Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(55)
Forma i typ
Książki
(54)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(59)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(50)
Autor
Oruba Norbert
(3)
Żukowski Marcin
(3)
Czaplicka Monika
(2)
Gasper Dorota
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sokół Aneta (ekonomia)
(2)
Strózik Wojciech
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błaż Agata
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Deckers Erik
(1)
Drela Karolina
(1)
Dziuba Dariusz (1958- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Falls Jason
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gibson Shane
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Jacuński Michał
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kogut-Jaworska Magdalena
(1)
Kordowski Marcin
(1)
Korzyński Paweł
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kępiński Łukasz
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Leigh Rich
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lloyd Ellery
(1)
Lovett John N
(1)
Maciąg Klaudyna
(1)
Miotk Anna
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Oszajca Anna
(1)
Oświecimski Konrad (1978- )
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pispers Ralf
(1)
Rode Joanna (ekonomia)
(1)
Sadowski Michał (informatyka)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Shih Clara Chung-wai
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Surma Jerzy
(1)
Szabo Julie (1975- )
(1)
Sztubecki Kamil
(1)
Szwajlik-Buczyńska Anna
(1)
Szybilska Izabela
(1)
Słupińska Kamila
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Vaynerchuk Gary (1975- )
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Young Miles (1954- )
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zano Agata
(1)
Żylińska Pola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(32)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Odbiorca
Copywriterzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(32)
Marketing elektroniczny
(24)
Marketing społecznościowy
(22)
Portal społecznościowy
(11)
Komunikacja marketingowa
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing
(5)
Public relations w internecie
(5)
Społeczności internetowe
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Copywriting internetowy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Internet
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marka osobista
(3)
Public relations
(3)
Reklama internetowa
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Copywriting
(2)
Facebook
(2)
Internet - stosowanie - gospodarka
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing elektroniczny - metody
(2)
Marketing mobilny
(2)
Marketing polityczny
(2)
Podcasting
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Technologie mobilne
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baza danych
(1)
Biblioteki
(1)
Blog
(1)
Blogi
(1)
Branding (marketing)
(1)
Content marketing
(1)
Crowdfunding
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane osobowe
(1)
E-mail marketing
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Głosowanie
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Instagram
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja polityczna - a środki masowego przekazu - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kreatywność
(1)
Lęk
(1)
Macierzyństwo
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing elektroniczny - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Marketing społecznościowy - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Marketing społecznościowy - zarządzanie
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe - a marketing
(1)
Miasta
(1)
Neuromarketing
(1)
Obróbka wideo
(1)
Obsługa klienta
(1)
Perwazja
(1)
Portal internetowy - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Portal samorządu terytorialnego
(1)
Portal społecznościowy - a marketing
(1)
Portal społecznościowy - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - marketing
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne - organizacja
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations w internecie - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Reklama
(1)
Reklama społeczna
(1)
Samorealizacja
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Strony WWW
(1)
Strony WWW - projekty
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Sława
(1)
Twitter
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Wideo
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-0
(7)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Białoruś
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(14)
Opracowanie
(5)
Podręczniki
(2)
Poradniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Blogi
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Powieść
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62746 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Bibliografia.
E-BOOK. Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które pomogą ci w przygotowaniu i promocji swojego materiału. Wojciech Strózik dzieli się sprawdzonymi strategiami promocji, które pozwolą ci dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć lojalnych słuchaczy. Poznasz sekrety budowania marki osobistej i efektywnego marketingu podcastowego. Znajdziesz tu także inspirujące komentarze innych internetowych twórców. Zapewnią ci one motywację i dodadzą pewności siebie podczas tworzenia własnych nagrań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61698 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja przedstawia wybrane problemy dotyczące przemian zachodzących pod wpływem nowych technologii w procesie obsługi klienta oraz w działaniach sprzedażowych i promocyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70212 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62916 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; No 3678)
(Komunikowanie i Media)
Bibliogr. s. [170]-182. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63979 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Social media to współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70515 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58855 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 183-193.
Monografia prezentuje nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. Skupia się na omówieniu mechanizmów wspierania gospodarki lokalnej w oparciu o lokalne zasoby twórcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 191-194.
Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Influencerka / Ellery Lloyd ; przełożyła Aga Zano. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Marginesy, 2022. - 326, [2] strony ; 21 cm.
Miliony ludzi na całym świecie pokochały Emmy Jackson za pokazywanie macierzyństwa bez upiększeń: nieprzespanych nocy, wiecznego bałaganu i plam z jedzenia na wszystkich ubraniach. Autentyczna i szczera do bólu Najnajmama stała się dla wielu kobiet wsparciem i inspiracją, a jej profil na Instagramie codziennie jest zasypywany pełnymi uwielbienia komentarzami. Emmy dostaje też liczne propozycje intratnych kontraktów reklamowych, sesji zdjęciowych i wywiadów, zaproszenia do audycji radiowych i programów śniadaniowych. To pozornie prawdziwe życie okazuje się jednak pieczołowicie zaplanowanym działaniem marketingowym, którego koszty ponoszą często najbliżsi Emmy. W dodatku okazuje się, że obserwują ją nie tylko fani. Każdemu jej działaniu, każdej zamieszczanej informacji obsesyjnie przygląda się pałająca żądzą zemsty kobieta, gotowa zamienić życie influencerki w koszmar.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ang. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59943 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej