Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(131)
Forma i typ
Książki
(126)
Proza
(27)
Poradniki i przewodniki
(14)
Komiksy i książki obrazkowe
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(11)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Czasopisma
(2)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Audiobooki
(1)
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(145)
wypożyczone
(56)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(19)
W14 (Młynarska 35a)
(7)
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W73 (Żytnia 64)
(4)
W80 (Redutowa 48)
(10)
W91 (Chłodna 11)
(1)
W106 (Twarda 64)
(3)
BD13 (Staszica 5a)
(24)
BD21 (Solidarności 90)
(18)
BD25 (Żytnia 64)
(9)
BD32 (Twarda 64)
(5)
BD36 (Redutowa 48)
(15)
BD46 (Chłodna 11)
(14)
Odolanka (Ordona 12F)
(15)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(45)
XIICzM (Solidarności 90)
(2)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(6)
Autor
Hikiert-Bereza Anna
(18)
Marsh Ryan
(11)
Milton Stephanie
(11)
Bolder Joe
(5)
Zevin Gabrielle
(5)
Wiltshire Alex (1975- )
(4)
Cordner Theo
(3)
Davies Marsh
(3)
Faber Marta
(3)
Jelley Craig
(3)
Kulesza Radosław
(3)
Langa Sebastian
(3)
Leśniakiewicz Dawid
(3)
Parvela Timo (1964- )
(3)
Parvela Timo (1964- ). Kepler62 (pol.)
(3)
Pełka Piotr (programista)
(3)
Pitkänen Pasi
(3)
Soares Paul
(3)
Sortland Bjørn (1968- )
(3)
Stuckey John
(3)
Bale James
(2)
Barker James (ilustrator)
(2)
Bojarski Dawid
(2)
Bomba Radosław
(2)
Craddock David L
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Danowski-Ździebło Bartosz (1975- )
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Dybula Östholm Marta
(2)
Filiciak Mirosław (1976- )
(2)
Graley Sarah (1991- )
(2)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(2)
Kushner David S. (1962- )
(2)
Lipscombe Daniel
(2)
Liu Cixin (1963- )
(2)
Liu Cixin (1963- ). Di qiu wang shi (pol.)
(2)
Maron Jordan (1992- )
(2)
Mazurek Konrad
(2)
Monster Sfé R
(2)
Needler Matthew
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Ozawa Takahiro
(2)
Pate Katherine
(2)
Purenins Stef
(2)
Ross Sam
(2)
Saboten
(2)
Seo Asako
(2)
Southam Phil
(2)
Ulfik-Jaworska Iwona
(2)
Wasilkowska Katarzyna (1970- )
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(2)
Aarseth Espen J. (1965- )
(1)
Abriszewski Krzysztof
(1)
Adamowski Jan Antoni (1948- )
(1)
Aniel Alex (1987- )
(1)
Atiyeh Michael
(1)
Augé Séverine
(1)
Auleytner Aleksandra
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Balicki Marcin (prawo)
(1)
Banaszek Jarosław (1972- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Barcz Zofia
(1)
Batylda Marcin (1979- )
(1)
Baxter Daryl
(1)
Bazylewicz Tomasz
(1)
Blaźniak Maciek (1984- )
(1)
Boellstorff Tom (1969- )
(1)
Bojarska Katarzyna
(1)
Bojarska Katarzyna (1981- )
(1)
Braun-Gałkowska Maria (1939- )
(1)
Burgess Matthew
(1)
Burlinson James
(1)
Byrski Jan
(1)
Camacho Edgar
(1)
Carteron Marine (1972- )
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five nights at Freddy's. Fazbear frights (pol.)
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Chojnacki Marcin M
(1)
Cooper Elley
(1)
Cox Alex (1954- )
(1)
Cube Kid
(1)
Cube Kid. Diary of an 8-Bit Warrior (pol.)
(1)
Czarnota Piotr
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna
(1)
Danowski Jakub
(1)
De Peuter Greig (1974- )
(1)
Dovey Jon (1955- )
(1)
Drabik Ewa
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć (pol.)
(1)
Dyer-Witheford Nick (1951- )
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Dżdża Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(60)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(79)
Kraj wydania
Polska
(125)
Wielka Brytania
(3)
Ukraina
(2)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(126)
angielski
(3)
ukraiński
(2)
Odbiorca
9-13 lat
(29)
Dzieci
(21)
14-17 lat
(20)
Młodzież
(19)
6-8 lat
(6)
Rodzice
(2)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(18)
Literatura polska
(8)
Literatura angielska
(5)
Literatura fińska
(3)
Literatura francuska
(3)
Literatura norweska
(3)
Literatura chińska
(2)
Literatura japońska
(2)
Literatura kanadyjska
(2)
Literatura meksykańska
(1)
Temat
Gry komputerowe
(89)
Minecraft
(34)
Producenci gier komputerowych
(12)
Programowanie (informatyka)
(10)
Przyjaźń
(6)
Rzeczywistość wirtualna
(6)
Ambicja
(5)
Gracze komputerowi
(5)
Języki programowania
(5)
Roblox (gra komputerowa)
(5)
Sukces
(5)
Branża gamingowa
(4)
Gry komputerowe - socjologia
(4)
Internet
(4)
Mężczyzna
(4)
Nastolatki
(4)
Dojrzałość emocjonalna
(3)
Dojrzewanie
(3)
Dzieci
(3)
Kobieta
(3)
Tajemnica
(3)
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(2)
Doom (gry komputerowe)
(2)
Dziecko - a przemoc
(2)
Dziewczęta
(2)
Grand Theft Auto V (gra komputerowa)
(2)
Gry komputerowe - a przemoc
(2)
Gry komputerowe - antropologia społeczna
(2)
Gry komputerowe - historia
(2)
Informatyka
(2)
Istoty pozaziemskie
(2)
Java (język programowania)
(2)
Komputery
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura
(2)
Legend of Zelda : breath of the wild (gra komputerowa)
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Ludologia
(2)
Matematyka
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miłość
(2)
Planety
(2)
Podróże międzyplanetarne
(2)
Potwory
(2)
Programiści
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Rzeczywistość wirtualna - antropologia społeczna
(2)
Samobójstwo
(2)
Scratch (język programowania)
(2)
Strefa 51
(2)
UFO
(2)
Uczucia
(2)
Unity (informatyka)
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
Wikingowie
(2)
Wojna
(2)
Władcy
(2)
Aktorstwo
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Aplikacje mobilne - wydawnictwa popularne
(1)
Automaty do gier
(1)
Bijatyki (gry komputerowe)
(1)
Bliźnięta
(1)
Blogi - socjologia - Polska - 2001-2009 r.
(1)
Bloodborne (gra komputerowa)
(1)
Bransolety
(1)
Branża informatyczna
(1)
C# (język programowania)
(1)
Carmack, John
(1)
Cyberpunk
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czas wolny od pracy - socjologia - Polska - 2001-2009 r.
(1)
Czasopismo hobbystyczne
(1)
Dorośli
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dziecko
(1)
Epidemie
(1)
Escape rooms
(1)
Facebook
(1)
Fantastyka
(1)
Fenomenologia
(1)
Film
(1)
Filozofia kultury
(1)
Fortnite (gra komputerowa)
(1)
Giełda
(1)
Gniew
(1)
Graficy komputerowi
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry fabularne - socjologia - Polska
(1)
Gry komputerowe - a dziecko
(1)
Gry komputerowe - a dziecko - badanie
(1)
Gry komputerowe - a kultura
(1)
Gry komputerowe - a kultura - Polska
(1)
Gry komputerowe - a młodzież - badanie
(1)
Gry komputerowe - antropologia społeczna - 20-21 w.
(1)
Gry komputerowe - badanie - metody
(1)
Gry komputerowe - estetyka
(1)
Gry komputerowe - programowanie - podręcznik
(1)
Temat: dzieło
Resident Evil (gra)
(1)
Wiedźmin
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1901-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Anglia (Wielka Brytania)
(2)
Tokio (Japonia)
(2)
Europa
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg) - miasta - socjologia - materiały konferencyjne
(1)
Norwegia
(1)
Warszawa
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Powieść
(15)
Wydawnictwa dla dzieci
(13)
Poradnik
(11)
Gry komputerowe
(9)
Opracowanie
(9)
Fantastyka
(6)
Komiks
(6)
Podręcznik
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(6)
Podręczniki
(5)
Powieść obyczajowa
(4)
Powieść przygodowa
(4)
Reportaż
(4)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Dystopia
(3)
Monografia
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Science fiction
(3)
Autobiografia
(2)
Czasopismo komputerowe
(2)
Czasopismo polskie
(2)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Esej
(2)
Horror
(2)
Informator
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Manga
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Audiobooki
(1)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo dla dzieci
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Fantasy
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Katalog
(1)
Komiksy
(1)
Książka kucharska
(1)
Literatura fantastyczna polska
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Romans
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(16)
Kultura i sztuka
(12)
Hobby i czas wolny
(11)
Edukacja i pedagogika
(8)
Historia
(8)
Literaturoznawstwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Matematyka
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
131 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Poradnik dla początkujących graczy w Minecrafta. Autorzy pokazują jak wydobywać minerały, tworzyć narzędzia i zbroję, znajdować jedzenie, budować schronienie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1985)
Kolejna emocjonująca przygoda w świecie Minecrafta. Witajcie ponownie w EverRealm – w świecie gry, w którym zgrana paczka przyjaciół zamierza zdobyć podwodną świątynię. Gdy ich plany krzyżują rówieśnicy lubiący znęcać się nad innymi (zarówno w grze, jak i w świecie rzeczywistym), Evan, Tyler, Tobi, Candace i Grace są zmuszeni znaleźć sposób, by poradzić sobie w trudnej sytuacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 2262)
Candace, Evan, Grace, Tobi i Tyler przeżywają liczne przygody w Świecie Podstawowym. Pewnego dnia trafiają na tajemniczy uszkodzony portal. Przenosi on ich do dziwnego i cudownego zakątka Netheru, którego wcześniej nie znali. W jego eksplorowaniu ma im pomóc ich specjalistka od Netheru, Grace. Jednak w obliczu nowych zagrożeń Grace odkrywa, że brzemię wiary, jaką pokładają w niej jej przyjaciele, zanadto ją przytłacza. Gracze trafiają do niesamowitego bastionu, w którym na każdym kroku czają się nowe zagrożenia… ale tym razem muszą im stawić czoła bez pomocy swojej ekspertki. Wygląda jednak na to, że aby poradzić sobie z nowymi zagrożeniami, przyjaciele będą musieli ponownie połączyć siły…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zostań prawdziwym znawcą Robloxa! W tej książce znajdziesz mnóstwo recenzji najpopularniejszych nowych gier z Robloxa – od symulatora dinozaura po Speed run 4, a także wskazówki i porady pozwalające wygrać każdą z nich. Odkryj niesamowite tajniki gry oraz dowiedz się, jak zarabiać i wydawać Robuxy i zaprojektować najlepszy awatar. Znajdziesz tu nawet szczegółowy poradnik, dzięki któremu stworzysz własne gry! W książce mnóstwo ciekawostek, wskazówek i quiz wiedzy o Robloxie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Estetyka sprawczości w grach wideo / Marcin M. Chojnacki. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022. - 272 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Sztuka, Media, Kultura)
Bibliografia, netografia na stronach 261-272.
Książka bardzo udanie łączy pracę teoretyczną wysokiej próby (bo co do świetnej orientacji autora we współczesnych studiach nad grami nie można mieć żadnych wątpliwości) ze studiami przypadku ilustrującymi przydatność wypracowanego modelu badań. To dobra książka naukowa, jak w wypadku większości publikacji dotyczących gier potencjalnie interesująca także dla ambitnych miłośników spoza kręgów akademickich. Jej zadaniem jest przybliżenie, za pośrednictwem groznawczej perspektywy, estetycznego wymiaru sprawstwa gracza, omówienie czynników wzmacniających i osłabiających jego odczuwanie, a także wskazanie oraz przeanalizowanie na wybranych przykładach, ujawniających się podczas rozgrywki, warstw sprawczości kształtujących nasze doświadczenie odbiorcze. (Z recenzji prof. dr. hab. Mirosława Filiciaka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trash story / Mateusz Górniak. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Ha!art, 2022. - 117, [2] strony ; 20 cm.
(Seria Prozatorska)
Kołysanka dla epoki telewizji i pępkowe społeczeństwa katastrofy. Historię zaczyna opowiadać Mati, chłopak z małego miasteczka na Śląsku, który pragnie wyjść poza mówienie "ja" i rozsadzić dostępne mu formy snucia opowieści. Narrację przechwytują więc przedmioty, śmieci, postaci z kreskówek i filmowe konwencje. Toster opowiada o dojrzewaniu, brudna fałdka na pościeli o miłości, Krowa żegna się z Kurczakiem, paranoiczny detektyw prowadzi dochodzenie dotyczące konkursu na esej katyński dla podstawówek, a Walduś Kiepski fantazjuje o wielkim wybuchu. Logiką tej fikcji literackiej są nieustające zmiany perspektywy, a recykling, wywrotowy humor i kulturowe przechwycenia pracują na rzecz strategii czułościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak powstawał Tomb Raider / Daryl Baxter ; tłumaczenie Kuba Florian Stolarz. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Open Beta, 2024. - 152 strony, [24] strony tablic : ilustracje ; 21 cm.
Pełna anegdot i detali historia powstawania dwóch pierwszych części legendarnej serii gier Tomb Raider, opowiedziana z perspektywy członków oryginalnego zespołu twórców, CORE Design.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77401 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w języku angielskim. Powieść satyryczno-obyczajowa z wątkiem fantastycznym. Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry wideo, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Seria perypetii bohaterów to dla autora okazja do przemycenia przesłania o tym, że można osiągnąć wymarzone cele bez chodzenia na skróty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Olbrzymi i różnorodny świat Minecrafta może niekiedy onieśmielać niejednego gracza ogromem możliwości kreacji… w tym również perspektywą wcielenia w życie śmiałych planów budowy! „Minecraft. Podręcznik kreatywnego budowania" wydawnictwa Egmont dostarcza czytelnikowi (i graczowi) całej niezbędnej wiedzy do wznoszenia budowli, o jakich nigdy wcześniej mu się nie śniło. Przybliża podstawy architektury oraz innych kreatywnych dziedzin i wskazuje, w jaki sposób wcielić te przydatne wskazówki w życie, aby stworzyć niesamowite konstrukcje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 5.
Książka
W koszyku
Komiks edukacyjny. Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w Scratchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiek: 9+.
Jesteś sam w tajemniczym, nowym świecie pełnym ukrytych zagrożeń. Masz tylko kilka minut na znalezienie schronienia i żywności, zanim zapadnie zmrok i zaatakują potwory. Co zrobisz? Oficjalny Poradnik dla początkujących może ocalić ci życie. Dowiesz się, jak znajdować surowce, budować schronienie, wyrabiać narzędzia, zbroję i broń oraz walczyć z potworami. Rady doświadczonych graczy i samych twórców gry – Jeba i Notcha, pomogą ci przetrwać pierwsze dni w Minecrafcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obszerna, wnikliwa opowieść o początkach legendarnej serii gier, Mortal Kombat. Książka powstała w oparciu o obszerne wywiady, to kronika automatowej ery najbardziej niesławnej serii bijatyk w branży gier wideo (od MK do MK4), twórczych i technicznych przeszkód, które musiał pokonać jej zespół, oraz osobistych historii fanów, których pasja uczyniła Mortal Kombat filarem kultury popularnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
John Romero, pierwsza prawdziwie rockowa gwiazda świata gier, jest współtwórcą DOOMa, Quake’a i Wolfensteina 3-D, jednych z najważniejszych gier wideo w historii. Uważany za ojca chrzestnego gatunku strzelanin z perspektywy pierwszej osoby, który dominuje do dziś, zajmuje szczególne miejsce w dziejach branży. W książce DOOM Guy. Życie w pierwszej osobie Romero po raz pierwszy opowiada o trudnym dzieciństwie i bogatej karierze, począwszy od wysyłania gier na Apple II do magazynów komputerowych i wynoszenia komputerów z pracy tylnymi drzwiami, by programować po nocach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76149 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z tym niesamowitym przewodnikiem zbudujesz krok po kroku trzynaście fantastycznych smoków – bohaterów mitów i legend z całego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Książka
W koszyku
Stań się mistrzem technologii i buduj niesamowite urządzenia. Pomoże ci w tym niniejszy podręcznik. Odkryjesz w nim możliwości wykorzystania podzespołów czerwonego kamienia i dowiesz się, jak zestawiać obwody, by tworzyć niesamowite konstrukcje z wykorzystaniem swoich nowych zdolności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka to dzieło życia poszukiwacza przygód, który podjął się wyjątkowej misji odnalezienia najcenniejszych skarbów Minecrafta. Dzięki pięknym, ręcznie rysowanym mapom każdego z biomów Świata Podstawowego, a także straszliwych wymiarów Netheru i Kresu poznasz zakątki tajemniczego świata Minecrafta oraz wiele niezwykłych budowli i mobów, które będzie ci dane po drodze spotkać. Dodatkowym bonusem będą cenne łupy, na które trafisz podczas swoich wędrówek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niełatwo jest przetrwać w wymiarach zwanych Netherem i Kresem. A jeśli zechcesz potem wrócić do Świata Podstawowego, będziesz musiał podszlifować swoje umiejętności. Podręcznik podboju Netheru i Kresu pomoże ci przetrwać w najtrudniejszych warunkach. Dowiesz się z niego: jak poruszać się w obcym środowisku, jak walczyć z miejscowymi mobami oraz jak odnajdować rzadkie bloki i przedmioty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niełatwo jest przetrwać w wymiarach zwanych Netherem i Kresem. A jeśli zechcesz potem wrócić do Świata Podstawowego, będziesz musiał podszlifować swoje umiejętności. Podręcznik podboju Netheru i Kresu pomoże ci przetrwać w najtrudniejszych warunkach. Dowiesz się z niego: jak poruszać się w obcym środowisku, jak walczyć z miejscowymi mobami oraz jak odnajdować rzadkie bloki i przedmioty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej