Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(786)
Forma i typ
Książki
(770)
Publikacje naukowe
(337)
Publikacje fachowe
(252)
Poradniki i przewodniki
(155)
Publikacje dydaktyczne
(108)
Publikacje popularnonaukowe
(22)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(17)
Audiobooki
(11)
E-booki
(2)
Proza
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(930)
wypożyczone
(109)
nieokreślona
(9)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(3)
W14 (Młynarska 35a)
(4)
W32 (Solidarności 90)
(141)
W51 (Bielskiego 3)
(132)
W73 (Żytnia 64)
(11)
W80 (Redutowa 48)
(20)
W91 (Chłodna 11)
(7)
W106 (Twarda 64)
(2)
BD32 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(29)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(681)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(6)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(15)
Zbiory służbowe
(1)
Autor
Sałbut Bartosz
(10)
Witkowska Magda
(8)
Zawiła Anna
(8)
Zawiła Tadeusz
(8)
Sielicki Leszek
(7)
Doroba Anita
(6)
Gut Jerzy (1955- )
(6)
Kotler Philip (1931- )
(6)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Woźniak Jacek (zarządzanie)
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(6)
Gasper Dorota
(5)
Gutowski Maksymilian
(5)
Haman Wojciech (1954- )
(5)
Jóźwiak Bożena
(5)
Malcherek Monika
(5)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(4)
Lencioni Patrick (1965- )
(4)
Lipa Michał
(4)
Marciniak Jarosław
(4)
Michalski Konrad (ekonomia)
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Appelo Jurgen (1969- )
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
Boguszewicz-Kreft Monika
(3)
Brunson Russell
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Jemielniak Dariusz
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Knosala Ryszard (1949- )
(3)
Kotarbiński Jacek
(3)
Latusek-Jurczak Dominika
(3)
Lipka Anna
(3)
Małecka Małgorzata
(3)
Moczydłowska Joanna
(3)
Mruk Henryk
(3)
Niemczyk Andrzej
(3)
Nowak Marta (finanse)
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Radosz Joanna Krystyna (1992- )
(3)
Rostkowski Tomasz
(3)
Stańczyk Izabela
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Wicki Ludwik
(3)
Zawiślak Marek
(3)
Środa Jacek
(3)
Żórawski Tadeusz
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Babin Leif
(2)
Bakalarska Justyna
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Beyer Karolina
(2)
Bielecka Anna
(2)
Bogusławska Katarzyna
(2)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(2)
Bugaj Justyna
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Burnewicz Jan (1947- )
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Czerniachowicz Barbara
(2)
Czopek Miłosz
(2)
Daniecki Wojciech (psychologia zarządzania)
(2)
Dobrowolski Zbysław
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Domański Tomasz (marketing)
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Drejerska Nina
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Fils-Aimé Reggie (1961- )
(2)
Gawroński Krzysztof
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Golonko Magdalena
(2)
Gołasa Piotr
(2)
Gołębiewski Jarosław
(2)
Gromada Arkadiusz
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Gulski Bogusław
(2)
Górecka Aleksandra Katarzyna
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Hartley Gregory
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Artur (1987- )
(2)
Jaki Andrzej
(2)
Jakóbik Ireneusz
(2)
Jonek-Kowalska Izabela
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kacperska Elżbieta
(2)
Kaczmarek Olga
(2)
Kall Jacek
(2)
Karinch Maryann
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(547)
2010 - 2019
(109)
2000 - 2009
(124)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(659)
1901-2000
(17)
1989-2000
(16)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(772)
Wielka Brytania
(8)
Stany Zjednoczone
(5)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(769)
angielski
(13)
Odbiorca
Menedżerowie
(129)
Szkoły wyższe
(98)
Przedsiębiorcy
(49)
Specjaliści ds. marketingu
(28)
Studenci
(14)
Specjaliści ds. kadr
(12)
Analitycy ekonomiczni
(10)
Informatycy
(10)
Handlowcy
(8)
Pracodawcy
(7)
Pracownicy naukowi
(6)
Programiści
(6)
Ekonomiści
(5)
Menedżerowie produkcji
(5)
Menedżerowie produktu
(5)
Specjaliści ds. rekrutacji
(5)
Urzędnicy
(5)
Analitycy danych
(4)
Dyrektorzy HR
(4)
Kierownicy projektów
(4)
Nauczyciele
(4)
Specjaliści ds. controllingu
(4)
Specjaliści ds. reklamy
(4)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(4)
Doradcy personalni
(3)
Dyrektorzy
(3)
Dyrektorzy szkół
(3)
Logistycy
(3)
Prawnicy
(3)
Architekci
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Dyrektorzy finansowi
(2)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Inżynierowie
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Politycy
(2)
Pracownicy HR
(2)
Pracownicy banków
(2)
Pracownicy korporacji
(2)
Prezesi
(2)
Projektanci stron WWW
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Administratorzy systemów
(1)
Analitycy finansowi
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Archiwiści
(1)
Blogerzy
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doktoranci
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Działacze związkowi
(1)
Finansiści
(1)
Freelancer
(1)
Główni księgowi
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Księgowi
(1)
Kuratorzy oświaty
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Politolodzy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Psycholodzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Sędziowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(5)
Literatura polska
(3)
Literatura angielska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Zarządzanie
(150)
Przedsiębiorstwo
(114)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(103)
Marketing
(57)
Przywództwo
(49)
Innowacje
(46)
Menedżerowie
(39)
Organizacja
(33)
Kadry
(32)
Kultura organizacyjna
(32)
Sukces
(32)
Przedsiębiorczość
(28)
Zarządzanie projektami
(28)
Komunikacja marketingowa
(27)
Marketing cyfrowy
(24)
Motywacja pracy
(23)
Organizacja pracy
(22)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(20)
Zarządzanie strategiczne
(20)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(18)
Zarządzanie jakością
(18)
Reklama
(17)
Relacje międzyludzkie
(17)
Kompetencje przywódcze
(16)
Zarządzanie finansami
(16)
Kapitał ludzki
(15)
Kreatywność
(15)
Media społecznościowe
(15)
Organizacje
(15)
Praca zespołowa
(15)
COVID-19
(14)
Decyzje
(14)
Handel elektroniczny
(14)
Komunikacja interpersonalna
(14)
Przedsiębiorcy
(14)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(14)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(14)
Zarządzanie relacjami z klientami
(14)
Kompetencje menedżerskie
(13)
Marka (ekonomia)
(13)
Marketing strategiczny
(13)
Psychologia zarządzania
(13)
Rozwój zrównoważony
(13)
Konsumenci (ekonomia)
(12)
Logistyka gospodarcza
(12)
Praca
(12)
Techniki sprzedaży
(12)
Zaangażowanie pracowników
(12)
Finanse przedsiębiorstwa
(11)
Psychologia pracy
(11)
Public relations
(11)
Sprzedaż
(11)
Strategia marketingowa
(11)
Zarządzanie kryzysowe
(11)
Zarządzanie ryzykiem
(11)
Zwinne zarządzanie
(11)
Biznesplan
(10)
Logistyka
(10)
Psychologia biznesu
(10)
Rekrutacja pracowników
(10)
Sztuczna inteligencja
(10)
Zarządzanie wiedzą
(10)
Coaching
(9)
Etyka biznesu
(9)
Konkurencyjność
(9)
Konsumenci
(9)
Model biznesowy
(9)
Projektowanie
(9)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(9)
Controlling
(8)
Internet
(8)
Inżynieria produkcji
(8)
Kompetencje zawodowe
(8)
Lojalność konsumentów
(8)
Marketing społecznościowy
(8)
Programy komputerowe
(8)
Usługi
(8)
Business Intelligence
(7)
Gospodarka oparta na wiedzy
(7)
Kariera
(7)
Negocjacje biznesowe
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(7)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(7)
Rachunkowość zarządcza
(7)
Satysfakcja konsumentów
(7)
Zarządzanie produktem
(7)
Łańcuch dostaw
(7)
Branding (marketing)
(6)
Content marketing
(6)
Design thinking
(6)
Efektywność ekonomiczna
(6)
Hotelarstwo
(6)
Informatyzacja
(6)
Marka osobista
(6)
Marketing elektroniczny
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Perswazja
(6)
Produktywność pracy
(6)
Programowanie (informatyka)
(6)
Płaca
(6)
Temat: czas
2001-
(217)
1901-2000
(40)
1989-2000
(35)
1945-1989
(20)
1801-1900
(2)
Temat: miejsce
Polska
(140)
Stany Zjednoczone (USA)
(18)
Kraje Unii Europejskiej
(6)
Chiny
(4)
Korea Południowa
(3)
Szwecja
(3)
Dania
(2)
Holandia
(2)
Kanada
(2)
Niemcy
(2)
Rosja
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo małopolskie (1999- )
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Włochy
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Belgia
(1)
Białoruś
(1)
Brazylia
(1)
Czechy
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Gruzja
(1)
Hiszpania
(1)
Japonia
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Szwajcaria
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(234)
Opracowanie
(159)
Podręcznik
(147)
Monografia
(123)
Praca zbiorowa
(46)
Materiały pomocnicze
(29)
Raport z badań
(28)
Case study (studium przypadku)
(11)
Audiobooki
(10)
Dokumenty dźwiękowe
(10)
Reportaż
(5)
Wywiad dziennikarski
(4)
Biografia
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Antologia
(2)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publicystyka
(2)
Autobiografia
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik językowy
(1)
Rozprawa habilitacyjna
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5302)
Psychologia
(2272)
Socjologia i społeczeństwo
(2197)
Edukacja i pedagogika
(1929)
Medycyna i zdrowie
(1607)
Zarządzanie i marketing
(786)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1472)
Kultura i sztuka
(1464)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1420)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1113)
Literaturoznawstwo
(863)
Rozwój osobisty
(826)
Filozofia i etyka
(755)
Podróże i turystyka
(752)
Religia i duchowość
(715)
Biologia
(694)
Językoznawstwo
(641)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(569)
Etnologia i antropologia kulturowa
(553)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(482)
Informatyka i technologie informacyjne
(468)
Kulinaria
(459)
Architektura i budownictwo
(350)
Media i komunikacja społeczna
(330)
Geografia i nauki o Ziemi
(275)
Kultura fizyczna i sport
(252)
Hobby i czas wolny
(251)
Nauka i badania
(246)
Fizyka i astronomia
(229)
Praca, kariera, pieniądze
(206)
Inżynieria i technika
(202)
Styl życia, moda i uroda
(186)
Ochrona środowiska
(169)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(144)
Matematyka
(131)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(107)
Transport i logistyka
(101)
Chemia
(72)
Dom i ogród
(70)
Archeologia
(62)
Rolnictwo i leśnictwo
(56)
Kucharstwo
(2)
821.111(73)-3
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość DBN
(1)
Informatyka, Technologie Informacyjne
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Poradnik
(1)
Prawo i sprawiedliwość
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
786 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka w języku angielskim. Podręcznik rachunkowości zarządczej dla niespecjalistów. Autorzy prezentują kluczowe koncepcje rachunkowości bez zbytniego wchodzenia w szczegóły techniczne. Tekst ten pokazuje, w jaki sposób informacje księgowe mogą być wykorzystywane do podejmowania strategicznych decyzji zarządczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Rozbudowany poradnik dla przedsiębiorców, zorganizowany wokół 24 szczegółowych, ale zwięźle przedstawionych zasad dążenia do sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68812 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Książka w języku angielskim. Podręcznik zarządzania personelem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka pomoże zmienić przyzwyczajenia dotyczące pracy z grupą i stworzyć zespół, który będzie chciał razem działać na rzecz firmy. Dzięki wskazówkom Bacona można się dowiedzieć, co należy robić, aby stać się autorytetem i partnerem dla podwładnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61166 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smart city : kto rządzi w inteligentnych miastach? / Sabina Baraniewicz-Kotasińska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], 300, [1] strona : ilustracje, 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 284-[301].
W obliczu intensyfikacji problemów miejskich w XXI w. zarządzanie miastem staje się nie lada wyzwaniem. Rządzący szukają rozwiązań, dzięki którym ośrodki miejskie mogłyby stać się bardziej odporne, zrównoważone i inteligentne. W prezentowanej książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? Autorka rozprawia się z fenomenem koncepcji inteligentnego miasta, która na tym polu zainteresowała współczesne samorządy na całym świecie. W swojej książce Autorka zastanawia się przede wszystkim nad tym, jak pod wpływem nowoczesnych koncepcji rządzenia i zarządzania miastem zmieniają się relacje władzy pomiędzy „rządzącymi” a „rządzonymi”. W istocie, w smart city pojawiają się nowi gracze, którzy w znaczący sposób przeobrażają dotychczas nam znaną geometrię stosunków władzy. Autorka stawia więc niezwykle istotne pytanie: kto rządzi w inteligentnych miastach? W efekcie przeprowadzonych badań w inteligentnych miastach USA i Danii w książce zestawiono ze sobą dwa różne modele rządzenia i zarządzania dzisiejszymi inteligentnymi miastami: model technokratyczny, oparty na współpracy z biznesem i na implementacji zaawansowanych technologii informacyjno-komunikacyjnych, ; oraz model partycypacyjny, uwzględniający udział mieszkańców w procesach rządzenia i zarządzania miastem. W książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? Czytelnik będzie mógł znaleźć odpowiedź na następujące przykładowe zagadnienia: jak kształtowała się ewolucja miasta do miasta inteligentnego? ; jak wyglądają relacje między technologią a polityką w kontekście smart city? ; na czym polega zarządzanie inteligentnym miastem w oparciu o sześć smart komponentów? ; jak kształtują się relacje władzy w technokratycznych miastach inteligentnych a jak w partycypacyjnych? ; jak zmieniają się role i zadania poszczególnych aktorów polityki miejskiej w inteligentnych miastach? ; jakie wyzwania polityczne, techniczne, ekonomiczne i społeczne rodzi koncepcja smart city? Książkę SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? kierujemy przede wszystkim do: samorządów, władz miast, departamentów zw. z innowacjami, spółek współpracujących z samorządem ; organizacji działających na rzecz polityki miejskiej ; planistów, inżynierów, analityków, biznesu, biur consultingowych ; analityków danych, informatyków, ale również do: ; studentów politologii, zarządzania, architektury, urbanistyki etc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74829 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Książka omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: o eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations, o eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations, o prognostyczne - czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 307-327.
W książce przedstawiono internacjonalizację i globalizację działalności gospodarczej z punktu widzenia strategii firm kraju goszczącego zagraniczne inwestycje bezpośrednie. Praca przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, a także menedżerów i przedsiębiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Największe błędy utrudniające organizacjom odnoszenie sukcesów wynikają z braku zrozumienia celu i chronologicznego porządku, w jakim powinny odbywać się poszczególne etapy pozycjonowania strategicznego. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą − od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak − od zera − wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(MTZ ; 6)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Książka prezentuje aktualne kierunki zmian w systemach zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie oraz związane z nimi zjawisko i znaczenie kultury organizacyjnej. Książkę kończą studia przypadków, prezentujące praktykę projektowania, wdrażania zmian i ich interakcji z kulturą organizacyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64560 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 204, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Poradnik wyjaśniający postępowanie z klientem, proces podejmowania przez niego decyzji, właściwe podejście sprzedawcy, zagadnienia wpływu na klienta, części składowe skutecznej rozmowy (w tym telefonicznej).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69174 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliografia, netografia na stronach 125-140. Indeks.
Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie. (Dr hab. Adam Pawlicz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 72535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 183-195.
Co odróżnia dobrego pracodawcę od byle jakiego? Szefowie! To oni mają w swoim arsenale narzędzia, które mogą sprawić, że pracownicy zaczną doceniać swoje miejsce zatrudnienia. Ada Bereś, wieloletnia kierownik projektów komunikacyjnych, strateg planowania działań z zakresu employee experience, w lekki sposób ukazuje te narzędzia z perspektywy potrzeb i oczekiwań pracowników. Bycie szefem zaangażowanym w życie członków zespołu – a przez to ograniczającym odejścia, poprawiającym wydajność i maksymalizującym zyski – nie jest wcale tak nieosiągalne, jak mogłoby się wydawać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73232 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla kadry zarządzającej hotelami.
Bibliografia na stronach 273-277.
W publikacji, będącej podręcznikiem akademickim, zebrano najistotniejsze informacje z zakresu omawianej tematyki. Innowacyjnym zabiegiem podczas tworzenia publikacji było zaproszenie do podzielenia się doświadczeniem hotelarzy praktyków z prestiżowych sieci hotelowych, którzy stali się współautorami podręcznika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61760 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1226) 1152)
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Celem monografii jest próba teoretyczno-poznawczej i metodycznej analizy i refleksji nad problematyką przedsiębiorstwa, przedsiębiorcy i przedsiębiorczości (wybranych uwarunkowań funkcjonowania przedsiębiorstwa, adekwatnych działań adaptacyjnych i form działania organizacji) wobec wyzwań otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70523 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka odzwierciedla tendencję w podejściu do budżetowania polegająca na nakierowanie na wzmocnienie efektywności i skuteczności wydatkowania środków publicznych. Celem publikacji jest ocena rozwiązań stosowanych na potrzeby wzmocnienia efektywności działania sektora finansów publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem pomiary zadań publicznych, metod planowania budżetowego oraz zasad zarządzania długiem publicznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61060 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Statystyka dla menedżerów : teoria i praktyka / Anna Bielecka. - Wydanie II zmienione. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright 2020. - 506 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 505-506.
Książka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii. Wiedza teoretyczna uzupełniona jest praktycznymi przykładami wykorzystania omawianych narzędzi oraz testami kontrolnymi i zadaniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69315 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera podstawowe zagadnienia teoretyczne statystyki opisowej dotyczące analizy oraz wybrane zagadnienia dynamiki zjawisk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40572 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej