Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(203)
Forma i typ
Książki
(201)
Poradniki i przewodniki
(150)
Publikacje fachowe
(37)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(260)
wypożyczone
(62)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(10)
W32 (Solidarności 90)
(64)
W51 (Bielskiego 3)
(29)
W73 (Żytnia 64)
(8)
W80 (Redutowa 48)
(24)
W91 (Chłodna 11)
(3)
W106 (Twarda 64)
(1)
BD36 (Redutowa 48)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(23)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(160)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(12)
Sielicki Leszek
(9)
Sugiero Joanna
(7)
Hill Napoleon (1883-1970)
(6)
Holiday Ryan
(5)
Zawiła Anna
(5)
Zawiła Tadeusz
(5)
Czyż Katarzyna (prawo)
(4)
Rojek Katarzyna
(4)
Skwarek Mirosław
(4)
Waśko Zbigniew
(4)
Wierzbicka Diana
(4)
Allen David (1945- )
(3)
Brunson Russell
(3)
Chmielecki Michał
(3)
Gibas Jarosław (1967- )
(3)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(3)
Puzyrkiewicz Dariusz
(3)
Sędzimir Tomasz
(3)
Bakalarska Justyna
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Berendt Joanna
(2)
Blount Jeb
(2)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Cieślak Piotr
(2)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(2)
Grzesiak Mateusz
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Górczyńska Agnieszka
(2)
Hadnagy Christopher
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Kowalewski Paweł
(2)
Ledwoń-Blacha Anna
(2)
Leonardi Barbara
(2)
Lipa Michał
(2)
Machnik Marcin
(2)
Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie)
(2)
Misiorek Tomasz
(2)
Mleczko Andrzej (1949- )
(2)
Oruba Norbert
(2)
Panas Monika
(2)
Piątkowska Agnieszka (zasoby ludzkie)
(2)
Płoski Zdzisław
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Sinek Simon
(2)
Skała Marek
(2)
Sun Bin (ca 380-ca 300 a.C)
(2)
Sunzi ( -6.. a.C.)
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Vitale Joe (1953- )
(2)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(2)
Wrycza Joanna
(2)
Łowińska Anna
(2)
Adamus Marcin
(1)
Aleksander Wojciech (user experience)
(1)
Alszer Magdalena
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Bajczyk Dorota
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bednarski Łukasz
(1)
Behr Kevin
(1)
Bekas Robert
(1)
Berendt Bartosz
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bialik-Kowalczyk Marta
(1)
Bieńkowska Ada
(1)
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Bobrowska-Drozda Łada
(1)
Bogumił Izabela (psychoterapeutka)
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojko Natalia
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brackman Levi
(1)
Brown Joshua Morgan
(1)
Buksak Lidia
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Cagan Marty
(1)
Cardone Grant (1958- )
(1)
Castrounis Alex
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Choiński Michał (1983- )
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Ciach Szymon
(1)
Cichoń Marcin (informatyk)
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Collins J. L
(1)
Costi Melina
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Dial Rob
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(199)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(193)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1601-1700
(2)
400-301 p.n.e.
(2)
500-401 p.n.e.
(2)
600-501 p.n.e.
(2)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(203)
Język
polski
(203)
Odbiorca
Menedżerowie
(28)
Przedsiębiorcy
(12)
Handlowcy
(8)
Przedstawiciele handlowi
(6)
Menedżerowie i menedżerki
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Inwestorzy indywidualni
(4)
Przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie
(4)
Copywriterzy
(3)
Dyrektorzy HR
(3)
Internauci
(3)
Pracownicy
(3)
Specjaliści ds. rekrutacji
(3)
Analitycy danych
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Kierownicy projektów
(2)
Szkoły wyższe
(2)
14-17 lat
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Artyści
(1)
Blogerzy
(1)
Doradcy inwestycyjni
(1)
Doradcy klienta
(1)
Dyplomaci
(1)
Dziennikarze
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Finansiści
(1)
Fotografowie
(1)
Freelancer
(1)
Graficy
(1)
Informatycy
(1)
Informatycy i informatyczki
(1)
Młodzież
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy banków
(1)
Programiści
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Specjaliści i specjalistki ds. marketingu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Urzędniczki i urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Sukces
(48)
Samorealizacja
(21)
Komunikacja marketingowa
(13)
Relacje międzyludzkie
(13)
Techniki sprzedaży
(12)
Marketing cyfrowy
(11)
Przedsiębiorstwo
(10)
Techniki samopomocy
(10)
Zarządzanie relacjami z klientami
(10)
Bogactwo
(9)
Cele życiowe
(9)
Kompetencje przywódcze
(9)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Przywództwo
(9)
Finanse osobiste
(8)
Media społecznościowe
(8)
Perswazja
(8)
Przedsiębiorczość (postawa)
(8)
Kariera
(7)
Marka osobista
(7)
Obsługa klienta
(7)
Sprzedaż
(7)
Strategia marketingowa
(7)
Zarządzanie
(7)
Zarządzanie sobą
(7)
Coaching
(6)
Kompetencje menedżerskie
(6)
Stoicyzm
(6)
Branding (marketing)
(5)
Copywriting
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Marketing
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Menedżerowie
(5)
Praca zespołowa
(5)
Prezentacje i wystąpienia
(5)
Produktywność pracy
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Rozwój zawodowy
(5)
Sztuczna inteligencja
(5)
Zarządzanie czasem
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Branża informatyczna
(4)
Innowacje
(4)
Instagram
(4)
Inwestycje
(4)
Kompetencje zawodowe
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Kreatywność
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Motywacja
(4)
Nawyki
(4)
Odwaga
(4)
Praca
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Radzenie sobie ze stresem
(4)
Rekrutacja pracowników
(4)
Relacje biznesowe
(4)
Samokontrola
(4)
Samopoznanie
(4)
Sztuka pisania
(4)
Work-life balance (WLB)
(4)
Analiza danych
(3)
Autoprezentacja
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
Informatycy
(3)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Negocjacje biznesowe
(3)
Organizacja
(3)
Pewność siebie
(3)
Podejmowanie decyzji
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przekonania
(3)
Przezwyciężanie lęku
(3)
Psychologia pracy
(3)
Reklama
(3)
Rozwiązywanie problemów (psychologia)
(3)
Rozwój osobowości
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
VUCA
(3)
Władza
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie portfelem
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Zastosowanie i wykorzystanie
(3)
Awans zawodowy
(2)
BPMN (system notacji)
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Business Intelligence
(2)
Copywriting internetowy
(2)
Customer Experience
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Dobre praktyki
(2)
Dykcja
(2)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(4)
1945-1989
(4)
1989-2000
(3)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Chiny
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Japonia
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Europa
(1)
Francja
(1)
Indie
(1)
Izrael
(1)
Korea Południowa
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Szwecja
(1)
Zjednoczone Emiraty Arabskie
(1)
Gatunek
Poradnik
(176)
Opracowanie
(11)
Antologia
(3)
Podręcznik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Reportaż
(2)
Traktat
(2)
Wydawnictwo źródłowe
(2)
Aforyzmy
(1)
Analiza i interpretacja
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Esej
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik językowy
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Wykład
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(83)
Rozwój osobisty
(62)
Praca, kariera, pieniądze
(40)
Media i komunikacja społeczna
(22)
Psychologia
(21)
Informatyka i technologie informacyjne
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Edukacja i pedagogika
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Historia
(2)
Językoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
203 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
UX writing : moc języka w produktach cyfrowych / Wojciech Aleksander. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 391, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 385-391.
Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne ― i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie? Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76769 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data driven marketing : o logicznym podejściu do podejmowania decyzji / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 300, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 283-300.
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy - idąc tropem marketingu 5.0 - zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting w dobie reelsów i tiktoków / Dorota Bajczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 335 stron ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 333-335.
Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zarania branży reklamowej. Tak było, tak jest i tak pozostanie. I to mimo że rynek ery cyfrowej nieustannie się zmienia, użytkownikom sieci podsuwając zupełnie nowe pomysły na wirtualne zaistnienie w kolejnych mediach społecznościowych, a firmom proponując narzędzia takie jak „postrach copywriterów”, czyli ChatGPT.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [199-200].
Ta książka tłumaczy, skąd się biorą i jak działają stereotypy dotyczące płci. A także dlaczego oraz w jaki sposób nieświadomie im ulegamy – choćby za pośrednictwem reklam, atakujących nas bezustannie z każdej strony. Autorka rzeczowo, odwołując się do licznych przykładów pokazuje, jak od starożytności aż po czasy współczesne świat, w którym żyjemy, urządzają mężczyźni dla mężczyzn i jakie rodzi to konsekwencje dla społeczeństwa oraz… dla marketingowców, którzy projektując kampanie promocyjne raz za razem sięgają po zgrane i nieprawdziwe schematy dziewczynek-księżniczek, nadopiekuńczych mam, ofermowatych tatusiów, wiecznie niezdrowych babć czy niebieskiej krwi miesięcznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77022 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 5. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 345 stron : ilustracje ; 21 cm.
Najnowsze wydanie książki, która jest obowiązkową pozycją w biblioteczce każdego polskiego handlowca, uwzględnia wszystkie zmiany, jakie zaszły na rynku, w dostępnych technologiach i w prawie. Autor wziął także pod uwagę to, że dziś sprzedażą zajmują się niemal wszyscy - nie tylko wydelegowani specjalnie do tego celu pracownicy, ale właściwie każdy, kto ma kontakt z klientem, czy to bezpośredni, czy telefoniczny, czy też online. Na lekturze Mistrza sprzedaży zyska zatem każda z tych osób, książka bowiem porusza kwestie uniwersalne, bez których znajomości trudno odnieść sukces w handlowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77954 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oto pasjonująca opowieść o technologii, dzięki której świat zupełnie się zmieni. Książka skupia się na znaczeniu litu i jego właściwościach istotnych dla środowiska, gospodarki i geopolityki. Przedstawia też historie upartych wizjonerów i przedsiębiorstw, które z rodzinnych biznesów przekształciły się w potężne korporacje, a także dzieje sekretnych sojuszy, podejrzanych układów i rozwijającej się brutalnej rywalizacji. Dogłębnie opisano tu rynek tego metalu i jego głównych graczy: Chin, USA, Australii i Argentyny. Pokazano zagrożenia związane z wydobyciem i przetwarzaniem litu, takie jak szkody środowiskowe, konflikty społeczne czy korupcja. Nie zabrakło prawdopodobnych scenariuszy rozwoju technologii baterii i alternatyw dla litu, takich jak magnez i wodór. Ta świetnie napisana, inspirująca książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych tematyką transformacji energetycznej świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
(Onepress)
Autor
Bekas Robert. Autor Burcon Tomasz. Autor Burzyński Andrzej. Autor Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca). Autor Cebulski Kamil. Autor Chimkowska Angelika. Autor Chłodnicki Mateusz. Autor Cichoń Marcin (informatyk). Autor Cioczek Konrad. Autor Cisek Marcin. Autor Czaplicka Monika. Autor Dejnaka Agnieszka. Autor Dutko Maciej. Autor Dywański Piotr. Autor Fornalski Paweł. Autor Froń Karol. Autor Gaca Daria. Autor Gamoń Adrian. Autor Godlewski Marcin (marketing). Autor Golec Marek. Autor Gorzycki Adrian. Autor Grabowski Grzegorz (księgowy). Autor Grzywnowicz Mateusz. Autor Jankowski Marek (ekonomia). Autor Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie). Autor Tomczyk Tomek. Autor Kamiennik Łukasz. Autor Kiełcz Piotr. Autor Kobryń Maria. Autor Kolanek Bartosz. Autor Kołata Damian. Autor Korycki Paweł. Autor Stępa Maciej. Autor Kosel Michał. Autor Kotarbiński Jacek. Autor Krakowski Zbigniew. Autor Królak Paweł. Autor Kruk Kamila. Autor Krynicka-Pieleszek Iga. Autor Krzyworączka Paweł. Autor Langa Bartosz. Autor Lech Mikołaj. Autor Lewiński Maciej. Autor Lidzbarski Michał. Autor Łuczyńska Dagmara. Autor Łukiańczyk Marcin. Autor Maciejewski Tomasz. Autor Maciorowski Artur. Autor Marczewski Łukasz. Autor Marzec Krzysztof. Autor Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie). Autor Motyl Piotr. Autor Namieciński Rafał (1973- ). Autor Niedźwiedź Marek. Autor Okulski Robert Adam. Autor Oracz Piotr. Autor Osman Marcin. Autor Palak Tomasz. Autor Pawłowska Magdalena (marketing). Autor Pieleszek Marcin. Autor Pioch Adam. Autor Piwowarczyk Marcin. Autor Przetacznik Ilona. Autor Puzyrkiewicz Dariusz. Autor Rdzeń Krzysztof. Autor Rogala Barbara. Autor Sadłowski Rafał. Autor Sadowski Michał (1982- ). Autor Sala Paweł. Autor Sobczak Jakub. Autor Solga Robert. Autor Spławski Michał. Autor Starzykiewicz Dawid (przedsiębiorca). Autor Stawarz-García Barbara (ekonomia). Autor Szajdziński Jakub. Autor Szulczewski Piotr. Autor Tkaczyk Paweł (ekonomia). Autor Trader21. Autor Trzupek Justyna. Autor Winkiel Mikołaj. Autor Wisłocka Izabela. Autor Wiszowaty Damian. Autor Wsół Marcin. Autor
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks.
Publikacja gromadzi kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Trzecie wydanie zawiera między innymi: e-biznesplanowanie; finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny; sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress; podcasty, webinary i „lajwy” jako narzędzia sprzedażowe; growth hacking marketing; analiza big data; LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe; negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających; narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż; rzeczywistość rozszerzona; telemarketing; biznes nomadyczny; optymalizacja georezydencji firmy; przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa; zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy; reinwestowanie zysków z biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorki książki napisały ją po to, by podzielić się z czytelnikami wiedzą, jak w duchu Porozumienia bez Przemocy pracuje się z konfliktami. Bazując na swoich doświadczeniach coachingowych i mediacyjnych, starają się odczarować stereotypowe przekonania na temat konfliktów i zaprosić do współtworzenia świata dialogu we wszelkich obszarach życia osobistego i zawodowego. Za pośrednictwem tego poradnika dostarczają narzędzi niezbędnych do przejścia z fazy problemów do fazy rozwiązań. I oczywiście - porozumień wolnych od przemocy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73215 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 337-345.
Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy kontakt ― zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win. Autorzy tej publikacji przyglądają się drugiemu paradygmatowi funkcjonowania firm, organizacji i instytucji. Wyjaśniają, na czym polega Porozumienie bez Przemocy (NVC), i podpowiadają, jak wdrożyć jego założenia w relacjach wewnątrzfirmowych, w dialogu z partnerami i otoczeniem, a także jak wprowadzić to podejście w organizacjach. Promują model przywództwa opartego na potrzebach, dowodzą ponadto, że empatia ma moc również w biznesie i realnie przekłada się na wyniki biznesowe organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80997 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Praktyczny przewodnik dla małych i średnich firm w zarządzaniu środowiskowym. Wszystko, co musisz wiedzieć o raportowaniu zgodnym z ideą zrównoważonego rozwoju. Ochrona środowiska naturalnego i wpływ biznesu na jego stan to temat, który coraz intensywniej angażuje zarówno opinię publiczną, jak i instytucje zarządcze Unii Europejskiej. W efekcie pojawiają się przepisy nakładające na przedsiębiorstwa nowe obowiązki w tym obszarze. Takie jak choćby unijna dyrektywa CSRD, która weszła w życie w 2022 roku. W pierwszej kolejności obejmuje ona obowiązek raportowania zrównoważonego rozwoju przez duże przedsiębiorstwa (tzw. raportowanie ESG), jednak z uwagi na zasadę przejrzystości w łańcuchu wartości wymogi te są przenoszone także na ich dostawców i dystrybutorów a więc głównie małe i średnie firmy. Dla wielu podmiotów z sektora MŚP to nowy temat, a procedury okazują się niełatwe do wdrożenia. Można co prawda skorzystać z usług firm doradczych, ale ten rynek nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięty. Dodatkowo korzystanie z oferty doradztwa w zakresie zarządzania środowiskowego wiąże się zwykle ze sporymi kosztami. Optymalnym rozwiązaniem jest ta publikacja: wszechstronny przewodnik po zagadnieniach związanych z raportowaniem środowiskowym, skierowany przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw. Zawiera nie tylko teoretyczne podstawy, ale przede wszystkim praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą skutecznie zaangażować się w proces raportowania zgodnego z ideą zrównoważonego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80730 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej praktycznej książce dowiesz się, w czym konkretnie może Ci pomóc AI. Nauczysz się automatyzować nudne, powtarzalne zadania, przeprowadzać rozległe analizy i badania, budować pipeline sprzedażowy, tworzyć skuteczne komunikaty, które wyróżnią się na tle konkurencji, a także skracać cykl sprzedaży. Poznasz również sprytne techniki generowania promptów, które pomogą Ci uzyskiwać najlepsze możliwe wyniki. Szybko się przekonasz, że w tym nowym świecie innowacji AI możesz budować głębsze relacje międzyludzkie, a to z kolei niezawodnie przełoży się na imponującą efektywność sprzedaży. Wiedza zawarta w książce ułatwi Ci zdobycie przewagi przy użyciu tej przełomowej technologii!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Autorka na bazie swoich własnych doświadczeń życiowych i zawodowych stworzyła poradnik po zarządzaniu w XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69212 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Emocjonalny (nie)ład w pracy / Łada Drozda. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 157, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 155-[158].
Biznes wreszcie zdał sobie sprawę, że emocje wywołują zachowania, a te oznaczają zarówno to, co robimy, jak i to, kim się czujemy. Łada nie poszła na skróty. Pisze o realnym świecie, w którym naciska się na wyniki ― ale zapomina, że to ludzie je wypracowują. Cel jest ważny, jednak równie ważna jest droga, a droga to, poza intelektem i poznaniem, także emocje. Właśnie one odpowiadają za to, jakie myśli i zachowania prezentujemy. Autorka pokazuje emocje szeroko, jako coś, co społecznie istnieje, jest z nami cały czas. Nimi oddychamy. I by lepiej oddychać, warto sięgnąć po tę książkę ― uwrażliwi nas i nauczy dostrzegać subtelności, które Łada wydobyła na światło dzienne. (dr Grzegorz Radłowski)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78117 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia popytu i podaży w tradingu : wprowadzenie do smart money concept / Natalia Bojko. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 157 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Autorka książki jest aktywna na giełdzie od wielu lat. Swoje analizy i trading opiera na koncepcjach smart money; tym mianem określa się niewielką liczebnie, ale wielką kapitałowo grupę inwestorów, którzy mają prawdziwy wpływ na to, co się dzieje z rynkiem. W tym poradniku znajdziesz najważniejsze informacje, dzięki którym zaczniesz inwestować w duchu smart money.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej bestsellerowej książce zrozumiesz, że sekretem udanej sprzedaży jest Twoja ekspercka wiedza i Twoje przesłanie. Dowiesz się także, w jaki sposób je wykorzystać, aby ludzie do Ciebie przyszli i pozostali mimo upływu czasu. Nauczysz się nie tylko, jak wpływać na klientów ze swoich lejków sprzedażowych, ale także jak stać się liderem. To całkowicie naturalne, każdy porządny biznes bowiem powstawał właśnie dlatego, że ktoś postanowił rozwiązać problem, przed którym inni uciekali. Ten poradnik sprawi, że odnajdziesz swój głos i zrozumiesz, jak wiedzę i przesłanie przekuć w ruch ludzi, którzy staną się Twoimi wiernymi klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74056 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73627 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 318-321.
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie, jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74057 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty też jesteś mówcą! : wystąpienia publiczne od A do Z / Lidia Buksak. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 399, [1] strona : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Niezależnie od tego, czy prowadzisz prezentacje w pracy, występujesz na scenie, czy po prostu chcesz lepiej formułować swoje myśli w rozmowach - w tej książce znajdziesz podpowiedzi, jak robić to lepiej. To "instrukcja obsługi wystąpień", praktyczny przewodnik w formie alfabetu, bogactwo sprawdzonych metod, wskazówek i konkretnych narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81975 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75601 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej