Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(89)
Forma i typ
Książki
(86)
Proza
(18)
Poradniki i przewodniki
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(9)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(103)
wypożyczone
(46)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(15)
W14 (Młynarska 35a)
(3)
W32 (Solidarności 90)
(3)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(10)
W91 (Chłodna 11)
(1)
W106 (Twarda 64)
(2)
BD13 (Staszica 5a)
(22)
BD21 (Solidarności 90)
(9)
BD25 (Żytnia 64)
(8)
BD32 (Twarda 64)
(5)
BD36 (Redutowa 48)
(14)
BD46 (Chłodna 11)
(14)
Odolanka (Ordona 12F)
(13)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(25)
XIICzM (Solidarności 90)
(1)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(3)
Autor
Hikiert-Bereza Anna
(16)
Marsh Ryan
(11)
Milton Stephanie
(11)
Bolder Joe
(5)
Wiltshire Alex (1975- )
(4)
Cordner Theo
(3)
Davies Marsh
(3)
Jelley Craig
(3)
Parvela Timo (1964- )
(3)
Parvela Timo (1964- ). Kepler62 (pol.)
(3)
Pitkänen Pasi
(3)
Soares Paul
(3)
Sortland Bjørn (1968- )
(3)
Stuckey John
(3)
Bale James
(2)
Barker James (ilustrator)
(2)
Bojarski Dawid
(2)
Craddock David L
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Danowski-Ździebło Bartosz (1975- )
(2)
Dybula Östholm Marta
(2)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(2)
Lipscombe Daniel
(2)
Liu Cixin (1963- )
(2)
Liu Cixin (1963- ). Di qiu wang shi (pol.)
(2)
Maron Jordan (1992- )
(2)
Mazurek Konrad
(2)
Needler Matthew
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Pate Katherine
(2)
Ross Sam
(2)
Southam Phil
(2)
Wasilkowska Katarzyna (1970- )
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Abriszewski Krzysztof
(1)
Aniel Alex (1987- )
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Balicki Marcin (prawo)
(1)
Baxter Daryl
(1)
Bazylewicz Tomasz
(1)
Blaźniak Maciek (1984- )
(1)
Bojarska Katarzyna
(1)
Bojarska Katarzyna (1981- )
(1)
Bomba Radosław
(1)
Burgess Matthew
(1)
Burlinson James
(1)
Byrski Jan
(1)
Camacho Edgar
(1)
Carteron Marine (1972- )
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Cawthon Scott (1971- )
(1)
Cawthon Scott (1971- ). Five nights at Freddy's. Fazbear frights (pol.)
(1)
Chojnacki Marcin M
(1)
Cooper Elley
(1)
Cox Alex (1954- )
(1)
Cube Kid
(1)
Cube Kid. Diary of an 8-Bit Warrior (pol.)
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna
(1)
Danowski Jakub
(1)
De Peuter Greig (1974- )
(1)
Drabik Ewa
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć (pol.)
(1)
Dyer-Witheford Nick (1951- )
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Dżdża Joanna
(1)
Farwell Nick
(1)
Ferrone Harrison
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Figus Valentina
(1)
Garliński Wiktor
(1)
Glynn Steffan
(1)
Gotlin Katarzyna
(1)
Grządka Łukasz
(1)
Guthals Sarah
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Gąska Paweł
(1)
Gładkowski Łukasz
(1)
Hajdrych Łukasz
(1)
Hamilton Ross
(1)
Harris Blake J
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Johnson Genevieve
(1)
Jones Darran
(1)
Jones Owen
(1)
Jędrasiak Kamil (1988- )
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Kiuru Iwona
(1)
Klimas Patrycja
(1)
Konatowicz Łukasz
(1)
Kondratûk Oleksìj
(1)
Kostański Piotr
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kowalski Mateusz (gry komputerowe)
(1)
Kroszczyński Stanisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(44)
2010 - 2019
(45)
Okres powstania dzieła
2001-
(60)
Kraj wydania
Polska
(86)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(87)
angielski
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(23)
Dzieci
(20)
14-17 lat
(11)
Młodzież
(10)
6-8 lat
(6)
Rodzice
(2)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(12)
Literatura polska
(6)
Literatura angielska
(4)
Literatura fińska
(3)
Literatura norweska
(3)
Literatura chińska
(2)
Literatura francuska
(1)
Literatura meksykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3517)
Przyjaźń
(2422)
Rodzina
(2343)
Tajemnica
(1950)
Miłość
(1667)
Gry komputerowe
(-)
Relacje międzyludzkie
(1468)
Zabójstwo
(1427)
Nastolatki
(1353)
Magia
(1205)
Życie codzienne
(1075)
Dziewczęta
(1043)
Uczucia
(1031)
Zwierzęta
(1021)
Policjanci
(1005)
Rodzeństwo
(1004)
II wojna światowa (1939-1945)
(964)
Dzieci
(906)
Sekrety rodzinne
(850)
Żydzi
(812)
Relacja romantyczna
(766)
Małżeństwo
(761)
Uczniowie
(737)
Trudne sytuacje życiowe
(728)
Osoby zaginione
(720)
Język angielski
(705)
Śledztwo i dochodzenie
(702)
Przestępczość zorganizowana
(695)
Wybory życiowe
(666)
Władcy
(640)
Superbohaterowie
(624)
Ludzie a zwierzęta
(622)
Chłopcy
(606)
Podróże
(588)
Prywatni detektywi
(588)
Samorealizacja
(570)
Matki i córki
(544)
Zemsta
(539)
Uprowadzenie
(524)
Polityka
(523)
Poszukiwania zaginionych
(522)
Kultura
(510)
Dziennikarze
(509)
Przedsiębiorstwo
(505)
Boże Narodzenie
(494)
Psy
(468)
Arystokracja
(465)
Wojna
(465)
Wychowanie w rodzinie
(463)
Koty
(447)
Zakochanie
(447)
Zarządzanie
(439)
Walka dobra ze złem
(437)
Pisarze polscy
(435)
Dojrzewanie
(424)
Seryjni zabójcy
(418)
Polacy za granicą
(413)
Pisarze
(412)
Wakacje
(406)
Dziecko
(400)
Psychoterapia
(386)
Ojcowie i córki
(383)
Dziadkowie i wnuki
(378)
Gry planszowe
(374)
Mężczyzna
(373)
Polityka międzynarodowa
(372)
Literatura polska
(371)
PRL
(368)
Politycy
(362)
Sukces
(362)
Śmierć
(362)
Wojownicy
(360)
Czarownice i czarownicy
(359)
Krainy i światy fikcyjne
(359)
Społeczeństwo
(357)
Studenci
(347)
Samopoznanie
(344)
Język polski
(340)
Stworzenia fantastyczne
(336)
Wojna 1939-1945 r.
(336)
Potwory
(334)
Młodzież
(327)
Obyczaje i zwyczaje
(321)
Ludzie bogaci
(318)
Samotność
(317)
Lekarze
(315)
Osobowość
(315)
Władza
(309)
Wsie
(307)
Spisek
(306)
Trauma
(306)
Szczęście
(304)
Demony
(298)
Komunikacja społeczna
(297)
Filozofia
(295)
Postawy
(290)
Zabójstwo seryjne
(289)
Duchy
(286)
Wojsko
(279)
Miasta
(276)
Historia
(270)
Temat: dzieło
Resident Evil (gra)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1901-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Wydawnictwa dla dzieci
(12)
Poradnik
(9)
Powieść
(9)
Opracowanie
(8)
Podręcznik
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(6)
Podręczniki
(5)
Powieść przygodowa
(4)
Reportaż
(4)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Dystopia
(3)
Fantastyka
(3)
Monografia
(3)
Science fiction
(3)
Autobiografia
(2)
Czasopismo komputerowe
(2)
Czasopismo polskie
(2)
Esej
(2)
Informator
(2)
Komiks
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo dla dzieci
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Horror
(1)
Katalog
(1)
Romans
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(15)
Kultura i sztuka
(11)
Hobby i czas wolny
(9)
Edukacja i pedagogika
(8)
Historia
(7)
Literaturoznawstwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Matematyka
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
89 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Źródła na stronach 211-215.
Unikalne spojrzenie za kulisy serii gier wideo Resident Evil - najsłynniejszego, najpopularniejszego i najbardziej wpływowego cyklu horrorów. Alex Aniel spędził 2 lata rozmawiając z kluczowymi pracownikami firmy Capcom i poznając sekrety powstawania Resident Evil, począwszy od wizji pod koniec lat 80., przez bezprecedensowy sukces w latach 90., który ocalił firmę przed problemami finansowymi, po wielką sensację dla branży gier wideo, jaką była premiera Resident Evil 4. "Itchy, tasty" prowadzi czytelnika przez cykl rozwoju serii od 1996 do 2006 roku, przeplatając rys historyczny komentarzami samych twórców - między innymi Tokuro Fujiwary, Yoshikiego Okamoto, Shinjiego Mikamiego i Hidekiego Kamiyi - oferując unikalny wgląd w proces, w wyniku którego marka stała się jednym z najmocniejszych filarów popkultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Książka w języku angielskim. Powieść satyryczno-obyczajowa z wątkiem fantastycznym. Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry wideo, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Seria perypetii bohaterów to dla autora okazja do przemycenia przesłania o tym, że można osiągnąć wymarzone cele bez chodzenia na skróty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak powstawał Tomb Raider / Daryl Baxter ; tłumaczenie Kuba Florian Stolarz. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Open Beta, 2024. - 152 strony, [24] strony tablic : ilustracje ; 21 cm.
Pełna anegdot i detali historia powstawania dwóch pierwszych części legendarnej serii gier Tomb Raider, opowiedziana z perspektywy członków oryginalnego zespołu twórców, CORE Design.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77401 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Publikacja będąca pokłosiem konferencji poświęconej tematyce obecności wiedzy historycznej w grach komputerowych. Praca jest dziełem badaczy z różnych dyscyplin nauk historycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66846 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dwumiesięcznik
2021, nr 6 (28.12.2021-21.02.2022) - .
BD13 (Staszica 5A)
Czasopismo dla fanów Minecrafta.
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
BD13 (Staszica 5a): 2022 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2023 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2024 nr 1
Czasopismo
W koszyku
Dwumiesięcznik
2022, nr 1 - .
Odolanka (Ordona 12F)
BD13 (Staszica 5A)
BD36 (Redutowa 48)
Nieoficjalny poradnik dla fanów gry Minecraft w Polsce. Skierowany jest szczególnie do młodszego odbiorcy, który odnajdzie w magazynie kompletne wskazówki, jak w pełni czerpać radość z Minecrafta.
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
BD36 (Redutowa 48): 2023 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2024 nr 1, nr 2
BD13 (Staszica 5a): 2022 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2023 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2024 nr 1, nr 2
Odolanka (Ordona 12F): 2022 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2023 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2024 nr 1, nr 2
Książka
W koszyku
Komiks w języku angielskim. Nostalgia for the world’s worst video game brings a girl back to her childhood in an action-packed indie graphic novel about friendship, family, and three-hit combos. It’s an age-old story: for her birthday, Dul wanted the hottest new video game, but her mom accidentally bought her Super Trash Clash—one of the worst games ever made. But years later, when an older Dul finds a cartridge in a vintage store, memories come flooding back: simpler times when she could disappear into electronic worlds or spend hours battling with friends and enemies, and the love and sacrifices that bound her family together. This vivid and action-packed graphic novel from Mexican rising star Edgar Camacho is a heartwarming reflection on what gaming means to kids, crammed full of Easter eggs and tributes to the games that shaped our culture.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-91 meks. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Antoine uwielbia grać w Minecraft. Nie znosi natomiast pisać dyktand. Venus, jego najlepsza koleżanka, uwielbia jedno i drugie. Przyjaciele chodzą razem do klasy i pasjami grają na komputerze. Pewnego dnia zauważają, że w ich dzielnicy powstał nowy tajemniczy sklep… Odkrywają, że ma on związek z Minecraftem. Antoine jest zachwycony. Do chwili, gdy zdaje sobie sprawę, że wszyscy, którzy wychodzą z nowego sklepu, zachowują się jak zombie. Aby uratować swoją dzielnicę, miasto i świat przed całkowitą zombifikacją, Antoine i Venus będą musieli wejść do wnętrza gry, by odnaleźć serce Overworldu. Podczas tej podróży przeżyją niezwykłe przygody, zmierzą się z wieloma niebezpieczeństwami i będą musieli zdać egzamin z lojalności i przyjaźni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61171 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Five nights at Freddy's. Fazbear frights / Scott Cawthon ; #5)
Piąty tom cyklu. W otchłani ciemności kłębi się śmiertelna wściekłość. Bob tryska gniewem i ma dość swojej rodziny, postanawia więc wywinąć żonie i dzieciom okropny numer. Jego wakacyjny wyjazd okazuje się jednak najkoszmarniejszym pomysłem w życiu. Matt tłumi w sobie wielką złość wywołaną przez liczne nieudane związki, a o problemach zapomina, grając namiętnie w gry wideo. Nie ma pojęcia, co z tego wyniknie… A w Szpitalu Heraklesa, w pokoju 1280, jakaś mroczna siła utrzymuje przy życiu mężczyznę z makabrycznymi oparzeniami na całym ciele i żelazną wolą życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Estetyka sprawczości w grach wideo / Marcin M. Chojnacki. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022. - 272 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Sztuka, Media, Kultura)
Bibliografia, netografia na stronach 261-272.
Książka bardzo udanie łączy pracę teoretyczną wysokiej próby (bo co do świetnej orientacji autora we współczesnych studiach nad grami nie można mieć żadnych wątpliwości) ze studiami przypadku ilustrującymi przydatność wypracowanego modelu badań. To dobra książka naukowa, jak w wypadku większości publikacji dotyczących gier potencjalnie interesująca także dla ambitnych miłośników spoza kręgów akademickich. Jej zadaniem jest przybliżenie, za pośrednictwem groznawczej perspektywy, estetycznego wymiaru sprawstwa gracza, omówienie czynników wzmacniających i osłabiających jego odczuwanie, a także wskazanie oraz przeanalizowanie na wybranych przykładach, ujawniających się podczas rozgrywki, warstw sprawczości kształtujących nasze doświadczenie odbiorcze. (Z recenzji prof. dr. hab. Mirosława Filiciaka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oficjalny przewodnik po najlepszych grach role-play dostępnych na Roblox zabierze cię w podróż po niebezpiecznych i tajemniczych wyspach, bajkowych królestwach, metropoliach pełnych superbohaterów oraz wielu innych fantastycznych miejscach. Znajdziesz tu informacje na temat kultowych gier platformy, takich jak Royale High, Work at a Pizza Place i wiele, wiele innych. Każdy rozdział zawiera pełne szczegółów i ciekawostek wywiady z twórcami i deweloperami Roblox, a także obszerne poradniki, które pozwolą początkującym graczom uniknąć często popełnianych błędów i osiągnąć prawdziwe mistrzostwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obszerna, wnikliwa opowieść o początkach legendarnej serii gier, Mortal Kombat. Książka powstała w oparciu o obszerne wywiady, to kronika automatowej ery najbardziej niesławnej serii bijatyk w branży gier wideo (od MK do MK4), twórczych i technicznych przeszkód, które musiał pokonać jej zespół, oraz osobistych historii fanów, których pasja uczyniła Mortal Kombat filarem kultury popularnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
David L. Craddock, autor książek o historii gier i pisarz, zagłębia się w historię kultowej gry strategicznej UFO: Enemy Unknown (wydanej w USA jako X-COM: UFO Defense), która w 1994 roku zachwyciła świat, stając się natychmiastowym klasykiem. Opowieść o młodym, obiecującym twórcy Julianie Gollopie, który chciał stworzyć grę strategiczną mogącą dorównać sławą słynnej Cywilizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76107 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid)
(Escape Book : podejmij wyzwanie, rozwiąż zagadki, wydostań się z książki)
Escape book "Przeklęta MEGAświątynia" oparty jest na realiach najpopularniejszej z popularnych gier – Minecrafta – a jej autorem jest sam Cube Kid, twórca wiekopomnych Pamiętników 8-bitowego wojownika Runta i Kota Netheru – Billy’ego. To gwarancja przygody, świetnej zabawy i przyjemnego główkowania w kubicznym klimacie. Byłeś noobem, jesteś wojownikiem. W złowrogiej pułapce zastawionej przez samego Herobrine’a musisz wykazać się śmiałością, determinacją, wytrwałością i przede wszystkim przemyślnością. Zdobywaj cenny ekwipunek, odkrywaj wszystkie tajemnice przeklętej świątyni! Nieustraszona Breeze rozpoczęła eksplorację, a Billy, kotek Netheru, gotów jest ci towarzyszyć. Nadeszła więc pora, abyś Ty, dzielny Runcie, spełnił swą obietnicę. Dobądź oręża i walcz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci? / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft : crafting, czary i świetna zabawa / Jakub Danowski & Bartosz Danowski. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2014. - 103 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Indeks.
Jeśli chcesz szybko rozpocząć swoją przygodę z Minecraftem, dowiedzieć się jak zainstalować i skonfigurować grę, a także sprawnie się w niej poruszać, sięgnij po tę książkę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z tym niesamowitym przewodnikiem zbudujesz krok po kroku trzynaście fantastycznych smoków – bohaterów mitów i legend z całego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej