Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
wypożyczone
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(39)
Autor
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(2)
Pach Janina (1956- )
(2)
Sadowska Beata Helena
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Bajak Maria
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Beck Ewa
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Botwina Grzegorz
(1)
Branson Richard (1950- )
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Cieśliński Jerzy
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(1)
Dąbrowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Hessekiel David (1960- )
(1)
Jedynak Monika
(1)
Jeruszka Urszula
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kamiński Ryszard (1958- )
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Koch Charles G. (1935- )
(1)
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozera-Kowalska Magdalena
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Kudłak Robert
(1)
Kuźniarska Aneta
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Lenssen Gilbert
(1)
Lulewicz-Sas Agata
(1)
Majchrzak Katarzyna (ekonomia)
(1)
Malinowska Ewa (ekonomia)
(1)
Marr Bernard
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Nakonieczna Justyna
(1)
Nowak Paweł (ekonomia)
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pańków Włodzimierz
(1)
Radomska Ewa
(1)
Rojek-Nowosielska Magdalena
(1)
Safin Krzysztof
(1)
Sala Krzysztof (nauki ekonomiczne)
(1)
Sankowska Anna (zarządzanie)
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Smith N. Craig (1958- )
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Szabowicz Konrad
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Uziębło Aldona
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wierzbicka Diana
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wolak-Tuzimek Anna
(1)
Wolan-Nowakowska Mariola
(1)
Wyrzykowska-Antkiewicz Monika
(1)
Zaborek Piotr
(1)
Zapłata Sławomir Paweł
(1)
Zawadzki Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Śliwa Renata
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Logistycy
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(3547)
Przyjaźń
(2442)
Rodzina
(2358)
Tajemnica
(1962)
Miłość
(1675)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(-)
Relacje międzyludzkie
(1487)
Zabójstwo
(1439)
Nastolatki
(1360)
Magia
(1230)
Życie codzienne
(1083)
Dziewczęta
(1055)
Uczucia
(1037)
Zwierzęta
(1033)
Policjanci
(1015)
Rodzeństwo
(1008)
II wojna światowa (1939-1945)
(969)
Dzieci
(916)
Sekrety rodzinne
(863)
Żydzi
(818)
Relacja romantyczna
(778)
Małżeństwo
(766)
Trudne sytuacje życiowe
(737)
Uczniowie
(737)
Osoby zaginione
(725)
Śledztwo i dochodzenie
(707)
Język angielski
(706)
Przestępczość zorganizowana
(701)
Wybory życiowe
(672)
Władcy
(654)
Superbohaterowie
(629)
Ludzie a zwierzęta
(624)
Chłopcy
(612)
Prywatni detektywi
(594)
Podróże
(593)
Samorealizacja
(571)
Matki i córki
(549)
Zemsta
(544)
Uprowadzenie
(533)
Poszukiwania zaginionych
(527)
Polityka
(524)
Dziennikarze
(516)
Przedsiębiorstwo
(507)
Kultura
(505)
Boże Narodzenie
(497)
Psy
(470)
Arystokracja
(469)
Wojna
(469)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Zakochanie
(454)
Koty
(453)
Walka dobra ze złem
(444)
Pisarze polscy
(439)
Zarządzanie
(437)
Dojrzewanie
(429)
Seryjni zabójcy
(424)
Pisarze
(420)
Polacy za granicą
(415)
Wakacje
(410)
Dziecko
(400)
Ojcowie i córki
(389)
Psychoterapia
(386)
Dziadkowie i wnuki
(380)
Mężczyzna
(376)
Gry planszowe
(374)
PRL
(373)
Polityka międzynarodowa
(373)
Literatura polska
(372)
Sukces
(365)
Śmierć
(364)
Politycy
(362)
Wojownicy
(362)
Czarownice i czarownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(361)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(349)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(344)
Stworzenia fantastyczne
(343)
Potwory
(337)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Młodzież
(331)
Ludzie bogaci
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(319)
Lekarze
(316)
Osobowość
(315)
Trauma
(313)
Spisek
(311)
Władza
(311)
Wsie
(310)
Demony
(305)
Szczęście
(305)
Komunikacja społeczna
(294)
Filozofia
(293)
Postawy
(291)
Zabójstwo seryjne
(290)
Duchy
(288)
Wojsko
(279)
Miasta
(278)
Ucieczki
(278)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Gatunek
Monografia
(6)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Transport i logistyka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 119-141.
Publikacja ma charakter teoretyczny i jest próbą określenia wpływu uwarunkowań instytucjonalnych na zaangażowanie przedsiębiorstwa w dobrowolne działania społeczne i środowiskowe, które są definiowane jako społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR). W szczególności praca analizuje wpływ uwarunkowań instytucjonalnych towarzyszących różnym modelom kapitalizmu w krajach wysoko rozwiniętych na poziom zaangażowania przedsiębiorstw w CSR. Wykorzystuje przy tym ekonomiczną teorię osobistej motywacji Freya do wyjaśnienia wpływu tychże uwarunkowań na motywację menedżerów do podejmowania działań o charakterze społecznie odpowiedzialnym. W monografii zaprezentowane zostały również mechanizmy instytucjonalne prowadzące do globalnego rozprzestrzeniania się praktyk organizacyjnych z zakresu CSR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia wykaz aktów prawnych na stronach 187-207.
Monografia stanowi bardzo interesujący materiał, który może służyć jako wstęp do dalszego doskonalenia procesów wynagradzania w organizacjach świadomych istotności zrównoważonego rozwoju. (Z recenzji prof. dr. hab. Marka Bugdola)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia wyniki badania dotyczącego realizowania koncepcji społecznej odpowiedzialności przez uczelnie. Badaniem objęto trzy grupy: kadrę zarządzającą uczelnią, pracowników oraz studentów i doktorantów z uczelni publicznych oraz niepublicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć KPI i w miarę lektury nabędziesz umiejętności ich interpretacji w celu oceny najważniejszych aspektów działalności każdego przedsiębiorstwa. Równie wartościowym elementem poradnika są wskazówki dotyczące gromadzenia danych, ustalania wartości docelowej i poziomów odniesienia, a także częstotliwości dokonywania pomiarów. Nie zabrakło podpowiedzi dotyczących rodzajów ryzyka związanego z poszczególnymi KPI. Książka może służyć jako lektura uzupełniająca wiedzę o zarządzaniu i rentowności firmy albo jako podręczna encyklopedia, w której w każdej chwili możesz sprawdzić interesujące Cię KPI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73458 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Książka porusza zagadnienia odnoszące się do następujących tematów: ekonomia i przedsiębiorczość społeczna wobec współczesnych wyzwań, stymulanty i destymulanty rozwoju przedsiębiorstw społecznych i innych podmiotów ekonomii społecznej, innowacje i rozwiązania innowacyjne w sferze organizacyjnej, społecznej oraz środowiskowej, zewnętrzne uwarunkowania ekonomii i przedsiębiorczości społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48075 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na 137-143.
Obszarem badawczym monografii jest społeczna odpowiedzialność LP w świetle wybranych koncepcji teoretycznych. LP zapewnia ciągły wzrost zasobów leśnych, a także w pełni wykorzystuje ich potencjał z zachowaniem zasad rachunku ekonomicznego. Organizacja ta dąży do godzenia celów ekonomicznych i środowiskowych przy jednoczesnym spełnianiu wszystkich społecznych oczekiwań wobec lasów. Uwzględniając powyższe stwierdzenia, celem głównym monografii jest wskazanie roli LP w kształtowaniu i wyznaczaniu kierunków rozwoju otoczenia wewnętrznego oraz zewnętrznego z punktu widzenia społecznej odpowiedzialności biznesu w świetle wybranych koncepcji teoretycznych: instytucjonalnej, interesariuszy, legitymizacji, użyteczności decyzyjnej ekonomii behawioralnej według D. Kahnemana.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73482 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1288) 1214)
Bibliografia, netografia na stronach 135-143.
Publikacja nawiązuje do problematyki zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu. Autorka łączy kwestie rachunkowości z działalnością logistyczną i odpowiedzialnością biznesową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69984 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja przedstawia zagadnienia na temat zarządzania firmą rodzinną. Książka składa się z 10 rozdziałów omawiających m.in. pojęcie i istotę firm rodzinnych, ich dynamikę rozwoju, kulturę organizacyjną, problemy związane z sukcesją, system nadzoru, strategie biznesu i rodziny, finansowanie firm rodzinnych oraz zarządzanie i nepotyzm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66955 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54730 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60806 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61293 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a konkurencyjność przedsiębiorstw / Anna Wolak-Tuzimek. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 336 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 293-317.
W książce przedstawiono powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), jej wady i zalety wynikające z wdrożenia oraz obszary oddziaływania. Ponadto zaprezentowano aktualne kierunki badań dotyczące wpływu CSR na działalność przedsiębiorstw. Omówiono także problematykę związaną z konkurencyjnością przedsiębiorstw, wskazując, iż we współczesnej gospodarce cena przestała być jedynym czynnikiem decydującym o wyborze danego produktu przez klienta, a coraz częściej konsumenci nadają duże znaczenie czynnikom niezwiązanym bezpośrednio z wytworzeniem produktów, m.in. społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku ISSN 1899-9867 t. 16)
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58784 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla menedżerów zajmujących się społeczną odpowiedzialnością biznesu i naukowców.
Bibliografia, netografia na stronach 255-278.
Struktura monografii obejmuje cztery rozdziały, z których pierwszy poświęcony jest zagadnieniu definiowania pojęcia CSR, które będąc przedmiotem zainteresowania badaczy z wielu nurtów teoretycznych, może być rozumiane na wiele sposobów, przyczyniając się do nieporozumień i niespójności w rezultatach badań empirycznych. Ponadto w rozdziale omówiono kontekst teoretyczny CSR, podejścia pokrewne i aktualne trendy w badaniach naukowych. W rozdziale drugim autor zajmuje się kwestią metodyki badawczej, uznając ją za główną przyczynę niespójności wyników. Dyskutowane są tutaj typowe rozwiązania metodyczne, stosowane przez naukowców na kolejnych etapach realizacji projektu badawczego - od projektowania modelu koncepcyjnego do statystycznej analizy danych ze wskazaniem ich mocnych i słabych stron oraz aspektów szczególnie podatnych na wystąpienie błędów. Rozdział trzeci wykorzystuje wnioski metodyczne z rozdziału drugiego jako perspektywę krytycznej oceny wybranych wcześniejszych badań na temat związków CSR z wynikami przedsiębiorstw. Przedstawiono nie tylko uzyskane rezultaty, ale również poddano ocenie ich wiarygodność ze względu na przyjęte rozwiązania metodyczne. Powyższa analiza stanowi podstawę do sformułowania diagnozy dotyczącej wpływu CSR na wyniki przedsiębiorstw oraz dobrych i złych praktyk w zakresie metodyki badawczej. W ostatniej części monografii zaprezentowano wyniki badań własnych autora, przeprowadzonych na próbie 330 średniej wielkości polskich producentów artykułów spożywczych, za pomocą których zilustrowano zasadność stosowania niektórych dobrych praktyk w analizie związków pomiędzy CSR a wynikami podmiotów gospodarczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57193 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej