Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(129)
Forma i typ
Książki
(125)
Proza
(25)
Poradniki i przewodniki
(14)
Komiksy i książki obrazkowe
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(11)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(141)
wypożyczone
(59)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(19)
W14 (Młynarska 35a)
(7)
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W73 (Żytnia 64)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(10)
W91 (Chłodna 11)
(1)
W106 (Twarda 64)
(2)
BD13 (Staszica 5a)
(24)
BD21 (Solidarności 90)
(18)
BD25 (Żytnia 64)
(9)
BD32 (Twarda 64)
(5)
BD36 (Redutowa 48)
(15)
BD46 (Chłodna 11)
(14)
Odolanka (Ordona 12F)
(15)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(45)
XIICzM (Solidarności 90)
(2)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(6)
Autor
Hikiert-Bereza Anna
(18)
Marsh Ryan
(11)
Milton Stephanie
(11)
Bolder Joe
(5)
Wiltshire Alex (1975- )
(4)
Zevin Gabrielle
(4)
Cordner Theo
(3)
Davies Marsh
(3)
Jelley Craig
(3)
Kulesza Radosław
(3)
Langa Sebastian
(3)
Leśniakiewicz Dawid
(3)
Parvela Timo (1964- )
(3)
Parvela Timo (1964- ). Kepler62 (pol.)
(3)
Pełka Piotr (programista)
(3)
Pitkänen Pasi
(3)
Soares Paul
(3)
Sortland Bjørn (1968- )
(3)
Stuckey John
(3)
Bale James
(2)
Barker James (ilustrator)
(2)
Bojarski Dawid
(2)
Bomba Radosław
(2)
Craddock David L
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Danowski-Ździebło Bartosz (1975- )
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Dybula Östholm Marta
(2)
Faber Marta
(2)
Filiciak Mirosław (1976- )
(2)
Graley Sarah (1991- )
(2)
Kushner David S. (1962- )
(2)
Lipscombe Daniel
(2)
Maron Jordan (1992- )
(2)
Mazurek Konrad
(2)
Monster Sfé R
(2)
Needler Matthew
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Ozawa Takahiro
(2)
Pate Katherine
(2)
Purenins Stef
(2)
Ross Sam
(2)
Saboten
(2)
Seo Asako
(2)
Southam Phil
(2)
Ulfik-Jaworska Iwona
(2)
Wasilkowska Katarzyna (1970- )
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(2)
Aarseth Espen J. (1965- )
(1)
Abriszewski Krzysztof
(1)
Adamowski Jan Antoni (1948- )
(1)
Aniel Alex (1987- )
(1)
Atiyeh Michael
(1)
Augé Séverine
(1)
Auleytner Aleksandra
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Balicki Marcin (prawo)
(1)
Banaszek Jarosław (1972- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Barcz Zofia
(1)
Batylda Marcin (1979- )
(1)
Baxter Daryl
(1)
Bazylewicz Tomasz
(1)
Blaźniak Maciek (1984- )
(1)
Boellstorff Tom (1969- )
(1)
Bojarska Katarzyna
(1)
Bojarska Katarzyna (1981- )
(1)
Braun-Gałkowska Maria (1939- )
(1)
Burgess Matthew
(1)
Burlinson James
(1)
Byrski Jan
(1)
Camacho Edgar
(1)
Carteron Marine (1972- )
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five nights at Freddy's. Fazbear frights (pol.)
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Chojnacki Marcin M
(1)
Cooper Elley
(1)
Cox Alex (1954- )
(1)
Cube Kid
(1)
Cube Kid. Diary of an 8-Bit Warrior (pol.)
(1)
Czarnota Piotr
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna
(1)
Danowski Jakub
(1)
De Peuter Greig (1974- )
(1)
Dovey Jon (1955- )
(1)
Drabik Ewa
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć (pol.)
(1)
Dyer-Witheford Nick (1951- )
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Dżdża Joanna
(1)
Enhart Kevin
(1)
Escalas Julien
(1)
Falkowski Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(58)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(77)
Kraj wydania
Polska
(123)
Wielka Brytania
(3)
Ukraina
(2)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(124)
angielski
(3)
ukraiński
(2)
Odbiorca
9-13 lat
(29)
Dzieci
(21)
14-17 lat
(20)
Młodzież
(19)
6-8 lat
(6)
Rodzice
(2)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(17)
Literatura polska
(8)
Literatura angielska
(5)
Literatura fińska
(3)
Literatura francuska
(3)
Literatura norweska
(3)
Literatura japońska
(2)
Literatura kanadyjska
(2)
Literatura chińska
(1)
Literatura meksykańska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(88)
Minecraft
(34)
Producenci gier komputerowych
(11)
Programowanie (informatyka)
(10)
Rzeczywistość wirtualna
(6)
Gracze komputerowi
(5)
Języki programowania
(5)
Przyjaźń
(5)
Roblox (gra komputerowa)
(5)
Ambicja
(4)
Branża gamingowa
(4)
Gry komputerowe - socjologia
(4)
Internet
(4)
Mężczyzna
(4)
Nastolatki
(4)
Sukces
(4)
Dojrzałość emocjonalna
(3)
Dzieci
(3)
Kobieta
(3)
Tajemnica
(3)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(2)
Dojrzewanie
(2)
Doom (gry komputerowe)
(2)
Dziecko - a przemoc
(2)
Dziewczęta
(2)
Grand Theft Auto V (gra komputerowa)
(2)
Gry komputerowe - a przemoc
(2)
Gry komputerowe - antropologia społeczna
(2)
Gry komputerowe - historia
(2)
Informatyka
(2)
Java (język programowania)
(2)
Komputery
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura
(2)
Legend of Zelda : breath of the wild (gra komputerowa)
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Ludologia
(2)
Matematyka
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miłość
(2)
Planety
(2)
Podróże międzyplanetarne
(2)
Potwory
(2)
Programiści
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Rzeczywistość wirtualna - antropologia społeczna
(2)
Scratch (język programowania)
(2)
Strefa 51
(2)
UFO
(2)
Unity (informatyka)
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
Wikingowie
(2)
Wojna
(2)
Władcy
(2)
Aktorstwo
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Aplikacje mobilne - wydawnictwa popularne
(1)
Automaty do gier
(1)
Bijatyki (gry komputerowe)
(1)
Bliźnięta
(1)
Blogi - socjologia - Polska - 2001-2009 r.
(1)
Bloodborne (gra komputerowa)
(1)
Bransolety
(1)
Branża informatyczna
(1)
C# (język programowania)
(1)
Carmack, John
(1)
Cyberpunk
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czas wolny od pracy - socjologia - Polska - 2001-2009 r.
(1)
Czasopismo hobbystyczne
(1)
Dorośli
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dziecko
(1)
Epidemie
(1)
Escape rooms
(1)
Facebook
(1)
Fantastyka
(1)
Fenomenologia
(1)
Film
(1)
Filozofia kultury
(1)
Fortnite (gra komputerowa)
(1)
Giełda
(1)
Gniew
(1)
Graficy komputerowi
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry fabularne - socjologia - Polska
(1)
Gry komputerowe - a dziecko
(1)
Gry komputerowe - a dziecko - badanie
(1)
Gry komputerowe - a kultura
(1)
Gry komputerowe - a kultura - Polska
(1)
Gry komputerowe - a młodzież - badanie
(1)
Gry komputerowe - antropologia społeczna - 20-21 w.
(1)
Gry komputerowe - badanie - metody
(1)
Gry komputerowe - estetyka
(1)
Gry komputerowe - programowanie - podręcznik
(1)
Gry komputerowe - programowanie - wydawnictwa popularne
(1)
Gry komputerowe - psychologia
(1)
Gry komputerowe - recepcja
(1)
Temat: dzieło
Resident Evil (gra)
(1)
Wiedźmin
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1901-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Anglia (Wielka Brytania)
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Tokio (Japonia)
(2)
Europa
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg) - miasta - socjologia - materiały konferencyjne
(1)
Norwegia
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Powieść
(14)
Wydawnictwa dla dzieci
(13)
Poradnik
(11)
Gry komputerowe
(9)
Opracowanie
(9)
Fantastyka
(6)
Komiks
(6)
Podręcznik
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(6)
Podręczniki
(5)
Powieść przygodowa
(4)
Reportaż
(4)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Dystopia
(3)
Monografia
(3)
Powieść obyczajowa
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Autobiografia
(2)
Czasopismo komputerowe
(2)
Czasopismo polskie
(2)
Esej
(2)
Horror
(2)
Informator
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Manga
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Science fiction
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Audiobooki
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo dla dzieci
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedie
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Fantasy
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Katalog
(1)
Komiksy
(1)
Książka kucharska
(1)
Literatura fantastyczna polska
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(16)
Kultura i sztuka
(12)
Hobby i czas wolny
(11)
Edukacja i pedagogika
(8)
Historia
(8)
Literaturoznawstwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Matematyka
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
129 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55283 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48689 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64758 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56410 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Filologia Polska / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0554-8179 ; nr 138)
Bibliogr. s. 209-[214]. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60361 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Publikacja będąca pokłosiem konferencji poświęconej tematyce obecności wiedzy historycznej w grach komputerowych. Praca jest dziełem badaczy z różnych dyscyplin nauk historycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66846 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61171 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65021 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedźmin 2 : zabójcy królów / Artur Falkowski, Barnaba Siegel. - Warszawa : Ringier Axel Springer Polska, [2011]. - 143 strony, [1] karta tablic złożonych : ilustracje kolorowe ; 27 cm.
Oficjalny przewodnik po grze, druga odsłona Wiedźmina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oficjalny przewodnik po najlepszych grach role-play dostępnych na Roblox zabierze cię w podróż po niebezpiecznych i tajemniczych wyspach, bajkowych królestwach, metropoliach pełnych superbohaterów oraz wielu innych fantastycznych miejscach. Znajdziesz tu informacje na temat kultowych gier platformy, takich jak Royale High, Work at a Pizza Place i wiele, wiele innych. Każdy rozdział zawiera pełne szczegółów i ciekawostek wywiady z twórcami i deweloperami Roblox, a także obszerne poradniki, które pozwolą początkującym graczom uniknąć często popełnianych błędów i osiągnąć prawdziwe mistrzostwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wśród wielu różnych gatunków gier na platformie Roblox znajdują się również takie, w których należy stawić czoła przeciwnikom – czy to na boisku do gry w piłkę, czy to wcielając się w zbiegłą z laboratorium bestię uciekającą przed pościgiem ocalałych, czy to w pojedynku na czary… Możliwości jest mnóstwo, a niniejsza książka to oficjalny przewodnik po najpopularniejszych grach bitewnych z niezliczonymi informacjami dla graczy. Nieocenione wskazówki i podpowiedzi pozwolą uzyskać przewagę i odnieść upragniony sukces. Przy okazji twórcy gier zdradzają swoje sekrety i udzielają wywiadów, aby umożliwić jeszcze lepszy wgląd w niezwykłe uniwersum Roblox.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : crafting, czary i świetna zabawa / Jakub Danowski & Bartosz Danowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2014. - 103 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Indeks.
Jeśli chcesz szybko rozpocząć swoją przygodę z Minecraftem, dowiedzieć się jak zainstalować i skonfigurować grę, a także sprawnie się w niej poruszać, sięgnij po tę książkę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Młodych Bystrzaków)
(W Prostocie Tkwi Siła)
(Septem)
Ksiażka dla najmłodszych pasjonatów Minecrafta. Pokazano w niej, w jaki sposób można tworzyć mody za pomocą narzędzia o nazwie LearnToMod. Dzięki temu oprogramowaniu łatwiej można zmierzyć się z wyzwaniami, jakie towarzyszą modowaniu Minecrafta. Młodzi adepci tej gry niepostrzeżenie przyswajają sobie podstawy kodowania i zdobywają pierwsze szlify podczas wykonywania różnych zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kultura Współczesności)
Bibliografia na stronach 383-422. Indeksy.
Autorzy omawiają gry wideo w kontekście krążenia kapitału, kompleksu wojskowo-przemysłowego czy wyzysku pracowników kognitywnych. Praca zawiera część teoretyczną oraz przykłady popularnych gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67434 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak grupa młodych, niedocenianych marzycieli z niewielkim doświadczeniem może zmienić kulturę i przemysł? W przypadku branży gier wideo wartej 75 miliardów dolarów pomaga to, że misji przewodzi zuchwały obrazoburca z wizją godną renegata, ale i purytańską etyką pracy - na dodatek wychowany w miłości do filmów gangsterskich, gier wideo i rapu. Nie zawadzi, jeśli jego firma tworzy najbardziej rewolucyjną, kontrowersyjną i hitową serię gier wideo w historii - Grand Theft Auto. W Jacked uznany autor i dziennikarz David Kushner zabiera czytelnika na nieautoryzowaną przejażdżkę po dynamicznym świecie największych graczy w branży gier i ich zażartych hejterów, gdzie wysokiemu ryzyku towarzyszy wysoki zysk. Odkrywa nieznaną historię ludzi tworzących produkt, który zdefiniował jedno pokolenie i rozwścieczył inne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76078 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58915 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Helion Edukacja)
Hasło UKD: Sieci komputerowe-podręcznik Informatyka-podręcznik Algorytmy-informatyka-podręczniki Gry komputerowe-podręcznik Programowanie-techniki-podręczniki Algorytmy-matematyka-podręczniki
Podręcznik do nauki informatyki dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i dla nauczycieli. Zbiór zadań i ćwiczeń ułatwiających przyswojenie wiedzy z tej dziedziny nauki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej