Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(330)
Forma i typ
Książki
(323)
Publikacje naukowe
(144)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(65)
Poradniki i przewodniki
(37)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje popularnonaukowe
(19)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Audiobooki
(3)
E-booki
(3)
Proza
(3)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Książki
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(488)
wypożyczone
(58)
tylko na miejscu
(8)
nieokreślona
(5)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(21)
W11 (Ciołka 20)
(14)
W14 (Młynarska 35a)
(9)
W32 (Solidarności 90)
(72)
W51 (Bielskiego 3)
(69)
W73 (Żytnia 64)
(23)
W80 (Redutowa 48)
(19)
W91 (Chłodna 11)
(21)
W106 (Twarda 64)
(15)
BD13 (Staszica 5a)
(3)
BD36 (Redutowa 48)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(21)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(257)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(6)
XIICzM (Solidarności 90)
(2)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(5)
Autor
Hofman Iwona
(6)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(6)
Pataj Magdalena
(4)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(4)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(3)
Kreft Jan
(3)
Ogonowska Agnieszka
(3)
Rojek Katarzyna
(3)
Sokołowski Marek (1962- )
(3)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(2)
Antczak Mariola
(2)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(2)
Brunson Russell
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Czarnek-Wnuk Paulina
(2)
Drenda Olga (1984- )
(2)
Fisher Max
(2)
Gackowski Tomasz
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Gębicka-Frąc Maria
(2)
Has-Tokarz Anita
(2)
Hendrykowski Marek (1948- )
(2)
Hudzik Jan Paweł (1960- )
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Jakubowska Urszula Teresa
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Kinastowska Joanna
(2)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(2)
Makowski Michał
(2)
Nacewska Zofia
(2)
Napieralski Adrian
(2)
Nowikowska Monika
(2)
Oruba Norbert
(2)
Pawlak-Hejno Elżbieta
(2)
Phillips Tom
(2)
Riggs Ben (1978- )
(2)
Sanakiewicz Marcin (1980- )
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Strózik Wojciech
(2)
Szczygieł Mariusz (1966- )
(2)
Szews Przemysław
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Abramson Jill (1954- )
(1)
Adamczyk-Garbowska Monika (1956- )
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Afek Joanna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alter Adam
(1)
Andrus Artur (1971- )
(1)
Aouil Bassam
(1)
Bachura-Wojtasik Joanna
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Barta Janusz (1947- )
(1)
Bater Wiktor (1966-2020)
(1)
Bałuk Kamil (1988- )
(1)
Becker Elisabeth
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Biesaga-Słomczewska Elżbieta Jadwiga
(1)
Binicewicz Aleksandra
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Bogucka Teresa (1945- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bojke Arleta (1984- )
(1)
Bolek Kamil
(1)
Bolek Michał
(1)
Bolstad Richard
(1)
Boniecka-Stępień Daria (1986- )
(1)
Boniecki Adam Edward (1934- )
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Boyd Andrew
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Bruś Alicja
(1)
Bryła Władysława
(1)
Bryła-Cruz Agnieszka (1981- )
(1)
Bryżko-Zapór Natalia
(1)
Brzeziecki Andrzej (1978- )
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka Jadwiga
(1)
Bulisz Ewa
(1)
Bullock Dan (1983- )
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Butter Michael (1977- )
(1)
Bąk Adrian (dziennikarz)
(1)
Bąk Janina
(1)
Bąkowicz Katarzyna
(1)
Bąkowicz Rafał
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Błasiak Anna (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(219)
2010 - 2019
(49)
2000 - 2009
(57)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(286)
1901-2000
(15)
1989-2000
(9)
1918-1939
(3)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(325)
Wielka Brytania
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Ukraina
(1)
Język
polski
(324)
angielski
(7)
słowacki
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
9-13 lat
(3)
Dziennikarze
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Studenci
(3)
Dzieci
(2)
Politycy
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Blogerzy
(1)
Copywriterzy
(1)
Filmowcy
(1)
Internauci
(1)
Kobiety
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Pedagodzy
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Psycholodzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(26)
Literatura amerykańska
(8)
Literatura angielska
(3)
Literatura argentyńska
(1)
Literatura fińska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Literatura żydowska
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(67)
Komunikacja społeczna
(42)
Media społecznościowe
(33)
Dziennikarze
(24)
Internet
(24)
Dziennikarstwo
(23)
Dezinformacja
(19)
Public relations
(15)
Manipulacja (psychologia)
(14)
Marketing cyfrowy
(13)
Prezentacje i wystąpienia
(13)
Propaganda
(13)
Analiza treści i zawartości mediów
(12)
Telewizja
(12)
Fake news
(10)
Reklama
(10)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Komunikacja polityczna
(9)
Prasa (wydawnictwa)
(9)
Analiza dyskursu
(8)
Edukacja medialna
(8)
Kobieta
(8)
Komunikacja niewerbalna
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Mowa nienawiści
(7)
Polityka
(7)
Relacje międzyludzkie
(7)
COVID-19
(6)
Etyka dziennikarska
(6)
Facebook
(6)
Język polski
(6)
Komunikacja
(6)
Komunikacja wizualna
(6)
Korespondenci wojenni
(6)
PRL
(6)
Politycy
(6)
Polityka wewnętrzna
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Tematy i motywy
(6)
Wolność słowa
(6)
Autoprezentacja
(5)
Czasopismo polskie
(5)
Film polski
(5)
Język
(5)
Medioznawstwo
(5)
Przemoc
(5)
Psychologia
(5)
Reklama internetowa
(5)
Rozgłośnia radiowa
(5)
Rzeczywistość wirtualna
(5)
Stereotyp
(5)
Wizerunek medialny
(5)
Algorytmy
(4)
Cenzura
(4)
Cyberprzemoc
(4)
Dyskurs
(4)
Dzieci
(4)
Epidemie
(4)
Gatunki medialne
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Informacja
(4)
Kultura audiowizualna
(4)
Marketing polityczny
(4)
Pamięć zbiorowa
(4)
Prawo prasowe
(4)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
Retoryka
(4)
Społeczeństwo
(4)
Walka informacyjna
(4)
Wojna
(4)
Blog
(3)
Copywriting internetowy
(3)
Dyskurs (językoznawstwo)
(3)
Globalizacja
(3)
Google
(3)
Influencerzy
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Kościół katolicki
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Książki
(3)
Kultura
(3)
Kultura popularna
(3)
Kłamstwo
(3)
Literatura polska
(3)
Marka osobista
(3)
Marketing
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Media publiczne
(3)
Mediolingwistyka
(3)
Memy internetowe
(3)
Multimedia
(3)
Młodzi dorośli
(3)
Młodzież
(3)
Narracja
(3)
Negocjacje
(3)
Opinia publiczna
(3)
Perswazja
(3)
Platforma internetowa
(3)
Temat: dzieło
Tygodnik Powszechny (1945- )
(2)
Cienie i Blaski (czasopismo)
(1)
Dialog (czasopismo ; Polska ; 1956- )
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
Inter mirifica
(1)
Przekrój (czasopismo)
(1)
Przyjaciółka (czasopismo)
(1)
Scena (czasopismo ; Polska ; 1970- )
(1)
Teatr (czasopismo ; Polska ; 1945- )
(1)
Twój Styl (czasopismo)
(1)
Vogue (czasopismo)
(1)
Wikipedia
(1)
Świat według Kiepskich (serial filmowy)
(1)
Życie Warszawy (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(119)
1901-2000
(83)
1989-2000
(53)
1945-1989
(36)
1939-1945
(9)
1801-1900
(8)
1918-1939
(5)
1914-1918
(3)
1201-1300
(2)
1301-1400
(2)
1401-1500
(2)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1901-1914
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(88)
Stany Zjednoczone (USA)
(14)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(7)
Świat
(5)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(4)
Europa
(4)
Niemcy
(4)
Rosja
(4)
RFN
(2)
Wielka Brytania
(2)
Armenia
(1)
Austria
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Czeczenia (Rosja ; republika autonomiczna)
(1)
Etiopia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Hiszpania
(1)
Kambodża
(1)
Korea Północna
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraje socjalistyczne
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Monachium (Niemcy)
(1)
Ogaden (Etiopia ; region)
(1)
Syria
(1)
Szwajcaria
(1)
Turcja
(1)
Ukraina
(1)
Wietnam
(1)
Wolne Miasto Kraków (1815-1846)
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Opracowanie
(64)
Monografia
(52)
Poradnik
(44)
Praca zbiorowa
(35)
Podręcznik
(27)
Biografia
(14)
Reportaż
(13)
Esej
(12)
Pamiętniki i wspomnienia
(11)
Publicystyka
(7)
Materiały konferencyjne
(6)
Raport z badań
(6)
Wywiad dziennikarski
(5)
Antologia
(4)
Audiobooki
(3)
Autobiografia
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Dokumenty elektroniczne
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Vademecum
(3)
Encyklopedia
(2)
Księga pamiątkowa
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wywiad rzeka
(2)
Album
(1)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dzienniki
(1)
Edycja krytyczna
(1)
Edycje i wydania dzieł
(1)
Grafika polska
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Korespondencja
(1)
Nekrolog
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Portret literacki
(1)
Prace popularne [Typ publikacji]
(1)
Publikacje
(1)
Satyra
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5300)
Psychologia
(2268)
Socjologia i społeczeństwo
(2196)
Edukacja i pedagogika
(1926)
Medycyna i zdrowie
(1605)
Media i komunikacja społeczna
(330)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1475)
Kultura i sztuka
(1466)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1422)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1113)
Literaturoznawstwo
(866)
Rozwój osobisty
(826)
Zarządzanie i marketing
(781)
Filozofia i etyka
(754)
Podróże i turystyka
(753)
Religia i duchowość
(716)
Biologia
(694)
Językoznawstwo
(642)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(568)
Etnologia i antropologia kulturowa
(551)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(480)
Informatyka i technologie informacyjne
(466)
Kulinaria
(459)
Architektura i budownictwo
(350)
Geografia i nauki o Ziemi
(275)
Kultura fizyczna i sport
(252)
Hobby i czas wolny
(251)
Nauka i badania
(246)
Fizyka i astronomia
(229)
Praca, kariera, pieniądze
(205)
Inżynieria i technika
(202)
Styl życia, moda i uroda
(186)
Ochrona środowiska
(169)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(145)
Matematyka
(131)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(107)
Transport i logistyka
(101)
Chemia
(72)
Dom i ogród
(70)
Archeologia
(62)
Rolnictwo i leśnictwo
(56)
Kucharstwo
(2)
821.111(73)-3
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość DBN
(1)
Informatyka, Technologie Informacyjne
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Poradnik
(1)
Prawo i sprawiedliwość
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
330 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nieautoryzowana autobiografia / Kuba Wojewódzki. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2018. - 487, [1] strona ; 21 cm.
Człowiek-kameleon, właściciel ego widocznego z kosmosu, genialny publicysta, człowiek instytucja, ojciec chrzestny i grabarz wielu karier. Kim jest Kuba Wojewódzki? Bezczelna, irytująca i bulwersująca autobiografia celebryty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ćpuny wojny : tego nie zobaczysz w relacjach z frontu / Anna Wojtacha. - Warszawa : Bellona, copyright 2020. - 380, [4] strony : fotografie ; 22 cm.
Zawód reportera wojennego wciąż pozostaje domeną mężczyzn. Mało jest kobiet, które pokazują wojnę na pierwszej linii frontu. Ćpuny wojny to opowieść polskiej reporterki, która przedstawia życie codzienne kobiety korespondenta wojennego bez upiększeń i kompromisów: pęd na lotnisko, łapanie najlepszych połączeń. Szybko, szybciej. Ostrzał, ucieczka, adrenalina. Lajf, zsyłanie materiałów, kolejny lajf, znowu ostrzał. A także brutalna prawda o tym, co dzieje się po powrocie do domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 363-370. Indeksy.
W formie eseistycznego ujęcia uzupełnionego anegdotą i ciekawostkami autor ukazuje rozwój dziennikarstwa światowego, od wczesnych czasów starożytności do początków lat 30. XX wieku, opisując wzajemne relacje pomiędzy dziennikarstwem, a rozwojem życia gospodarczego, politycznego, kulturalnego i kształtowania się obyczajowości. Praca dla studentów i osób zainteresowanych tematem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47007 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja prezentuje teoretyczne i metodologiczne podstawy, na jakich powinno się opierać współczesne dziennikarstwo. Autorzy diagnozują genologię medialną ery cyfrowej, uwzględniając zagadnienia etyczne, prawne i praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69523 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy pracach.
W monografii autorzy próbują odpowiedzieć na pytanie co jest dla nich nadrzędną wartością w fotografii: zawarty znak, symbol czy informacja podana w prosty sposób, a może informacja ukryta - balansująca na pograniczu prawdy i fikcji, czy też jej wartość użytkowa, konsumpcyjna. Ważne jest też to - czym kierują się odbiorcy oceniając daną pracę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69557 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Książka Rzecznik prasowy Policji. Etyka – prawo – praktyka, którą Czytelnik teraz trzyma w rękach, jest pierwszą pracą na polskim rynku wydawniczym, która w tak obszerny sposób omawia zagadnienia związane z pracą wyraziciela punktu widzenia Policji na wiele spraw, o których odbiorcy mediów czytają w prasie, słyszą w radiu, oglądają w telewizji i Internecie, często sensacyjnych i zaskakujących. Jest raczej adresowana nie do szerokiego odbiorcy, ale do oficerów prasowych Policji, która ma posłużyć im w pracy, ułatwić prezentowanie trudnych spraw, o których często niezręcznie mówić, a jednak należy odbiorców poinformować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69123 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mutacje Kapitalizmu)
Bibliografia na stronach 97-[101]. Indeks.
Informacja to nie komunikacja. To komunikacja, a nie informacja stanowi dziś prawdziwe wyzwanie. Informacje już nie wystarczają, aby zaistniała komunikacja Rewolucja XXI wieku nie jest rewolucją informacji, ale komunikacji. Zmiana nie dotyczy przekazu, ale relacji. Nie chodzi w niej też o tworzenie i rozpowszechnianie informacji przy użyciu różnych zaawansowanych technologii, ale o warunki akceptacji lub odrzucenia przekazu przez miliony różnych odbiorców, którzy rzadko są on line w tym samym czasie, co nadawcy. Odbiorcy, do których kierowane są informacje, bardzo komplikują komunikację. Informacja często chybia celu. Marzyła się nam globalna wioska, a znaleźliśmy się w wieży Babel. Informacja to nie komunikacja. Dla większości z nas stwierdzenie to oznacza, że w informacji, w przeciwieństwie do komunikacji, chodzi o prawdę i przekazywanie faktów. Mówimy tak dla informacji, ale z rezerwą odnosimy się do komunikacji, ponieważ podejrzewamy, że może służyć zwodzeniu i manipulacji. To powszechny stereotyp. Chciałbym pokazać, że jest dokładnie na odwrót. Komunikacja jest procesem znacznie bardziej złożonym niż przekazywanie informacji. Moim zamiarem jest obalenie dominującego stereotypu i pokazanie, że to właśnie komunikacja, a nie informacja stanowi dziś prawdziwe wyzwanie. Dzieje się tak nie tylko dlatego, że informacje już nie wystarczają, aby zaistniała komunikacja (wszechobecność informacji czyni komunikację trudniejszą), ale także dlatego, że rewolucja w sferze informacji prowadzi często do zakwestionowania znaczenia komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71626 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 153-159.
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży. Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69936 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 193-203.
Monografia omawia zjawisko memu internetowego z perspektywy mediologicznej i literaturoznawczej. Prezentuje jego funkcjonowanie w komunikacji i pamięci zbiorowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68554 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wrony w Ameryce / Marcin Wrona. - Warszawa : The Facto, 2012. - 238, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Felietony dziennikarza TVN od 2006 roku przebywającego na placówce w Stanach Zjednoczonych, w których dzieli się on z czytelnikami swoimi wrażeniami z kontaktów z odmienną kulturą i obyczajowością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 821-92 pol.
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie III. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 278, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 269-279.
Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową. Odkąd zostały ustalone główne zasady webwritingu, internet niesamowicie się rozwinął, udoskonalono boty eksplorujące sieć, a rynek pisania do internetu z jednej strony się sprofesjonalizował, z drugiej - wyszedł poza wirtualny świat. Treści drukowane bowiem coraz mocniej przypominają artykuły, które czytamy w sieci. Dzieje się tak, ponieważ, przyzwyczajeni do stylu postów blogowych, oczekujemy podobnego w tekstach drukowanych. Dlatego też, jeśli piszesz artykuły dla jakiegokolwiek medium, koniecznie musisz się zapoznać z zasadami współczesnego webwritingu. Dzięki zastosowaniu jego zasad Twoje teksty będą lepiej pozycjonowane, a czytelnicy - bardziej usatysfakcjonowani treścią, jaką chcesz im przekazać. W książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zaplanować, napisać i zoptymalizować perfekcyjny artykuł poradnikowy, który zostanie doceniony zarówno przez czytelnika, jak i wyszukiwarkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Selfie jako nowy sposób komunikowania i kreowania autowizerunku w kulturze pogranicza polsko-czeskiego / Krzysztof Zajdel. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2023. - 106 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, orzecznictwo na stronach 99-106.
Selfie to obecnie jeden ze znaczących elementów życia młodych osób na całym świecie. Rozwój internetu, w tym mediów społecznościowych, powoduje, że już mało kto wyobraża sobie codzienność bez dostępu do wirtualnej przestrzeni, a wielu jest od niej wręcz uzależnionych. Ta zmiana nastąpiła niedawno, pokolenie pięćdziesięciolatków pamięta bowiem jeszcze czasy bez telefonów komórkowych i komputerów. W niniejszej książce Autor próbuje odpowiedzieć na pytanie, dlaczego młode osoby robią sobie selfie, jakie są tego powody, po co zamieszczają takie fotografie w social mediach, nie zważając na ochronę swojej prywatności. Bo do tego, że robimy zdjęcia, jesteśmy przyzwyczajeni – grupowe, z uroczystości rodzinnych, z bliskimi, fotografie zwierząt, krajobrazów itp. – ale robienie zdjęć samemu sobie może się niektórym wydawać czymś dziwnym i niezrozumiałym. Przyjrzał się temu zjawisku w Polsce i Czechach, analizując je także w kontekście jego związku z dzieciństwem badanych osób. Dlaczego ta monografia dotyczy Polski i Czech? Czechy są najbardziej ateistycznym krajem w Europie, natomiast Polska znajduje się w czołówce państw, których obywatele deklarują się jako wierzący i praktykujący. Polska i Czechy to kraje słowiańskie o podobnym podejściu do zagadnienia rodziny. Czy w obu tych sąsiadujących ze sobą państwach powody robienia selfie są takie same?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74254 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziwny jest ten świat : opowieść o Waldemarze Milewiczu / Honorata Zapaśnik. - Wydanie I. - Kraków : Otwarte, 2021. - 418, [6] stron, [12] stron tablic : fotografie ; 23 cm.
W maju 2004 roku Waldemar Milewicz pojechał z ekipą do Iraku, by nakręcić czterdziesty trzeci odcinek programu "Dziwny jest ten świat". Miał to być jego ostatni wyjazd. I był. Milewicz zginął podczas ostrzału samochodu polskich dziennikarzy. Wielu nadal go pamięta i ma przed oczami dziennikarza w skórzanej kurtce, kończącego swoje relacje słowami: „Dla Wiadomości Waldemar Milewicz”. Jakim był człowiekiem? Co pchało go w rejony wojennych konfliktów naznaczonych ludzkimi dramatami? Dlaczego tak ryzykował? Z rozmów Honoraty Zapaśnik z rodziną, przyjaciółmi i współpracownikami Milewicza wyłania się barwny, pełen sprzeczności i fascynujący portret jednego z najbardziej znanych polskich reporterów i korespondentów wojennych. W czasach raczkujących mediów niezależnych stworzył program autorski, który otwierał widzów na świat. Był zawsze tam, gdzie działo się najciekawiej, a czasami najgorzej. Zaglądał do piekła, by rejestrować, a potem pokazywać innym to, z czym musieli mierzyć się ludzie w Bośni, Kosowie, Rwandzie, Kambodży, Somalii... Słuchał ich. Bo ważny był dla niego człowiek. Prywatnie był duszą towarzystwa, rycerzem z ułańską fantazją. Kochał dobrą kuchnię, samochody i życie do utraty tchu. Był ambitny, wymagający, podziwiany i krytykowany, oceniany z zazdrością. Wierzył w swoją szczęśliwą gwiazdę, ale bał się jak każdy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 171 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 165-171.
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów / Piotr Zawojski. - Warszawa : Oficyna Naukowa, 2012. - IX, [1], 324, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
(Kultury Mediów ; 5)
Bibliografia na stronach 292-308. Bibliografia prac autora na stronach 320-324. Indeks.
Książka dotyczy zagadnienia audiowizualności w epoce powszechnej digitalizacji procesów kreacji, postprodukcji i dystrybucji obrazu(ów). Autor porusza się zatem w kręgu wyznaczonym przez wiedzę o kulturze, estetykę i wiedzę o sztuce. Dyskurs teoretyczny wpisuje Autor za każdym razem w twórczość artystów wkraczających w określoną domenę cyfrowości jako formę „nowej wizualności”. Autor daje nowatorski wgląd w pole twórczych zastosowań cyfrowych technologii obrazowania. Dostarcza poręcznych narzędzi i strategii opisu owych procesów i zjawisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73672 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 289-299. Indeks.
Monografia poświęcona fenomenowi superbohaterów w kulturze popularnej, omawianemu z punktu widzenia kulturoznawstwa i medioznawstwa. Szczegółowe analizy obejmują między innymi patoherosów, literaturę groszową i pulpową, kultowe seriale i nowsze filmy (zwłaszcza kolejne produkcje o Supermanie i Batmanie) czy transkulturowy multimit, czyli lokalne warianty globalnej superkultury. Autor kompleksowo omawia przedmiotowe zjawiska i produkty kultury masowej, w omówieniu ich genezy sięgając nawet początku XX wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69438 (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 319-346.
Monografia poświęcona obrazowi Rosji w niemieckojęzycznych komentarzach medialnych i propagandzie Niemiec, Szwajcarii oraz Austrii w XIX i XX wieku oraz we współczesnych przekazach medialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68971 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 170-[175].
Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tematyką public relations w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46454 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron : ilustracje ; 21 cm.
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo danych i data storytelling / Łukasz Żyła. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 208 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 206-208.
Dziennikarstwo danych przeżywa dziś prawdziwy rozkwit. Dzieje się tak dlatego, że nasze życie w dużej mierze przeniosło się do internetu, a internet to... dane. Megabajty, gigabajty, terabajty danych. Misją współczesnego dziennikarza jest przedstawiać je społeczeństwu rzetelnie, a równocześnie pięknie, czyli w sposób zrozumiały, łatwy do przyswojenia. Nim się jednak owe dane pięknie zestawi, trzeba je znaleźć. Gdzie szukać? Jak je zdobyć? W jaki sposób opowiedzieć dane? Na takie pytania autor odpowiada w tej książce. Nie przeczytasz w niej o "ładnych wykresach", bo wbrew pozorom to nie one są esencją dziennikarstwa danych i data storytellingu. Dowiesz się natomiast, gdzie biją źródła potrzebnych Ci informacji, jak je przetwarzać i analizować. Znajdziesz tu także wskazówki, w jaki sposób tworzyć dobre wizualizacje za pomocą prostych aplikacji dostępnych za darmo w internecie i jak kreować angażujące odbiorców data stories. Na koniec wejdziesz na wyższy poziom - nauczysz się prezentować dane z wykorzystaniem kodu programistycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72546 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej