)
Grisham John (1955- )
(173)
Shuster Joseph Joe (1914-1992)
(173)
Astley Neville
(170)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(170)
Nesbø Jo (1960- )
(168)
Baker Mark (1959- )
(167)
Gerritsen Tess (1953- )
(167)
Hopkins Andy
(167)
Nesme Alexis
(167)
Potter Joc
(167)
Cieślik Donata
(166)
Dobrzańska Anna
(166)
Child Lee (1954- )
(165)
Kraśko Jan (1954- )
(162)
Jax Joanna (1969- )
(161)
Jachowicz Stanisław
(159)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(159)
Skalska Katarzyna
(159)
Supeł Barbara
(159)
Głowińska Anita
(158)
Skowrońska Emilia
(158)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(157)
Lem Stanisław (1921-2006)
(157)
Siewior-Kuś Alina
(157)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(155)
Rosiński Grzegorz (1941- )
(155)
Broniek Dominik
(152)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Psychoterapeuci
(6)
Rodzice
(5)
9-13 lat
(3)
Psycholodzy
(3)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
14-17 lat
(1)
Logopedzi
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Uzależnieni
(1)
Temat
Terapia schematów
(10)
Psychoterapia
(9)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(7)
Techniki samopomocy
(5)
Wczesne nieadaptacyjne schematy
(4)
Zaburzenia emocjonalne
(4)
Młodzież
(3)
Regulacja emocji
(3)
Terapia transdiagnostyczna
(3)
Autodestruktywność
(2)
Autyzm
(2)
Bliskie związki międzyludzkie
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Leczenie
(2)
Osobowość
(2)
Pograniczne zaburzenie osobowości
(2)
Terapia par i małżeństw
(2)
Zaburzenia osobowości
(2)
Analiza funkcjonalna
(1)
Asertywność
(1)
Charakter
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Diagnoza
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z mutyzmem wybiórczym
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Grandin, Temple (1947- )
(1)
Granice
(1)
Histeria
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Lęk
(1)
Masochizm
(1)
Mechanizmy obronne (psychologia)
(1)
Mindfulness
(1)
Mindfulness (Uważność)
(1)
Mutyzm wybiórczy
(1)
Mózg
(1)
Narcyzm
(1)
Nauczanie
(1)
Neuropsychologia
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Osoby z zespołem Aspergera
(1)
Paranoja
(1)
Poznanie
(1)
Psychoanaliza
(1)
Psychologia ewolucyjna
(1)
Psychologia genetyczna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychopatia
(1)
Psychoterapia grupowa
(1)
Relacja terapeutyczna
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Stres
(1)
Teoria umysłu
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna
(1)
Terapia psychodynamiczna
(1)
Uczucia
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wychowanie
(1)
Wywiad motywujący
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Podręcznik
(6)
Opracowanie
(2)
Antologia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Protokoły
(1)
Publicystyka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(18)
Medycyna i zdrowie
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nastolatki, przeżywając silne emocje takie jak strach, lęk, smutek czy złość, mogą doświadczać dystresu, niepokoju, dyskomfortu. Choć nie zawsze werbalizują trudne doznania, to ich zachowanie i emocjonalna ekspresja komunikują, że trudno im znieść własne przeżycia emocjonalne. Aby uniknąć nieprzyjemnych odczuć, podejmują działania nastawione na ich stłumienie, ucieczkę od nich lub odwrócenie od nich uwagi. Zachowania te z czasem są wzmacniane negatywnie, ponieważ za każdym razem, gdy uda się uniknąć przeżywania przytłaczających emocji i wywołującej je sytuacji, dyskomfort znika. Niestety stosowanie strategii opartej na unikaniu na dłuższą metę nie pozwala nauczyć się skuteczniejszych i bardziej pomocnych sposobów radzenia sobie z intensywnymi emocjami. Program terapeutyczny opisany w niniejszym poradniku jest przeznaczony dla osób w wieku 13–18 lat dotkniętych zaburzeniami emocjonalnymi (m.in. zaburzenie lękowe uogólnione, fobia społeczna, zaburzenie paniczne, fobie swoiste, agorafobia, zaburzenia depresyjne). Pomaga nastolatkom zrozumieć odczuwane emocje i działania podejmowane w reakcji na nie. Zmierza do zmiany nawyków związanych z regulacją emocji, aby zmniejszyć intensywność i częstotliwość narzucających się, przytłaczających uczuć. Uczy, że emocje – nawet te trudne i niewygodne – pełnią ważną funkcję, dlatego tak istotna jest ich akceptacja, pozwalająca zapanować nad odruchową reakcją, aby reagować skuteczniej. Kształtowane w jego ramach umiejętności bazują na strategiach i zasadach zaczerpniętych z terapii poznawczo-behawioralnej, terapii behawioralnej oraz terapii opartych na uważności i akceptacji. Niniejszy poradnik – stanowiący uzupełnienie podręcznika terapeuty – służy do powtarzania i utrwalania wiadomości zdobytych podczas sesji. Zawiera wszystkie materiały niezbędne do wykonywania zadań zaleconych przez terapeutę. Jest źródłem rzetelnej wiedzy dla nastolatków uczestniczących w terapii, wspierając ich działania między sesjami. Prezentowany program terapeutyczny wpisuje się w podejście transdiagnostyczne w terapii zaburzeń emocjonalnych – lękowych i nastroju (depresyjnych). Stworzono go z myślą o efektywnej pracy z młodymi osobami wykazującymi objawy kilku zaburzeń, objawy podprogowe lub mieszane. Jego modułowa struktura umożliwia terapeucie realizację całego cyklu terapeutycznego bądź zmodyfikowanie go w taki sposób, by jak najlepiej dostosować interwencję do odbiorcy. Poszczególne techniki są nakierowane na podstawowe problemy leżące u podstaw zaburzeń emocjonalnych. Cele programu terapeutycznego obejmują: • lepsze zrozumienie własnych przeżyć emocjonalnych; • dopuszczanie do siebie emocji oraz ich akceptowanie; • podważanie automatycznych myśli i rozwijanie elastycznego myślenia; • wyeliminowanie emocjonalnego reagowania; • oswojenie się z doznaniami fizycznymi wpływającymi na sposób przeżywania emocji; • zwalczenie negatywnych, unikowych reakcji; • reagowanie na emocje w konstruktywny sposób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71602 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [357]-362. Indeksy.
Grupowa terapia schematów w leczeniu zaburzenia osobowości typu borderline to efekt zwieńczający 25letnią pracę Joan Farrell i Idy Shaw nad opracowaniem skutecznej i wszechstronnej metody psychoterapii dla grupy pacjentów, których sprawność jest poważnie ograniczona, a jakość życia drastycznie obniżona przez to, że nie mogą w pełni rozwinąć swoich możliwości. To pierwszy tego typu podręcznik dla specjalistów, powstały w oparciu o realizowane badania oraz uzyskane wyniki. Autorki nie tylko krok po kroku opisują stworzony przez siebie model grupowej terapii schematów przeznaczonej dla pacjentów z zaburzeniem osobowości typu borderline, ale również prezentują zestaw materiałów informacyjno-praktycznych dla pacjentów, które idealnie uzupełniają i wzbogacają prowadzony proces terapeutyczny. W książce znalazły się również rozdziały międzynarodowych ekspertów w dziedzinie terapii schematów: Jeff Young, Arnoud Arntz, Hannie van Genderen George Lockwood, Poul Perris, Neele Reiss, Heather Michiel van Fretwell i Vreeswijk. Joan Farrell i Ida Shaw wspólnie prowadzą Instytut terapii schematów (Schema Therapy Institute Midwest) w Indianapolis. Od 20 lat prowadzą także międzynarodowe szkolenia poświęcone terapii schematów i zaburzeniu osobowości typu borderline. Dotychczas przeszkoliły ponad 350 terapeutów i terapeutek z 12 krajów. Ich szkolenia i superwizja są bardzo wysoko oceniane, a niektórzy wręcz twierdzą, że entuzjazm i przekaz pochodzący od autorek inspirują terapeutów do zainteresowania się grupową terapią schematów i zajęcia się nią zawodowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63455 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60945 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 233-243.
W niniejszym poradniku znajdziesz zestaw technik, których skuteczność potwierdziły badania naukowe, a które wywodzą się z trzech osobnych, choć uzupełniających się modeli: dialogu motywującego, terapii poznawczo-behawioralnej i uważności. Pomogą ci one podjąć trwałą decyzję o zmianie stylu życia, podtrzymać motywację, która w naturalny sposób ulega wahaniom, a także rozpoznać i zmienić „uzależniające myślenie”, które zwiększa podatność na nawrót uzależnienia. Przy podejmowaniu codziennych decyzji twoje myślenie będzie nastawione na proces zdrowienia, dzięki czemu wytrwasz w abstynencji. Poradzisz sobie z przytłaczającymi myślami, frustracją, słabościami, brakiem wiary w siebie, gniewem, lękiem. Zaczniesz czerpać przyjemność z codziennych, zwyczajnych pozytywnych doświadczeń, a co najważniejsze – przejmiesz kontrolę nad własnym życiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71870 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bliografia na stronach 298-302 i bibliografie przy niektórych artykułach. Indeks.
Temple Grandin – wysoko funkcjonująca osoba z autyzmem, doktor zoologii i znana na całym świecie działaczka – opowiada o trudnościach związanych z tym zaburzeniem oraz radzi, jak im sprostać. Opisuje najważniejsze zagadnienia na różnych etapach życia: od wczesnej interwencji terapeutycznej po problemy dorosłych osób z autyzmem. Podpowiada też rodzicom, jak wspierać dziecko, aby mogło wykorzystać swój potencjał.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77287 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
W książce przedstawiono bieżące trendy i nowości w terapii schematów, bogato ilustrując je szczegółami i przykładami z praktyki klinicznej. Kolejne rozdziały zawierają przejrzyste omówienie twórczego podejścia do diagnozy, sformułowania przypadku oraz zastosowania różnorodnych metod interwencji. Autorzy wyczerpująco omawiają ograniczone powtórne rodzicielstwo, pracę wyobrażeniową, pracę z krzesłami, dialogi między trybami, empatyczną konfrontację i wykorzystanie relacji terapeutycznej na rzecz zmiany. Zwracają także uwagę na aspekt somatyczny, prezentując metody pracy z ciałem, które wzbogacają podstawowe techniki. Zastosowanie poszczególnych metod przedstawiono w kontekście terapii wielu różnych problemów klinicznych, w tym traumy i traumy złożonej, zaburzeń odżywiania, jak również pracy ze sprawcami przestępstw oraz z parami. Uwzględniono także zagadnienia dotyczące krótkoterminowej terapii poznawczo-behawioralnej opartej na schematach i wykorzystania technik zaczerpniętych z terapii skoncentrowanej na współczuciu. Ta ważna książka wyposaża czytelników w skuteczne narzędzia i pozwala od razu wdrożyć nowe sposoby pracy w praktyce. Skorzystają z niej nie tylko terapeuci z krótkim stażem, ale także ci doświadczeni, pragnący pogłębiać wiedzę i rozwijać umiejętności kliniczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74790 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 315-320. Indeksy.
Psychoterapia oparta na analizie funkcjonalnej (FAP) wywodzi się z nurtu trzeciej fali terapii poznawczo-behawioralnych oraz kontekstualnej nauki o zachowaniu. Koncentruje się na relacji terapeutycznej jako podstawowym narzędziu zmiany i zdrowienia klienta. Oferuje konkretne wytyczne, które pozwalają budować głębokie, autentyczne, oparte na zaufaniu, empatyczne relacje podczas sesji, a jednocześnie zapewnia ramy teoretyczne pozwalające myśleć o procesie terapii w sposób wysoce zindywidualizowany i zarazem bardzo precyzyjny. Niniejsza książka stanowi wprowadzenie do teorii i praktyki klinicznej FAP z naciskiem na praktyczne scenariusze kliniczne. Autorzy skupiają się na budowaniu, podtrzymywaniu i doskonaleniu relacji terapeutycznej oraz związanych z tym wyzwaniach. Specjaliści w zakresie zdrowia psychicznego dowiedzą się z tego przewodnika, jak znaleźć równowagę między autentycznością, troskliwością i myśleniem strategicznym. Poznają też wskazówki dotyczące opracowywania konceptualizacji przypadku oraz nauczą się działać z otwartością, uważnością i zaangażowaniem w każdej interakcji z każdym klientem, aby tworzyć kontekst sprzyjający zmianie. Dzięki temu będą mogli budować pełne współczucia, elastyczne i skuteczne relacje terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73525 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 187. Indeks.
Doskonała lektura dla każdego, kto chciałby zrozumieć, skąd się biorą nasze wzorce emocji, myśli i zachowań, a także metody ich zmiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 70351 (1 egz.)
E-book
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
CD
W koszyku
Indeks.
Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat mutyzmu wybiórczego, stworzone dla szerokiego kręgu odbiorców, w tym nauczycieli, psychologów klinicznych i wychowawczych, terapeutów mowy i języka (logopedów), psychiatrów dziecięcych i – co ważne – dla rodziców oraz młodzieży i osób dorosłych żyjących z mutyzmem wybiórczym. Do książki dołączono gotowe materiały do wykorzystania w pracy z dzieckiem, które można drukować i kopiować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 181-182.
Jako rodzic na pewno pragniesz, by twoje dziecko czuło się otoczone opieką, wspierane i bezpieczne. Jednak w stresującym i niepewnym świecie jest to niezmiernie trudne, zwłaszcza gdy rodzice sami zmagają się z lękiem. Nie jesteś w stanie ochronić dziecka przed wszelkimi problemami, ale możesz mu pomóc zbudować odporność psychiczną, dzięki której poradzi sobie bez względu na to, jakie kłody życie rzuci mu pod nogi. Niniejsza książka wesprze cię w tym. Autorzy proponują podejście oparte na zasadach terapii poznawczo-behawioralnej, które pomaga dzieciom radzić sobie z lękiem, w elastyczny sposób podchodzić do trudności i rozwinąć skrzydła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76531 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie [247].
Stawianie granic to dla wielu z nas duże wyzwanie. Nie przywykliśmy do proszenia o to, czego nam trzeba, i upominania się o swoje. Boimy się rozczarować i obrazić innych ludzi albo sprawić im przykrość. Tak bardzo skupiamy się na ich potrzebach, że zapominamy o własnych. W efekcie pojawiają się złość, frustracja, wypalenie; czujemy się niedoceniani, nieważni i źle traktowani. Możemy jednak nauczyć się stawiać granice życzliwie i asertywnie, co pozwala budować bardziej satysfakcjonujące relacje, oparte na wzajemnym szacunku i równości obu stron. Właśnie w tym pomoże ci ta książka. Dzięki niej postawisz zdrowe granice we wszystkich obszarach życia – bez poczucia winy i bez lęku. Ćwiczenia oparte na zasadach terapii poznawczo-behawioralnej pomogą ci wychwycić myśli i przekonania, które to utrudniają, a następnie zastąpić je przekonaniami bardziej adekwatnymi i pomocnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76557 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [357]-376 i przy rozdz. Indeksy.
Wypełniając luki na rynku i odpowiadając na potrzebę stworzenia tekstu, który w sposób przejrzysty przedstawiłby cały dorobek teoretyczny, przyjmowany za pewnik przez terapeutów psychoanalityków, niniejsza książka wyjaśnia główne typy charakteru oraz wskazuje, jak poznanie indywidualnej struktury osobowości pacjenta powinno kształtować uwagę terapeuty i styl interwencji terapeutycznej. Pozbywając się ciężkiego, akademickiego żargonu, który często zniechęca studentów, Nancy McWilliams w sposób zrozumiały i osobisty objaśnia czytelnikom teorię i praktykę psychodynamiczną. Liczne przykłady kliniczne przedstawia z humorem, bezstronnie i ze zrozumieniem, co ożywia abstrakcyjne pojęcia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64947 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63886 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci)
Dla dzieci w wieku 8-12 lat.
We współczesnym świecie dzieci zmagają się z silnym stresem i lękiem. Lęk może bardzo różnie na nas oddziaływać. Bywa, że mąci nam w głowie i zakłóca nasze myślenie, przez co mamy błędne przekonania na temat nas samych i świata wokół. Negatywne myśli napędzane lękiem są bardzo przekonujące, ale na szczęście da się je zmienić. Jak? Na przykład stosując techniki UWAŻNOŚCI. Pomogą one dziecku poczuć się lepiej, gdy tylko pojawi się lęk! Uważność to skuteczne narzędzie, które pomaga rozwijać ważne umiejętności, takie jak kierowanie uwagą, regulowanie emocji i współczucie dla siebie. Dzięki niej dzieci lepiej sobie radzą z trudnymi sytuacjami w domu i w szkole. Amy Nasamran wprowadzi twoje dziecko w magiczny świat uważności. W ciekawy i przystępny sposób wytłumaczy mu, na czym ona polega, dlaczego jest ważna oraz jak pomaga radzić sobie z fizycznymi odczuciami związanymi ze stresem i lękiem. Wspólnie wypróbujecie przyjemne techniki uważności i ćwiczenia relaksacyjne, między innymi rozluźnianie mięśni, oddychanie brzuszne, skanowanie ciała i wyobrażenie szczęśliwego miejsca.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 376-387. Indeksy.
Książka integrująca terapię schematów z nurtami trzeciej fali terapii poznawczych i behawioralnych. Do podstawowego modelu Jeffreya E. Younga autorzy włączyli koncepcje i metody interwencji zaczerpnięte z terapii akceptacji i zaangażowania, terapii skoncentrowanej na współczuciu i psychoterapii opartej na analizie funkcjonalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69466 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 371-376. Indeksy.
Emocjonalne pułapki w związkach Jak przełamać negatywne wzorce zachowań? - Stevens Bruce, Roediger Eckhard | okładka GWP Emocjonalne pułapki w związkach Jak przełamać negatywne wzorce zachowań? Stevens Bruce, Roediger Eckhard Broszurowa ze skrzydełkami ISBN: 978-83-748-9802-7 EAN: 9788374898027 Tytuł oryginalny: Breaking negative relationships patterns: A schema therapy self-help and support book Liczba stron: 384 Format: 190x245mm Cena katalogowa: 59,90 zł Tłumaczenie: Agnieszka Pałynyczko-Ćwiklińska Zapisz 59,90 zł 49,53 zł Oszczędzasz 10,37 zł -17 % Dodaj do koszyka Zamówienie wyślemy 2021-06-22 Książki za 3,90 zł Kup w pakiecie Kupuj więcej i oszczędzaj Emocjonalne pułapki w związkach Jak przełamać negatywne wzorce zachowań? - Stevens Bruce, Roediger Eckhard | mała okładka + Zakładka kwiecień 2021 - | mała okładka = 60,49 zł 50,02 zł oszczędzasz: 10,47 zł -17 % Do koszyka Emocjonalne pułapki w związkach Jak przełamać negatywne wzorce zachowań? - Stevens Bruce, Roediger Eckhard | mała okładka + ZNAK 793 06/2021 Ucieczka od przebodźcowania - Autor zbiorowy | mała okładka = 82,89 zł 68,53 zł oszczędzasz: 14,36 zł -17 % Do koszyka Emocjonalne pułapki w związkach Jak przełamać negatywne wzorce zachowań? - Stevens Bruce, Roediger Eckhard | mała okładka + Zakładka kwiecień 2021 - | mała okładka = 60,49 zł 50,02 zł oszczędzasz: 10,47 zł -17 % Do koszyka Emocjonalne pułapki w związkach Jak przełamać negatywne wzorce zachowań? - Stevens Bruce, Roediger Eckhard | mała okładka + ZNAK 793 06/2021 Ucieczka od przebodźcowania - Autor zbiorowy | mała okładka = 82,89 zł 68,53 zł oszczędzasz: 14,36 zł -17 % Do koszyka Opis Kształtują nas nasze doświadczenia – zarówno dobre, jak i złe. Bez względu na to, jakie przeżycia mamy za sobą, to właśnie one znacząco wpływają na nasze relacje z ludźmi. Szczególnie na nasze związki miłosne. Co zrobić, aby negatywne doświadczenia sprzed lat nie determinowały naszych związków? Jak ustrzec się przed powtarzaniem destrukcyjnych zachowań, które psują relacje? Autorzy proponują ponad 90 wyjątkowych ćwiczeń opartych na terapii schematów, które krok po kroku pomogą ci naprawić relację z bliską osobą. Fundamentem zdrowego i szczęśliwego związku jest emocjonalna stabilność i zrównoważenie każdego z partnerów. Ten poradnik pomoże ci zbudować i utrwalić taki fundament.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 615 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [371]-376. Indeksy.
Dzięki tej książce uporasz się ze swoją przeszłością, z doświadczeniami sprzed lat lub brakami z dzieciństwa, które dziś odbijają się na twoim związku. Przepracowanie pułapek przeszłości pomoże ci uniknąć powielania negatywnych wzorców zachowań. Opracowany przez autorów kompleksowy plan ułatwi ci radzenie sobie z dysfunkcyjnymi trybami. Dowiesz się, w jaki sposób, często nieświadomie, przenosisz poznane wcześniej modele zachowań do obecnego związku, co może być przyczyną wielu problemów. Autorzy proponują ponad 90 wyjątkowych ćwiczeń opartych na terapii schematów, które krok po kroku pomogą ci naprawić relację z bliską osobą. Fundamentem zdrowego i szczęśliwego związku jest emocjonalna stabilność i zrównoważenie każdego z partnerów. Ten poradnik pomoże ci zbudować i utrwalić taki fundament.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70182 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej