Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(70)
Forma i typ
Książki
(69)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(81)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(6)
W51 (Bielskiego 3)
(11)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(59)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Zych Robert
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Biliński Witold
(2)
Brunson Russell
(2)
Hofmann Agnieszka
(2)
Kozłowska Antonina (anglistka)
(2)
Matyja Piotr
(2)
Rackham Neil (1942- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Seidel Hagen (1964- )
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Adamson Brent
(1)
Ahmed Mohi
(1)
Albigowski Marek
(1)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Archambeau Shellye
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Belfort Jordan (1962- )
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biskup Rafał (prawo)
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Burg Bob
(1)
Błaż Agata
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cooper Birk P
(1)
Cooper Scott W
(1)
Coughter Peter
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dadan Michał
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dixon Matthew (1972- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Duda Tomasz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dymmel Joanna
(1)
Dziekanowski Maciej
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Froń Karol
(1)
Futrell Charles
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grocholski Grzegorz
(1)
Grutzner Fritz P
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzybek Robert
(1)
Głatki Michał
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Hyken Shep
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Jordan Jason (1970- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kamińska Anna (tłumacz)
(1)
Kamiński Arkadiusz
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kay Frances (1949- )
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kimball Bob
(1)
Kluska Michał
(1)
Kochanowska-Szlęzak Ewa
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kowalska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Kruszewski Łukasz
(1)
Kubalewska Magdalena
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kunert Zofia
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(1)
La Valle John
(1)
Lakhani Dave (1965- )
(1)
Leboff Grant
(1)
Lodish Leonard M
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Lytle Chris (1950- )
(1)
Mackay Harvey
(1)
Mann John David (1954- )
(1)
Mirecka Halina
(1)
Morgan Howard Lee (1945- )
(1)
Moulinier René
(1)
Mruk Henryk
(1)
Narus James A
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Piercy Nigel F
(1)
Piwowarczyk Marcin
(1)
Podgórski Krzysztof
(1)
Polachowska Joanna
(1)
Próchnicki Wojciech (analityk finansowy)
(1)
Płucienik Aleksandra
(1)
Rosen Keith
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(70)
Język
polski
(70)
Odbiorca
Handlowcy
(5)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(4)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(3521)
Przyjaźń
(2425)
Rodzina
(2344)
Tajemnica
(1954)
Miłość
(1668)
Techniki sprzedaży
(-)
Relacje międzyludzkie
(1472)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1355)
Magia
(1209)
Życie codzienne
(1076)
Dziewczęta
(1045)
Uczucia
(1032)
Zwierzęta
(1026)
Policjanci
(1006)
Rodzeństwo
(1005)
II wojna światowa (1939-1945)
(965)
Dzieci
(910)
Sekrety rodzinne
(851)
Żydzi
(814)
Relacja romantyczna
(767)
Małżeństwo
(764)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(721)
Język angielski
(706)
Śledztwo i dochodzenie
(699)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(667)
Władcy
(643)
Superbohaterowie
(626)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(607)
Podróże
(590)
Prywatni detektywi
(590)
Samorealizacja
(569)
Matki i córki
(545)
Zemsta
(540)
Uprowadzenie
(526)
Polityka
(522)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Dziennikarze
(510)
Przedsiębiorstwo
(505)
Kultura
(504)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(466)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(465)
Koty
(448)
Zakochanie
(448)
Walka dobra ze złem
(439)
Pisarze polscy
(437)
Zarządzanie
(437)
Dojrzewanie
(426)
Seryjni zabójcy
(417)
Pisarze
(415)
Polacy za granicą
(412)
Wakacje
(407)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(385)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(373)
Literatura polska
(370)
PRL
(369)
Śmierć
(362)
Politycy
(361)
Sukces
(361)
Wojownicy
(361)
Krainy i światy fikcyjne
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Społeczeństwo
(356)
Studenci
(347)
Język polski
(346)
Samopoznanie
(343)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(329)
Ludzie bogaci
(321)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(308)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(305)
Demony
(299)
Komunikacja społeczna
(294)
Filozofia
(293)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(287)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: czas
2001-0
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Śląskie, województwo (od 1999) - handel i usługi
(1)
Gatunek
Poradnik
(16)
Poradniki
(8)
Podręcznik
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rozwój osobisty
(1)
70 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 364, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 359-365.
Autor, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że sxkuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w "białe szachy" - sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizacje w przestrzeni handlu takich wartości, jak uczciwość i prawda, działanie pozbwawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65970 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce Czytelnik znajdzie przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych. Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy Autora jako handlowca, menadżera, przedsiębiorcy, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67787 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM)
Indeks.
Podręcznik zawiera usystematyzowaną wiedzę obejmującą cały proces sprzedaży relacyjnej, począwszy od poszukiwania potencjalnych klientów, a skończywszy na kontaktowaniu się z nabywcami już po dokonaniu przez nich zakupów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44625 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 219-[220].
Najlepsi handlowcy doskonale wiedzą, że aby osiągać maksymalne wyniki sprzedażowe, muszą się zaopatrzyć w narzędzia, które pozwolą im zadbać o klienta na każdym z pięciu etapów procesu decyzyjnego. Możesz mieć te techniki od ręki i w komplecie ― w tej książce bowiem znajdziesz zestaw gotowych narzędzi handlowych, które pomogą Ci zwrócić uwagę klienta, przekonać go do zakupu i zmienić w ambasadora marki. Zastosuj techniki opisane w tym poradniku, a klient nie tylko wybierze właśnie Twoją ofertę i wróci z kolejną potrzebą, ale też przyprowadzi ze sobą kolejnych zainteresowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72989 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Poradnik z zakresu marketingu zawierający wskazówki jak tworzyć przynoszące oczekiwany skutek, teksty informacyjne i reklamowe. Propozycja dla marketingowców i pracowników reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjęcie dyrektywy 2011/83/UE o prawach konsumenta miało na celu ujednolicenie niektórych norm prawnych państw członkowskich w zakresie ochrony konsumentów i podniesienie przyznanego konsumentowi poziomu ochrony. Jednocześnie jednak polski ustawodawca dokonał istotnej nowelizacji przepisów odnoszących się do umowy sprzedaży. Nowe rozwiązania stanowią w istocie reimplementację do polskiego porządku prawnego rozwiązań przyjętych w dyrektywie UE 99/44 poświęconej sprzedaży konsumenckiej, która w obrocie konsumenckim odgrywa istotną rolę jako główny typ umowy zawieranej pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem. Zaistniałe zmiany wpłynęły odpowiednio na postrzeganie przez przeciętnego konsumenta rzeczywistości w jakiej się znajduje. W miejsce obowiązującej przez ostatnie dwanaście lat dychotomii rozwiązań zawartych odpowiednio w ustawie z 27.7.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i w Kodeksie cywilnym, regulacja prawna umowy sprzedaży ponownie w pełni znalazła się w Kodeksie cywilnym, niezależnie od tego czy mówimy o obrocie profesjonalnym, powszechnym, czy wreszcie konsumenckim. W odróżnieniu od unormowania ustawy o sprzedaży konsumenckiej, Kodeks cywilny reguluje nie tylko sprzedaż rzeczy ruchomych, lecz także nieruchomości, praw, energii elektrycznej, czy wody. Ze względu na złożoność problematyki i skutków jakie nowelizacja z 2014 r. przyniosła, istotne jest ujęcie tematyki sprzedaży nieco szerzej, nie zapominając o umowach wiązanych, takich jak sprzedaż połączona z kredytem konsumenckim czy hipotecznym. W kontekście przyjętych zmian należy także dokonać analizy prawnej umowy sprzedaży pod kątem okoliczności jej zawarcia, a więc zarówno tej zawieranej w sposób tradycyjny, jak również na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. Nowe przepisy prawne mogą powodować trudności interpretacyjne zarówno dla konsumentów, jak i przedsiębiorców. Wydaje sie zatem konieczne wskazanie obszarów, w których problemy występują lub mogą wystąpić oraz spróbować znaleźć odpowiednie rozwiązania. Niewątpliwie cenne w tej materii są rozważania przedstawicieli świata nauki i praktyków, prowadzone podczas obrad II. Międzynarodowej Konsumenckiej Konferencji Naukowej pt. „Sprzedaż w obrocie konsumenckim”, zorganizowanej przez Katolicki Uniwersytet Lubelski i Stowarzyszenie Rzeczników Konsumentów, która miała miejsce 14-15.5.2015 r. w Lublinie. Ze względu na porządek obrad, problematyka została zebrana i ujęta w rozdziałach dotyczących tradycyjnej sprzedaży konsumenckiej, mediów jako przedmiotu sprzedaży, kredytu konsumenckiego jako umowy wiązanej, konsumenta na rynku nieruchomości oraz sprzedaży na odległość i poza lokalem. Oprócz artykułów naukowych, publikacja zawiera sprawozdania z prowadzonych dyskusji panelowych, które łącznie tworzą komplementarną całość. Wymiana myśli zarówno teoretyków prawa, jak i praktyków w zakresie ochrony konsumentów co do sprzedaży w obrocie konsumenckim, której owocem jest niniejsza monografia, daje obraz aktualnego stanu prawnego i problemów z nim związanych. Publikacja zmusza do refleksji nad koniecznością podejmowania działań w zakresie ochrony konsumentów, w tym także tworzenia nowych regulacji prawnych, po wcześniejszym wysłuchaniu głosów różnych środowisk, przede wszystkim praktyków, którzy na co dzień stosują rozwiązania prawne przyjęte w celu zapewnienia wysokiego poziomu ochrony konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Jordan i Vazzana wychodzą z założenia, że barierą dla rozwoju firmy nie są ograniczone możliwości produkcyjne, ale źle zarządzana sprzedaż. Odpowiadają na pytania, jak zwiększyć zdolność organizacji do sprzedaży i podnieść efektywność sił sprzedażowych. Przedstawiają schemat jak w praktyce konkretne działania handlowców przełożyć na zamierzone rezultaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rzeczpospolita Businessman Book)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35262 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, żee w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanas´cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71599 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35704 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63315 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57461 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63821 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60491 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52735 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej