Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(258)
Forma i typ
Książki
(248)
Poradniki i przewodniki
(149)
Publikacje fachowe
(94)
Publikacje naukowe
(11)
Audiobooki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(285)
wypożyczone
(50)
nieokreślona
(4)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(3)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(40)
W51 (Bielskiego 3)
(35)
W73 (Żytnia 64)
(4)
W80 (Redutowa 48)
(13)
W91 (Chłodna 11)
(3)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(24)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(205)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(8)
Zbiory służbowe
(1)
Autor
Sałbut Bartosz
(7)
Sielicki Leszek
(6)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Doroba Anita
(5)
Zawiła Anna
(5)
Zawiła Tadeusz
(5)
Gasper Dorota
(4)
Gut Jerzy (1955- )
(4)
Haman Wojciech (1954- )
(4)
Jóźwiak Bożena
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Malcherek Monika
(4)
Witkowska Magda
(4)
Appelo Jurgen (1969- )
(3)
Brunson Russell
(3)
Collins James C. (1958- )
(3)
Gutowski Maksymilian
(3)
Lencioni Patrick (1965- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Niemczyk Andrzej
(3)
Radosz Joanna Krystyna (1992- )
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Żórawski Tadeusz
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Babin Leif
(2)
Bakalarska Justyna
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Hartley Gregory
(2)
Jabłoński Artur (1987- )
(2)
Kaczmarek Olga
(2)
Karinch Maryann
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Lany Magdalena
(2)
Machnicka Zyta
(2)
Niemczyk Anna
(2)
Oruba Norbert
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Strózik Wojciech
(2)
Szóstek Aga
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Willink Jocko (1971- )
(2)
Wręga Michał
(2)
Zastrożna Martyna
(2)
Zych Agnieszka (trener personalny)
(2)
Łaciok Karol
(2)
Łucki Zbigniew (1938- )
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Adkins Lyssa
(1)
Allen Judy (1952- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barski Marcin
(1)
Bastow Janna
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bereś Ada
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Błaż Agata
(1)
Cagan Marty
(1)
Cardone Natale
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chalimoniuk-Nowak Marta (1976- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Chow Anne
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Cieśliński Jerzy
(1)
Cloutier George
(1)
Collins Philip (1967- )
(1)
Connors Michael
(1)
Conti Dave
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Cumberland Nigel
(1)
Cybulko Anna
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(181)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(217)
1901-2000
(7)
1989-2000
(7)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(252)
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(3)
Język
polski
(250)
angielski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(60)
Przedsiębiorcy
(28)
Specjaliści ds. marketingu
(10)
Handlowcy
(8)
Informatycy
(4)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. rekrutacji
(3)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(3)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Projektanci stron WWW
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Administratorzy systemów
(1)
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Blogerzy
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Ekonomiści
(1)
Freelancer
(1)
Internauci
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kobieta
(1)
Kuratorzy oświaty
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Prezesi
(1)
Programiści
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(49)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(35)
Przywództwo
(31)
Menedżerowie
(27)
Przedsiębiorstwo
(26)
Sukces
(26)
Kultura organizacyjna
(18)
Marketing cyfrowy
(18)
Marketing
(15)
Kompetencje przywódcze
(14)
Komunikacja marketingowa
(14)
Handel elektroniczny
(13)
Przedsiębiorczość
(13)
Motywacja pracy
(12)
Relacje międzyludzkie
(12)
Praca zespołowa
(11)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(10)
Sprzedaż
(10)
Techniki sprzedaży
(10)
Innowacje
(9)
Media społecznościowe
(9)
Strategia marketingowa
(9)
Zaangażowanie pracowników
(9)
Zarządzanie projektami
(9)
Kompetencje menedżerskie
(8)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Organizacja
(8)
Marketing elektroniczny
(7)
Organizacja pracy
(7)
Zarządzanie relacjami z klientami
(7)
Biznesplan
(6)
Coaching
(6)
Content marketing
(6)
Kadry
(6)
Kreatywność
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Negocjacje biznesowe
(6)
Perswazja
(6)
Rekrutacja pracowników
(6)
Copywriting internetowy
(5)
Kariera
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Produktywność pracy
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Zarządzanie czasem
(5)
Zarządzanie zmianą
(5)
Zwinne zarządzanie
(5)
Branding (marketing)
(4)
Kompetencje zawodowe
(4)
Konsumenci
(4)
Marka osobista
(4)
Negocjacje
(4)
Praca
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Psychologia zarządzania
(4)
Reklama
(4)
Spotkania i imprezy biznesowe
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Branża informatyczna
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Copywriting
(3)
Decyzje
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Google Analytics
(3)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Marketing - metody - poradnik
(3)
Motywacja
(3)
Obsługa klienta
(3)
Plan marketingowy
(3)
Planowanie
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Strony WWW
(3)
Styl kierowania
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Zarządzanie - metody - poradnik
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie sobą
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(3)
Analiza danych
(2)
Blog
(2)
Business Intelligence
(2)
COVID-19
(2)
Customer Experience
(2)
Cyberbezpieczeństwo
(2)
Działania specjalne (wojsko)
(2)
E-konsumenci
(2)
Finanse
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Handlowcy
(2)
Temat: czas
2001-
(32)
1901-2000
(5)
1945-1989
(4)
1989-2000
(4)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Rosja
(2)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Chiny
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(238)
Audiobooki
(8)
Dokumenty dźwiękowe
(8)
Opracowanie
(8)
Poradniki
(6)
Case study (studium przypadku)
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Biografia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik językowy
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(241)
Psychologia
(27)
Media i komunikacja społeczna
(20)
Informatyka i technologie informacyjne
(19)
Praca, kariera, pieniądze
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Rozwój osobisty
(7)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Historia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kulinaria
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
258 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliografia na stronach 222-223.
Jakie cechy dyrektora generalnego są najważniejsze? Znakomita komunikacja, umiejętność perspektywicznego myślenia, znajomość świata finansów? A może skuteczne trzymanie w ryzach całego zespołu? Na pewno takie umiejętności są niezbędne w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Jednak kluczem do sukcesu jest coś innego. Błyskotliwość w działaniu. I odwaga, by zmienić utarte schematy i znaleźć własną drogę do celu. Innowatorzy, wizjonerzy, autorzy spektakularnych sukcesów działają na przekór trendom i pociągają za sobą swoich podwładnych. A ich entuzjazm może zdziałać cuda. William Thorndike, biznesmen i wykładowca, przytacza tu historie ośmiu genialnych menedżerów, którzy odcisnęli własne piętno na wspaniałych firmach, osiągających zdecydowanie ponadprzeciętne wyniki. Tych utalentowanych dyrektorów łączy kilka cech: skupiają się na zyskach z akcji, a nie na dochodach i ogólnym wzroście i mają nieprzeciętne umiejętności gospodarowania kapitałem finansowym i ludzkim. Są także przekonani, że nie okresowe raporty o dochodach, lecz dopływ gotówki do firmy stanowi o jej wartości. Sprawdź, jak wykorzystać ich techniki w swoich poczynaniach. Niech Cię zainspirują i pozwolą Ci odnaleźć Twoją własną ścieżkę w biznesie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie Przy czym wyrażenie "najlepsza cena" dla zakupowca oznacza coś wręcz przeciwnego niż dla handlowca. W związku z tym sprzedawcy nieustannie uzbrajają się w nowe triki, przed którymi uczą się bronić zakupowcy i tak to się toczy. Autor tej książki wie, o czym pisze. Jako zakupowiec bowiem jest aktywny od wielu lat, zakupy to jego źródło utrzymania, ale też wielka pasja, którą zdecydował się podzielić z czytelnikami za pośrednictwem tego poradnika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76991 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 179, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik dla handlowców. Obejmuje m.in. przygotowanie do pracy, pozyskiwanie klientów, badanie potrzeb klienta, zamknięcie i domknięcie sprzedaży oraz obsługę posprzedażową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69187 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rekrutacja w IT / Michał Kosiorek. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 212, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Jeśli wizja pracy w roli rekrutera w IT do Ciebie przemawia i zastanawiasz się, jak zmienić tę wizję w rzeczywistość, to przestań marzyć, a zacznij czytać tę książkę. Jej autor konkretnie, krok po kroku pokaże Ci, co musisz zrobić, by dołączyć do światowej armii digital recruiter nomads i pracować, skąd chcesz, jak chcesz i w godzinach, które Ci odpowiadają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77322 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Nie ma gorszego podejścia do zarządzania niż przekonanie, że istnieje jeden idealny sposób na ukształtowanie organizacji – a przecież każda z nich jest inna. Każda należy do jednego z siedmiu gatunków: zindywidualizowana, zaprogramowana, profesjonalna, projektowa, oddziałowa, okręt z załogą i arena polityczna. I każda mierzy się z siedmioma siłami, pod których wpływem w cyklu swojego życia przeistacza się i tworzy różne hybrydy. Te siły to: konsolidacja, wydajność, biegłość, współpraca, nawarstwienie odrębności, zastrzyk kultury i klin konfliktu. Każdy z nas jako członek społeczeństwa powinien rozumieć istotę funkcjonowania organizacji. Ta książka to wspaniały przewodnik po tym świecie, a także wielobarwny i żywy opis stworzeń, które go zamieszkują.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73988 (1 egz.)
Książka
W koszyku
How to be an ally : actions you can take for a stronger, happier workplace / Melinda Briana Epler. - New York : McGraw Hill, copyright 2022. - [4], XXVI, [2], 254, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Książka w języku angielskim. Through the power of allyship, each of us can create an equitable, innovative workplace where everyone feels safe, valued, and able to thrive. Uniquely insightful and extremely timely, How to Be an Ally humanizes diversity and inclusion and facilitates greater empathy and understanding between people of all identities. It teaches us that every individual can learn about the imbalance in opportunity and work to correct it.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczny przewodnik, dzięki któremu nauczysz się lepiej prezentować projekt i przekonywać do swoich racji wszystkie osoby mające na niego wpływ. W uporządkowany sposób przedstawiono tutaj zasady przygotowywania i przeprowadzania spotkań z interesariuszami. Dowiesz się, jak ważne jest zrozumienie perspektywy pozostałych stron i jak ułatwia to przygotowanie się do samego spotkania. W książce omówiono też znaczenie pasywnego i aktywnego słuchania, a także właściwego nastawienia przed wypowiedzią. Nie zabrakło opisu kilku prostych podejść taktycznych i wzorców, które ułatwiają zdobywanie akceptacji dla projektów, jak również zadań, jakie powinny być realizowane już po zakończeniu spotkania z interesariuszami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71437 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mobbing, dyskryminacja, molestowanie : przeciwdziałanie w praktyce / Jarosław Marciniak. - Wydanie III, stan prawny na 1 marca 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 308 stron ; 21 cm.
(HR)
Bibliografia na stronie 305.
Opracowanie przybliżające przejawy, zakres i konsekwencje mobbingu, dyskryminacji i molestowania w pracy. Autor omawia zagadnienie z punktu widzenia prawa i zarządzania personelem, wskazując praktyczne rozwiązania indywidualne, ogólne procedury oraz przykłady dokumentów wewnątrzorganizacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68421 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla dyrektorów, menedżerów, liderów zespołów oraz pracowników każdego szczebla.
Poradnik. Rytuały to niezwykle skuteczne narzędzia. To niestandardowe praktyki, które mogą zmienić kulturę organizacyjną. W przeciwieństwie do sformalizowanych, odgórnych wytycznych mających poprawić jakość pracy, zmieniają i udoskonalają sposób pracy poprzez inicjatywy oddolne. Czerpiąc z bogactwa przykładów z różnych branż oraz własnych empirycznych badań, Kursat Ozenc i Margaret Hagan pokazują, w jaki sposób poszczególne rytuały mogą rozbudzać kreatywność, nadawać właściwy rytm, wspierać rozwiązywanie konfliktów, ułatwiać godzenie się z porażką oraz budować kulturę innowacyjności. Prezentują pięćdziesiąt kreatywnych rytuałów, które dotyczą wielu zagadnień, począwszy od spraw biznesowych i zarządzania, na projektowaniu i rozwoju osobistym skończywszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Szwedzki trener i ekspert w dziedzinie komunikacji rozprawia się ze złymi szefami i przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Autor stworzył model, który zmieni sposób naszego myślenia o pracy i zespołach. Umożliwia on taki dobór pracowników i podział zadań między nimi, aby jako zespół wzajemnie się uzupełniali, osiągali wyznaczone cele, a jednocześnie odczuwali autentyczną satysfakcję z pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74379 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Księga dobrych praktyk najlepiej zorganizowanych polskich firm / Krystian Pluciak. - Wydanie pierwsze. - Wrocław : Fijorr Publishing : [Fundacja Biały Bizon], 2020. - 382, [1] strona, [2] karty tablic złożone : ilustracje, portrety ; 24 cm.
Zajrzyj do głowy przedstawicieli polskiego biznesu z najwyższej półki. Poznaj dobre praktyki polskich przedsiębiorców, którym udało się stworzyć wyjątkowe firmy – wyjątkowe nie tylko w oczach ich właścicieli, lecz także w oczach ich pracowników, kontrahentów oraz klientów. Przeczytaj wywiady z ludźmi, którzy odnieśli sukces w sektorze prywatnym i zgodzili się podzielić swoimi doświadczeniami oraz przemyśleniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70207 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 183-184.
Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi: Jak drogą najmniejszego oporu poprowadzić klienta do decyzji o kupnie ; Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania ; W jaki sposób ustalać zasady, które będą przestrzegane ; Jak kształtować nawyki swoje i innych ; W jaki sposób formułować pytania, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź ; Czemu łatwiej jest być szefem despotą i czemu warto nim jednak nie być ; Jak szybko dostać odpowiedź na email. Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi oraz kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy. To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności przywódcze i strategiczne lub też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami. Została napisana zgodnie z zasadą, którą opisuje - tak by łatwiej było kontynuować czytanie niż je przerwać: jest podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, a także uzupełniona o notatki ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73977 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kontrola zarządcza jednostek samorządu terytorialnego : monitoring, kontrola, audyt / Patrycja Szulin. - Stan prawny na 4 grudnia 2020 roku. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2021. - 119 stron ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 117-119.
Publikacja omawia problematykę kontroli zarządczej w jednostkach samorządu terytorialnego zarówno z perspektywy monitoringu procesów w niej zachodzących, jak i jej audytu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kto stoi na czele organizacji i stara się skutecznie nią kierować, doskonale wie, że wiąże się to z koniecznością pokonywania różnego rodzaju wyzwań. Szefowanie nigdy nie było łatwe, jednak szczególnie ostatnie lata, w których doświadczyliśmy pandemii, wojny, kryzysu energetycznego, masowych zmian w światowej polityce i gospodarce, stały się dla przedsiębiorców i menedżerów prawdziwym poligonem doświadczalnym. W trudnych momentach biznes chętnie sięga po wiedzę i taktyki, jakimi dysponują wojskowi. Doświadczeni dowódcy są więc zatrudniani jako konsultanci i szkoleniowcy w firmach, które stają w obliczu przełomu. Z takimi sytuacjami bowiem wojskowi potrafią sobie radzić, wszak na tym polega ich praca ― nie tylko na polu bitwy, ale też przy usuwaniu skutków klęsk żywiołowych, wypadków, awarii. Ten poradnik stanowi efekt kilkuletniej współpracy szkoleniowej i doradczej dwojga autorów: związanej z biznesem Ewy Wilmanowicz i czynnego żołnierza sił zbrojnych, pułkownika Krzysztofa Leszczyńskiego. Zgromadzona przez nich wiedza dotycząca taktyk wojskowych i możliwości zastosowania ich w biznesie przyda się zarówno freelancerom, jak i właścicielom mniejszych i większych firm, a także międzynarodowych korporacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75731 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Sprzedawca na Amazon" to obszerny przewodnik pełen konkretnej wiedzy z zakresu prowadzenia biznesu online, za którą sprzedawcy płacą niemałe pieniądze. Ta książka nie ma na celu przekonywać Cię, że warto prowadzić biznes, bądź że można żyć na własnych zasadach. Zależy mi na tym, abyś zaczął działać, dlatego w tej publikacji otrzymasz dużo rzetelnych i przydatnych informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73171 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka napisana przez byłych dowódców północnoamerykańskiej Morskiej Jednostki Operacyjnej Walki Specjalnej. Łączy elementy reportażu z pola walki, wykładu na temat zasad zarządzania zespołem i poradnika dla liderów oraz menedżerów. Autorzy dowodzą, że istnieją żelazne zasady sukcesu lidera obowiązujące zarówno na wojnie, jak i w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68527 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej